Huben (Imst)

We hebben een aantal aanbieders voor Huben (Imst) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Huben (Imst) voor je op een rij gezet:

Chalet.nl

Reviews over Huben (Imst)

Prachtige omgeving rond een gemoedelijk dorpje.

Rens Maarsen
    30-12-2017

Wandelschoenen niet vergeten, mountainbike of racefiets ook niet. Zeer goede fiets-en wandelroutes. Vers kopen bij de boer. Kleine supermarkt maar wel met veel regionale producten. Leuk voor gezinnen. Waterpark met attracties aangeraden. Leuke gezellige camping. Enkele zeer nette hotels. In de omgeving de hele zomer festiviteiten. Er zijn een paar goede restaurants. De route naar het hoger gelegen dorpje Burgstein is een uitdaging voor fietsers. Een toplocatie voor een actieve vakantie. Ook de aangrenzende dorpen zijn bezoek meer dan waard. Tis geen regio voor jongeren die voor het stappen gaan.

Rustig klein dorpje

Annemarie
    21-10-2012

Huben is een heel rustig, en vooral netjes onderhouden gehuchtje met mooie Oostenrijkse woningen. Niet een oud dorp met oude kerk en dergelijke, de woningen (denk voor vakantiewoningen) zien er allemaal redelijk nieuw uit. Er is een klein VVV kantoortje, twee bakkers en een kleine supermarkt. Buiten het dorp is een beschieden waterparkje c.q. speelterrein. Er gaan zeer regelmatig bussen naar de omliggende dorpen dus je kan de auto laten staan. In het hoogseizoen elke vrijdagavond een optreden op het centrale grasveld van de lokale fanfare in klederdracht en met snaps.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Huben (Imst) scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews