Hotel Lerch

Geweldig goed hotel !

M. Domen
16-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

wat een geweldig hotel. Zeer vriendelijk personeel, prachtige kamers, eten teveel om op te

noemen en alles even lekker. Een echte aanrader.Je hoeft je in dit hotel niet te vervelen.Prachtige omgeving, en je kunt alle kanten op.

Super is het enige woord

Roger
4-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontbijt en avond maal zijn fantastisch. Heel proper hotel en kamers; Mooie welness accommodatie. Niet ver gelegen van de skipistes. Bijzonder vriendelijk en gemoedelijk personeel. Een echt familie hotel in alle opzichten van het woord.

ten zeerste aan te raden

anna
30-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

heel goed hotel, met perfecte service

zeer vriendelijk onthaal en personeel

elke vraag of wens wordt prompt een reactie of oplossing gegeven

uitgebreide wellness

zeer goede keuken

prijs en kwaliteit is heel goed; waar voor je geld

perfect :)

We hebben een aantal aanbieders voor Lerch voor je op een rij gezet:

Super hotel en schitterende gastronomie !

De L'Arbre
29-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super hotel om tot onderaan te skieën. Service in het hotel op en top! Leuke ontvangst en dadelijk iemand ter beschikking om alles naar boven te brengen. Inrichting tot in de kleinste details verzorgd. Kamers heel proper.

Restaurant, zowel qua eten als bediening is een ster waard. Alle schotels even mooi en verzorgd. Ruime keuze uit de wijnkaart. Elke morgen ontbijtbuffet met aanwezigheid van een kok om de eitjes te bakken. 's Avonds een mix tussen buffet en keuzemenu (4 gangen). Bar en diensten in het hotel zeer betaalbaar, zeker als je het niveau in rekening brengt.

Skifanaten: qua pistes ligt het niveau lager dan in skigebieden van Zwitserland en Frankrijk. Hotel had zowel een beveiligde (enkel toegankelijk voor gasten) skikamer alsook een skischoenenkamer (met schoenverwarmers!) ter beschikking.

Voor mij persoo

• Ligging t.o.v. pistes10

Mijn echtgenote en ok waren er eind juni begin Juli voor de 3e keer. De gastheer/gastvrouw hebben het samen Met hun topteam helemaal in de vingers. Er is op alle details gelet, het is er brandschoon en dat enten is geweltig. Voeg daarbij de persoonlijke aandacht en je moet er naar toe. Het landschap vraagt im rust en bergwandelingen met heerlijke stops bij de diverse almen.

fantastisch

super leuk hotel
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

we hadden een perfect verblijf, heerlijk eten, cool personeel,

Sauna en zwembaden, beste locatie

Top Hotel

Iacomeli
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Top accommodatie- zeer vriendelijke. Leuke sfeer, Wellness-ruimte klein Mast fijn. Teen erg goed, obtbijt heerlijk en uitgebreid..1A

Was een geweldig verblijf, dank je !

Mooi Hotel, maar geld niet waard

Fleur
13-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een mooi hotel op mooie ligging.

Onvriendelijke ontvangst.

Ontbijt was sober, vroeg ontbijten anders waren de broodjes op.

Avondeten was wel goed.

Voor kinderen bijna elke avond hetzelfde.

Veel activiteiten voor kinderen.

Kinderboerderij, rijden met de traktor.

Sauna maar 2 dagen open in de week.

Wat vriendelijker zou meer op zijn plaats zijn hier knap je echt op af.

Prijs is het niet waard.

Zus en zo

Rudi
28-7-2017

Typisch oostenrijks hotel. Goed onderhouden kamers. Zwembad e.d. van een lager niveau. Zeer klein tov op de foto's.

Goede ligging aan de rand van het centrum. Eten is soms van een bedenkelijk niveau. Genoeg keuze bij het ontbijt maar letterlijk alle dagen hetzelfde. Niks variatie, zelfs niet in de opstelling. Idem voor avondeten. Steeds eerst een salade van buffet. (Jammer genoeg zelfs niet gekoeld gepresenteerd) . Staat gewoon opgesteld tussen de tafels, zelfs tot in de gang. Hygiene?? Hoofdschotel ook niet van hoog niveau. Kan beter. Niet echt een aanrader. Prijs kwaliteit zijn er betere zaakjes te doen.

Oude reviews (archief)

Prettig hotel - mider (lang) welness

Erwin
8-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

We verbleven tijdens winterpsport weekend januari in dit hotel. Mooie (oostenrijkse) kamers - hadden de suite. Wifi in de lobby. Eten was afwisselend en goed. Ochtend ruim ontbijt buffet. Skibus van hotel zelf naar kabelbaan - 5 minuten, maar er stopt ook een reguliere bus op de hoek.

Welness was wel minder door de beknopte openingstijden. Slechts tot 19:30 uur toegang tot sauna. Massage en verzorging in de regel alleen op di en do. Maar men kan een afspraak laten maken.

Kortom - Voor echte welness fans is er een beter hotel in de buurt, maar anders zeker een aan te raden hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Lerch voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lerch in St. Johann im Pongau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lerch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lerch scoort een 9.72 uit 10 op basis van 68 reviews.