Camping Natterer See

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Natterer See (Innsbruck) ligt middenin de Oostenrijkse bergen en bossen. Op deze ruime camping kun je heerlijk zwemmen in het meertje. Geniet van zonsondergangen op het panoramaterras waar je uitkijkt op de bergen. Voor gezellige muziekavonden kun je in het restaurant terecht. De camping ligt op 20 minuten rijden van Innsbruck.

280 reviews over Camping Natterer See

• 2019
    5Vakantiegangers07-10-2019

Missschien eens een overnachting verders niet

Vriendelijke ontvangst, echter de ACSI prijs werd bijna verdubbeld. Sanitairgebouw mooi en ook de afwasruimte , zelfs een badkamer voor de hond. Je loopt zo vanuit de camping het bos in en daar heb je wel een fantastisch uitzicht op de omringende bergen. Restaurant kleine kaart , goeie pizza en leuk uitzicht op het kleine meertje . Er is van alles te doen dus niemand hoeft zich te vervelen als je van vermaak houdt. Op de camping zelf wordt iedere plek volgezet zodat het krap wordt. Voor kinderen en zelfs volwassenen is het echt oppassen voor rond scheurende golfkarretjes, zelfs de "grote baas"scheurt gezellig hard mee in een karretje of zijn sportwagen. Je moet echt opzij springen en ook wij waarschuwden dat er nog eens een ernstig ongeluk gaat plaats vinden als dit al niet gebeurd is.

Gereisd met partner in juni 2019

• 4Velzen27-08-2019

Mwah..

Als tussenstop deze camping gekozen. We dachten dat het meer veel plezier zou geven voor onze kids van 5, 3 en 1. Voor de jongste 2 was het echter veeeeeeel te koud. Ik zou het hen niet aandoen om daar te gaan zwemmen. Het meer is slecht toegankelijk. Weinig plek om te zitten. Het beetje gras dat er is werd meer blubber. Proberen te eten in het restaurant. 5 min staan wachten om te vragen welke tafel we mochten, werd compleet genegeerd (stond bij de kassa nota bene). Toen maar gaan zitten. Werd na 10 min nog niet geholpen. Dan maar frietje halen bij cafetaria. Alles besteld, konden we alleen cash betalen. Geen geldautomaat in de nabije omtrek. Niet echt meer van deze tijd. We stonden op het trekkersveld wat ik nog het leukste vond van alles. Het sfeertje daar is super! De safaritenten staan prachtig opgesteld. Lijkt me fantastisch. Sanitairgebouw erg mooi. Heel leuk met miniatuurcaravans en dergelijke.

• 1Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7Alinde23-08-2019

Prima

De camping ligt op een mooie locatie. Qua plek is de luxe plek wel een minimum, andere plekken zijn klein en niet op een mooie plek gelegen. De camping wordt gebruikt door veel doorgang gasten. Mede hierdoor miste wij een echte camping sfeer. De contacten waren heel oppervlakkig. Wij hebben 12 dagen op deze camping gestaan. Het sanitair is modern en redelijk ruim. Wij vonden het alleen niet schoon. Op veel dagen waren de toiletten echt niet schoon, en stonk het ook, en lagen er in de douches plukken haar. Daarnaast is het aantal beschikbaar douches veel te weinig bij piekmomenten. De afwasruitme was wel schoon en de prullenbakken werden regelmatig geleegd. Het campingrestaurant is oké. Het water in het meer is niet erg uitnodigt, er lag een vieze waas op. Wij hebben de aanwezigheid van een zwembad wel gemist. Het speeltoestel in het water was wel heel leuk. Het personeel is vriendelijk .

• 4Mike23-08-2019

Zeker geen Paradijs, nog veel verbeterpunten.

Voordat we deze camping een Paradijs noemen zijn er nog wat verbeterpunten.

Personeel: Onvriendelijk. En wat iedereen over de hardrijdende golfkarretjes schrijft, klopt écht! Ze toeteren spelende (!) kinderen aan de kant. Verhaal gehaald, antwoord: “Grote Baas doet hier niks aan” en dat hij hardrijden zelf ook leuk vindt blijkt wel als hij in zijn sportauto zelf over de camping scheurt.

Accomodatie; wij huurden een app boven het (zo bleek ter plekke) sanitairgebouw dat gehorig was qua geluid vd aanslaande boiler en stemmen. En ivm schoorsteen hadden we hoogzomer vloer- en muurverwarming. Oud sanitair, weinig handdoeken en harde bedden.

Camping: druk, leuk zwemmeer, prima kidsclub, goede mix NL en andere nationaliteiten, slecht restaurant, mooie omgeving, gratis liftpas, shop tussen de middag dicht en alleen cash.

Wij komen niet terug. Er zijn gastvrijere campings in Oostenrijk.

• 3Eetgelegenheden

• 7Lies19-08-2019

Mooie omgeving

Mooie omgeving. Mooi park. Verschrikkelijke bedden, veel te klein, enerzijds te hard, anderzijds helemaal ingezakt. Huisje niet echt schoon.Georganiseerde hiking's iedere dag om 9u zijn echt de moeite!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6R.S.18-08-2019

Nooit meer

1 nacht gestaan, op het grote grasveld. Vreselijk, zelfs voor 1 nacht. Het hele veld word vol gezet, en dat voor 2 personen voor bijna 39 euro. Een gezin met 2 grotere kinderen betaald dus 60 euro voor een plekje op dit grasveld. Waar niet eens een waterkraan kraan n de buurt is. Ook de camping zelf vonden we vol en kleine plekjes.

• 7Rudolf Schreuder17-08-2019

Mooie omgeving, drukke camping

Een stellplatz luxus sup. op panoramadeel, zonder uitzicht zoals de website beloofd. Plekken aan rand van de camping hebben geen uitzicht op de bergen, maar op bos, of de afscheiding met de buren. Aankomst is onrustig, veel verkeer, aangezien het ook de weg is naar het zwemmeer en restaurant. Receptie niet gastvrij, (bij buurvrouw overigens wel). Het was gehaast, alsof het een verplichting was. Dan rijdt er een golfkarretje voor je aan naar de plek, bij melding dat je geen uitzicht hebt wordt gezegd dat zij je alleen naar de plek brengen. Overnachtingsweide wordt vol gezet, waardoor het extra druk is bij sanitair en hoofdgebouw. Nieuwe sanitair is super goed, goede douches, genoeg toiletten. Wasbakken zitten bij de douches in dus nog langere wachttijd. Omgeving is prachtig en veel te doen. Camping kan groeien in gastvriendelijkheid. Personeel rijdt hard op én buiten de camping. Restaurant is oké voor een keer. Supermarkt alleen cash

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Fam. R15-08-2019

Mooie camping

Zeer mooie gelegen camping. De plekken zijn niet al te groot, je hebt weinig privacy. Het sanitair is schoon, genoeg en lekkere douches. De omgeving is mooi, veel te doen. Je krijgt op camping een pasje om gratis gebruik te maken van enkele liften en het openbaar vervoer. Het meer is leuk, niet warm, maar het waterpark maakt alles goed. Restaurant prima, lekker eten.

• 8Eetgelegenheden

• 6Van Doorn11-08-2019

Mooie omgeving, redelijke camping

Tijdens onze vakantie hebben we 12 dagen een Panorama Wood Lodge gehuurd. Het chalet voldeed qua oppervlakte en inrichting aan onze verwachtingen. Een privé parkeerplaats, zoals vermeld op de site, is er echter niet. Niet erg, maar beloof het dan ook niet. Handdoeken waren volgens de site inclusief (2 stuks per persoon voor 12 dagen), maar op de vraag hoe en waar deze gewisseld konden worden wist men geen antwoord. Zelf meenemen dus. Tot 2 x toe liepen schoonmaaksters ongevraagd ons chalet binnen om servies om te ruilen, terwijl we zelf net in de badkamer stonden. We konden ze niet duidelijk maken dat het handig is om vooraf even te kloppen. De eigenaren zijn niet gastvrij en rijden veel te hard met hun golfkarretjes over de camping, spring alsjeblieft op tijd opzij als ze eraan komen en houd de kinderen binnen... Het restaurant was goed, het is heerlijk om aan het meer te liggen, de omgeving van de camping is prachtig :)

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Brigitte van orden04-08-2019

Zeer nette camping, wel wat aan de prijs.........

We zijn net thuis van 2,5 week op deze camping. En hebben een prima vakantie gehad. Er is een fantastisch toiletgebouw, met heerlijke douches, een mooi meer met een geweldig luchtkussen er in voor de kinderen. We hebben bijna iedere dag gezwommen, het water vonden we niet vies. Wel een aantal min puntjes........we stonden op plek p310, door onze eigen schuld hadden we een veel te kleine plek voor onze vouwwagen (ons laten leiden door comfort) maar op onze plek werden we iedere morgen om 7.30 uur gewekt door mensen die in het restaurant het ontbijt klaar zetten voor gasten. Verder meerdere avonden frequent de telefoon bij de receptie horen gaan, ieder kwartier tot laat in de avond. Verder zijn er trampolines, alleen moet je hier nog wel weer extra voor betalen. De camping wordt veel gebruikt voor een dagje, of 2, veel campers die de volgende dag weer weg zijn, zoals wij 17 nachten, komt maar weinig voor.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

21 tips over Camping Natterer See

• Brigitte van orden, 04-08-2019

Wolfsklamm, Stubaiergletser en ijsgrot ( en naar top of tyrol 3300m). Met de Innsbruck card plus naar Axamer lizum, Dreiseenbahn(zowiezo mooie route er heen), Mutteralm (met mountainkarten) rodelen in Mieders (Serlesbahn). Stuibenfall (hele gave wandeling naar top van waterval) Wildewasserweg en dan langs de grawa waterval, Bij slecht weer binnen zwemmen in Telfs. Winkel dichtbij in Natters( Mpreis), of in Neu Gotzens. (spar)

• Corine, 02-06-2014

Ga met de gratis bus naar Innsbruck. Mooie wandelen routes in de omgeving

• Luijk, 30-09-2013

Vanaf de camping gratis met de bus naar Innsbruck.

18 vragen over Camping Natterer See

• Astrid Cilon, 30-01-2019

pendelbus naar Innsbruck?

De pendelbus naar Innsbruck die de camping als serrvice beschrijft, is dat gewoon de stadsbus waar je dan gratis in kan, of een busje van de camping?

Jasper , 26-03-2019

Dit is een stadsbus. Met de voordeelkaart is deze gratis. Bovendien rijdt hij meerdere keren per uur. Top geregeld !!

• Lando, 16-12-2018

Zwemmeer

Is het zwem meer gratis toegankelijk voor de camping gasten?

Jasper, 14-01-2019

Jazeker, gewoon via de camping toegankelijk

• Denise, 09-04-2018

hond

Mag je op deze camping een hond mee nemen?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Natuurzwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats