Camping Natterer See

Camping Natterer See
8,5

141 reviews over Camping Natterer See in het Nederlands

Anders

Mooie luxe camping en prachtig sanitair

Lea
15-9-2018

Goed georganiseerde camping, zelfs in het naseizoen nog druk. De luxe plekken (beneden) zijn mooi groot, de plekken boven zijn klein, daar zou ik niet gaan staan. Prachtig sanitairgebouw, mooi schoon. Leuk restaurant aan het meer. Bij verblijf van meer dan 3 dagen ontvang je een Gäste Karte Plus, met gratis toegang tot 5 liften en korting op andere liften. In de omgeving veel te doen.

Nooit meer

Fam. Philippe
12-9-2018

In juli een weekje op deze camping verbleven. De verwachtingen waren groot. Daar aangekomen meer dan een uur aangeschoven om in te checken. Uiteindelijk een plekje gekregen. Wel eerst een helling op. Ik kan mij voorstellen dat veel auto s hier moeite mee hebben. De plekken zijn veel te klein. Ook het sanitair daar is fel verouderd...hoogstens twee sterren waard. De toezichters kennen geen snelheidslimieten. Het meer is smerig en nodigt zeker niet uit tot zwemmen. Bij een vijfsterrencamping mag je toch een zwembad verwachten. Het winkeltje stelt niets voor en is veel te duur. De omgeving nodigt uit tot mountainbiken. Voor de rest is er niets te zien met uitzondering van innsbruck. Voor tieners is er niets georganiseerd. De kinderclub stelt niks voor. De korting op de meeste kabelbanen geldt alleen in het weekend. Neen...hier zien ze ons nooit meer.

Mooi maar zeker geen 5 sterren waard

Weltevree
24-8-2018

Mooie camping maar de beleving en het kwaliteitsgevoel hangt erg af van waar je staat. Wij hadden gelukkig vooraf een plek op 'Panorama' geboekt, een super ruime plek. Als je elders op de camping staat dan komt het rommelig over en dicht op elkaar. Met name de plekken aan de rand en op de hoeken van de paden is echt een drama, daar wil je niet staan. Dat is echt privacy nul komma nul.

Dus het 5-sterren gevoel krijg je m.i. alleen op een Luxus-S plek op het Panorama gedeelte. De rest is 3 sterren op zijn max. Als je achterop de camping wordt gezet dan moet je een 15% helling nemen met je caravan..... succes alvast. Douches en toiletten in hoofdgebouw zijn overigens erg mooi, goed en ruim. Kampwinkeltje erg duur en zeer beperkt assortiment, en niet de hele dag open.

Verder oppassen voor niet-uitkijkende steppende en fietsende kinderen. Het meer is redelijk maar liever bouwen ze een zwembad erbij. Gratis bus naar Innsbruck perfect!

Suncamp Holidays

Mooie camping in een prachtige omgeving!!

Fam. De Waal
23-8-2018

Een mooie camping in een prachtige omgeving. Rondom de camping heb je uitzicht op prachtige bergen met mooie zonsondergangen. Vooral vanaf het panoramaterras boven bij de douches is dit een mooie plek voor foto's.

Wij stonden aan het eind van een laantje op een grote plek met een klein boompje waar we veel van de schaduw gebruik hebben gemaakt tijdens deze hele hete zomer.

Het meer is heerlijk met veel speel attributen. Het sanitair gebouw, bij de hoofdingang is schoon en netjes, het receptiepersoneel is vriendelijk en het winkeltje heeft genoeg, maar in het dorpje Natters is MPreis waar je de boodschappen kan doen.

Elke dag gaat er meerdere keren een bus richting Innsbruck wat echt ideaal is.

Echt een aanrader is de kabelbaan naar Nordkette, Mieders en Muttereralm.

Fantastische vakantie gehad.

Prachtige camping in een geweldig gebied

S. Slotegraaf
18-8-2018

Zes nachten op deze camping verbleven in een lodge voor 2 personen. Mooi onderkomen in het natuurgedeelte op de camping. Enige nadeel dat de lodge onder een naaldboom stond met als gevolg behoorlijke harsdruppels op de spullen die niet onder het afdakje stonden. Geen rekje voor wat spullen te drogen. Tip: genummerde parkeerplaatsen voor de lodges.

Gratis pendelbus naar Innsbruck..top!

Prachtige omgeving voor uitstapjes naar klamm, gletscher, wandelingen in de bergen met uitzicht op Innsbruck. Mooie zwemplas ook voor de jeugd. Goed restaurant op de camping. Komen zeker weer terug!

Prachtig, komen volgend jaar terug!

Familie Lamberink
18-8-2018

Wij hebben 12 dagen op deze prachtige camping gestaan, met kinderen van 7 t/m 17 jaar. Zeer goed verzorgde camping, uitstekende faciliteiten. Ligging is tòp, zowel in directe nabijheid als in regio heel veel te zien en te doen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Op het gezellige terras regelmatig muziek, in het zwemmeer hebben de kinderen zich bijna dagelijks uitstekend vermaakt. Sanitaire voorzieningen worden doorlopend schoongemaakt, winkel biedt voldoende aanbod en voor wat je eventueel mist zijn er genoeg supermarkten in de buurt. Wij stonden op plaats 204, voldoende ruimte voor caravan met lengte incl dissel van 700 cm + voortent + separaat tentje, van hieruit prachtig uitzicht op de bergen. Wij heben in afgelopen 20 jaar op veel campings gestaan in diverse landen, deze staat bij ons in de top 3!

Prima goed onderhouden camping.

Sanitair in hoofdgebouw is zeer goed, onderhoud en schoonmaak is ook perfect.

Personeel is zeer bereidwillig. Bij een mankement van de wasmachine tot het opzoeken van een tv zender (voor mij alleen) in de grote zaal. Het meer is een plezier voor iedereen die kan zwemmen. Vies is het meer zeker niet al is het water wat troebel (het is nu eenmaal geen chloorzwembad).

Nadelen: plekken zijn niet groot behalve de luxe S plekken. Het is maar wat je gewent bent. Deze camping wordt enorm veel gebruikt door "doorreizigers"

Hierdoor is het 's morgens en 's avonds een komen en gaan van mensen.

Sta je aan de hoofdweg (zoals wij op M011 tegenover de toiletingang van het hoofdgebouw) dan hoef je geen boek mee te nemen. Ontzettend druk maar een drankje erbij en het is net als op een terras... Mensen kijken :)

Kritiek op het harde rijden delen we ook.

Een camping waar we gerust nog eens terug kunnen komen.

Prachtige omgeving om bijv. te wandelen!

Marion
8-8-2018

Gezellige camping. Veel te doen (animatie) voor kinderen.

Wel druk bij het water. En regelmatig muziek bij het restaurant tot best laat 's avonds. Vond ik zelf niet storend, maar anderen misschien wel.

Veel te doen in de supermooie omgeving!

Toffe camping

Steven
30-7-2018

Propere en toffe camping. Zeer proper sanitair, een voorbeeld voor vele campings. Een gezellig meertje en een mooie ligging. Vriendelijk ontvangst

Redelijke camping

Petra
27-7-2018

Ik vond de camping zelf erg tegenvallen. Het zwemmeer vond ik vies, het speeltoestel in de vijver is wel leuk.

De staanplaatsen waren erg klein, echt hutjemutje.

Wij zaten in een huur-tent waar nagenoeg geen mogelijkheid was om buiten te kunnen zitten. Tussen 2 tenten in was een zeer smal strookje in de schaduw waar we onze tuintafel konden neerzetten.

Sanitair vooraan bij de receptie was heel mooi, het achterste gedeelte waar wij zaten is heel erg verouderd.

Het personeel scheurt over het park in een karretje.

Ik vind de prijs van deze camping dan ook veel te hoog.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natterer See in Natters , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natterer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.