KinderhotelWeer vandaag18°-2°
7,5

• Ligging t.o.v. pistes7,9

Omschrijving
Hotel Lifthotel (Kirchberg) heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Als je op wintersport bent, stopt de skibus voor de deur. Bij all inclusive is de keuze qua eten wat beperkt, maar de buffetten worden wel goed bijgevuld. Voor de kinderen is er een speelkamer. Hier kun je ook goed wandelen en het centrum van Kirchberg ligt op loopafstand.

De Jong Intra

Helemaal top!

Sas,
16-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van een weekje in lifthotel. Eerste keer dat we daar zijn verbleven, maar het is zeker voor herhaling vatbaar! De kamers zijn schoon, de bedden liggen prima. Het ontbijt en diner zijn super! Heerlijk dat je daar niet over hoeft na te denken en na de apres ski gewoon kan aanschuiven. Helaas weinig van het gebied gezien, wegens de enorme hoeveelheid sneeuw, dus een reden om nog een keer terug te komen! En oja de sauna is ook super mooi ;)

Gereisd met partner in januari 2019

Prima locatie voor eerste wintersport

Izjan van Pul,
21-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima locatie t.o.v. de pistes en goede service. Vooral onze vaste ober Savvas was een fijne man en regelde alles voor ons.

Gereisd met vrienden in december 2018

Prima

Jens Hendriksen,
21-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn hotel, alleen de kamer was Iets ouder.

Savvas van de bediening was erg prettig!

Gereisd met vrienden in december 2018

waarschijnlijk niet meer

A.P.J. Nieuwenhuizen,
10-10-2018

redelijk hotel. Eten was prima. Personeel zei bijna niets wat onvriendelijk over kan komen. De kamer was ruim en schoon toen wij kwamen maar werd gedurende ons verblijf niet schoon gemaakt. Alleen het dekbed werd goed gelegd. Sanitair was schoon maar om handdoeken en wc papier moeten vragen. Die werden vergeten. Matrassen waren compleet doorgezakt. Ruime badkamer maar de wc was zo klein dat je je nauwelijks bewegen kon. In de 12 dagen dat wij er waren is niet 1x de stofzuiger over de vloer gehaald. Wij kregen sterk de indruk dat er verschil gemaakt werd tussen arrangement kamers en duurdere kamers. Daar werd zorgvuldiger schoongemaakt. Erg jammer.

Gereisd met partner in september 2018

prima hotel, geen luxe

Jacqueline,
29-8-2018

Het Lifthotel is een prima hotel gezien de prijs die je hiervoor betaald, verwacht geen luxe. Bij het ontbijt moet je bijbetalen voor een gebakken ei. Het aanvullen van het ontbijt was ook niet echt optimaal, maar nadat we hier wat van hadden gezegd werd het beter. Voor de lunch moet je je opgeven. Het koffie uurtje met gebak en ijs was prima. Het personeel is niet altijd erg vriendelijk. Wij hadden een vaste ober die niet bepaald erg veel zin had in zijn werk. Mikte het hoofdgerecht aan het begin van de tafel neer en wij moesten dit zelf maar doorschuiven.

Wij hadden met elkaar 3 kamers van zeer verschillende kwaliteit. 1 kamer was in het nieuwe gedeelte en helemaal top, de andere twee waren duidelijk aan een renovatie toe, doorgezakte bedden, lampen die niet werkte enz.

Voor de kinderen is er voldoende te doen, zowel buiten, trampoline,schommel, als binnen, tafelvoetbal,biljart.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Super vakantie gehad

Marielle,
29-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben super 2 mooie weken gehad in het lifthotel. Hele mooie schone familiekamer met zicht op de speeltuin. Kinderen hadden veel vriendjes en ja ze kunnen via de voorkant en achterkant de weg op maar het is geen gevangenis dus of je kinderen zelf in de gaten houden of duidelijk vertellen waar ze niet mogen komen. De speelkamer stelt inderdaad niet veel voor hier zouden ze wel wat aan mogen doen maar genoeg andere speelplekken. Het brandalarm ging heel.even af waarschijnlijk iemand die stiekem heeft gerookt.....ik heb niks van paniek of iets gemerkt. Het eten was heerlijk!

Gewoon echt een aanrader goede prijs kwaliteit en super met kinderen tot 12 jaar.

Wij komen zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer lifthotel

Stephanie,
12-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooie ligging van het hotel!

Merendeel van het personeel totaal niet vriendelijk! Het eten werd een half uur voor tijd al opgeruimd en dan had je dus niets meer! Kinderen kunnen vanaf de achterkant zo na voor lopen en dus de weg op! Brandalarm ging af en het personeel vertelde niets over wat er was en dat het uiteindelijk vals alarm was moest je zelf maar invullen! Heel erg slecht iedereen in rep en roer en niemand die je tot rust kwam stellen! Speelkamer voor de kids waardeloos een paar vieze oude speel blokken verder niets! Oostenrijk is een prachtig land maar dit hotel nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

leuk hotel all inclusief

goed ontbijtbuffet diner keuze uit 2 menu's

goed verzorgd!

Kamers wij hadden een familiekamer dagelijks schone handdoeken en de bedden opgemaakt. Douche en bad en aparte wc prima schoon.

echt het enige minpunt is het 2 persoonsbed met slap doorgezakt matras hier kon ik niet op slapen en heb op de slaapbank van de kinderen geslapen deze was superhard maar je moet toch wat.

onze kinderen vinden het er leuk. Zijn meerdere gezinnen jongens voetballen meiden kunnen op de trampoline en er is een schommel . Zoals ook de ouderen zelf drinken ophalen tot 22.00h Voor de ouderen is er bier en wijn.

Gezien de korting op het verblijf van de kinderen prijstechnisch zeer interessant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Het was prima

Riet en Jan,
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden een familiekamer met 2 personen, lekker ruim, goede douche, alleen jammer dat er smiddags niet veel te eten is. Iedere middag is het verschillend, soep met brood, andere dag aardappelpuree met plak ham, dan patat. Maar ja wie eet er nu om 12.30 uur patat. wil je heel de dag weg, de lunchpakketten zijn vervallen. Ondanks dat het toch all inn is. Ontbijt/diner is voldoende. Alleen voor gebakken moet je betalen 2,50 euro. Kamer was oke. Flinke douche. En met de gastekart kan je gratis met de trein. Auto kan je bij het station parkeren. Je kunt met de trein tot Worgl en tot Hochfilzen.

Gereisd met partner in juni 2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Lifthotel is een leuk hotel. Gemoedelijk en vriendelijk personeel. Flexibel wat betreft menukeuzes. Kirchberg en omgeving is een mooi gebied met veel mogelijkheden, zoals vlak wandelen, klimmen, bezienswaardigheden bezoeken, etc.

Gereisd met partner in juni 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lifthotel in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lifthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.