Camping Hell

Kleine hotelsWeer vandaag-1°-10°
Camping Hell
9,2

Omschrijving
Camping Hell in Oostenrijk, Fügen is een kleinschalige groene camping voor de rustliefhebber. Deze camping is geschikt voor gezinnen met kinderen dankzij de animatie, de minibioscoop, de indoor speelruimte en voor de ouders het saunalandschap. Camping Hell is gelegen in het mooie Zillertal waar je fietstochten kunt maken tussen de bergen door.
Laatste review

Mooie kleine camping

Martijn Boerma,
12-9-2018

Mooie camping. Luxe en schoon sanitair. Speeltuin leuk voor alle leeftijden. Zwembad binnen en buiten zonder glijbanen of speeltoestellen. Geen animatie. Rustige kleine camping.

Kenmerken

12-9-2018

Top Camping

Fam. Vos,
6-9-2018

Heerlijke camping in een schitterende omgeving. Ruime plekken (3 maten) Perfecte Faciliteiten qua zwembaden, binnen/buitenspeeltuin, speelhal en bieb met wifi.

Enige nadeel is dat er een drukke weg pal langs de camping ligt. Afhankelijk van de plaats op de camping hoor je deze wel degelijk. Vooral in de avond en nacht lijkt het alsof ze door je voortent razen. (Na paar dagen went dit wel trouwens).

Fijn appartement, goed georganiseerde camping

Inge Kroon,
2-9-2018

Wij zaten in een 6-persoons appartement. Bij aankomst werd door de vriendelijke mensen bij de receptie gemeld dat deze al gereed was. Het appartement was schoon en zeer ruim. De keuken is volledig uitgerust (inclusief vaatwasmiddel, peper, zout en suiker), echter zoals altijd een goede koekenpan ontbreekt. Tevens was er slechts een kleine vaatwasser, dat is voor zes personen wel minimaal. De bedden lagen goed, iedere dag schone handdoeken indien gewenst en ook het vuilniszakje werd iedere dag verschoond.

Onze kinderen hebben veel plezier gehad van de faciliteiten van de camping: zwemmen, 's avonds een potje voetbal of naar de game-kelder.

Het dal is druk, de doorgaande weg kan de drukte niet goed aan. Hierdoor sta je lang te wachten voor je de doorgaande weg op kan draaien of is het file-rijden als je ergens naar toe gaat. Er zijn veel activiteiten in het dal waarbij we geen vervelende drukte hebben ervaren.

Op onze camperreis deze camping voor het 4e jaar voor een aantal dagen aangedaan. Wij reserveren telefonisch een aantal dagen vooraf en worden altijd correct en netjes behandeld en te woord gestaan. Wij komen op d3ze camping echt tot rust. Het lawaai van de drukke straat wordt aankomend jaar tegengegaan door een nieuw te bouwen geluidswal. De douches zijn schoon. Ook de toiletten zijn schoon ( maar het gebruik van de toiletten door enkele campinggasten zorgt er voor dat de toiletten niet 24/7 schoon te houden zijn, het ligt dus niet aan het sanitair of schoonmaak ervan, maar aan het soms smerig gebruik en achterlaten van het toilet na gebruik! Het restaurant heeft een voortreffelijke keuken. De campingplaatsen zijn ruim van opzet. Kortom, we komen hier uiteraard weer terug!

Vooral op deze manier doorgaan!

Fam. Kok,
19-8-2018

Een hele schone, gezellige camping. Daar waar je je gelijk thuis voelt . De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk. Je kan heerlijk eten bij het restaurant op de camping. Veel mogelijkheden om vanaf de camping activiteiten te ondernemen . Wij komen zeker een keer terug??.

Voor- en nadelen

Marc Brink,
16-8-2018

Camping Hell is een mooie camping met vele voorzieningen. En die zijn goed. Een MTB kan gestald worden in een speciale ruimte. Plaatsen prima, goed restaurant, kinderen vermaken zich goed. Animatie stelt niets voor. En als marshmallows worden geroosterd, moet je die zelf nog even in het winkeltje kopen. Want ze zijn wel van het geld op camping Hell. Als er ergens geld voor gevraagd kan worden, dan gebeurt dit ook. De ligging is qua activiteiten prima, maar de locatie van de camping is niet ideaal. Aan een zeer drukke en storende weg. Vanaf 6 uur hoor je de weg zeer nadrukkelijk. En zelfs zo druk, dat de weg opdraaien met de auto wel enige tijd behoeft. Een biertje kopen in het winkeltje, wees op je hoede wat betreft statiegeld. Bedrag wordt aangegeven met een stickertje, maar als die onbreekt zetten ze het bedrag van 0,50 cent er soms met pen op. En als je het dan weer inlevert, word je er zomaar van beticht dit zelf te hebben gedaan.

Super camping met heel goede faciliteiten. Binnen en buiten zwembaden (buiten wel last van steekvliegen), binnen en buiten speeltuinen, kelder met biljart, ijshockey, arcadespelletjes (allen gratis), heel goede wifi, voetballen elke avond, lekker restaurant. Zeker een aanrader!

Fantastische camping

Fam bos,
8-8-2018

Wij zaten 2 weken in het appartement rofan. Deze was mega schoon en heel groot. Elke dag werden onze handdoeken verwisseld en prullenbakken geleegd. Na 1 week werden de bedden verschoond echt super. Het restaurant is echt heerlijk en niet duur. De mensen zijn lief en behulpzaam. Onze 3 dochters gingen huilen omdat we weg gingen, zo leuk hebben ze het gehad.

Niet meer voor ons

TL,
8-8-2018

De camping ligt in een mooi dal, waar je op korte afstand veel kan ondernemen. Op de camping zijn er ook een aantal grote minpunten. De weg is erg hoorbaar aanwezig. Weinig tot geen schaduw, ook niet aan het zwembad, welke erg klein is voor de grote van de camping. Veel is op binnen geconcentreerd waardoor je niet echt een camping gevoel krijgt. De afwas hokken zijn afschuwelijk. De camping staat vol, erg vol. Weinig privacy. De douche is mooi maar....drukknop (10 sec), warmte water is niet constant en erg gehorig hier binnen. Kinder animatie stelt niets voor en geen nl sprekende begeleiding.

Een oke camping, maar niet 1 om tot rust te komen.

Voor ons nooit meer.

Ellen,
8-8-2018

Wij hebben 3 weken op de camping gestaan en begrijpen niet waarom deze camping zo een hoge score krijgt. Er zijn zeker ook minpunten hier. De weg is van s ochtends vroeg tot s avonds laat luid te horen. Je hoort nog geen vogeltje fluiten. De camping is erg hutje mutje, met autos voor de deur waardoor het erg ongezellig is. Met heette dagen is er geen schaduw te bekennen en door t hutje mutje, waait er geen zuchtje wind. Je hebt geen mooi uitzicht op deze camping, tenzij je de daken vd caravans mooi vindt. Het zwembad is erg klein en het binnen zwembad erg smoezelig water en heel heet binnen. De animatie (geen nl) is minimaal en wordt weinig gebruik van gemaakt. De douche is met drukknop welke om de 10 sec ingedrukt moet worden, wachtrij voor de douche en een enorme galm in dit gebouw. Het afwassen is n ramp in het gebouw, warm, druk. Al met al geen camping gevoel hier. En niet de camping om tot rust te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hell in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.