Reviews over Hintertal

Luxe vakantie

Esther,
    7-8-2018

Ruim appartement met 2 slaapkamers met de luxe van een hotelkamer. Lekker en afwisselend buffet. All inclusive geboekt dit was tot 21.00 uur en ook alle alcoholische drankjes inbegrepen. Fijn binnenzwembad met een ligweide buiten. Het dorp stelt niks voor maar prachtige wandelingen in de omgeving.

Centrale ligging voor mooie wandelingen

Fam Meekers,
    14-11-2017

De hoghkoning card is een meerwaarde. Liften in de nabijheid zijn gratis en ideaal voor mooie wandelingen. Ook Salzburg was op 45 min afstand (alleen in stad loopt het verkeer totaal vast). De zoutgrotten nabij Salzburg waren een top ervaring. Het hotel is goed. Eten is wel lekker. Saladebar ligt centraal en het is vaak druk op een kleine oppervlakte. Niet leuk als je tafel aan de doorgang ligt. Het zwembad is piepklein, slechts kort gebleven omdat het er snel te druk is.

Mooi hotel in mooie omgeving

DeWit,
    22-8-2017

Mooi hotel. Vriendelijk personeel, servicegericht. Heerlijk zwembad, warm water, zowel binnen als buiten. Omgeving is prachtig!

Eten kwalitatief zeer goed en lekker. Maar: de porties zijn (veel te) klein. Soms zelfs zo klein (vooral bij het dessert) dat je je afvraagt waarom ze geen vergrootglas bij het bestek leveren. Voor het saladebuffet staat elke dag een lange rij. Misschien omdat er een groot reisgezelschap (busreis) verblijft, of dat het saladebuffet gewoon te klein is (alles staat te dicht op elkaar), waardoor het dringen is. Als je S ochtends vroeg ontbijt, heb je een grote keuze aan heerlijke broodjes. Na een half uurtje ligt er bijna niks meer, en het wordt niet altijd snel/goed aangevuld. Hotelkamer is prima, nieuw en schoon. Mooie speelkamer voor de kinderen. Kortom, afgezien van de te kleine porties eten en de lange rij voor het saladebuffet, een prima hotel.

Niet naar verwachting

Peter,
    18-7-2017

Vorig jaar naar het fantastische Kopphütte in Mülbach geweest, prachtige streek die we dit jaar opnieuw gingen bezoeken.

We kozen Urslauerhof omdat onze 3 kinderen graag een zwembad hadden.

Bij aankomst kregen we de nodige info en kaartsleutel maar geen Hochkönig Card, wanneer je die niet uit eigen beweging vraagt zal je ze niet ontvangen, mensen naast ons in het restaurant zelfde probleem ondervonden.

Kwaliteit van het eten is zeer goed, voor stevige eters te kleine porties, maar de voorlaatste dag wisten we dat je steeds een portie mag bijvragen.

Drinken is duur, €2.20 voor een liter leitungwasser is er een beetje over.

kamers waren in orde maar het poetsen liet een beetje de wensen over, beddenlakens werden op orde gebracht en handdoeken vervangen maar dat was het dan, verder was de kamer steeds onaangeroerd.

Personeel in het restaurant was zeer behulpzaam en uitermate vriendelijk!

Het hotel was niet slecht maar prijs/kwaliteit was het voor ons na 10 jaar Oostenrijk één van de minste.

Tiny,
    9-5-2017

Alles goed, kamers, eten en ligging t.o.v. Piste

Hintertal scoort een 7,4 uit 10, op basis van 30 reviews