Sorteren

vakanties Bad Gastein

Reviews over Bad Gastein

wij komen zeker terug. Ook ideaal als tussenstop!

Tamara
    19-8-2018

betrokken eigenaars, mooie kamers, mooie omgeving. Je voelt je er welkom en de eigenaars helpen je graag.

fantastisch!!!

Emanuel en Wendy
    9-8-2018

Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het na je zin te maken. Mooie nette kamers. Ontbijt en het eten vonden wij erg goed. Zelfs een glutenvrij onbijt en diner was mogelijk en zeer uitgebreid,

dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt, helemaal top dus! Goede uitvalbasis voor wandel- en fietstochten.

Wij komen zeker terug!!

GEWELDIG .!!!!!!!!!

jos en annie
    7-8-2018

Super hotel met Nederlandse gastheer en gastvrouw waarvoor niets te veel is .

Deze mensen zijn heel vriendelijk en spontaan , kamers en badkamers zien er heel netjes en verzorgd uit . Het ontbijtbuffet is prima . Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar en krijgen ze een welverdiende 10 .

in een woord Top!

fam riddersma
    10-7-2018

echt een aanrader !!! appartementen waren schoon en goed ingericht ,wij hadden een balkon met uitzicht op andere hotels dat vonden we wel jammer we kijken liever naar de bergen . het half pension is echt super ,ontbijt zeer goed ,heel uitgebreid tot aan het vers geperste sinaasappeltje toe .in de middag koffie thee met koek , taart enz .avond eten in buffetvorm ook heel goed wij zijn hier 2 weken geweest en geen dag het zelfde gegeten ,altijd keus uit verschillende soorten vlees en vis ook een ruime keus uit groenten en salade ,aardappelen gepoft gekookt gebakken enz altijd 1 soort soep en 1 soort toetje en het drinken hoort er ook bij en kan je zelf pakken .iedere avond heerlijk gezwommen en daarna in het mega grote bubbelbad .heel vriendelijk behulpzaam personeel ,en een prachtige omgeving ,als je slecht te been ben kan je hier beter niet heen gaan want het dorp is op de berghelling gebouwd dus alles is stijl omhoog of om laag.

Geweldig verblijf!

Familie W. De Pauw
    8-4-2018

Hotel Bärenhof was ons hotel tijdens onze skivakantie de eerste week van de paasvakantie. Ik heb er enorm van genoten. Zeer gevarieerd en lekker gegeten, wijzelf hadden een hele mooie kamer en het personeel was vriendelijk. Onze kinderen vinden het zwembad en de gymzaal na het skiën ideaal. Als het goed is mag het gezegd worden!

Bad Gastein scoort een 7,3 uit 10, op basis van 86 reviews