Camping Oberhasenberghof

• 9.2Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

Camping Oberhasenberghof (Taxenbach) is een gemoedelijke camping waar veel te doen is voor jonge kinderen. Zo zijn er dieren, een zwembad, skelters en een kabelbaan. Op de boerderijcamping geniet je elke ochtend van verse broodjes en melk. Het sanitair is zeer schoon. Goede tips zijn het waterpark Wasserwelt Amadé en de thermen in Bad Gastein.

52 reviews over Camping Oberhasenberghof

• 8Inge23-08-2019

Leuke camping

Kleinschalige camping, ruime plekken. Veel te doen voor kinderen en schoon sanitair.

• 8Staat v/h sanitair

• 9MS22-08-2019

Geweldige camping op de boerderij.

Geweldig gastvrije camping met een fijne sfeer en een prachtig uitzicht. Veel te doen in de omgeving. Appartement was eenvoudig maar er was veel aanwezig en zeer schoon.

• 9S.J.07-08-2019

Heerlijk kamperen

Wat een relaxte camping is dit! Vriendelijke eigenaars, prachtig uitzicht, mooie ruime plekken en heel veel speelruimte voor de kinderen. Die hebben we dan ook nauwelijks gezien, de hele dag waren ze druk in de weer met vriendjes op de trampoline, in de stal of krekels zoeken in het gras. De omgeving is prachtig, veel te doen in max. 1 uur rijden. Twee weken waren te kort om alles te doen. Je hebt wel overal de auto voor nodig. Enig minpunt wat ik kan noemen is het (opzet) zwembad dat wat aan de koude kant was. In de omgeving zijn echter veel openbare zwembaden waar het goed toeven is.

• 10Linda06-08-2019

Absolute aanrader met kinderen!

Deze camping is een absolute aanrader met kinderen. Daarnaast kun je in de omgeving geweldig mooi wandelen.

• 10Emmely01-01-2019

Super camping!

Echt vakantie op deze camping. Kinderen van 5 en 7 hebben we bijna niet gezien. Vermaakte zich met veel andere kinderen in de speeltuin, trampolines, zwembad, skelters, dieren, schuur. S avonds marsmellows bij het campvuur. Mooie plekken aan de buitenrand en plekken direct aan de speeltuin. Prima, schoon sanitair. Centraal gelegen in Salzburgerland, veel te doen in de omgeving. Camping om te onthouden.

• 2017
    9Marielle19-08-2017

Super fijne gemoedelijke camping

Kleine camping aan het topje van de berg. Let op! De klim ernaartoe is een bergweggentje van max 3 meter van 5 km lang van 12% hoogte met haarspeldbochten! Zorg dat je een goede trekauto hebt hiervoor en geen angst voor steile bergweggentjes en hellingen.... Maar als je er eenmaal bent heb je een fantastisch uitzicht!!! Voor jonge kinderen tot 12 jaar is het ook echt leuk, ze hebben dieren, skelters, trampoline en een zwembad en kabelbaan. De douches zijn super, geen gehannes met drukknoppen en een laffe straal maar goed net als thuis. Eigenaren heel gemoedelijk en je kan broodjes bestellen. Super locatie om leuke dingen te doen. Wij hebben helaas alleen een hagelbui daar gehad en dat was sinds 2013 niet meer voorgekomen. Caravan dak en autodak werd een poffertjespan, maar mocht de vakantiepret verder niet onderdrukken.

• 9Fam. Mones30-07-2017

Fantastische camping voor Families met kids.

Camping ligt mooi hoog gelegen en heeft schitterende vergezichten vanaf de camping. Ondanks dat het een kleine camping was waren er veel kinderen die leuk met elkaar speelden met de skelters, fietsjes, trampolines etc. Praktisch was ook dat de Salzburgerlandcard aangeschaft kan worden op de camping. Na een fikse hagelbui (hagelstenen ter grootte van grote knikkers) kwamen de eigenaars even langs om te vragen of alles goed was en hielpen mee met het schoonvegen van de camping.

Al met al een top tijd gehad en een echte aanrader.

• 9Berend29-07-2017

Fantastisch, als je van kleine campings houdt

Een kleine boerencamping, bovenop een berg.

Heerlijk rustig gelegen.

Veel Nederlandse gezinnen dus ideaal voor kinderen tot een jaar of twaalf. Mijn kids vonden het geweldig!

Alleen als je van disco houdt, animatie en een groot restaurant op de camping, zoek dan verder. Deze camping is echt voor mensen die van de rust in de bergen genieten

• 10Marieke27-07-2017

Geweldige vakantie gehad

Voor de 2e keer naar deze camping geweest. We zaten in appartement Salzburg. Fantastische plek, veel speelmogelijkheden voor de kinderen en ontzettend aardige en behulpzame eigenaren.

• 10Marlou18-07-2017

Fantastische camping op magische plel

Mooie eenvoudige boerderijcamping die alles te bieden heeft wat een kleinschalige kampeerder nodig heeft. Vooral met kleine kids een aanrader. Op een mooie plek met prachtig uitzicht en voldoende te spelen voor de kids heeft iedereen hier een fijne vakantie.

7 tips over Camping Oberhasenberghof

• erik van dam, 05-08-2012

Met de hohe tauerncard beleef je de leukste dingen en ik zou vooral de weissee niet gemist willen hebben.

• E_heeren, 18-08-2013

Als de camping vol is, hangt onderaan de berg een briefje zodat je niet voor niets naar boven rijdt. Niettemin heeft het zin om even te bellen!...

• dorinde, 11-07-2012

Salzburgerland-kaart 1 x per week in de kar achter de tracktor ritje van ruim half uur naar de Zieglhütte, een idyllisch restaurantje op idem plek!

5 vragen over Camping Oberhasenberghof

• gerie, 29-08-2019

Weg er nar toe?

Hoe is de weg hier naartoe om met een caravan te rijden. Is het erg stijl? Zie dat het op 1100 meter hoogte ligt namelijk.

• Manon, 20-01-2015

leeftijd kinderen

Dit lijkt me een geweldig leuke camping. Wat is zo'n beetje de gemiddelde leeftijd van de kinderen die er komen? Onze zoon is nu 12 (en al een echte puber aan het worden maar wel een buitenspeelkind) en onze dochter is 10 en ook een echt buitenkind. Zijn er meer kinderen van die leeftijd?

fke, 03-04-2015

Toen wij er waren, waren er wel kinderen van die leeftijd. Je moet het natuurlijk treffen, maar met een voetbaltafel (binnen) een zwembad en een trampoline is er voor die leeftijd ook genoeg te doen.

• fke, 10-02-2014

wifi

Is er op de camping wifi aanwezig?

Renate, 04-10-2014

Hoi. Op bepaalde plaatsen is er wifi.

• De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin