Hotel Lifthotel

Nooit meer lifthotel

Stephanie
12-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooie ligging van het hotel!

Merendeel van het personeel totaal niet vriendelijk! Het eten werd een half uur voor tijd al opgeruimd en dan had je dus niets meer! Kinderen kunnen vanaf de achterkant zo na voor lopen en dus de weg op! Brandalarm ging af en het personeel vertelde niets over wat er was en dat het uiteindelijk vals alarm was moest je zelf maar invullen! Heel erg slecht iedereen in rep en roer en niemand die je tot rust kwam stellen! Speelkamer voor de kids waardeloos een paar vieze oude speel blokken verder niets! Oostenrijk is een prachtig land maar dit hotel nooit meer!

• Ligging t.o.v. pistes8

leuk hotel all inclusief

goed ontbijtbuffet diner keuze uit 2 menu's

goed verzorgd!

Kamers wij hadden een familiekamer dagelijks schone handdoeken en de bedden opgemaakt. Douche en bad en aparte wc prima schoon.

echt het enige minpunt is het 2 persoonsbed met slap doorgezakt matras hier kon ik niet op slapen en heb op de slaapbank van de kinderen geslapen deze was superhard maar je moet toch wat.

onze kinderen vinden het er leuk. Zijn meerdere gezinnen jongens voetballen meiden kunnen op de trampoline en er is een schommel . Zoals ook de ouderen zelf drinken ophalen tot 22.00h Voor de ouderen is er bier en wijn.

Gezien de korting op het verblijf van de kinderen prijstechnisch zeer interessant.

Het was prima

Riet en Jan
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden een familiekamer met 2 personen, lekker ruim, goede douche, alleen jammer dat er smiddags niet veel te eten is. Iedere middag is het verschillend, soep met brood, andere dag aardappelpuree met plak ham, dan patat. Maar ja wie eet er nu om 12.30 uur patat. wil je heel de dag weg, de lunchpakketten zijn vervallen. Ondanks dat het toch all inn is. Ontbijt/diner is voldoende. Alleen voor gebakken moet je betalen 2,50 euro. Kamer was oke. Flinke douche. En met de gastekart kan je gratis met de trein. Auto kan je bij het station parkeren. Je kunt met de trein tot Worgl en tot Hochfilzen.

• Ligging t.o.v. pistes10

Lifthotel is een leuk hotel. Gemoedelijk en vriendelijk personeel. Flexibel wat betreft menukeuzes. Kirchberg en omgeving is een mooi gebied met veel mogelijkheden, zoals vlak wandelen, klimmen, bezienswaardigheden bezoeken, etc.

Niet meer wat het geweest was.

Fam.
29-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

We zijn hier een aantal jaar achter elkaar geweest. Nu na 3 jaar weer. Helaas is het hotel niet meer wat het geweest is. Onvriendelijk personeel, all inclusive nu zonder lunchpakket, blijf je in het hotel lunchen is er 1 gerecht voor je. Jammer wanneer je dat net niet lekker vindt. Geen vers fruit of andere gezonde producten meer bij het ontbijt. Niet meer zwemmen bij het buurhotel. Ook de hygiëne is aanzienlijk minder. Zowel op de hotelkamer als in de algemene ruimten. Al met al geen welkom gevoel meer. Het personeel wekt de indruk dat ze er geen zin meer in hebben, uitgeblust. Jammer.

Hele mooie wintersport gehad met gezin.

Ruud van Aerssen
28-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Standaardkamers hebben een kleine badkamer en (te) klein toilet.

Super vriendelijk personeel en perfecte ligging kort bij gondel.

• Ligging t.o.v. pistes9

het is een grootschalig hotel met grote eetzalen.

wij hadden daar geen last van. Waren hier met Kerst met het hele gezin.

voor zo'n groot hotel was het eten goed.

wij hadden n pas gerenoveerde kamer; prachtig.

de kinderen en kleinkinderen een familiekamer, schoon en ruim. de matrassen waren aan vernieuwing toe en de slaapbank was keihard.

het personeel is geweldig, super vriendelijk en attent.

het buffet werd continu aangevuld en was goed, vooral t ontbijt.

voor het hotel op de skibus en je was er zo. ook t centrum was op loopafstand.

kortom n hele mooie vakantie, het weer en de pistes waren ook super.

Het was geweldig en goede verzorging

Lies hemme
26-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De mensen hoeven niets te weten want er was er heel goed en heeeeeeel gezellig

middelmatig

cees deij
29-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

ontbijt middelmatig lunch pakket zeer slecht diner eten koud

Super

H Berens
20-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed eten, goede kamers, vriendelijk personeel, receptie behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Lifthotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lifthotel in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lifthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lifthotel scoort een 7.85 uit 10 op basis van 247 reviews.