Oberndorf

Reviews over Oberndorf

Aardig dorp, weinig sfeer

Jet
    25-2-2015

Dorp in een breed dal met als grotere buur St. Johann im Tirol. Het dorp is nogal uitgewaaierd en bevind zich aan twee zijden van een spoor. Niet veel vertier in dorp zelf, wel in de hotels verwachten we. Aardig skigebied, heel fijn voor ouders met (jonge) kinderen. Let op: gebied is niet sneeuw zeker.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Een jaarlijkse vakantieplaats

Lex Grem
    8-8-2012

Wij komen al 10 jaar bij Pension Foidl in Oberndorf en genieten steeds weer opnieuw van de gastvrijheid, de vriendelijkheid en rust, die in dit mooie plaatsje aanwezig is. Wat het meest opvalt, is dat het weer er beter is, dan in de media wordt weergegeven. Het hele gebied ligt ook in een schilderachtig centraal gedeelte van deze Tiroolse bergen met veel mogelijkheden van uitgaan en et maken van wandel en autotrips. Een belangrijk facet zijn de voordelige voorzieningen met een schitterend natuurzwembad in de zomer en een leuke ski omgeving voor jong en oud. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zomer en winter heel goed prijs kwaliteit.

naam naam
    8-3-2012

Al jaren voor onze familie een prima onderkomen voor vooral families met kinderen of ouderen die een familietraditie hoog houden. Ook in de rest van het jaar een onderkomen om te genieten van de zon en de heerlijke berglucht van Oostenrijk.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

SUPER

heleen vos
    23-2-2009

Oberndorf is een mooi dorpje gelegen onder de Kitzbuhlerhorn op kleine afstand ven de stad Kitzbuhel een zeer mooi skigebied,kindvriendelijk en zeer vriendelijke mensen die ons elk jaar een fantastische wintersportvakantie geven

Gereisd Met vrienden in februari 2009
Oberndorf scoort een 8 uit 10, op basis van 25 reviews