Mauterndorf

Reviews over Mauterndorf

Super super

Marianne,
    8-1-2019

Heerlijke winter (en zomer!) camping met super sanitair. Via een brug en trap ben je zo bij de gondel die je naar een heerlijk, niet druk, skigebied vervoert. Al vele jaren onze favioriete plaats voor onze camper.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Geweldig

Paul van Reen,
    1-12-2018

Katy en Kris zijn 2 lieve, spontane mensen. Wij hebben erg genoten van ons (te korte) verblijf in Haus Katris op doorreis vanuit Italië. Er is voldoende te doen in de omgeving, ook in de zomer. De sfeer is erg gemoedelijk , de appartementen zijn schoon en er staat geregeld een verassing klaar (schnaps/cake). Een volgende keer gaan we wat langer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

fantastich

evie caubergh,
    2-11-2018

super leuk hotel

- leuk personeel

- Je krijgt gratis Lungau karte

- klein zwembad waar je na een wandeltocht kunt afkoelen

- lekker eten

- ligging is mooi

- kamer was groot

- kamer was fris en goed gepoetst

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Steven van der Heide,
    24-9-2018

Heerlijk rustig, prachtige omgeving!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nederlandse camping in de bergen

Chantal,
    14-8-2018

Wij hebben hier 2 nachten verbleven onderweg naar Kroatië. Het is een kleine camping. Dat zijn wij niet echt gewend. De sfeer was hierdoor wel gemoedelijk. Het klopt dat er veel Nederlandse kinderen zijn die elkaar opzoeken. Voor onze kids van 10 en 7 was de speeltuin wat te klein. Zwembadje is wel leuk. Sanitair is verder top. Bij deze camping kreeg je gratis de lungau pas waarmee je gratis uitjes kon doen. Dat was heel leuk. Wij zijn met de cabine lift de bergen in geweest, zijn naar outdoor land geweest op 8 km en hebben de burcht bezocht. Eten kun je prima bij het restaurant onder de piste. Dat is een paar minuten lopen. Daar zit ook smarty land waar de kids kunnen trampo springen en quad rijden. Voor 48 euro per nacht een prima camping voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Mauterndorf scoort een 8,3 uit 10, op basis van 65 reviews