Camping Oberhasenberghof

Met jonge kinderen

Super fijne gemoedelijke camping

Marielle
19-8-2017

Kleine camping aan het topje van de berg. Let op! De klim ernaartoe is een bergweggentje van max 3 meter van 5 km lang van 12% hoogte met haarspeldbochten! Zorg dat je een goede trekauto hebt hiervoor en geen angst voor steile bergweggentjes en hellingen....

Maar als je er eenmaal bent heb je een fantastisch uitzicht!!! Voor jonge kinderen tot 12 jaar is het ook echt leuk, ze hebben dieren, skelters, trampoline en een zwembad en kabelbaan. De douches zijn super, geen gehannes met drukknoppen en een laffe straal maar goed net als thuis. Eigenaren heel gemoedelijk en je kan broodjes bestellen. Super locatie om leuke dingen te doen. Wij hebben helaas alleen een hagelbui daar gehad en dat was sinds 2013 niet meer voorgekomen. Caravan dak en autodak werd een poffertjespan, maar mocht de vakantiepret verder niet onderdrukken.

Fantastische camping voor Families met kids.

Fam. Mones
30-7-2017

Camping ligt mooi hoog gelegen en heeft schitterende vergezichten vanaf de camping. Ondanks dat het een kleine camping was waren er veel kinderen die leuk met elkaar speelden met de skelters, fietsjes, trampolines etc. Praktisch was ook dat de Salzburgerlandcard aangeschaft kan worden op de camping. Na een fikse hagelbui (hagelstenen ter grootte van grote knikkers) kwamen de eigenaars even langs om te vragen of alles goed was en hielpen mee met het schoonvegen van de camping.

Al met al een top tijd gehad en een echte aanrader.

Een kleine boerencamping, bovenop een berg.

Heerlijk rustig gelegen.

Veel Nederlandse gezinnen dus ideaal voor kinderen tot een jaar of twaalf. Mijn kids vonden het geweldig!

Alleen als je van disco houdt, animatie en een groot restaurant op de camping, zoek dan verder. Deze camping is echt voor mensen die van de rust in de bergen genieten

Geweldige vakantie gehad

Marieke
27-7-2017

Voor de 2e keer naar deze camping geweest. We zaten in appartement Salzburg. Fantastische plek, veel speelmogelijkheden voor de kinderen en ontzettend aardige en behulpzame eigenaren.

Fantastische camping op magische plel

Marlou
18-7-2017

Mooie eenvoudige boerderijcamping die alles te bieden heeft wat een kleinschalige kampeerder nodig heeft. Vooral met kleine kids een aanrader. Op een mooie plek met prachtig uitzicht en voldoende te spelen voor de kids heeft iedereen hier een fijne vakantie.

Heerlijke plek

Anton
20-4-2017

Je zult 's morgens wakker worden en zien dat alle scheerlijnen van je tent kapot zijn.. Dat gebeurde ons dus!

Hierop zijn wij naar Erwin en Resi gestapt en ons verhaal gedaan, waarop zij per direct een brief op hebben gehangen in het sanitair. Bleek later dat het geen vandalisme waren maar de konijnen 's nachts waren ontsnapt en onze tent wel heel erg lekker vonden. Erwin en Resi hebben hier met de eindafrekening meer dan netjes een oplossing voor getroffen!

Verder hebben we onze kinderen (6 en 3) eigenlijk heel de week niet gezien. Waren ze niet in de speeltuin dan waren ze wel bij de skelters of in de hooischuur aan het spelen. Wat een heerlijke plek is dit zeg! Met een grote caravan is de rit naar boven wellicht een beetje spannend, maar ach.. als je vanuit Nederland daarheen rijdt, kun je vast wel met 6 wielen overweg.

In de omgeving absolute aanrader de fakkelwandeling in de kitzlochklamm. Zelffs dochterlief van 6 was razend enthousiast.

Kleine camping op super locatie!!

Suzanne
9-2-2017

Leuke kleine camping met een prachtig uitzicht! De kinderen vermaakte zich de hele dag. Ook in de omgeving genoeg te doen met (kleine) kinderen. Kortom al twee keer een super vakantie gehad.

Knusse kindercamping op panorama locatie!

Erik Zwep
4-9-2016

Na 4km de berg op rijden waan je je midden in de bergen. We hadden een fantastisch uitzicht op het (voor ons) mooiste plek van de camping. DE plekken zijn bovendien over het algemeen erg ruim. Het sanitair is schoon en erg netjes.

De kinderen vermaken zich uitstekend in de speeltuin, op de skelters & fietsen en 's avonds natuurlijk met de marshmallows rond het kampvuur.

De broodjes die je voor de ochtend kan bestellen zijn lekker en zeker niet duur.

Deze camping gaan we zeker weer eens bezoeken!

Top camping in top hoogte

Familie Leyen
24-8-2016

Zijn daar per toeval terecht gekomen. Eerst maar 4 km de berg op met onze oldtimer camper. Trouwens geen probleem. En dan was door het slechte weer toevallig een plaatsje vrij. De kinderen waren meteen op stap. De meeste gasten waren jonge stellen met kinderen. Eigenlijk wouden wij maar twee nachtjes blijven maar het werden 5 nachtjes. De kinderen hadden genoeg te doen en wij zaten lekker te genieten van de rust en de ruimte. Lekker naar de berghuette Rieser Aste gewandelt, onderweg "Eierschwammerl" geplukt en even verderop in het bos is een klein watervalletje. En als afsluiting elke avond rond het vuurtje zitten te kletsen. Wij hoefden de berg niet af. Lieve buren hebben ons meegenomen naar het dal om boodschappen te doen. De sanitaire voorzieningen waren eenvoudig maar altijd schoon. Geen douchemuntjes en kostenplichtige wifi code. En de jonge eigenaresse was super vriendelijk. Alleen de kettingzaag van schoonvader mag in de ochtend wel langer uit staan. Al met al een top camping voor diegene die geen drukke camping nodig hebben. De kinderen vermaken zich uitstekend.

Wij komen zeker een keer terug.

Een mooi schilderij.

E. Dolman
21-8-2016

Wat een leuke gezellige camping. Voor kinderen is er genoeg te doen. Leuke speeltuin, genoeg te fietsen en met slecht weer is de hooischuur een echte uitkomst voor de kids. Het zwembad is simpel maar heerlijk voor de verkoeling. Het sanitair is spik en span. Lekkere verse broodjes en melk 's morgens. Het uitzicht is een schilderij zo mooi. In de omgeving is echt genoeg te doen bij mooi en minder weer. Tip. Laat je beneden aan de berg ophalen bij de supermarkt. Het is een stijging van 12%.

We hebben een aantal aanbieders voor Oberhasenberghof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oberhasenberghof in Rauris / Taxenbach / Embach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oberhasenberghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.