Camping Natterer See

129 reviews over Camping Natterer See in het Nederlands

Nooit meer

Karin
16-6-2018

Wij vinden het een zwaar overschatte camping! Wij hebben aan de wolfgangsee gezeten, in vergelijking met daar,is het water hier erg vies. Nodigt niet uit om te zwemmen, terwijl we echt zwemmers zijn. Ook wordt er door het personeel en gasten veel te hard gereden! Geen enkele medewerking om 1-2 dagen eerder te mogen vertrekken! Geboekt is geboekt! Camping leeft niet.

Eengeweldige accomodatie en we blijven hier komen.

jaap spithoff
10-3-2018

Een geweldige Camping. Uitstekende sanitair en geweldige douches.Onbeperkt douchen is ook geen probleem.Het mooiste sanitair gebouw in Oostenrijk en is ook als zodanig beoordeeld in dit land.Het personeel bij de receptie en de geweldige Huismeesters maken je verblijf hier als een “Welkomstgast”!Een goed ontbijt of broodjes vooraf bestellen...U maakt zelf de keuze.De grote verwarmde skiruimte en de droogruimte voor je schoenen of je kleding is goed bereikbaar zonder extra kosten.Er bestaat een gratis Buskeuze sijsteem naar de binnenstad van Innsbruck en naar de mooie pistes in de omgeving.De kaartjes krijgt U gratis bij uw verblijf.U kunt ook in het mooie gebouw eigen douches en toiletten reserveren.Twee wasbakken en kleedruimte voor skies en andere zaken kunt U hier achterlaten want U heeft zelf de sleutel.Uw eigen badkamerruimte wordt iedere dag voor U schoongemaakt.

prachtige omgeving

Cock
29-1-2018

mooie ligging. prachtig en luxe sanitairgebouw nog mooier dan thuis. helemaal mooi de gratis pendelbus naar Innsbruck

Heel nette camping

Slee
27-1-2018

Mooie nette camping.

Een (ver)ouder(d) en een nieuw sanitair gebouw.

De laatst genoemde zit in hetzelfde pand als de receptie en is zeer mooi!

Plaatsen zijn niet groot, dus met een grote caravan kan het een uitdaging zijn.

Zo ook als je een plaats hoger op de camping krijgt welke bereikt moet worden door het nemen van een steile helling.

(Aanloopje vereist 😉)

Leuke zwemvijver, water wel wat fris.

Ook leuk om te zien is de verzameling miniatuur autootjes met caravan in de vitrine kasten.

Wij zijn hier een paar nachten geweest ivm doorreis naar Italië.

Minpunt zijn de plaatsten op het weiland als het weer wat slechter is.

Het lange gras blijft lang nat waardoor je continu natte schoenen hebt.

Cindy
18-11-2017

Wat een topcamping. Het ligt prachtig tussen de bergen in en vlakbij Innsbruck. Faciliteiten waren top. Wij hadden een tent gehuurd, de ligging was perfect zo ook de privacy. De ontvangst op de camping kon niet beter. Net personeel dat graag met je meedenkt. Van het toiletgebouw hoefden wij geen gebruik te maken. Dat was eigenlijk jammer. Ik heb nog nooit zo'n mooi gebouw gezien. Alles was superschoon en gloednieuw.

Mooie verzorgde camping met fantastische sanitaire voorzieningen. Een prachtig uitzicht op de bergen. Vriendelijk personeel.

Mooie camping, maar voor ons niet weer...

Femke de Vries
        15-8-2017

Voor ons was deze camping een doorreis camping, 1 nacht hier gestaan. Niet gereserveerd. Camping zelf was vol, wij konden nog op een veld achter de camping staan. Wij waren blij dat we terrecht konden, maar dit was niet het mooiste gedeelte van de camping... Dit veld was ook bijna vol, maar je hebt het gevoel buiten de camping te zitten. Op dit veld ook geen sanitaire voorzieningen. Dit zit dan weer op de camping zelf, dit is echter een prachtig nieuw en modern gebouw. Nog nooit zo iets luxe gezien op een camping!!! (En wij hebben al heel wat campings gezien in ons leven) Het meer is leuk aangekleed met opblaas attracties, vooral leuk voor oudere kinderen. Met kleintjes wat minder, aangezien je er als volwassene niet eens kunt staan. De glijbaan is wel erg leuk gedaan! Wij zouden hier niet weer terugkeren, omdat het gevoel op deze camping ons niet aansprak!

Fantastisch!

Angela
        11-8-2017

Een fantastische vakantie met de caravan! Oorspronkelijk 10 dagen geboekt, maar hebben bijgeboekt omdat het zo geweldig was. Aangekomen met slecht weer en vervolgens 2 weken 30-35 graden gehad. Je wordt persoonlijk begeleidt naar je staanplaats. Gastvriendelijke receptionisten die begrip hebben voor slecht Duits/ Engels sprekende mensen (of soms zelfs een NL sprekende receptioniste). Het nieuwe sanitairgebouw is fantastisch! Nooit een wachttijd om te douchen, super hygiënisch en een heerlijke douch. Het meer is erg leuk om te zwemmen. De luchtkussens maken het extra plezierig. Het restaurant is eigenlijk te klein voor de grootte van de camping, lange wachttijd, maar zeker gastvrij en vriendelijk! Het personeel rent de benen onder hun lijf vandaan en doet er alles aan om jouw vakantie top te maken. Boven onze caravan hing een groot wespennest, ook hier werd direct werk van gemaakt om het weg te halen. De omgeving is fantastisch! Dichtbij Innsbruck en veel leuke uitstapjes voor jong en oud waarbij de receptie je helpt met advies + folders. Een gastvrije camping en erg leuk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima camping

Bakker
        9-8-2017

Prima camping met veel Nederlanders en Duitsers. Het meer is via de camping te bereiken en biedt veel vertier voor kinderen door verschillende waterspeeltoestellen. De plekken zijn niet groot maar voldoende voor een vierpersoonstent en auto. Er waren altijd voldoende broodjes te koop in de campingwinkel (wel wat prijzig). Het sanitair was top, ondanks het hoogseizoen! We hoefde nooit te wachten, het was schoon en de douches zijn zeer ruim (in ieder geval in het 'oude' gebouw). Wat wij miste was wat meer reuring 's avonds. Er was soms wel muziek maar daar hield het wel mee op. Wij hebben wel ervaren dat er veel mensen maar 1 nacht op de camping verblijven. Voor gezinnen met jonge kinderen raadt ik deze camping zeer zeker aan!

Never nooit weer

Mij zie je niet terug
        6-8-2017

Hutjemutje camping, maar weinig mooie plekken. Bij regen is het een blubberzooi. De kant en klare tent is oke maar de plek om te janken. De zwemvijver is vies en vol met glibberige dieren. Een groep jeugd bepaalt alles op het water.

De receptie is eeuwig wachten en de medewerkers snauwen je nog net niet af. Omgeving is mooi. Jammer dat je daar weinig van ziet door de dooie bomen van de camping heen. Sanitair is vies en versmeerd. Het mooie sanitair is er maar omdat is maar 1 plek en altijd vol. De andere gebouwen zijn vies, poep op de grond en aan de toiletten. En oh ja,er is een wespenplaag. Alles qua eten en drinken moet binnen of eerlijk delen met de wespen. Nooit weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Natterer See voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natterer See in Natters , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natterer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natterer See scoort een 8.71 uit 10 op basis van 233 reviews.