Maria Alm

Reviews over Maria Alm

Geweldig!

Cok,
    3-3-2019

We hebben in appartement Sepp gezeten. Heerlijk dichtbij het centrum en de skipiste. Was aan te lopen, maar ook goed te doen met de auto.

Heerlijk in höchkönig geskied. Kelen op de nieuwe accommodatie van Landal!!

Supermarkt op loopafstand en in het centrum genoeg gelegenheid om te apreskieen en te eten.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Puur genieten in deze streek

Joost,
    21-1-2019

Heel mooi leuk oostenrijks dorpje. Het skigebied was rustig en prachtig. Het bied plezier en uitdaging voor elk soort skiër. De après ski bar was heel gezellig en druk. Helaas werd het begin van de avond altijd rustig. Ideale plek voor een familievakantie maar niet de eerste plek waar ik met een jongerengroep op wintersport zou gaan.

Gereisd met vrienden in december 2018

Wintersport voor levensgenieters en avonturiers

Jurriaan,
    26-12-2017

Maria Alm is een van de grotere dorpen in de regio Salzburg. Hierdoor zijn er genoeg gezellige kroegjes ,stubes en gasthofen waar je terecht kunt. Maria Alm ligt direct gelegen aan een piste en op 500 meter van de Abergbahn die toegang biedt tot een grotere piste die ook uitkomt op de Hochkönig route en verbonden is met andere pistes in het gebied. Maria Alm is bereikbaar met de auto. Het beschikt daarnaast ook over een goede busverbinding en is via Saalfelden ook met de trein te bereiken

Gereisd met vrienden in januari 2017

Schattig Oostenrijks dorpje

Sandra Snellenberg,
    9-9-2017

Gezellig dorpje afgezien van de 7 hijskranen die het idyllische beeld verstoren. Genoeg leuke restaurants waar je heerlijk kunt eten. Gemoedelijk Oostenrijks dorp. Prachtige omgeving en centraal gelegen tov Grossglockner, dagje Zell am See, Salzburg etc. Qua wandelgebied vonden wij het wat minder. De meeste wandelpaden waren ook voor fietsers en de bergbanen waren in Hochkönig ook niet iedere dag open terwijl wij in het hoogseizoen waren. Voor ons geen 2e keer Maria Alm maar wij zijn verwend met oa. Val Gardena en Fiss/Serfaus.

Gereisd met partner in augustus 2017

Rustig dorp aan de rand van een skigebied

Anoniem,
    11-2-2017

Heel rustig en klein dorp; als je komt voor het skiën is dit heel geschikt want er is nauwelijks après ski. In de berghutten op de hellingen is het overdag wel gezellig druk. Het dorp ligt aan de rand van een skigebied en als je een beginnende skiër bent, zijn er hier maar weinig geschikte pistes, dan is het dorp Mühlbach een beter startpunt. De wat betere skiër heeft mogelijkheden genoeg en het uitzicht bovenop de pistes is waanzinnig mooi!

Gereisd met vrienden in februari 2017
Maria Alm scoort een 8,1 uit 10, op basis van 156 reviews