Camping Hell

Zoover gold Award 2019

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Hell in Oostenrijk, Fügen is een kleinschalige groene camping voor de rustliefhebber. Deze camping is geschikt voor gezinnen met kinderen dankzij de animatie, de minibioscoop, de indoor speelruimte en voor de ouders het saunalandschap. Camping Hell is gelegen in het mooie Zillertal waar je fietstochten kunt maken tussen de bergen door.

269 reviews over Camping Hell

• 9Jan5222-09-2020

Prima!

Om te beginnen is deze camping na de uitbreidingen niet meer kleinschalig. We hebben er een paar fijne dagen gehad, gevuld met wandelen, fietsen, zwemmen en lekker eten. Het mooie weer speelde ook een grote rol. Het feit dat zoveel gasten jaarlijks terugkomen zegt ook meer dan een review!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 2019
    10Janny Bakker12-11-2019

Top camping

Dit is een geweldige camping Echt Top Het sanitair is geweldig en super groot en schoon Je kan er heerlijk eten De winkel is niet groot maar je kan er heel de dag terecht Lekkere verse broodjes Zelfs twee prachtige zwembaden Een binnen en een buitenbad Beide met veel ligbedden om de baden Heel de camping is super schoon Het personeel is heel vriendelijk De omgeving is mooi Je kan hier ook prachtige fietstochten maken Of in het treintje stappen In eerste plaats denk je een pittige prijs Maar je krijgt veel voor je geld

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 10-31-08-2019

Moderne en compleet ingerichte camping. Fijne medewerkers, goed onderhouden mooi groen en er is een erg goed restaurant op de camping aanwezig. Ook daar zeer vriendelijk personeel. Ook voor gezinnen voldoende te doen en dan gelukkig zonder rondrijdende animatietreintjes e.d.

Gereisd in augustus 2019

• 8Arjan28-08-2019

Mooie & schone camping

Mooie, schone camping met veel faciliteiten voor zowel volwassenen als jeugd. De voorzieningen op deze camping zijn super. Voor de mindere dagen een heerlijk binnenbad, game room en binnen speeltuin. Verder een leuk buitenbad, voetbalveld en een buitenspeeltuin. Toiletgebouw is prachtig en schoon. Restaurant is goed en de afhaal pizza’s groot en betaalbaar.

Op basis van de recensies kozen we voor een plek achterop de camping, hier inderdaad veel minder overlast van de (drukke) weg, maar de plekken zijn hier wel krapper, onze auto kon niet bij de caravan staan. Er zit een groot verschil in grote van de plaatsen, vandaar ook de wisselende recensies.

Mooi om te zien dat camping probeert mee te werken aan een groenere wereld. Een tas voor de broodjes wordt aan het begin van de vakantie meegegeven zodat je niet iedere dag een plastic zak meekrijgt.

In het Zillertal is veel te doen. Aanschaf Activcard hebben we niet gedaan, deze is erg du

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9P Pennings14-08-2019

Top camping!

Top camping in het Zillertal. Wij hadden niet gereserveerd maar hadden het geluk 3 nachten op plaats 49 te kunnen staan. Eigenaresse dacht echt met ons mee. Een prima plaats. Volgens ons het mooiste gedeelte van de camping. Ruim, met redelijk wat vaste gasten.

We wilden wel langer blijven maar onze plaats was helaas volgeboekt. Sanitair goed, maar er was maar 1 gebouw. Niet altijd netjes, maar dat ligt meer aan de gasten dan aan de camping.

Binnen-en buitenzwembad. Leuke speeltuin. En erg veel te doen in het zillertal.

• 8Bert14-08-2019

Nog steeds prima camping wel veranderd

voor de vierde keer terug gegaan naar deze camping. Laatste keer was drie jaar geleden. Voorzieningen op de camping alsmede de hygiëne nog steeds top. Wat ons direct opviel is dat het niet de gezellige familiecamping meer is die wij 10 jaar geleden aantroffen en die het drie jaar geleden ook nog was. De camping stond stampvol. Ook op plaatsen waar voorheen geen caravans stonden stonden ze nu wel. Op het trekkersveld voorop de camping waar voorheen twee plekken waren stonden er nu drie. Daardoor erg veel drukte op de camping. Dit zag je ook terug in de voorzieningen zoals de zwembaden. Handdoekje leggen ook hier zn intrede gedaan evenals bier drinken en roken bij het buitenbad. Erg jammer dat het niet meer de gezellige camping is waarvoor we terug zijn gekomen. Verder nog steeds een prima uitvalsbasis om het mooie Zillertal te ontdekken. Het hele zillertal is trouwens veel drukker geworden. Er staat tegenwoordig zelfs file op de weg.

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Wilma Poort08-08-2019

Niet voor de herhaling vatbaar.

De camping eigenaar is niet gast en zeer onvriendelijk na gasten toe, gast heer schap staat deze man niet. Het lijkt hem puur alleen om het geld te gaan. Helaas werden onze kinderen tijdens zeer warmere dagen om 20:00 s avonds uit het zwembad gestuurd om te gaan sluiten. Puberjeugd is hier duidelijk niet welkom er is dan ook weinig te doen voor kinderen van deze leeftijd. Het binnenzwembad is vergeven van chloor wat voor geirriteerde ogen zorgt. De douches wisselen zeer snel van temperatuur , van koud naar zeer heet gaan waardoor meedere kinderen van ons regelmatig verbranden ( prijs / kwaliteit verhouding is slecht

• 5Staat v/h sanitair

• 5Bertina de Vries08-08-2019

Nooit meer

De camping eigenaar heeft duidelijk geen oog voor zijn gasten en komt onvriendelijk over. Het gaf ons het gevoel dat het alleen maar om het geld ging. Het lijkt er op dat puberjeugd niet gewenst is op de camping. Tevens heb je de mogelijkheid elke dag tijdens het douchen te genieten van een koude of hete douch. In het Hallenbad lijkt vergeven van het chloor dit doet erg zeer aan je ogen. Ook tijdens warme dagen sluit het zwembad veel ste vroeg (20:00) wij zijn niet te vrede met de prijs/kwaliteit verhouding van deze camping

• 5Staat v/h sanitair

• 8anoniem02-08-2019

Camping was heel mooi, wel veel plaatsen gepropt op plekken waar eigenlijk geen plek was. Jammer, daardoor kijk je overal tegen auto’s aan, wij misten een beetje het ruimtelijke gevoel. Faciliteiten netjes en goed. Wel erg veel Hollanders en mensen met gigantische campers en caravans.

Gereisd in juli 2019

• 9Evdg29-07-2019

Om zeker nog eens terug te komen

Dit is echt een super mooie camping in een omgeving die geweldig is. Zijn net terug van een 2 weeks verblijf op de camping. Wij hadden een comfortplek deze was ruim en aan de rustige kant van de camping. De gewone plaatsen ogen heel druk en krap als je ook een bijzettentje en een auto moet plaatsen. Wij hebben nog nooit zo'n schoon en luxe sanitair gebouw op een camping gezien. Enige minpuntje dat je constant op de knop moet drukken om te douchen. Het zwembad binnen en buiten waren prima voor de camping. Met een activcard kun je zo op de trein stappen en gebruik maken van de skiliften en buitenzwembaden in de omgeving dit was ideaal en een aanrader om te doen. Lijkt prijzig maar je hebt het er zo uit. Camping was niet duur voor hetgeen je krijgt. Restaurant super lekker gegeten en ook zeker niet duur. Voor de kinderen een binnen en buiten speelterrein. Wil je naar Oostenrijk dan is deze camping zeker een aanrader om naar toe te gaan.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019