Kaltenbach / Stumm

We hebben een aantal aanbieders voor Kaltenbach / Stumm voor je op een rij gezet:

vakanties Kaltenbach / Stumm

Reviews over Kaltenbach / Stumm

Geweldig gebied

Jackelien,
    19-2-2019

Geweldige vakantie gehad in het mooie Kaltenbach! We zaten lekker dicht bij de lift en dus ook de dalafdaling. Hele fijne pistes en een mooi uitgestrekt gebied. We waren met 10 personen en verschillen nogal in ervaring, maar voor iedereen was er wel een gebied/piste favoriet. Ook een hele fijne pittige dalafdaling om de dag mee af te sluiten. Zeker een gebied om nog een keer heen te gaan! En natuurlijk de Post Alm voor de allerbeste après ski!!

Fantastisch!

S.Stoffels,
    2-2-2019

Mooi groot sneeuwzeker gebied, voor elk wat wils. Met de superskipas kun je skiën in alle skigebieden in het gehele Zillertal dus variatie genoeg!! Wij komen er ieder jaar weer met veel plezier onze wintersportvakantie vieren!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Prachtig dorp leuke après ski mooie pistes

Monique,
    9-1-2019

Prachtig skigebied veel liften waaronder mooie gondels. Mooie ruime pistes wel druk maar bij de liften zo erin. Leuke après ski bars in het dorp. Op de piste veel restaurants heerlijk eten. Vooral de kleinere restaurant op de pistes erg goed. Je kan ook naar Hoch Fugen toe is aangesloten op het gebied. In het dorp een heerlijke pizzaria in de Dorfstrass. Vriendelijk personeel heerlijke pizza's

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geweldig uitgebreid gebied met 1 skipas!

Ellen,
    6-1-2018

Komen hier al jaren, centraal gelegen in het Zillertal. We gaan iedere dag met de Zillertaler skipas naar een andere berg zoals, Hochzillertal /Hochfugen, Zillertal Arena (Gerlos /Koningsleiten) , Mayerhofen, Hintertuxer gletsjer. Vooral bij mooi weer's morgensvroeg als een van de eerste boven op de piste, voor de drukte; geluksgevoel! Ieder jaar is er een uitbreiding van nieuwe liften. Ze doen er alles aan om het de wintersporters naar de zin te maken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Geweldig gebied, apre ski voor jong en oud

Maayke Wind,
    26-12-2017

Voor wintersport is dit een ideaal gebied. Wij zaten 300 meter van de piste. Je kunt met de trein en bus naar verschillende gebieden. Kaltenbach/hochzillertal is een mooi ski gebied voor iedereen. Veel rode pistes en ideaal voor kinderen om het te leren. Wij komen er inmiddels al 14 jaar en gaan in 2018 weer.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Kaltenbach / Stumm scoort een 8,7 uit 10, op basis van 102 reviews