Feichten im Kaunertal

We hebben een aantal aanbieders voor Feichten im Kaunertal voor je op een rij gezet:

vakanties Feichten im Kaunertal

Reviews over Feichten im Kaunertal

• 9Fam. Hertzberg28-07-2014

Toller Urlaub

Auch wenn das Wetter nicht immer gut ist, man fühlt sich wohl im Kaunertalerhof und im Ort. Wir wurden als Urlauber im Ort akzeptiert und willkommen geheißen.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Gerard & Rina Kusters23-07-2013

Dit is nog het echte Tirol.

Ons programma zag er als volgt uit: - verkenningswandeling door Feichten - wandeling Goglesalm vanuit Zams Krahberg - wandeling Wonnealm in Fiss vanuit het Bergstation Bergdiamant - "Drei Seeenwanderung" naar het Gepatschhaus vanaf Parkplatz Rifflkar op de Kaunertaler Gletscherstrasse. Bezoek aan de Kaunertaler Gletscher. - Talwanderung "Natur- und Spieleweg" in Feichten met bezoek aan het Hotel Weisseespitze en Flügelmuseum van Toni Wille - uitstap naar de Kopstausee en Alpengasthof Zeinisjoch in het Paznauntal - wandeling Falkaunsalm - Gallrittalm door de "Stollen" en bezoek aan de prachtige bedevaartskerk in Kaltenbrunn

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7stortenbeker20-08-2008

wij vonden het heerlijk in feichten

Het klopt inderdaad dat er in Feichten niet veel te doen is, met name voor mensen die houden van drukte en uitgaan. maar wij vonden het er geweldig. wij zijn in Feichten geweest met wintersport in februari 2008. samen met onze kinderen een aantal keer naar de gletscher gereden waanzinnige route ernaartoe helemaal niet erg. en de sneeuw condities waren echt super. ook een paar keer naar fendels geweest was ook wel leuk alleen ontzettend druk met half nederland om je heen vonden wij het op de gletscher beter te doen. wij gaan volgend jaar weer naar Feichten.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Erwin20-07-2014

Omgeving goed voor 1 keer

Na 10 dagen heb je de meeste wandelingen wel gedaan.

• 8Omgeving

juli 2014

• 7evaplenter27-10-2013

Leuk voor families

Niet voor apres ski liefhebbers

• 8Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners
    • 5Après ski
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

februari 2011

• 8de bock- d'haen16-06-2007

Het is een klein maar gezellig dorpje. Je kan er prachtige wandelingen maken. Veel winkels heb je er niet wel een supermarktje en een bakker. In het sportcomplex waar het zwembad is is er soms wel iets georganiseerd.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd in juni 2007

• 9Inge28-12-2008

Prachtige natuur!

Wij vonden Feichten een geweldig mooie plek. Je kunt er geweldige wandeltochten maken en de rit naar de gletsjer is fantastisch. Hotel Weisseespitze is een prachtig en zéér gastvrij hotel met alle denkbare faciliteiten. Zeker voor herhaling vatbaar. In de plaatstelijke cafeetjes is het goed vertoeven.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2008

• 5J.A.17-07-2014

Ok

Mooie omgeving, maar niet veel in de buurt. Je moet dus steeds je auto nemen.

• 8Zorg voor natuur
    • 4Cultuur

juli 2014

• 6Steph05-03-2017

Aardig dorp, vrij geïsoleerd

Feichten is een dorp met alle basisvoorzieningen aan het einde van het dal. Na Feichten begint de gletscherstrasse naar de Kaunertalergletscher. Indien je het geen probleem vindt om 30-45 minuten te rijden naar de pistes en van rust houdt, is Feichten een prima bestemming. Verwacht hier dus geen massale après-ski.

• 7Skigebied gevorderden
    • 7Skigebied beginners
    • 4Après ski
    • 7Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

februari 2017

• 8Sander Bakker04-04-2006

Het dorpje Feichten ligt aan de voet van de lange klim (met de auto) naar de gletcher +/- 25 minuten over prachtige slingerwegen en langs de stuwdam rijden. Hier kom je bij een geweldig en niet druk ski paradijs. Ideaal om samen met kinderen te skien. Veel blauw (ook rood en zwarte pistes aanwezig). Als de zon weg is het er wel erg koud. En deze route is bij minder goed weer gesloten en dan ben je wel verplicht op te gaan skien in Fendels, 10 km het dal uit voorbij Feichten. In Fendels kan men goed skien met kinderen. Het is echter een klein ski gebied (wel alle pistes aanwezig). Als de gletcher dicht is kan het in Fendels enorm druk zijn (door ons beleefd in het hoogseizoen). Leuke bijkomstigheid in Fendels maar ook op de Gletcher is dat kinderen tot 10 jaar GRATIS zijn, ja echt waar!! Let op, wel paspoort meenemen. Nadeel van Feichten is de dorpslift gaat alleen 's middags open. Feichten is gemoedelijk, geen poespas, kroegen/disco's etc...Kortom, leuk met kinderen!

• 5Sfeer in stad
    • 6Skigebied gevorderden