Fiss

Reviews over Fiss

Volgende keer weer!

Rob,
    17-1-2019

Perfecte combinatie tussen super verzorgd hotel en persoonlijke aandacht waardoor je je onmiddellijk thuis voelt. 2 minuten lopen van de piste en in alle gemakken voorzien waardoor we als ‘nieuwe’ wintersporters een perfecte vakantie hadden! Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Ruim appartement, Heerlijk genoten

Hartevelt,
    14-1-2019

Mooi hotel, netjes, schoon, goede verzorging en lekker restaurant. Wij konden kiezen uit een menu, dit kostte €23,- p.p. (voor- hoofd- nagerecht, soep en salade zelf pakken) de kinderen konden á-la-Carte eten, (kostte ong €20,- per gerecht, als je niet de allerduurste neemt)

App voor 5 personen, alleen moest 1 persoon in de huiskamer slapen.

Mooie, nette keuken, met kookplaat combimagnetron en afwasmachine, en voldoende kastruimte voor je eigen spullen.

Boven ook ruim, met z’n vieren op 1 slaapkamer, grote badkamer met bad, en voldoende kastruimte. Schone handdoeken als je dat wil (‘s morgens voor je deur leggen)

Bij de ski-verhuur is ook een locker te huur, dus je ski-spullen blijven daar, ‘s morgens vanaf het hotel ong 10 min lopen naar je locker, heerlijk!

De straten van het dorpje Fiss, zijn wel stijl, lopend naar de supermarkt is te ver, wij zijn 1 keer geweest aan het eind van de middag, hele grote supermarkt, heel druk.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Helemaal top!

Anne-Lou Spoormakers,
    7-1-2019

Hotel Naturlich is een heerlijk gemutlich hotel met een zeer gastvrije eigenaar die als voornaamste doel heeft het iedereen naar de zin te maken en je een geweldige vakantie te bezorgen. Het ontbijt en eten is geweldig en de kamers zijn heel goed. Verder is aan alles gedacht! Een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2018

Hey Anne-Lou!

Wat een leuk compliment voor de eigenaar - ik ben er helmaal blij mee! :-)

Zoals ik het begrijp heb ik bij jullie het doel bereikt?? Erg leuk dat jullie zo een top review schrifen! Helemaal TOP en bedankt voor de tijd en moeite!

Wij kijken uit tot volgend jaar - weer gezellig - weer grappig een weer een nieuwe doel!

Groetjes vanuit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol - Fam. Rietzler en Team

zeer goed wij gaan zeker terug

bjfm busscher,
    5-1-2019

zeer goed hotel met een zeer persoonlijke en vriendelijk benadering

goed eten en ligging vlak bij de pistes

Gereisd met partner in februari 2018

Best dhr Busscher!

Bedankt voor deze leuke review hier op Zoover. Fijn dat jullie weer plannen terug te komen.

Fijn te lezen dat jullie het eten, de ligging en de persoonlijke benadering nog extra delen!

Tot snel terug in Hotel Natürllich in Fiss! Groetjes Martin met Team

Wij hebben alweer geboekt!

Franka,
    3-1-2019

Top hotel.... een warm bad.... vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie en schone kamers, fantastisch uitzicht op de piste, gezellige bar, heerlijk eten. Echt een aanrader. Volgend jaar weer!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

ey Franka en mannen!

Klopt - alweer geboekt. Fijn te weten dat wij volgende winter jullie weer zien en ook weer een gezellige week mogen beleven!

Bedankt voor deze geweldige "DIKKE 10" review op Zoover. Zeker ook bedankt voor de moeite en de complimenten.

Tot volgend jaar - groeten van Martin met familie en ons behulpzaam team!

Fiss scoort een 8,9 uit 10, op basis van 501 reviews