Sorteren

Reviews over Berwang

Toerist vriendelijkheid hobbelt aardig achteruit

Petra
    4-3-2018

mooie omgeving echter te veel mensen voor zo’n klein skigebied.

Parkeren was een probleem ( vooral in de voorjaars vakantie).

Blaffende ski leraren en chagerijnige restaurant houders, vooral bij Son Alpin was de kind vriendelijkheid ver te zoeken hier kon je ook alleen maar contant betalen?.

We komen hier al vele jaren

Jan willems
    23-1-2018

Berwang is bijzonder geschikt om te skieën met kinderen,het gebied rondom het dorp is lekker overzichtelijk en de pistes zijn er over het algemeen niet echt moeilijk,ook een ideaal gebied voor beginners !!

Verwacht geen aprés ski toestanden hier,er zijn wel een paar barretjes maar in principe is het er qua feesten erg rustig,ook wel logisch je zult hier voornamelijk gezinnen met kinderen tegenkomen.

Veel winkels zul je hier ook niet vinden,voor een grotere supermarkt moet je het dal in naar bichelbach,maar als je in een hotel zit ben je dat niet echt nodig.

Heerlijk overzichtelijk, niet te groot skigebied

Ans Verhoef
    22-1-2018

Dat het geen groot skigebied is, maar wel overzichtelijk, vooral met jeugd.

Er is niet echt een zgn Conditorei waar je een lekker taartje kunt eten met een bakkie koffie, maar dit is geen ramp.

Wel lekkere betaalbare restaurantjes

fantastisch

franken familie
    10-1-2018

alles ligt dicht bij elkaar

perfect voor families met kinderen

Genieten met de kids in de sneeuw!

Martine
    28-11-2017

Heerlijk dorpje om je kids te leren skieen. Zelf ook altijd geweest met mijn ouders vanaf mijn 4e jaar tot 16e jaar en nu weer terug met mijn eigen kids.

Goede skieschool en een aantal lekkere restaurantjes, voor de echte apresski moet je hier niet wezen.

Leuke skishow op donderdagavond!

Rodelbaan is ook aanwezig!

Berwang scoort een 8,1 uit 10, op basis van 206 reviews