vakanties Längenfeld

Ger Brand,
    29-11-2018

Top camping.

Vriendelijk personeel.

Mooi en goed onderhouden douches en wc's.

Elke dag verse broodjes die je bij de receptie kunt kopen.

Een goed restaurant.

Openluchtzwembad op 3 minuten loop afstand.

En een bezoek aan het Aqua dome ( 5 minuten loopafstand) is een aanrader

De camping heeft een prachtige ligging tussen de bergen.

Mooi plekken met gras, echter de plekjes zijn aan de krappe kant met een behoorlijke caravan en rolluifel, het paste bij ons maar net.

Geweldig

Timmer,
    20-9-2018

Genoten van een heerlijk verblijf. Verbleven in een nieuwe luxe suite. Zowel het ontbijt buffet als diner zijn grandioos. Tevens de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het Aqua Dome is geweldige service.

fantastisch

B.C.J. KORTHAGEN,
    13-9-2018

Na 3 jaar onderbreking weer terug naar RITA!! Voor de 16 e keer!!

Maar nu met het vliegtuig.!!

Ontvangst was formidabel!! Zo ook het eten,slapen,medewerkers etc etc.

Klapstuk was het optreden, ivm ons 50 jarig huwelijk, van de "Pfunds Kerle ".

Dus voor de 17e keer??????? Naar Rita !!!!!!!

Rustige camping en prachtige natuur

Siekm,
    26-8-2018

De camping ligt prachtig en voldoet prima als uitvalsbasis.

Het sanitairgebouw is netjes, op de begane grond is alles luxe en relatief schoon. Waterdruk is voldoende en er is altijd plek bij de toiletten en douches. Een nadeel is dat er geen raam is dat open kan bij de toiletten, dit ivm de vervelende geur die er vaak hangt. Het sanitair op de 1ste verdieping is sterk verouderd en voldoet niet meer.

Op de camping is een speeltuin in het bos, zijn er pingpongtafels, beachvolleyveld en een klein sportveldje. Ook is er een kleine binnenspeeltuin onder de receptie. Voor de kinderen is er verder weinig, er is geen animatie.

Veel plekken op de camping zijn verkocht als staanplaats. Veel van deze caravans staan leeg. De kleine plaatsen zijn wel heel erg klein, wij waren blij met een grotere plek. Alhoewel de afwatering na een regenbui wel te wensen over laat. Wij hebben een fijne vakantie gehad op een rustige camping.

Echt een leuk hotel!

Joyce Velgersdijk,
    22-8-2018

Leuk hotel in een liefelijk dorpje. We waren er in de zomer. Wij hadden het appartement. Wouw wat groot was dat, echt heel netjes en alle ruimte. Prachtige badkamer. Hele vriendelijke mensen. Ontbijt was prima, en avond eten met keuze van de kaart was super. Er zat een gratis kaart voor zo vaak je wilde naar Aqua Dome, echt een super pluspunt. Minpunt was dat de drankjes wel duur zijn. Lekker gefietst en met de liften omhoog geweest. Met 2 jongens van 17& 14 hebben we 4 leuke dagen gehad.

Längenfeld scoort een 8,3 uit 10, op basis van 141 reviews