Kaltenbach / Stumm

Vakantie in Kaltenbach / Stumm

vakanties Kaltenbach / Stumm

We hebben een aantal aanbieders voor Kaltenbach / Stumm voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

Reviews over Kaltenbach / Stumm

• 10Jolanda27-04-2019

Super!

Heerlijk dorp, heerlijk dal, geweldige mensen

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Jackelien19-02-2019

Geweldig gebied

Geweldige vakantie gehad in het mooie Kaltenbach! We zaten lekker dicht bij de lift en dus ook de dalafdaling. Hele fijne pistes en een mooi uitgestrekt gebied. We waren met 10 personen en verschillen nogal in ervaring, maar voor iedereen was er wel een gebied/piste favoriet. Ook een hele fijne pittige dalafdaling om de dag mee af te sluiten. Zeker een gebied om nog een keer heen te gaan! En natuurlijk de Post Alm voor de allerbeste après ski!!

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 7Zorg voor natuur

• 9S.Stoffels02-02-2019

Fantastisch!

Mooi groot sneeuwzeker gebied, voor elk wat wils. Met de superskipas kun je skiën in alle skigebieden in het gehele Zillertal dus variatie genoeg!! Wij komen er ieder jaar weer met veel plezier onze wintersportvakantie vieren!

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

• 9Monique09-01-2019

Prachtig dorp leuke après ski mooie pistes

Prachtig skigebied veel liften waaronder mooie gondels. Mooie ruime pistes wel druk maar bij de liften zo erin. Leuke après ski bars in het dorp. Op de piste veel restaurants heerlijk eten. Vooral de kleinere restaurant op de pistes erg goed. Je kan ook naar Hoch Fugen toe is aangesloten op het gebied. In het dorp een heerlijke pizzaria in de Dorfstrass. Vriendelijk personeel heerlijke pizza's

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners

• 9Ellen06-01-2018

Geweldig uitgebreid gebied met 1 skipas!

Komen hier al jaren, centraal gelegen in het Zillertal. We gaan iedere dag met de Zillertaler skipas naar een andere berg zoals, Hochzillertal /Hochfugen, Zillertal Arena (Gerlos /Koningsleiten) , Mayerhofen, Hintertuxer gletsjer. Vooral bij mooi weer's morgensvroeg als een van de eerste boven op de piste, voor de drukte; geluksgevoel! Ieder jaar is er een uitbreiding van nieuwe liften. Ze doen er alles aan om het de wintersporters naar de zin te maken.

februari 2017

• 8Maayke Wind26-12-2017

Geweldig gebied, apre ski voor jong en oud

Voor wintersport is dit een ideaal gebied. Wij zaten 300 meter van de piste. Je kunt met de trein en bus naar verschillende gebieden. Kaltenbach/hochzillertal is een mooi ski gebied voor iedereen. Veel rode pistes en ideaal voor kinderen om het te leren. Wij komen er inmiddels al 14 jaar en gaan in 2018 weer.

• 8Cultuur
    • 8Skigebied gevorderden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Arian bramsen01-12-2017

Moet je een keer geweest zijn

Super mooi ski gebied.voor jong en oud

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Wilma H09-11-2017

Groot,gevarieerd skigebied met zillertal skipas

Onze uitvalsbasis is al jaren Kaltenbach, op zich ,een niet heel gezellig dorp maar prima om van hieruit het Zillertal te verkennen. wij starten altijd de eerste skidag in Kaltenbach en skiën naar HochFugen. Koffie drinken in Kristall hutte hoort daar traditiegetrouw bij, wat een mooi restaurant, het liefst een plekje rondom de open haard,maar dat valt niet mee, dat vinden veel mensen gemutlich, ze hebben er heerlijke koffie en Apfelstrudel. Aanrader voor de lunch is de Kaltenbacher Skihutte. binnen ons gezin heet het daar de marmot.Apres skiën doen we bij de Postalm, onder bij de dalfdaling in Kaltenbach Graag stappen we in de Zillertalbahn, rijdt elk half uur, om een dag in Mayrhofen te gaan skieen bij mooi weer, nemen we daar de bus om naar Hintertux te gaan, prachtige sneeuwgezichten onderweg, we zijn een anderhalf uur onderweg, en genieten van de sfeer. Ook leuk om te doen is met de trein naar Zell am Ziller, van daaruit naar Konigsleiten skiën,korte apres ski bij de paraplubar en om 17.00 met de bus terug ,wanneer je op tijd bent en veel energie kun je ook weer terug skiën naar Zell am Ziller ook. Dan smaakt een Gluhwein of Eem biertje nog beter! Kortom, een heerlijk skigebied

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Frans19-04-2017

Alle jaargetijden mooi

Als skigebied geweldig veelzijdig en ook heerlijk in de zomer

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

maart 2017

• 8Marian26-05-2016

Het was een mooie omgeving.

In de zomer kun je er fantastisch wandelen en fietsen en natuurlijk in de winter skiën en langlaufen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur