Sorteren

Reviews over Fiss

Ultimatives Wohlfühlhotel

Juergen
    9-10-2018

Das beste Hotel mit dem stimmigsten Gesamtkonzept das wir kennen. Auch beim 8. Aufenthalt war wieder alles wunderbar, man fühlt sich von der ersten bis zur letzten Sekunde perfekt aufgehoben und wir freuen uns schon auf unseren neunten Besuch 2019.

Danke!

Martin, Inhaber, 17-10-2018

Hallo Jürgen und Familie!

Eine ultimative Bewertung von Euch - Euer 8 Urlaub bei uns im Natürlich. Hotel in Fiss, Tirol. Vielen Dank für Eure Mühe diese ausgezeichnete Bewertung zu schreiben. Schön, dass Ihr Euch perfekt aufgehoben gefühlt habt.

Dann sehen wir uns in 2019 wieder - es grüßt Fam. Rietzler und Mitarbeiter

Heerlijk

Ikke
    7-10-2018

Wederom een weekje genieten bij Martin en team. Met het grandioze uitzicht naar de mooie omgeving vanuit de geweldige kamers kun je niet anders dan in vakantie stemming komen. Het ontbijt is elke dag weer een feestje en na een lekkere wandeling even bijtanken in de wellness. Dit jaar zat het weer niet mee, maar de week is weer om gevlogen. Volgend jaar weer, zeker weten!

Martin, Inhaber, 17-10-2018

Hey Ikke! Ook deze keer weer bedankt voor deze leuke review! Fijn dat jullie weer tijd gemaakt hebben om een beoordeling te schrijfen.

Jullie hebben genoten bij ons ook ondanks dat ht weer niet zo goed was. Maar volgend jaar krijgen jullie het wwer beter! :-)

Wij kijken uit en wensen nog een heerlijke herfst!

Groetjes vanuit Fiss Martin met familie en het team

Unsere 2. Heimat der "Drei Sonnen Hof" in Fiss

Achim und Hella
    26-9-2018

Die Formel für eine Bewertung des Drei Sonnen Hofs ist wie jedes Jahr ganz einfach,

ANKOMMEN, AUSPACKEN & wie zu Hause WOHLFÜHLEN.

Die familiäre Betreuung durch die Fam. Kathrein ließ uns ganz schnell den Stress des Alltages vergessen.

Geweldig goede sfeer met uitstekend eten .

Fam.Brouwer
    23-9-2018

Echt een hotel waarnaar je jarenlang teruggaat, zowel in de zomer als in de winter

Super fijne rustige plek

Wouter Postma
    20-9-2018

Super fijne plek om 3 weken zomervakantie te vieren. Eigenaren zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. In de grote vlakke tuin is er alle ruimte voor de kinderen om te spelen. Gratis fietsen, driewielers en tractor. Ook voetbaldoelen, zandbak en springkussen zijn aanwezig. Er is zelfs een bowlingspel. In de tuin heb je een super uitzicht terwijl de kinderen spelen. Kamers zijn zeer goed onderhouden. Oostenrijkse stijl. Hele goede matrassen. In de dorpen Fiss, Serfaus en Ladis is elke week wel een evenement. Vaak meerdere per week in de zomer. In de bergen zijn de paden goed bewegwijzerd. Gratis liftkaart is fantastisch. Je auto staat in de gratis parkeergarage koel en veilig.

Fiss scoort een 8,8 uit 10, op basis van 497 reviews