• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Fiss

Heerlijk genoten

Kim, 5-1-2018
    Sefaus-Fiss-Ladis super kindvriendelijk ski gebied. Goed te bereiken met skibus vanuit Ried

Ideale wintersportbestemming

Sander, 24-12-2017
    Al jaren is het skigebied van Serfaus, Fiss en Ladis voor mij dé ideale wintersportbestemming. De pistes worden goed ondehouden, de drukte in het gebied wordt goed gespreid en ook in het hoogseizoen zijn de wachttijden bij de liften betrekkelijk kort. Er is volop mogelijkheid om te eten en drinken langs de pistes en ook na een lange dag wintersportplezier is het goed toeven bij de plaatstelijke aprèsski.

Top wintersportgebied voor iedereen!

Annemijn, 22-12-2017
    Wintersportgebied voor jong en oud, beginners en gevorderen! Naast prachtig skigebied zijn er ook leuke andere activiteiten te beleven. Apres ski is top! Een en al gezelligheid! Ook voor een hapje eten kun je in heerlijke restaurants terecht! Kortom super gebied!

Toppie

Eléa Bronkhorst, 2-12-2017
    Top skigebied voor familie beginner maar zeker ook gevorderde skiers.

Geweldig! Kijk er elk jaar naar uit!

Gabrielle, 2-12-2017

Al vele jaren gaan we skiën. De laatste jaren logeren we in Fiss of Ladis. Mooie goed geprepareerde pistes. Dit jaar voor het eerst met de kinderen en kleinkinderen in de crocusvakantie geweest. Super gebied voor kinderen, lieve skileraren, er is overal aan gedacht. Kleinzonen kijken alweer uit naar komende wintersport. Skiën met het hele gezin in een geweldig skigebied wat wil je nog meer.

In januari ga ik altijd met vrienden, al vele jaren naar Hotel Fisserhof dat vanaf dit jaar een nieuwe eigenaar heeft.

We laten ons verrassen, hoop dat het net zo goed is als voorheen.

Fiss scoort een 8,9 uit 10, op basis van 487 reviews