Camping Natterer See

Camping Natterer See
8,6

245 reviews over Camping Natterer See in het Nederlands

Prachtige camping in een geweldig gebied

S. Slotegraaf
18-8-2018

Zes nachten op deze camping verbleven in een lodge voor 2 personen. Mooi onderkomen in het natuurgedeelte op de camping. Enige nadeel dat de lodge onder een naaldboom stond met als gevolg behoorlijke harsdruppels op de spullen die niet onder het afdakje stonden. Geen rekje voor wat spullen te drogen. Tip: genummerde parkeerplaatsen voor de lodges.

Gratis pendelbus naar Innsbruck..top!

Prachtige omgeving voor uitstapjes naar klamm, gletscher, wandelingen in de bergen met uitzicht op Innsbruck. Mooie zwemplas ook voor de jeugd. Goed restaurant op de camping. Komen zeker weer terug!

Prachtig, komen volgend jaar terug!

Familie Lamberink
18-8-2018

Wij hebben 12 dagen op deze prachtige camping gestaan, met kinderen van 7 t/m 17 jaar. Zeer goed verzorgde camping, uitstekende faciliteiten. Ligging is tòp, zowel in directe nabijheid als in regio heel veel te zien en te doen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Op het gezellige terras regelmatig muziek, in het zwemmeer hebben de kinderen zich bijna dagelijks uitstekend vermaakt. Sanitaire voorzieningen worden doorlopend schoongemaakt, winkel biedt voldoende aanbod en voor wat je eventueel mist zijn er genoeg supermarkten in de buurt. Wij stonden op plaats 204, voldoende ruimte voor caravan met lengte incl dissel van 700 cm + voortent + separaat tentje, van hieruit prachtig uitzicht op de bergen. Wij heben in afgelopen 20 jaar op veel campings gestaan in diverse landen, deze staat bij ons in de top 3!

Disappointment

Mirka
14-8-2018

We had a reservation at the campsite. The place for the tent and the children very bad.

Stone, place for the tent next to the main road, neighbor nearby, the shape of a triangle.

Disappointment!

Suncamp Holidays

Prima goed onderhouden camping.

Sanitair in hoofdgebouw is zeer goed, onderhoud en schoonmaak is ook perfect.

Personeel is zeer bereidwillig. Bij een mankement van de wasmachine tot het opzoeken van een tv zender (voor mij alleen) in de grote zaal. Het meer is een plezier voor iedereen die kan zwemmen. Vies is het meer zeker niet al is het water wat troebel (het is nu eenmaal geen chloorzwembad).

Nadelen: plekken zijn niet groot behalve de luxe S plekken. Het is maar wat je gewent bent. Deze camping wordt enorm veel gebruikt door "doorreizigers"

Hierdoor is het 's morgens en 's avonds een komen en gaan van mensen.

Sta je aan de hoofdweg (zoals wij op M011 tegenover de toiletingang van het hoofdgebouw) dan hoef je geen boek mee te nemen. Ontzettend druk maar een drankje erbij en het is net als op een terras... Mensen kijken :)

Kritiek op het harde rijden delen we ook.

Een camping waar we gerust nog eens terug kunnen komen.

Prachtige omgeving om bijv. te wandelen!

Marion
8-8-2018

Gezellige camping. Veel te doen (animatie) voor kinderen.

Wel druk bij het water. En regelmatig muziek bij het restaurant tot best laat 's avonds. Vond ik zelf niet storend, maar anderen misschien wel.

Veel te doen in de supermooie omgeving!

Toffe camping

Steven
30-7-2018

Propere en toffe camping. Zeer proper sanitair, een voorbeeld voor vele campings. Een gezellig meertje en een mooie ligging. Vriendelijk ontvangst

Gigantischer Ort. Die reinste Idylle.

Gattinger Daniela
29-7-2018

Super liebes Team. Immer wieder gerne. Alles zu unserer Zufriedenheit. Kommen gerne wieder.

Redelijke camping

Petra
27-7-2018

Ik vond de camping zelf erg tegenvallen. Het zwemmeer vond ik vies, het speeltoestel in de vijver is wel leuk.

De staanplaatsen waren erg klein, echt hutjemutje.

Wij zaten in een huur-tent waar nagenoeg geen mogelijkheid was om buiten te kunnen zitten. Tussen 2 tenten in was een zeer smal strookje in de schaduw waar we onze tuintafel konden neerzetten.

Sanitair vooraan bij de receptie was heel mooi, het achterste gedeelte waar wij zaten is heel erg verouderd.

Het personeel scheurt over het park in een karretje.

Ik vind de prijs van deze camping dan ook veel te hoog.

Wat een tegenvaller

Rudi
20-7-2018

Op de terugweg van Italie een tussenstop van een paar dagen gemaakt in Natters. Afgaande op de positieve reviews kon het niet misgaan. Helaas... We hadden vooraf een grote plaats gereserveerd. Bij aankomst bleek deze net groot genoeg voor caravan en voortent. Ook moesten we een heel steile helling op. Voor onze auto geen probleem. Wel heb ik tijdens ons kort verblijf andermans caravan naar boven moeten trekken, hun auto had onvoldoende vermogen. De plaatsen rond het meer zijn veel mooier maar evenzeer heel klein . Het sanitair is daar zeer mooi. Bij ons was het zeer gedateerd. Uitzicht op het meer of de bergen hadden we niet. Het personeel rijdt er rond met golfkarretjes denkende dat ze in een raceauto zitten. Het meer nodigt niet uit tot zwemmen. Het water is vies, het zit vol met algen. Het speeltuig in het midden is wel leuk. Voor tieners is er niks te doen. Ook de supermarkt stelt niks voor. Voor zo een prijs hadden we meer verwacht

Good location and service

17-7-2018

Good location and service. Price higher than average for this kind of place.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natterer See in Natters , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natterer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Natterer See scoort een 8.61 uit 10 op basis van 245 reviews.