Géén boekingskosten

Camping Natterer See

OostenrijkTirolNatters

We hebben de beste aanbieders voor Camping Natterer See voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 285 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Natterer See (Innsbruck) ligt middenin de Oostenrijkse bergen en bossen. Op deze ruime camping kun je heerlijk zwemmen in het meertje. Geniet van zonsondergangen op het panoramaterras waar je uitkijkt op de bergen. Voor gezellige muziekavonden kun je in het restaurant terecht. De camping ligt op 20 minuten rijden van Innsbruck.

286 Reviews over Natterer See

• 1030-08-2021

Safaritenten zijn ideaal met kinderen. Mooie ligging en van alle gemakken voorzien.

• 7Twan24-08-2021

Mooie camping aan een recreatieplas

Mooie kindvriendelijk camping. Aan een recreatieplas met opblaasspeeltoestel. Gratis busdienst naar Innsbruck vanaf de camping.Wij stonden op een wat afgelegen trekkersveld en moesten wat ver lopen naar het sanitairgebouw. Maar wij hadden vooraf ook niet geserveerd. Voor een paar nachten met een camper was het goed te doen.Mooi en modern en goed verzorgd toiletgebouw.Restaurant bij het meer was ook prima.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Nicole24-08-2021

super tent op mooie locatie waar veel te doen is

De safari tent was zeer compleet- heel gezellig ingericht met veel kussens op de bank en en een fijne ruime regendouche - fantastisch uitzicht! Ook was er een goed functionerende verwarming wat wel fijn was bij snachts 10 graden. We kwamen er te laat achter dat je ook je borden in de vaatwasser kan doen in het sanitair gebouw 😄Een hele leuke ontvangst door vrolijke receptie medewerkers die ook leuke tips hadden voor activiteiten in de buurt (de gratis Innsbruck card geeft gratis toegang tot veel kabelbanen - mountainkarten is echt heel leuk) . Het harde rijden van de karretjes viel reuze mee - ze letten goed op spelende kinderen. Een fijn zwemmeer wat regelmatig wordt schoongemaakt, met leuke toestellen en veel surfplanken om mee te spelen. De broodjes zijn wel prijzig, er is een mpreis in het dorp.

• 9Anne30-08-2020

Fijne camping!

Fijne mooi gelegen camping! Sanitair is netjes en schoon. Vriendelijke dames bij de receptie.

Tijdens de warme dagen heerlijk gezwommen in het meer op de camping. Enige nadeel is dat de ligweide wel wat aan de kleine kant is voor de hoeveelheid mensen.

Ligging is fijn, heel veel te doen in de omgeving van de camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Wesley16-08-2020

Geweldig genoten

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Deze camping heeft alles wat je van een camping mag verwachten en zelfs meer. Veel ondernomen zoals het maken van prachtige bergwandelingen, raften en canyoning. Wat een avonturen en verbluffend mooie natuur. De dames van de receptie Brit, Erica en Annemarie nemen alle tijd voor je waardoor je goed word geadviseerd en alles tot in detail voor je willen/kunnen regelen, niets is te gek. Na elke activiteit en we terug op de camping kwamen konden de kids nog uren zich vermaken in het zwemmeer voorzien van hindernisbaan in het water. Hierna heerlijk douchen in een van de wel heel bijzondere en mooie douchegebouwen. Wij gaan volgend jaar zeker terug. Bedankt Camping Natterer See

• 3Sjors04-08-2020

Nooit meer

Positief; Mooi en luxe huisje, verzorgde camping, veel faciliteiten bij mooi weer, luxe badkamer.

Negatief; onvriendelijk personeel, golfkarretjes die hard tussen kinderen doorrijden, kleine lettertjes lezen; onverwachte kosten die in rekening worden gebracht (schoonmaakkosten voor ‘küchenbenutzung’ 20 EURO). Belachelijk.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Vakantiegangers07-10-2019

Missschien eens een overnachting verders niet

Vriendelijke ontvangst, echter de ACSI prijs werd bijna verdubbeld. Sanitairgebouw mooi en ook de afwasruimte , zelfs een badkamer voor de hond. Je loopt zo vanuit de camping het bos in en daar heb je wel een fantastisch uitzicht op de omringende bergen. Restaurant kleine kaart , goeie pizza en leuk uitzicht op het kleine meertje . Er is van alles te doen dus niemand hoeft zich te vervelen als je van vermaak houdt. Op de camping zelf wordt iedere plek volgezet zodat het krap wordt. Voor kinderen en zelfs volwassenen is het echt oppassen voor rond scheurende golfkarretjes, zelfs de "grote baas"scheurt gezellig hard mee in een karretje of zijn sportwagen. Je moet echt opzij springen en ook wij waarschuwden dat er nog eens een ernstig ongeluk gaat plaats vinden als dit al niet gebeurd is.

• 8-28-08-2019

Die Woodlodge war super gemütlich und gut und neu ausgestattet. Das Bett etwas schmal. Schön ruhig gelegen und doch in wenigen Metern auf dem Campingplatz, Supermarkt, See, Restaurant. Insgesamt etwas abgelegen aber dafür gibt es einen Shuttlebus nach Innsbruck.

• 4Velzen27-08-2019

Mwah..

Als tussenstop deze camping gekozen. We dachten dat het meer veel plezier zou geven voor onze kids van 5, 3 en 1. Voor de jongste 2 was het echter veeeeeeel te koud. Ik zou het hen niet aandoen om daar te gaan zwemmen. Het meer is slecht toegankelijk. Weinig plek om te zitten. Het beetje gras dat er is werd meer blubber. Proberen te eten in het restaurant. 5 min staan wachten om te vragen welke tafel we mochten, werd compleet genegeerd (stond bij de kassa nota bene). Toen maar gaan zitten. Werd na 10 min nog niet geholpen. Dan maar frietje halen bij cafetaria. Alles besteld, konden we alleen cash betalen. Geen geldautomaat in de nabije omtrek. Niet echt meer van deze tijd. We stonden op het trekkersveld wat ik nog het leukste vond van alles. Het sfeertje daar is super! De safaritenten staan prachtig opgesteld. Lijkt me fantastisch. Sanitairgebouw erg mooi. Heel leuk met miniatuurcaravans en dergelijke.

• 1Eetgelegenheden
  • 7Alinde23-08-2019

Prima

De camping ligt op een mooie locatie. Qua plek is de luxe plek wel een minimum, andere plekken zijn klein en niet op een mooie plek gelegen. De camping wordt gebruikt door veel doorgang gasten. Mede hierdoor miste wij een echte camping sfeer. De contacten waren heel oppervlakkig. Wij hebben 12 dagen op deze camping gestaan. Het sanitair is modern en redelijk ruim. Wij vonden het alleen niet schoon. Op veel dagen waren de toiletten echt niet schoon, en stonk het ook, en lagen er in de douches plukken haar. Daarnaast is het aantal beschikbaar douches veel te weinig bij piekmomenten. De afwasruitme was wel schoon en de prullenbakken werden regelmatig geleegd. Het campingrestaurant is oké. Het water in het meer is niet erg uitnodigt, er lag een vieze waas op. Wij hebben de aanwezigheid van een zwembad wel gemist. Het speeltoestel in het water was wel heel leuk. Het personeel is vriendelijk .

Camping Natterer See info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne