Hotel DIE SONNEsterstersterster

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Gezelligheid is te vinden in Hotel Die Sonne in Saalbach. Het personeel is hier vriendelijk, het eten is goed en de kamers zijn erg netjes en schoon. Vanwege de ligging in Saalbach kun je hier in de omgeving goed skiën. De shuttlebus van Die Sonne brengt je naar de pistes. Na het skiën kun je ontspannen in het zwembad.

Contact

132 reviews over Hotel DIE SONNE

• 2019
    9Gerlinda & Alfons02-07-2019

Voor de tweede maal zeer tevreden!

Wij verbleven voor de tweede maal 1 week in Die Sonne. Na onze positieve ervaring van vorig jaar waren wij zeer benieuwd of de kwaliteit die we toen mochten ervaren nog hetzelfde zou zijn. En inderdaad het was zelfs nog beter dan vorig jaar, ondanks er vele nieuwe medewerkers waren verliep de service toch zeer goed. Positief was dat de weersomstandigheden, met temperaturen tot maar liefst 32 graden dit jaar uitzonderlijk waren, wat het vakantiegevoel ten goede kwam. Andere kant van de medaille was dan dat het in bepaalde gedeelten van het hotel, zoals het restaurant, vrij warm was door het ontbreken van airco. De kamers bleven ondanks deze uitzonderlijke buitentemperaturen nog redelijk koel. Wij overwegen om volgend jaar in dezelfde periode terug te komen naar Die Sonne.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Danielle10-02-2019

Het was wederom uitzonderlijk goed.

Zoals al jaren, een zeer goed hotel. Professioneel, vriendelijk, behulpzaam, goede sauna's en heerlijk eten. Over ieder detail is nagedacht. Alleen wat wederom iets minder is, het is altijd zeer warm in het hotel. In het restaurant kan je bijna bloot zitten, zo warm is het. En in de hotelkamer is het ook zo warm dat je 's nacht slaapt met de buitendeur en het raam open. Milieu-technisch niet van deze tijd alsook oncomfortabel.

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Stefani06-02-2019

Ideaal vakantieadres voor gezin met kinderen

Prachtige kamer, zeer schoon. Super kindvriendelijk. Kinderopvang tijdens borreltijd en diner. Alles inclusief en top verzorgd. We hebben een topvakantie gehad en gaan zeker een keer terug!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 2018
    10Mariska Beckers24-09-2018

Verrassend goed!

Door de geweldige recensies hebben wij de keuze gemaakt om naar dit hotel te gaan. Echt waar! Het klopt! Oftewel, beter dan verwacht! Super mooi en gezellig hotel, vriendelijk personeel, goed eten, schone kamer, goede bedden en super service! Toen we na 8 dagen naar huis gingen, zeiden we tegen elkaar; het is de eerste keer dat we niet ons eigen bed, wc en badkamer hebben gemist. Groot compliment! Het eten wat we hebben gehad was super lekker en zeer variërend, bij een all-in zijn wij buffet gewend, dit hebben wij maar 2x gehad. Je kreeg gewoon en 4-gangenmenu voorgezet wat je 's morgens bestelde. Het enige wat wij miste met de lunch was brood met beleg, het was voornamelijk sla en warm eten. Met ons dochtertje van 20 maanden vonden wij 18.30u eten aan de laten kant, maar wij gaven haar eten en lagen haar om 18.45u in bed. En hadden diner voor ons 2. De babyfoon had door het hele hotel bereik, anders kun je er een lenen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Rodewijk13-08-2018

Prachtig hotel voor de gehele familie

Prachtig hotel met heerlijk eten en drinken. In juli verbleven we hier 12 nachten. Aan bijna alles is gedacht. Je kan een dunnere deken bestellen en harder matras indien nodig. Verder zoveel dingen te doen in de omgeveving. Iedere avond is het hier heerlijk eten en drinken met fijne wijnen. Daarnaas is er in de avond ook vaak veel te doen. Kinderen vonden het ook prachtig. Er waren ook veel andere kinderen aanwezig waarmee ze fijn konden spelen. hier komen we zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Brigitta Janssen Gulpen11-07-2018

Het was fantastisch

We waren in Juni voor het eerst.Wat een TOP HOTEL.Geweldig.Ze doen er alles aan,om je een onvergetelijke vakantie gevoel te geven.

Hotel die Sonne, Hotelmanager, 14-07-2018

Lieve Brigitta en Hub,

heel erg bedankt voor deze lieve woorden! We hopen dat u nog een fijne vakantie gehad geeft in Mayrhofen. En natuurlijk dat we u nog eens mogen verwelkomen.

Lieve groetjes, het team van hotel DIE Sonne in Saalbach

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Alfons & Gerlinda06-07-2018

Aanrader

Wij verbleven 1 week eind juni, begin juli in Hotel Die Sonne. Onze keuze voor dit hotel was omwille van de vele positieve recenties en de aantrekkelijke All-In formule.. Wij hadden een normale tweepersoonskamer geboekt maar hebben een upgrade gekregen naar een Sonnesuite gedurende 6 nachten en de laatste nacht de Jaga suite met groot bubbelbad, 3 Tv’s, compleet salon, 3 terrassen, regendouche enz... De Jaga suite is één van de mooiste kamers waar wij ooit in verbleven hebben. De keuken is vergelijkbaar met de betere brasseriekeuken in België en Nederland. De All In formule werkte prima. Het enige minpunt was dat de weersomstandigheden niet erg meezaten (13 à 14 graden eind juni - begin juli). De laatste dagen kwamen er veel gezinnen met kinderen toe. Het was dan drukker,
    Mensen die reizen zonder kinderen zoals wijzelf komen best in juni of september naar Die Sonne. Conclusie: wij overwegen om terug te komen in juni 2019

DIE Sonne, Hotelmanager, 09-07-2018

Lieve Alfons & Gerlinda,

hartelijk dank voor deze lieve woorden. We zijn blij dat we u tijdens u eerste verblijf zo tevreden gesteld hebben! Ons doel is natuurlijk dit de tweede keer precies zo te doen ;)

Tot ziens! Team van Hotel die Sonne in Saalbach

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Désiré Janssens26-03-2018

Een fantastisch hotel met een aangename sfeer

Na zowat 8 jaar nog steeds zeer tevreden over dit hotel en al zijn medewerkers,het eten is er Top het is echt genieten.Vele rustige plekjes om te genieten bij een lekker drankje.Dit jaar zijn we weer van de partij en komen samen met onze vrienden. Wij kijken er nu al echt naar uit.

Hotel DIE SONNE in Saalbach, Hotelmanager, 28-03-2018

Heel erg bedankt voor de lieve woorden!

We kijken alweer uit naar Augustus!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Petra Vogels-Vermaat05-03-2018

Een heerlijke week in de watten gelegd!

Ik ben bij dit hotel terecht gekomen omdat het zulke geweldige recensies heeft, zeker ten aanzien van de keuken. En dat klopt, het eten is uitstekend! Wat vooral de kinderen misten is brood en kaas bij de lunch, of Kaiserssmarren ;-). Wij hadden op de heenweg wat autopech en moesten de auto naar een Renaultgarage brengen. Dat was een half uur rijden van Saalbach. De eigenaar Hannes hoorde dit en bood aan mij vanaf de garage op te halen en terug te brengen naar Saalbach. Een paar dagen later bracht hij me ook weer naar de garage zodat ik onze auto kon ophalen. Ontzettend aardig, nogmaals veel dank hiervoor! De kamers, wij hadden een junior suite, waren lekker ruim en comfortabel. Je kunt zelfs kiezen of je een hard of zacht kussen en/of matras wilt! Top! Aan de bar was het rond borreltijd erg gezellig. De meeste drank in inclusief en alle avond is er een andere (gratis) cocktail van de dag. Ook de shuttle service is top!

Hotel DIE SONNE, Hotelmanager, 28-03-2018

Lieve familie Vogels-Vermaat,

hartelijk dank voor de goede recensie!

We hopen u natuurlijk nogmaals te mogen begroeten in DIE SONNE!

Hotel DIE SONNE in Saalbach

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Erik, Jessica, Thomas & Lindsay04-03-2018

Een Luxe servicegericht Oostenrijks familiehotel

Een schitterend hotel waarin je echt in Oostenrijk beland. De kamers zijn modern, maar hebben een duidelijke Oostenrijkse invloeden. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en bedden opgemaakt, zodat je na het skiën in een opgeruimde kamer komt. De keuken is echt heel goed! naast een uitgebreid buffet voor volwassenen en een apart buffet voor kinderen, zijn er ook a-la-carte mogelijkheden voor zowel ontbijt, lunch als diner. De ski faciliteiten zijn goed zoals: een persoonlijke locker voor je skispullen (inclusief skischoendrogers); verwarmde ruimte voor al je skispullen. Doordat je ongeveer 800 meter van het centrum afzit, wordt je iedere dag gebracht door de persoonlijke shuttlebussen van Die Sonne. Deze bel je en binnen 5 a 10 minuten staan ze voor de piste om je op te halen/brengen! Zwembad, buiten bubbelbad zijn schoon en goed verzorgd en zijn goed verwarmd. Voor mij en m'n gezin (kinderen van 7 en 10 jaar) een absolute aanrader

• 7Ligging t.o.v. pistes

Hotel DIE SONNE, Hotelmanager, 28-03-2018

Beste Erik, Jessica, Thomas & Lindsay,

hartelijk dank voor de goede recensie!

We hopen u natuurlijk nogmaals te mogen verwelkomen in DIE SONNE in Saalbach!

Hotel DIE SONNE

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

7 tips over Hotel DIE SONNE

• L.Souren, 31-07-2013

Maak gebruik van alles wat de Jokerkaart te bieden heeft. In het hotel liggen ook klappers met tal van mogelijkheden tot uitstapjes!

• Roosje, 11-08-2013

Het verschil tussen volwassen en kinderprijs is behoorlijk groot. Ter plekke kwamen wij er achter, dat de kinderen dus niet hetzelfde kunnen eten als de volwassenen. Ze mogen alleen het kinderbuffet gebruiken, wat zo ongeveer alleen patat en pasta betekent.

Er zijn daar veel steekvliegen, neem daar iets voor mee, je wordt volledig lekgeprikt.

Met de gratis Joker card kan men gratis gebruik maken van o.a. de kabelbanen in de directe omgeving en het lokale buitenzwembad.

• Anoniem, 26-12-2012

Babyfoon te leen bij receptie. Ga met de excursies mee die ze organiseren. Het is best warm in het hotel dus neem t-shirts mee voor 's avonds. Je mag niet in je badslippers in het hotel lopen. Zelfs een kinderbadjas te leen bij receptie. Wij boekten bij Neckermann, was goedkoper dan bij hotel rechtstreeks te boeken. Doe je ruitenwissers ivm bevriezing omhoog ;-)

1 vraag over Hotel DIE SONNE

• joyce, 22-02-2012

ski verhuur

heeft er iemand ski's via bizztravel gehuurd? zo ja zijn die goed?

Anoniem, 26-12-2012

Wij hebben niet geboekt via bizztravel maar lokaal bij Intersport Bauer en die is perfect!

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV