vakanties Aschau im Zillertal

Reviews over Aschau im Zillertal

14-8-2018

We waren al een paar keer eerder op deze camping geweest

12-8-2018

We waren al een paar keer eerder op deze camping geweest. Maar vinden Aufenfeld nog altijd een aanrader, het was natuurlijk een erg mooie zomer daardoor word alles leuker. Vanuit de camping kun je alle kanten op er is veel te doen in omgeving. Diegene die van Volks muziek houd zit op rozen er word iedere dag in een van de dorpjes wel iets georganiseerd. Wij komen vast en zeker terug

Leuk mooi schoon

9-8-2018

Leuk mooi schoon. Veel te doen in omgeving. Personeel kan vriendelijker

waanzinnig mooie en luxe camping

Gerard Kooijmans,
    2-8-2018

wat een luxe!!

zo'n mooi en schoon sanitair kom je zelden tegen.

er staan niet voor niets rijen caravans en campers te wachten op de nood plaatsen tot er een camping plaats vrij komt. dus reserveren is wel noodzakelijk.

alles is er gewoon perfect. en de uitzichten zijn ook geweldig mooi.

in de omgeving is genoeg te doen en ook alles op fiets afstand en ook goed te doen met de normale fiets.(geen stijgingen in de weg of afdalingen)

ski lift in de zomer is ook een aanrader, en de speeltuin daar boven aan ook (15 min met de fiets of 5 min met de bus) voor de camping opstappen en bij de volgende halte bij de ski lift alweer uitstappen. ook de rodelbaan daar is leuk.

op de camping is genoeg te doen voor de kids, ook genoeg nederlandse.

prachtig zwembad en een schitterend sauna complex.

verder een mooi western dorpje achter aan het park waar shows worden gegeven en je ook lekker kunt eten,

de winkel is ook mooi met een erg ruim arsortiment

Super familie camping

Fam. de Groot,
    12-7-2018

Super familie camping in schitterende omgeving, mooie speeltuinen, heerlijk zwembad met leuke glijbaan en goed (afhaal) restaurant op de camping. Omgeving is super, je kan met de liften en auto hoog komen en heerlijk lopen door de bergen. Met (kleinere) kinderen vonden wij het een heerlijke camping.

Aschau im Zillertal scoort een 8,1 uit 10, op basis van 47 reviews