Camping Hell

176 reviews over Camping Hell in het Nederlands

perfect

henk
3-6-2018

we vonden het zwembad te gek en het uitzicht ook

te goed voor woorden als wintersport camping

Dalzicht
28-12-2017

Je moet wel met de bus naar de piste ,lopen naar Fugen is te doen

Fantatische camping met zeer goede faciliteiten

Jan Jaap
10-12-2017

Super mooie camping. Fantastisch sanitair, mooie zwembaden (binnen en buiten), mooie speeltuin (ook binnen), goed restaurant (ook afhaal) en mooie ruime plekken. In de buurt (het Zillertal) veel te doen, zeker ook voor kleine kinderen.

Geweldige veelzijdige camping in mooi Zillertal.

Nanno & Tine Meinders
3-12-2017

Camping Hell is een geweldige camping in het mooie Zillertal, met zeer vriendelijke en vooral ook behulpzame eigenaren Alois en Karin Hell. Prachtig buiten en binnen zwembad, sport en fitnessruimte, prima restaurant met een mooie kaart en goede prijs-kwaliteit verhouding. ) Ook afhaal en klein winkeltje waar je elke ochtend verse broodjes en een krantje kunt halen. Prima uitvalsplek voor bezoeken aan Innsbruck, Rattenberg e.a. leuke steden en dorpen. In het Zillertal kun je geweldig goed fietsen, ook voor senioren en jonge kinderen. Tamelijk vlak van Fugen naar Rattenberg ( 14 km.) of de andere klant op naar Mayerhofen (26 km.) en als je geen zin hebt terug te fietsen of überhaupt te fietsen stap je vlak voor de camping in de trein naar Mayerhofen ( ook met de fiets) of andersom of met de trein naar Innsbruck. Ook erg leuk. Kortom camping Hell is een mooie en groene (alles wordt verwarmd met thermopanelen voor warm water en zonnepanelen) camping met vele mogelijkheden ook voor kinderen en er worden vele activiteiten georganiseerd , zoals wandelen, mountanbicken of gewoon gezellige avonden met muziek. Een echte aanrader. Wij komen er al 7 jaren en zullen er nopgh vele jaren blijven komen.

Geweldig

H.J. Raven
29-11-2017

Prachtige camping en omgeving. Mooie plekken en goede verzorging.

Topcamping in een prachtige omgeving

Benny
5-9-2017

Camping ligt net buiten Fugen aan de hoofdweg door het Zillertal. De ontvangst bij de receptie is bijzonder vriendelijk en correct. De plekken variëren qua grootte. Wij hadden een zeer grote plek waar onze caravan + luifel + auto wel twee keer op kon. Er is een winkeltje aanwezig met een klein assortiment. In ieder geval heerlijke broodjes. De camping beschikt over het beste en schoonste sanitair wat we ooit op een camping hebben gezien. Je kunt eventueel privé sanitair huren. Er is een buiten en een binnen zwembad. Wil je niet zelf koken dan is er een heerlijk restaurant op de camping. Over de hele camping lopen een tiental tamme konijnen rond die ook rustig bij je komen als je onder je luifel zit.

In de omgeving is van alles te zien en je hoeft helemaal niet zo heel ver weg. De Achensee, diverse kabelbanen in de buurt, Innsbruck, Swarovski kristal wereld op een regenachtige dag, de stoomtrein naar Mayerhofen, de gletsjer in Hintertux. Maar je kunt ook prima op de fiets door het dal.

Mooie camping maar minder leuk dan vroeger

Johan
31-8-2017

Hele mooie camping met prachtig sanitair wat goed wordt schoongehouden.

De twee zwembaden (binnen en buiten) zijn helemaal top.

Het Zillertal is mooi, maar wordt met het jaar toeristischer en dus drukker. De hoofdweg door het dal kan al deze drukte niet aan, met als gevolg filerijden tussen het begin van het dal en Mayrhofen.

Ook de attracties in het dal hebben moeite met het aantal toeristen. Een wachttijd van 1 uur bij de rodelbaan in Zell am Ziller is niet ongebruikelijk op een mooie dag.

De geboden animatie wordt steeds minder in vergelijking met voorgaande jaren. De hoeveelheid iets oudere jeugd neemt ook af, er waren dit jaar vrijwel geen kinderen in de leeftijd 10-17.

Het restaurant heeft prima eten voor een prima prijs, maar er zou wel eens een nieuwe menukaart gemaakt mogen worden.

De huidige kaart gaat inmiddels al flink wat jaren mee.

Het is erg jammer dat in een deel van het restaurant nog steeds gerookt wordt.

Met het campingwinkeltje zouden ze veel meer kunnen doen. Nu wordt het voornamelijk gebruikt om 's ochtends broodjes te verkopen.

Het afhaal-luik achterin de winkel verloedert steeds meer. Tussen de opgestapelde bierkratten, in het halfduister, kun je door een kleine opening

in de muur je afhaalmaaltijd bestellen.

Hier liggen genoeg kansen om dit veel mooier te maken.

Een groot nadeel zijn de konijnen die op de camping lopen. Verschillende tenten zijn kapot geknaagd, en ze schijten ook de staanplaats onder.

Niet echt fris als je daar staat met je kinderen (en zonder kinderen natuurlijk ook niet).

Voor ons voorlopig de laatste keer dat we hier in het hoogseizoen zijn geweest.

Hele fijne camping

Fam. Janssen
22-8-2017

Prima camping op een mooie plek in het Zillertal. Overzichtelijk terrein met ruime plekken. Ondergrond met gras en fijne kiezels, stroom en water in de buurt. Prachtig sanitair, schoon en goed onderhouden. Fijn, warm binnenzwembad. Bad buiten ook mooi, maar water aan de koude kant. Veel NL gezinnen met jongere kinderen. Mooie buitenspeeltuin en zelfs een binnenspeelplek.

Er is in de buurt genoeg te zien en te ontdekken; wij zijn in 2 weken het Zillertal niet uitgeweest terwijl we om de dag wel een uitstap gemaakt hebben. De Ahornberg is een echte aanraden. Met de grote gondel naar boven en dan nog 200 meter omhoog lopen en je komt bij een prachtig water-speelparadijs voor kinderen en ouders.

Enige nadeel dat wij kunnen bedenken zijn de drukte op de weg in het Zillertal (overdag) en de - toen wij er waren - vele wespen op de camping.

Gewelige camping nu al voor de 3e keer

Super caming in Fügen - Camping Hell
22-8-2017

Camping Hell ligt in een prachtig gebied in Oostenrijk het Zillertal. Heel veel mogelijkheden in de omgeving. We komen hier nu voor het 3e jaar en het is weer fantastisch. De camping is niet groot. Sanitair uitstekend en het binnen zwembad heerlijk voor als het iets kouder is. Buitenzwembad ook heerlijk om af te koele na een heerlijke wandeling. Maar niet alleen wandelen is hier prachtig. Er zijn ook diverse andere uitstapje te maken. Maar met de kabelbaan naar boven en genieten van het prachtige uitzicht blijft fascineren. We komen hier zeker nog eens terug. Deze camping verdient haar sterren, zeker weten.

mooie nette camping

Pascal Janssen
10-8-2017

Wij kwamen hier alweer voor het vierde jaar, het is en blijft een nette camping, Alois en zijn personeel doet er in ieder geval alles aan om het de mensen naar de zin te maken, het enigste minpunt dit jaar was dat er "kampeerders" waren die het nodig vonden om een douchkop af te breken en er zelfs 1 mee te nemen, erg jammer , tegen zulke baldadigheid kan een campingeigenaar zich natuurlijk ook niet weren, ook dit jaar weer genoten van de musikanten Janus und Patricia tijdens het wekelijkse "All you can eat buffet" op zondagavond, verder genoten van 8 dagen Camping Hell, wij komen zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hell in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hell scoort een 9.09 uit 10 op basis van 206 reviews.