Sorteren

Reviews over Fiss

In een woord Geweldig.

Annie Ceelen
    7-9-2018

Fiss is een geweldig, gastvriendelijk dorpje met geweldige liften en de sommercard.

Hotel was super, restaurants zouden er wat meer mogen zijn.

Prachtig dorp dicht bij Serfaus!!

René en Susan
    25-8-2018

Fiss is zowel 's winters als zomers een prachtig, gezellig dorp. In de bergen van Fiss kun je prachtige wandelingen maken en is het voor de kleine kinderen zomers een groot walhalla met diverse speelattracties en fantastische bikeroutes, rodelbanen, zwemmeertje etc etc.

Zoals ieder jaar dik ok

Jos Driezen
    24-8-2018

Prachtige omgeving, uitgebreide mogelijkheid om zich te verplaatsen: liften, bus..

Zeer kindvriendelijk.

Mooie omgeving

Einte Menger
    20-8-2018

De supperzomerkaart gehele dag gebruik maken van de liften.heel veel activiteit voor kinderen.Erg toeristisch druk in het hoogseizoen.

Voor ons de meest ontspannende en mooiste plek.

Rudi Janssens Maria Van der Schoot
    17-8-2018

Geweldig mooi gebied en zeer kind vriendelijk , de super zomerkaart zorgd ervoor dat je in het gebied alle liften en de wandelbus gratis kan gebruiken.

Fiss scoort een 8,9 uit 10, op basis van 497 reviews