Sorteren

Reviews over Maria Alm

heerlijk wintersportgebied

fam wagenaars
    25-2-2018
    leuk gebied om een week te skiën. Koningstour zeker een aanrader en maar 15 min afstand van Saalbach/Hinterglem. Restaurantjes op de berg zijn super en gemütlich. Apres Ski is echter minder

Prachtig skigebied voor de hele familie

jeroenenmarsha
    18-2-2018
    Prachtig gebied, alleen de skiles kan beter georganiseerd worden. Wel goede leraren!

Wintersport voor levensgenieters en avonturiers

Jurriaan
    26-12-2017
    Maria Alm is een van de grotere dorpen in de regio Salzburg. Hierdoor zijn er genoeg gezellige kroegjes ,stubes en gasthofen waar je terecht kunt. Maria Alm ligt direct gelegen aan een piste en op 500 meter van de Abergbahn die toegang biedt tot een grotere piste die ook uitkomt op de Hochkönig route en verbonden is met andere pistes in het gebied. Maria Alm is bereikbaar met de auto. Het beschikt daarnaast ook over een goede busverbinding en is via Saalfelden ook met de trein te bereiken

Familiewintersport zoals het hoort te zijn!

Wendy Jongejan
    6-12-2017
    Knus dorp in een fantastisch skigebied, waar je niet overspoeld wordt door hossende Hollanders, maar gewoon met je gezin van een wintersport kunt genieten.

Fantastisch dorp

Snowfan
    18-11-2017
    Sfeervol, alles aanwezig, vanapres ski tot karaoke en stijldansen met shoarma eten op eind avond. Veel restaurant, gezellige winkels en mensen en pistes in nabijheid. Al jaren mijn favouriet
Maria Alm scoort een 8,5 uit 10, op basis van 150 reviews