vakanties Bad Gastein

Reviews over Bad Gastein

Martijn Vorstenbosch, 30-10-2015

Ondanks slechte sneeuwomstandigheden kerst 2014 heerlijke vakantie gehad.

Bad Gastein is een prachtig gelegen stadje met hele mooie Belle Epoque hotel gebouwen. De 'rijke' geschiedenis van is overal te voelen. Jammer van het lelijke betonnen congrescentrum dat in de jaren '70 midden in het centrum is gebouwd. Ondanks dat het een kuuroord is zeker niet truttig. Leuke restaurantjes en uitgaan in oa. The Silver Bullet en Gin 'n Gin.

Bezoek ook de Alpentherme in Bad Hofgasten en de Felsentherme in Bad Gastein zelf. Heerlijk ontspannen met mooie sauna's, stoomcabines en binnen en buitenzwembaden.

Als de sneeuw niet optimaal is ga dan skien in Bad Sportgasten. Prima bereikbaar met de skibus. Hooggelegen en heerlijke pistes!

Bergen, wandelen en water

Victor, 6-9-2015
    Bad Gastein zelf is een ietwat gedateerd toeristenoord. In de vallei zijn veel uitstapjes mogelijk. Ideaal voor intermediate bergwandelingen ( 1600-2400m ). Veel zwemgelegenheden en spa's.

heel goed / mooi omgeving .

Bert van Es, 1-9-2015
    zeer goed .ik kwam voor vakantie naar Bad Gastein .ik wist niet dat het een kuuroord was.ik hoorde dat op de camping KUR-Camping . ik heb gelijk gebruik gemaakt van de Gasteiner Heilstollen-Therapie . en dat heeft mij zeer goed geholpen . aangezien ik met een spieraandoening zit .( Bad Gastein is voor mij een geweldige bestemming ) .ik kom zeer zeker weer terug . ik ben heel tevreden .

Lekker skiën in Bad Gastein

rjvrouwe, 24-3-2015

Bad Gastein is een mooi dorp. Mooi skigebied, verbonden met diverse andere gebieden. De bussen zijn gratis tussen de diverse gebieden. Wel eerst goed kijken hoe de verbindingen zijn.

Leuke authentieke Oostenrijkse tentjes in de bergen.

Fantastisch mooi skigebied

Jurgen, 18-3-2015

Enkel gebruik gemaakt van het skigebied en weinig van het dorp gezien. Gastein ligt stijl tegen een berg aan en maakt een deftige chique indruk. Maar van de andere kant, het is ook geen Tirol. Enorm wilde natuur, zeker richting Sport Gastein.

Aanrader voor ervaren skiërs is de 'achterste' dalafdeling bij Bad Hofgastein, 14 km naar beneden vanaf het hoogste punt. Bij geen recente sneeuwval geen rodelmogelijkheden

Bad Gastein scoort een 7,6 uit 10, op basis van 85 reviews