• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Obergurgl

Fijne wintersportbestemming!

Marieke, 10-3-2017
    Obergurgl is een wat exclusievere bestemming, met vooral 4 en 5 sterrenhotels. Dit wisten wij van tevoren niet en gelukkig kun je hier wel lekker jezelf zijn! Het blijft lekker Oostenrijks! Het is een mooi, niet al te groot skigebied. Prima om met jonge kinderen naartoe te gaan. Nadeel is dat de skischool in n soort 'gat' ligt, waardoor de klasjes altijd met n aanhangwagen achter n sneeuwscooter omhoog worden getrokken (voor de kinderen welerg leuk). Ander klein minpuntje is dat je niet vanuit Obergurgl naar Hochgurgl kunt skiën of vice versa. De gebieden zijn verbonden met de Top Express gondel. Soms wat langer wachten en bij harde wind gaat ie niet. Tip: pak de skibus! Veeel sneller!

Heerlijke ski vakantie met vrienden.

René Gerritsen, 14-3-2016
    Apres ski bij de neder hutte is een aanrader, evenals achter de skido naar de geheel vernieuwde schonwieshutte. Heerlijk gegeten bij de Xmountain cross point met een mooi motor museum.

fantastisch

Rosita, 5-9-2015
    Genoten lekker gewandeld. Mooi super natuurgebied

Prachtige locatie - wel quasi dood 's avonds

Stef, 14-8-2015
    Prachtige locatie - wel quasi dood 's avonds

Heerlijke vakantiebestemming

Adriaan van Heel, 4-5-2015
    Er is een kleuerskiles vanaf ca 3 jaar maar onze dochter van 5 ging met de skiklas op dag 3 de berg op. Onze zoon van 7vond het heerlijk op "stuntbaantjes" door het bos te skiën maar ook met ons naar boven te gaan na de les.
Obergurgl scoort een 8,7 uit 10, op basis van 84 reviews