• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Kaltenbach / Stumm

Reviews over Kaltenbach / Stumm

Geweldig uitgebreid gebied met 1 skipas!

Ellen
    6-1-2018

Komen hier al jaren, centraal gelegen in het Zillertal. We gaan iedere dag met de Zillertaler skipas naar een andere berg zoals, Hochzillertal /Hochfugen, Zillertal Arena (Gerlos /Koningsleiten) , Mayerhofen, Hintertuxer gletsjer. Vooral bij mooi weer's morgensvroeg als een van de eerste boven op de piste, voor de drukte; geluksgevoel! Ieder jaar is er een uitbreiding van nieuwe liften. Ze doen er alles aan om het de wintersporters naar de zin te maken.

Geweldig gebied, apre ski voor jong en oud

Maayke Wind
    26-12-2017

Voor wintersport is dit een ideaal gebied. Wij zaten 300 meter van de piste. Je kunt met de trein en bus naar verschillende gebieden. Kaltenbach/hochzillertal is een mooi ski gebied voor iedereen. Veel rode pistes en ideaal voor kinderen om het te leren. Wij komen er inmiddels al 14 jaar en gaan in 2018 weer.

Moet je een keer geweest zijn

Arian bramsen
    1-12-2017

Super mooi ski gebied.voor jong en oud

Groot,gevarieerd skigebied met zillertal skipas

Wilma H
    9-11-2017

Onze uitvalsbasis is al jaren Kaltenbach, op zich ,een niet heel gezellig dorp maar prima om van hieruit het Zillertal te verkennen.

wij starten altijd de eerste skidag in Kaltenbach en skiën naar HochFugen. Koffie drinken in Kristall hutte hoort daar traditiegetrouw bij, wat een mooi restaurant, het liefst een plekje rondom de open haard,maar dat valt niet mee, dat vinden veel mensen gemutlich, ze hebben er heerlijke koffie en Apfelstrudel. Aanrader voor de lunch is de Kaltenbacher Skihutte. binnen ons gezin heet het daar de marmot.Apres skiën doen we bij de Postalm, onder bij de dalfdaling in Kaltenbach

Graag stappen we in de Zillertalbahn, rijdt elk half uur, om een dag in Mayrhofen te gaan skieen bij mooi weer, nemen we daar de bus om naar Hintertux te gaan, prachtige sneeuwgezichten onderweg, we zijn een anderhalf uur onderweg, en genieten van de sfeer.

Ook leuk om te doen is met de trein naar Zell am Ziller, van daaruit naar Konigsleiten skiën,korte apres ski bij de paraplubar en om 17.00 met de bus terug ,wanneer je op tijd bent en veel energie kun je ook weer terug skiën naar Zell am Ziller ook. Dan smaakt een Gluhwein of Eem biertje nog beter! Kortom, een heerlijk skigebied

Alle jaargetijden mooi

Frans
    19-4-2017

Als skigebied geweldig veelzijdig en ook heerlijk in de zomer

Kaltenbach / Stumm scoort een 8,4 uit 10, op basis van 99 reviews