vakanties St. Wolfgang

Reviews over St. Wolfgang

Prachtige vakantie in sprookjesachtige omgeving

Johan IJsendorn,
    5-8-2018

Een fantastisch onderkomen op 15 minuten lopen van het centrum van Sankt Wolfgang en ligt heel rustig tussen twee bergen in. Voor mindervaliden niet aan te bevelen, de auto kan niet tot de deur komen, de laatste 75 meter moet worden overbrugd via een behoorlijk steile weg.

Het gebouw was een oude watermolen en verbouwd tot pension. De kamers zijn wel wat gedateerd, maar dat heeft wel wat. Het is erg schoon en elke dag worden de bedden opgemaakt. Het ontbijt is eenvoudig, maar voldoende. Er is geen mogelijkheid voor het avondeten.

De (jonge) eigenaar is bijzonder vriendelijk en hij doet al het mogelijke om het zijn gasten naar de zin te maken, van tips voor de omgeving tot excursies en wandelingen. Geeft zelfs tips om de excursie op een andere dag te plannen ivm. met het weer, de man is een wandelende bibliotheek.

Sankt Wolfgang ligt op een kwartiertje wandelen van het pension via een makkelijke weg. Stadje is erg toeristisch.

Doen! Schitterend!

Claudia Willems,
    23-7-2018

Een fantastisch hotel in een schitterende omgeving! St. Wolfgang met zijn helderblauwe meer, de bergen, de bossen. Zijn vele restaurantjes. Genieten! En dan je verblijf bij hotel Zimmerbräu maakt het helemaal top! Een mix van knus en supermodern. Prachtige moderne kamers met de puntjes op de í. Keurig! Lekkere boxspring. Slippers, strandtas, strandlaken het staat gewoon al klaar! Kamers met zicht op het marktpleintje of met zicht op het dorpje met in de verte de bergen. Allen met balkon. Heerlijk ontbijtbuffet warm-koud. Verse smoothies, fruit, yoghurt, muesli, noten, Div. Soorten kaas, vlees, vis. Warme worstjes, spek, groentjes enz. En er staat iemand klaar om heerlijke eitjes, ommeletje enz. Te bakken. En wat dacht je van vers gebakken cake ?De eigenaren Alexandra en Hans zijn enorm vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier al jaren voor een fantastisch verblijf. Zimmerbräu staat bovenaan ons lijstje 😍

Yvonne Bloemers,
    14-9-2016

Wij kwamen van Kroatië af en hadden nog een paar nachten over. We hebben via touroperator dit hotel geboekt en het was fantastisch. Een goed ontbijt, mooie kamer en erg prettige eigenaren. Zeker de moeite waard.

Goede prijs kwaliteit verhouding op deze camping

gerard,
    22-8-2016

we hebben het zeer goed naar onze zin gehad op deze camping. er is een prima gelegen om te zwemmen in een super zee.

voor de kinderen is er voldoende te doen met een paar keer savonds een super leuke film speciaal voor de kinderen gedraaid.

ook het sanitair is ruim voldoende.

kortom een leuke camping die aan een ieder is aan te bevelen.

Heerlijke camping

Gerke,
    22-8-2016

Fantastische camping, betaalbaar en zelfs de mogelijkheid voor een prive badkamer. Reserveer wel van te voren en geef duidelijk door wat de afmetingen zijn van je tent of caravan en wat je nodig hebt, anders is de kans groot dat je een plek krijgt die te klein is.

Wifi is gratis, maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. Het doet het meer niet dan wel. De DNS servers liggen er om de haverklap uit, waardoor het niet bruikbaar is.

St. Wolfgang scoort een 8,5 uit 10, op basis van 20 reviews