St. Johann im Pongau

We hebben een aantal aanbieders voor St. Johann im Pongau voor je op een rij gezet:

vakanties St. Johann im Pongau

Reviews over St. Johann im Pongau

Een van mijn mooiste vakanties

Beek
    24-1-2016

Wat is er goed...nou wat was er niet goed..! Eten, gastvrijheid, natuur, niet te druk naseizoen, gasthof en vooral de bezienswaardigheden...eigenlijk kan ik niets verzinnen wat slecht was. O ja...sommige plaatsen zoals Zell am See zijn wat duurder maar ja dan zoek je het toerisme op en kost het wat meer. In de avonduren is het allemaal wat stiller maar na een dag wandelen, de bergen in of andere dingen doen is dat niet zo erg.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015

Mooie natuur

Sandra
    5-7-2015

Mooie natuur in het dorp zelf maar zeker ook in de omliggende regio. Bezoek zeker de Grossglockner is echt iets wat op je bucket-list moet staan. Doe dit wel bij helder weer, zodat je mooie uitzichten hebt.

Gereisd Met partner in juli 2015

St. Johann zelf is een erg klein skigebied

Helene
    23-1-2015

Wij zijn hier voor de wintersport geweest. Sankt Johann heeft zelf maar een paar afdalingen, die helaas tijdens ons verblijf dicht waren door het gebrek aan sneeuw. Vanuit Sankt Johann moet je de skibus (of auto) pakken naar Alpendorf, het grote skigebied. Vanuit Alpendorf kun je naar Wagrain en Flachau skien en jezelf de hele dag vermaken. Het dorpje zelf is niet heel groot, maar wel gezellig.

Gereisd Met partner in januari 2015

Mooi dorp in de buurt van Salzburg

Hans
    6-1-2015

St Johann ligt makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg vanuit Salzburg. Boven het dorp ligt aan de skiliften Alpendorf, het skicentrum. Prima apres-ski hier en leuk voor jongeren, mooie hotels en goede parkeerfaciliteiten. Kortom, een prima plek voor een winterspotvakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Aanrader! Fantastisch skigebied.

michelle
    8-11-2013

Alpendorf is een echt skidorp met 120 km aanééngeschakelde pistes. Alpendorf, Wagrain en Flachau zijn verbonden met de modernste liften. Alpendorf behoort tot Ski Amadé. 860 km pistes met 1 skipas. De aprés-ski is geweldig! Het eten is er overal zeer lekker. Sankt-johann im Pongau heeft goed uitgeruste winkels en restaurants. In de nabije omgeving is er veel te doen, ook in de zomer. Het ligt maar 55 km van Salzburg, dus zeker een uitstap waard.

Gereisd Met vrienden in februari 2013
St. Johann im Pongau scoort een 8,4 uit 10, op basis van 51 reviews