8,7

• Ligging t.o.v. pistes9,3

Net buiten Fieberbrunn ligt Hotel Austria Trend Alpine Resort. Bij het hotel vind je een luxe wellnesscentrum en ook een zwembad. Het hotel is minder geschikt voor kinderen, want hier zijn weinig faciliteiten voor. In de omgeving kun je heerlijk wandelen of fietsen. Een e-bike is aan te raden. In de winter kun je hier skiën.

We hebben een aantal aanbieders voor Austria Trend Alpine Resort voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Austria Trend Alpine Resort in het Nederlands

Prima hotel, goede service, ideale winter ligging.

De Pijper
5-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

De buitenkant is aangepast aan de omgeving, terwijl binnen de kleur rood warmte uitstraalt. Vriendelijke service van het personeel: een doorsnee van de vroegere Donau-Monarchie met enkele aanvullingen. Het ontbijtbuffet is prima (behalve de koffie), diner met keuze uit lekkere soepen, salades, kazen en voor het hoofdgerecht moet je 's morgens een keuze maken (vlees, vis of vegetarisch). Alles is er super schoon. De kamers zijn goed, apart toilet, het bad had beter een inloopdouche kunnen zijn. De bedden zijn kort. Niet alle kamers hebben een mooi uitzicht of liggen aan de zonzijde. Het water van het zwembad is lekker warm, de Spa ok en ruim. Het hotel is tot eind juni geopend en gaat vanaf december verder als TUI-Blue hotel. De 1-pers. kamers zijn altijd 2-pers. kamers voor alleengebruik. Fieberbrunn heeft geen interessant uitgaansleven.

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Aanrader

Nanda
24-1-2019

Heerlijk centraal bij piste en liften. Afdaling tot aan het hotel 😀. Verwarmde skikluisjes in het hotel. Heerlijk ontbijtbuffet, zeer uitgebreid. Keuzemenu voor het hoofdgerecht van het driegangenmenu. Verzorgde kamers

Gereisd Met partner in februari 2018

Fantastisch, heerlijke, relax hotel!!

Marcella
      24-1-2019
      • Ligging t.o.v. pistes8
      • Ligging t.o.v. pistes8

Super mooi hotel! Super service heeft het hotel! Direct aan de piste! ( Waren wel in de zomer) maar je zag de gondel langs het hotel lopen

Eten in het hotel was super lekker, iedere avond een verschillende drie gangen menu. Echter had je niet veel verschillende keuzes op een avond. Maar wel altijd vega/vis/vlees

Kamers waren super goed! Bedden lagen goed! Badkamer had een lekker ligbed. Fijn de we een aparte toilet ruimte hadden.

S avonds kon je ook heerlijk bij de bar een drankje doen.

Je kan er prachtig wandelen in het gebied. Hotel bied meerdere wandel en fietskaarten Ook wintersport folders.

Dichtbij skiverhuur! Leuk dorpje waar je kan eten.

Kindvriendelijk geef ik een 5, omdat in de zomer geen kinderen welkom zijn

Hotel heeft een binnen zwembad. Echter is deze alleen niet heel groot.

Sportcentrum was super! Mooie aparte kleedkamers.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Top Hotel met incompetent personeel bij de BAR

Peter
      7-10-2018
      • Ligging t.o.v. pistes9

Trend Hotel Fieberbrunn was prima met uitstekend diner, kamer, sauna en kamer.

Maar all inclusief was maar voor een deel van het drankenpakket en het meest opmerkelijke was dat een goede kopje koffie / cappuccino enz, moest na het ontbijt apart worden afgerend voor 3,50 Euro of meer.

Omdat er te weinig plaatsen rondom de Bar waren, in het naast gelegen restaurant gaan zitten. Een medewerker Stuurde ons naar een “vuile nog niet afgeruimde tafel” en om 21:00 uur gingen alle TL verlichting aan en iedereen moest maar ergens naartoe

Daarnaast een zeer negatieve (oudere) barman, die zeer onproffesioneel klanten bediend, gasten nukkig om glazen vraadt (heel bot op eist) en zelfs tijdens de Champions Leque, met een zaal vol mensen de TV uitzet omdat iemand naar PSV keek en niet het glaswerk doorgaf

Verder een aanvaring met een manager omdat we om 07:00 uur onze auto even op zijn plek hadden gezet om onze bagage (5 minuten) in te l

Gereisd Met vrienden in september 2018

Een heerlijke vakantie!

Jos
      23-8-2018
      • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldig all inclusive hotel met zeer vriendelijke personeel, lekker eten en mooie kamers/suite. We hadden voor het eerst sinds jaren weer een all inclusive hotel geboekt, in een arrangement via een touroperator met elektrische fietsen erbij. Bij aankomst konden we de kamer met een gunstig aanbod van het hotel nog omboeken naar een suite, hetgeen veel ruimer was met 3 personen. In het restaurant en de lounge werd het geluid perfect gedempt hetgeen erg prettig was. Voldoende keuze in eten en drank, alles erg lekker en keurig verzorgd. Van de elektrische fietsen hebben we veel gebruik gemaakt. Voldoende fietspaden om door de bergen van dorp naar dorp te fietsen. Met gemak konden de steilste hellingen worden op gefietst. Gelukkig werkten de remmen ook perfect :-) Erg leuk! Uiteraard kun je er ook heerlijk in de bergen wandelen, het dalstation van de skilift ligt naast het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Graag kom ik hier terug, top!

Marieke
      30-11-2017
      • Ligging t.o.v. pistes9

Top ligging, mooi zwembad en riante sauna. Tafeltjes in het restauarant staan wel dicht op elkaar, maar eten is erg goed!

Gereisd Met partner in mei 2017

Fantastisch, we komen zeker een keer terug!

Ria V.
      17-9-2017
      • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in dit resort. Bij het inchecken werd ons en junior-suite en een pakeerplaats in de parkeergarage aangeboden voor € 20, per nacht. Hier hebben wij gebruik van gemaakt en er zeker geen spijt van gehad. We hadden een prachtige ruime kamer met een adembenemend uitzicht over de omgeving. De keuken is uitstekend en zeer gevarieerd! In de gezellige lounge is het 's avonds uitstekend toeven. De wandelingen en E-biketochten met Edith en Tony zijn gezellig en zeer de moeite waard. Het personeel is vriendelijk en zeer correct in de omgang. Het hotel beschikt over een mooie wellness, die normaal om 16.00 uur open gaat, maar op verzoek of bij slecht weer eerder. Het enige minpuntje is wat ons betreft de ligging (in de winter is die natuurlijk prachtig bij de skiliften), maar wij waren er in de zomer en houden van een wandelingtje na het eten. Dat was hier niet echt aan de orde door de ligging t.o.v. het dorp en de flinke klim op de terugweg.

Gereisd Met partner in september 2017

Dear Ria,

thank you very much for your nice Review. We are delighted that you ejoyed your stay in Alpine Resort and are looking Forward welcoming you again in the future.

Fantastisch Hotel een dikke 10

R de graaf
      15-8-2017
      • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig hotel met zeer goede verzorging

Gereisd Met partner in augustus 2017

Dear Family de Graf,

thanks a lot for your nice words. Sending nice Greetings from Alpine Resort

Voor herhaling vatbaar

Eef
      5-8-2017
      • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig restaurant, héél lekker eten, praktische kamer en badkamer, mooi en proper zwembad en sauna. Vriendelijkheid aan de receptie kan beter. Te weinig plaats in bar. Jammer dat er maar 1 sport coctail was en die was dan maar verkrijgbaar vanaf 21u. Pluim voor de kok!!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Hotel met wellness resort, ideaal bij slecht weer!

Annemarie
      31-7-2017
      • Ligging t.o.v. pistes7
      • Ligging t.o.v. pistes7

De sauna faciliteiten (wellness) en het zwembad waren ideaal bij regenachtige dagen. Helaas verbleven wij in een week waarin veel neerslag viel. De wellness is erg comfortabel en heeft een hoop luxe, is ook erg groot waardoor het net een heel wellness resort lijkt!

Alles inclusief! ontbijt had een ruime keuze, ook veel mogelijkheden met vers fruit, noten en veel verschillende soorten brood! Het nadeel van ''alles inclusief'' is dat de verleiding groot is, dus niet zo voordelig voor de lijn, tenzij je jezelf goed kunt beheersen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Lieve Annemarie,

Bedankt voor de geweldige recensie :)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
      • WintersportSki tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria Trend Alpine Resort in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria Trend Alpine Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.