Bad Gastein

vakanties Bad Gastein

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Gastein voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Gastein

• 8Marion10-03-2014

Prima ski-oord verdeeld over 4 dorpen.

Bad Gastein en Bad Hofgastein zijn qua ski-gebied aan elkaar verbonden. Sportgastein en Dorfgastein zijn per bus of auto goed bereikbaar.

• 7Skigebied gevorderden
    • 10Skigebied beginners

maart 2014

• 3Zdzislaw Dyrman12-03-2014

Nudne miasto !!

Warunki narciarskie OK jak to w Alpach ale samo miasteczko katastrofa. Rozsypujace sie opuszczone domy w centrum, brak dobrych restauracji oraz sklepow. Odradzam wyjazd narciarski-sa duzo ladniejsze miejsca w Alpach niz Gastein.

• 1Sfeer in stad
    • 7Skigebied gevorderden
    • 5Skigebied beginners
    • 3Après ski
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

maart 2014

• 10Wouter16-02-2015

Mooi verzorgd en gezellige accommodatie!

Super bereikbaar met alles inbegrepen. Sauna, sport, wifi, biljart, Wii noem maar op. Het biedt naast het skiën in de overige uren zoveel mogelijkheden! Hele gezellige mensen en een heerlijke keuken met vele verrassende combinaties aan eten. Mooie omgeving in een super skie gebied voor alle niveaus!

• 9Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Jantine Schreuder11-08-2012

fantastisch

Vanaf de camping een mooie route om naar Bad Gastein te lopen. Veel te zien en veel te beleven. Mooie grote eurospar waar je bijna alles kunt krijgen wat je hebben wilt. Veel wandelroutes en 1 stoeltjeslift en 1 kabelbaan.

• 9Cultuur

juli 2012

• 8Fam. Hoendervangers03-08-2012

mooie plaats

Bad Gastein is een mooie sfeervolle plaats met mooie bezienswaardigheden.

• 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juli 2012

• 9Rene19-06-2012

Mooie plaats.

Ik vind dit een van de prettigste vakantieplaatsen. Het dorp zelf is erg rustig, maar dat maakt het prettig. Prachtig wandelgebied, Kurkonzerten, mooie excursies te maken in de omgeving. Salzburg is een klein uur rijden, de Grossglockner-strasse is een half uurtje rijden. Vele andere mogelijkheden.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in januari 2009

• 10Karen Pedersen16-02-2010

Fantastisk sted

Bad Gastein er et super skisportsted med, skøn natur og masser af udfordringer på pisterne for både øvede og mindre øvede. Vi havde den skønneste puder sne at køre i og vejret var bare i top med solskin men også enkelte dage med snestorm på toppen. Der er super godt markeret hvor der er blå, røde og sorte pister specielt i Bad gastein, så der er nemt at finde rundt. Er man afsted med familien og man ikke er til røde løjper, munder disse nogle steder ud på en blå, så man mødes undervejs. Super gode gondoler og lifte. Alt i alt et virkelig dejligt sted.

• 10Sfeer in stad
    • 10Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners

januari 2010

• 8Fam. Fischer21-04-2010

Prachtig dal met veel mogelijkheden.

Het Gasteinerdal is niet zo groot. Bad Gastein heeft grote herenhuizen die doen denken aan vervlogen tijden. Helaas is niet alles even goed bijgehouden in onderhoud. Toch is de waterval midden in Bad Gastein een bezoekje waard. Even daarvoor ligt Bad Hofgastein waar het leuk winkelen is. Niet al te groot plaatsje, dus niet teveel van voorstellen. Zowel Bad Gastein als Bad Hofgastein hebben een thermaalbad met warm natuurwater. Een weldaad en een heerlijke ontspanning voor de hele familie. Met gondels of stoeltjesliften kan je de bergen op voor eindeloze wandelingen. Vanuit Bad Gastein kun je met de autotrein onder de berg door (in een kwartiertje) naar de zuidkant van de alpen. Even shoppen in Lienz en dan over de Grossglocknerstrasse weer terug naar de andere kant. Het dal uit zijn er tal van mogelijkheden. Van Zell am See (watersport tot winkelen) tot Schluchten beklauteren. Eén dal verder (rustig dal) zijn aan het einde ook weer prachtige wandelmogelijkheden.

• 9Omgeving

juli 2009

• 8Tingelhoff06-01-2014

Gut

kein besonderer Kommentar

• 9Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in december 2013

• 9Helmine11-03-2013

Fantastisch Gasteinertal

Wat een geweldig dal is het Gasteinertal. Je vind er eigenlijk voor elk wat wils. Veel variatie op skigebied met op de piste hele hutten. Het uitgangsleven is volgens mijn kind helemaal leuk, moet wel ontdekken en opzoeken maar dan ben je wel tevreden. De omgeving biedt op sportief gebied veel uitdaging met skien, snowboarden, rodelen, paragliden en apres ski

• 10Sfeer in stad
    • 9Skigebied gevorderden