• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Fügen im Zillertal

Reviews over Fügen im Zillertal

Ieder jaar opnieuw genieten en ontdekken

Hetty
    18-3-2018

Het Zillertal heeft vele wandelmogelijkhedrn met de mooiste wandelingen met verrassende vergezichten.

Fugen, een fantastisch stukje Oostenrijk!

Jurgen den ouden
    28-2-2018

We verbleven in hotel christal, vlakbij de gondel en op loopafstand naar het centrum. Centrum is klein, maar wel gezellig. Steile weg naar het centrum (vanaf hotel) is een minpuntje. Skigebied is klein, maar leuk om de wintersport te beginnen. Daarna zijn we naar hochfugen gegaan, perfect gebied en met bus half uurtje rijden. Smalle weg en beetje enge rit naar hochfuchen. Fuchen is goed bereikbaar vanaf snelweg en ligt vooraan in zillertal.

Tevreden gast
    6-2-2018

Fugen is een klein gezellig plaatsje. De laatste jaren is er veel bijgebouwd. Er zijn een aantal grote supermarkten en veel sportwinkels. Voor de jongeren is er 's-avonds genoeg vertier te vinden.

Het dorp ligt heel gunstig voor wat betreft skieen. De Spieljoch is voor beginners en matige skieers een prima gebied.Wil je wat zwaardere pistes dan ben je vrij snel in Hochfugen.

Wij komen hier al heel wat jaren en hopen er ook in de toekomst nog vaak te komen.

Compact skigebied

Grol
    5-2-2018

Fügen is met uitstek geschikt voor beginnende wintersporters of gezinnen met kleine kinderen. Dankzij de nieuwe Spieljoch lift ben je binnen no-time boven op de berg. Er zijn weinig leuke eetgelegenheden op de pistes... Eten bij het Bergstation is erg slecht, te duur en niet aan te raden. Echter de ervaren skiërs kunnen beter de gratis skibussen naar HochFügen nemen (25-30 minuten reistijd) waar ruim 200 km pistes klaar liggen. Ook kun je vanuit HochFügen door skiën naar Kaltenbach en andere omliggende dorpen. In Hochfügen zijn meerdere zeer leuke eettentjes om tussen de middag heerlijk te eten. Ook is daar wekelijks een avondshow met prachtig vuurwerk en skispectakel.

Uitrusten

Annie en Louis Munsters
    11-1-2018

Het Zillertal en Fugen zijn prachtige plekken om tot rust te komen. Veel wandelroutes in de omgeving waar je de zuivere berglucht op kunt snuiven.

Fügen im Zillertal scoort een 8,3 uit 10, op basis van 246 reviews