Camping Hell

Camping Hell
9,1

217 reviews over Camping Hell in het Nederlands

Vooral op deze manier doorgaan!

Fam. Kok
19-8-2018

Een hele schone, gezellige camping. Daar waar je je gelijk thuis voelt . De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk. Je kan heerlijk eten bij het restaurant op de camping. Veel mogelijkheden om vanaf de camping activiteiten te ondernemen . Wij komen zeker een keer terug👍.

Voor- en nadelen

Marc Brink
16-8-2018

Camping Hell is een mooie camping met vele voorzieningen. En die zijn goed. Een MTB kan gestald worden in een speciale ruimte. Plaatsen prima, goed restaurant, kinderen vermaken zich goed. Animatie stelt niets voor. En als marshmallows worden geroosterd, moet je die zelf nog even in het winkeltje kopen. Want ze zijn wel van het geld op camping Hell. Als er ergens geld voor gevraagd kan worden, dan gebeurt dit ook. De ligging is qua activiteiten prima, maar de locatie van de camping is niet ideaal. Aan een zeer drukke en storende weg. Vanaf 6 uur hoor je de weg zeer nadrukkelijk. En zelfs zo druk, dat de weg opdraaien met de auto wel enige tijd behoeft. Een biertje kopen in het winkeltje, wees op je hoede wat betreft statiegeld. Bedrag wordt aangegeven met een stickertje, maar als die onbreekt zetten ze het bedrag van 0,50 cent er soms met pen op. En als je het dan weer inlevert, word je er zomaar van beticht dit zelf te hebben gedaan.

Gerne - und werden immer wieder kommen! Wir haben wieder eine feine Zeit verbracht.

Super camping met heel goede faciliteiten. Binnen en buiten zwembaden (buiten wel last van steekvliegen), binnen en buiten speeltuinen, kelder met biljart, ijshockey, arcadespelletjes (allen gratis), heel goede wifi, voetballen elke avond, lekker restaurant. Zeker een aanrader!

Fantastische camping

Fam bos
    8-8-2018

Wij zaten 2 weken in het appartement rofan. Deze was mega schoon en heel groot. Elke dag werden onze handdoeken verwisseld en prullenbakken geleegd. Na 1 week werden de bedden verschoond echt super. Het restaurant is echt heerlijk en niet duur. De mensen zijn lief en behulpzaam. Onze 3 dochters gingen huilen omdat we weg gingen, zo leuk hebben ze het gehad.

Niet meer voor ons

TL
    8-8-2018

De camping ligt in een mooi dal, waar je op korte afstand veel kan ondernemen. Op de camping zijn er ook een aantal grote minpunten. De weg is erg hoorbaar aanwezig. Weinig tot geen schaduw, ook niet aan het zwembad, welke erg klein is voor de grote van de camping. Veel is op binnen geconcentreerd waardoor je niet echt een camping gevoel krijgt. De afwas hokken zijn afschuwelijk. De camping staat vol, erg vol. Weinig privacy. De douche is mooi maar....drukknop (10 sec), warmte water is niet constant en erg gehorig hier binnen. Kinder animatie stelt niets voor en geen nl sprekende begeleiding.

Een oke camping, maar niet 1 om tot rust te komen.

Voor ons nooit meer.

Ellen
    8-8-2018

Wij hebben 3 weken op de camping gestaan en begrijpen niet waarom deze camping zo een hoge score krijgt. Er zijn zeker ook minpunten hier. De weg is van s ochtends vroeg tot s avonds laat luid te horen. Je hoort nog geen vogeltje fluiten. De camping is erg hutje mutje, met autos voor de deur waardoor het erg ongezellig is. Met heette dagen is er geen schaduw te bekennen en door t hutje mutje, waait er geen zuchtje wind. Je hebt geen mooi uitzicht op deze camping, tenzij je de daken vd caravans mooi vindt. Het zwembad is erg klein en het binnen zwembad erg smoezelig water en heel heet binnen. De animatie (geen nl) is minimaal en wordt weinig gebruik van gemaakt. De douche is met drukknop welke om de 10 sec ingedrukt moet worden, wachtrij voor de douche en een enorme galm in dit gebouw. Het afwassen is n ramp in het gebouw, warm, druk. Al met al geen camping gevoel hier. En niet de camping om tot rust te komen.

Uns hat alles gefallen

7-8-2018

Uns hat alles gefallen . Super freundliches Personal hilfsbereit . Leckere Speisen kleine Auswahl aber das was es gibt ist lecker.

tolle neue immer sehr saubere Sanitäranlagen, beheiztes Hallenbad sowie Außenschwimmbecken, super freundliches Personal, schöne Stellplätze mit Strom und Wasser

Hier ist der Gast König, ein sehr gut gefurthen Campingplatz. ein Star in Europa wir camping schon 30 Jahren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hell in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hell scoort een 9.05 uit 10 op basis van 217 reviews.