Reviews over Fiss

Weer even terug in kerstsfeer, geweldig!

Lisan, 14-4-2018
    We hadden een appartement gehuurd wat netjes was en op een ideale plek. Konden lopend naar de piste en het lag fijn centraal gelegen. Sommigen van onze groep vonden de ‘stank’ van de stal onder ons vervelend en we werden iedere ochtend om 7u gewekt door de kerkklok. Al met al een heel leuk plaatsje met fantastisch skigebied en leuke apresski. Wij hebben ons goed vermaakt en zouden zo weer terug gaan.

Bijzonder, vermaak, culinair, wandelvertier.

Ferry, 1-3-2018

Fiss-Serfaus-Ladis is een prima zomervakantieoord. Dus niet alleen een topper in de winter. Er is zeer veel te doen. Voor gezinnen met kinderen is het een paradijs.

zo veel vermaak voor jong en oud. Veel goede eetmogelijkheden. Ook voor mountainbikers een paradijs. Een aanrader dus.

Super skigebiet tegenvallend hotel

Roger, 1-3-2018
    Super skipistes en gewldigge apres ski. Accomedatie van verblijf was niet goed.

Heel leuk dorp, prachtig skigebied.

Rolf Deurloo, 28-2-2018
    Voor het eerst in Fiss, maar het is een prachtig dorp. Heel sfeervol en gezellig knus Oostenrijks. We hoorden van vrienden dat het een leuk en gemoedelijk dorp zou zijn en dat was het ook. Ook een topper van een skigebied. Onze vrienden hadden uitstekende ervaringen met een skichalet en dat is ons ook zeer goed bevallen. Het leuke van Fiss is dat er niet veel autoverkeer is en dat je er ook heerlijk kunt wandelen als je een niet skiër bent.

Heerlijk genoten

Kim, 5-1-2018
    Sefaus-Fiss-Ladis super kindvriendelijk ski gebied. Goed te bereiken met skibus vanuit Ried
Fiss scoort een 8,9 uit 10, op basis van 492 reviews