Kitzbühel

We hebben een aantal aanbieders voor Kitzbühel voor je op een rij gezet:

vakanties Kitzbühel

We hebben een aantal aanbieders voor Kitzbühel voor je op een rij gezet:

Reviews over Kitzbühel

Een veelzijdig en prachtig ski gebied.

Ilona
    12-2-2019

Kitzbuhel ligt centraal aan het ski-gebied Skipitz, deze biedt bijna 190km aan pistes aan voor verschillende niveau's skiers, snowboarders, langlaufers en wandelaars. Als je een iets meer uitgeeft voor de skipas heb je ook toegang tot het nabij gelegen ski gebied Skiwelt Wilderkaiser- Brixental en 21andere ski regio's! Als wintersporter zit je hier dus sowieso goed maar ook als je niet de piste op gaat. Behalve Kitzbuhel zelf, zijn er in de omgeving veel leuke dorpjes en steden te vinden. Je kunt in de omgeving bijvoorbeeld wandelen, rodelen, winkelen, musea bezoeken of zwemmen. Ikzelf ben met familie gegaan dus hebben we ervoor gekozen om een huisje te huren in een kleiner dorpje in de buurt, hierin is ook genoeg aanbod. De skibus voorzieningen zijn heel goed in het gebied dus je kan snel bij verschillende gondels starten, je hebt je auto dus niet nodig. Als je meer wilt après skieen kan je ervoor kiezen om in Kirchberg te overnachten.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Aan te raden verblijfsstadje

Kathy
    7-2-2019

Een van de mooiste, authentieke ski-stadjes van Oostenrijk. Veel winkels en goeie apresski plekjes, zoals de Londener. Prachtig skidomein. Niet duurder op de pistes dan ergens anders. Gemakkelijk bereikbaar, je moet geen bergpas over. Grote parking aan de vertrekgondels. Alle, vele skihutten zijn allemaal heel gezellig.

Gereisd Met partner in januari 2017

Verlangen!

Maurice den Arend
    17-1-2019

1 van de mooiste stukjes Tirol qua landschap, prachtig stadje, volop afwisseling in elk seizoen met een diversiteit in aktiviteiten; van de Hahnenkamm Skiwedstrijden tot aan Oldtimer treffen! En de lekkerste café latte bij Café Luca am Schwarzsee! ❤️ Kitz!

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Prachtige omgeving

Natasja
    4-12-2017

Zeer groot skigebied met diverse soorten pistes. Zeker een aanrader!! Kitzbühel is een gezellig dorpje met verschillende restaurants. Daarnaast kun je in het nabij gelegen plaatsje Kirchberg genieten van de après ski!

Gereisd Met partner in februari 2017

Echt een leuk wintersport dorp

Pelin Keukelaar
    28-12-2012

Kitzbuhel is echt een fantastisch wintersportdorp met veel uitgangsgelegenheden gezellige bars en mooie winkels. Het is een vrij groot skigebied wat goed is voor beginners maar ook voor gevorderden . Kitzbuhel is echt een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012
Kitzbühel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 41 reviews