vakanties Maria Alm

Reviews over Maria Alm

Super verblijf gehad

Frank en Rosan Koolen,
    17-8-2018

Het zijn zeer vriendelijke nederlandse eigenaren. Het gasthof geeft je een gevoel van thuiskomen. Niets is teveel en ze zullen er alles aan doen om je een thuisgevoel te geven. Ik kan niets negatiefs bedenken over ons verblijf in Gasthof Sonnenlicht.

Een fijn thuis na prachtige wandelingen

Martin,
    11-6-2018

Fantastisch appartement in een prachtige omgeving. Gezellig dorp met allerlei faciliteiten.

geweldig

frank,
    13-5-2018

goed hotel lekker eten ronald en sascha doen alles voor je om het je naar je zin te maken

Pinzgauerhof in een woord Ideaal!

Fred van Lare,
    1-4-2018

Geweldig, goedgelegen en gezellig HotelPension met een zeer uitgebreid ontbijt en keuze van een perfect salade-buffet als 1ste gang van de goed verzorgde en gevarieerde diners. Ligging van het hotel direkt aan de piste van de huisberg van Maria Alm, die het komende winterseizoen verbonden is met alle pistes naar de A-berg, Hinterthal, Dienten, Muehlbach enz.

Voor herhaling vatbaar

Hans Koppens,
    28-2-2018

Een heerlijk familie hotel. Grote kamer, hele fijne bedden en het personeel: in één woord Geweldig.

Ik kan niets verzinnen wat niet goed was.

Maria Alm scoort een 8,6 uit 10, op basis van 150 reviews