Feichten im Kaunertal

We hebben een aantal aanbieders voor Feichten im Kaunertal voor je op een rij gezet:

vakanties Feichten im Kaunertal

Reviews over Feichten im Kaunertal

Fantastische accommodatie en geweldige gastv!

Familie Benders,
    20-1-2019

Fantastische (ook aangepaste) appartementen, fijne gastheer en gastvrouw! Zeer gastvrij! Nederlandse gastvrouw, Oostenrijkse gastheer! Kindvriendelijke accommodatie! Fijne (aangepaste) sauna en infrarood cabine. Ontbijt mogelijk. Elke dag verse zelf gebakken broodjes. In de zomer elke middag koffie. Kortom veel gezelligheid! Wij komen hier elk jaar sinds 2005. In zomer en winter.

Gereisd met partner in januari 2019

Het was goed.

Eleonora,
    9-9-2018

Kamer goed.

Eten gewoon.

Mooie ligging,mooi uitzicht.

Weinig plaats als het minder weer is.

Altijd op je zelfde plaats zitten , bij het eten en s'avonds.

Gereisd met vrienden in september 2018

zeer goed

verschooten,
    5-9-2018

een typische eenvoudig Oostenrijks hotel , waar een jeugdige inbreng tot uiting komt .Vriendelijkheid en gedienstigheid staat op kop . Hotel met zeer goed eten en een ontbijt waar je veel variatie kan inbrengen . Zwembad is klein en kan een opfrissing gebruiken , saunacomplex is zeer goed met alle mogelijkheden . De gordijnen zijn idd dun en kan voor sommige mensen een nadeel zijn , wij zaten aan de zuidkant , waar steeds een mooi zonnig uitzicht over het dorp was en het fijn vertoeven was op het balkon .

Het dorpje zelf is zeer beperkt in hun mogelijkheden , maar wandelaars komen zeker tot hun recht . Een goede vakantie is steeds te kort .

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi hotel gewoon fantastisch!

Leo,
    10-7-2018

Heb hier in dit hotel 10 dagen verbleven, hotel eigenaar vriendelijke man met Nederlandse echtgenoot die ook vriendelijk is.

Deze 2 personen komen altijd even een praatje met je maken.

Het mooie van dit hotel is dat deze is aangepast voor rolstoelers, zelfs een gedeelte van de bar is hiervoor aangepast met een helling om met de rolstoel op te rijden.

Barkrukken zijn dan lager voor de begeleider of partner van de rolstoeler.

Voor de rest ziet het hotel er netjes uit zowel als binnen als buiten.

Al het andere personeel is ook vriendelijk en behulpzaam.

Dit hotel met zijn mooie ligging is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Prima voor wintersport met hele gezin

Rob,
    14-3-2018

2e jaar voor ons. Kamers zijn schoon en ruim genoeg. Uitgebreid ontbijtbuffet, diner keuze vlees of vega. Saladebuffet. Geen haute cuisine maar gewoon prima. Skibus voor de deur. Gelegen tussen gletcher en Fendels. Gletcher plm 35 min rijden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018
Feichten im Kaunertal scoort een 8,7 uit 10, op basis van 40 reviews