Reviews over Längenfeld

Het is een fantastisch gebied.

Ger, 3-8-2017
    Vanuit hotel Rita in Längefeld maakten wij iedere dag de mooiste wandeltochten. Soms startend in het dorp zelf, soms met de auto wat verderop. Nog zoveel te zien in de toekomst. Keurig verzorgd gebied.

een gezellig dorp aan de rand van de pistes

BO JOSK, 18-4-2017

geweldig en rustig dorp op een boogscheut van Sölden; gemakkelijk bereikbaar met de busdienst van de Ötztaler Busverein.

Geregelde bustransfers naar en van het skigebied in Sölden.

Voorjaarsvakantie geweest

Berry, 1-3-2017
    Voor apres ski moet je in Solden zijn evenals de ski gebieden. Langenfeld is een rustig dorp met voldoende faciliteiten. Het heeft nog een echt authentiek karakter. De skibus brengt je in 15 minuten naar Solden. Prima te doen.

Anja van de wijngaard, 24-2-2017
    Weinig winkels, Er valt niet veel te kopen.

Leuk dorp

Fam Redant, 21-2-2017

We verbleven 2 weken in hotel Rita. Langenfeld is een typisch dorpje gelegen aan de enige drukke weg in het Otztal, maar eens je de zijstraatjes induikt is dit wel een gezellig dorpje. Grootste troef en tegelijk ook grootste minpunt is de aan de rand van het dorp gelegen Aquadome, een schitterend waterpaleis, maar het trekt (ons inziens) ook wat het foutere (vooral oosteuropese nouveau riches) volk aan dat met veel geld denkt dat alles voor hen moet buigen en springen maar telijk geen manieren heeft.

Maar kortom samengevat, leuk rustig dorp met alles (cafes, supermarktje,...) dorp.

Längenfeld scoort een 8,3 uit 10, op basis van 141 reviews