Sorteren

Reviews over Kaltenbach / Stumm

Urlaub mit Ausflügen, Wellness und gutem Essen

Matthias
    11-11-2018

Ein Familien-Wellness-Hotel, wie wir uns das vorgestellt haben.

Een echte aanrader

Maurice
    22-9-2018

Zeer vriendelijk,

Prima keuken.

Mooie kamers

Prima hotel, vlakbij prachtig skigebied

Rave
    9-3-2018

Prima hotel, uitgebreid ontbijt. Vriendelijke familie hotel, gerund door een familie. Doen erg hun best het je naar de zin te maken. Schoon. Met de auto slechts zo'n 5 minuten van de gondel.

Prima verblijf in Stumm!

Fam. Uittenbogaard
    8-3-2018

Voor de vierde maal in dit gezellige appartement verbleven. Weer een erg fijne vakantie gehad! Appartement is ruim en biedt een prima verblijf voor de ski vakantie. In kelder van het huis een ski opbergruimte wat altijd handig is. Gastvrouw erg aardig! Kortom, Ehammer is voor ons een prima verblijf voor de wintersport! Zéér centraal gelegen qua liften Hochzillertal en Zillertal Arena.

Gezellig familihotel

A.Krans
    1-3-2018

Familiehotel, aardige en zeer gastvrije ontvangst. Prachtige hooggelegen lokatie. Beetje gedateerd. Echt Oostenrijks. Schoon en prima verzorging.

Eigenaar is een echte jager en bij thuiskomst van de jacht werd de buit tentoongesteld. Wat ik niet prettig vond.

Kaltenbach / Stumm scoort een 8,4 uit 10, op basis van 99 reviews