Hotel Lerch

Ze hebben nieuw stammgasten

rup,
25-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig uitzicht, in het midden van de bergen, zwembad is geweldig

om 7:00 in de ochtend kun je zwemmen, knuffelig warme verwarmde zwembaden, zeer mooie kamers

geweldige locatie, in de stad slechts 5 minuten, voor excursies ook zeer centraal gelegen, menu's waren de hamer elke dag ...... geweldig ontbijt.

alles wat je hartje begeert .....

Onze kinderen konden ontsnappen aan de konijnen, paarden, katten,

Geiten, cavia's niet langer scheiden, om op te noemen

ook het dagelijkse rijden, duimen omhoog :) Alle medewerkers hebben

Ons zeer vriendelijke en vriendelijke service en veel zorg.

Bedankt "Allen" en speciale dank aan Fam. Lerch!

Ze hebben opnieuw stamgasten gewonnen ........

We spraken met veel gasten tijdens ons verblijf en merkten op, ze waren allemaal

sinds ...... en behoren tot je vele stamgasten, een zeer goed

Referentie voor uw hotel, ga zo door

Gereisd met vrienden in oktober 2018

top hotel !

babsi,
18-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

eer goed hotel,vooral voor gezinnen met kleine kinderen.leuk zwembad,kinderopvang,speelruimte,kinderbuffet,gezellige bar en toffe eigenaars die zelfs mee gaan rodelen,wandelen met fakkels en noem maar op.ruime verzorgde kamers met luxe badkamers,een echte aanrader!!je kunt met de ski-taxi naar de piste of met je eigen auto,gratis parkeren.

Gereisd met vrienden in september 2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mijn echtgenote en ik waren er eind juni begin juli voor de 3e keer. De gastheer/gastvrouw hebben het samen met hun topteam helemaal in de vingers. Er is op alle details gelet, het is er brandschoon en dat eten is geweldig. Voeg daarbij de persoonlijke aandacht en je moet er naar toe. Het landschap vraagt om rust en bergwandelingen met heerlijke stops bij de diverse Almen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Neckermann

Best hotel maar zeker geen 9,8 waard.

Anoniem,
22-8-2018

Gezien het Zoover cijfer gingen wij met hoge verwachtingen naar dit hotel. Helaas viel het erg tegen. De ontvangst was uitermate ongastvrij. Het leek of ze niet op ons gerekend hadden en pas na het overleggen van de boekingsbevestiging kregen we een sleutel. Verder geen enkele uitleg over de faciliteiten ed. Gelukkig zijn wij zelf mans genoeg om eea uit te zoeken, maar we voelden ons niet welkom. Ook verder was het personeel correct, maar niet hartelijk. De kamer was prima m.u.v. de bedbank die uit 3 delen bestond en keihard was. Een top dek matras erop zou uitkomst bieden. Het eten was chaotisch. Verschillende gasten (ook gezinnen) werden tijdens ontbijt en diner bij elkaar aan tafel gezet (ook van verschillende nationaliteiten). De buffetten stonden op meerdere plaatsen krap opgesteld en dus stond je elkaar in de weg. Het ontbijtbuffet werd ook slecht bijgevuld. Het binnenzwembad is alleen een doorgang naar buiten en heel klein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

top hotel!

gerd,
18-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je een jong gezin hebt en je echt vakantie wil, moet je hierheen gaan. We zijn een gezin met drie kinderen van 0, 2 en 4 jaar en we hadden allemaal een ontspannen top vakantie. Ik vind dat heel bijzonder want meestal als de bestemming heel kindvriendelijk is, is het wat mij betreft niet zo fantastisch voor de ouders. Maar dit hotel is ook voor de ouders heerlijk! Erg lekker eten, ook voor de kids, niet alleen maar gefrituurde troep. Veel verse producten. Vriendelijke bediening, super schoon, alles praktisch ingericht, maar toch sfeervol, overal is aan gedacht.o ja, en die wellness! Wij hopen zeker nog eens terug te gaan.

Geweldig

Kimi,
8-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

zeer goed hotel,vooral voor gezinnen met kleine kinderen.leuk zwembad,kinderopvang,speelruimte,kinderbuffet,gezellige bar en toffe eigenaars die zelfs mee gaan rodelen,wandelen met fakkels en noem maar op.ruime verzorgde kamers met luxe badkamers,een echte aanrader!!je kunt met de ski-bus naar de piste of met je eigen auto,gratis parkeren.

Gereisd met vrienden in juli 2018

in 1 woord fantastisch......

helga,
23-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig familiehotel met alles er op en eraan. Fantastische week gehad in een TOP Hotel. Heeft geen verdere uitleg nodig.

Volgend jaar voor ons zeker weer Hotel Lerch.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldig goed hotel !

M. Domen,
16-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

wat een geweldig hotel. Zeer vriendelijk personeel, prachtige kamers, eten teveel om op te

noemen en alles even lekker. Een echte aanrader.Je hoeft je in dit hotel niet te vervelen.Prachtige omgeving, en je kunt alle kanten op.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Super is het enige woord

Roger,
4-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontbijt en avond maal zijn fantastisch. Heel proper hotel en kamers; Mooie welness accommodatie. Niet ver gelegen van de skipistes. Bijzonder vriendelijk en gemoedelijk personeel. Een echt familie hotel in alle opzichten van het woord.

Gereisd met vrienden in april 2018

Neckermann

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lerch in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lerch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.