We hebben een aantal aanbieders voor Obertraun voor je op een rij gezet:

Reviews over Obertraun

Schitterende omgeving!!!

E.Karnebeek
    10-7-2016

Obertraun ligt midden in een Unesco Wereld Erfgoed, en dat is volledig terecht. Je hebt er vele wandelroutes over prima onderhouden wandelpaden. Beneden zijn de ronde om het meer en de wandeling naar Bad Aussee aanraders. Met de lift naar boven en je hebt nog veel meer mogelijkheden. We hebben met kinderen een route buiten de paden gelopen, klimmen en klauteren over de door de gletscher uitgesleten gesteenten, een prachtige route, was met de Oostenrijkse vlag goed gemarkeerd!
    Dorp heeft ruim voldoende afwisselende restaurants, goed eten voor acceptabele prijzen. Aan het meer is een ligweide met nieuwe speelvoorzieningen, beachvollybal, tokkelbaan, klimwanden etc. en natuurlijk zwemmen in het meer.

Mooie natuur in de omgeving

vd Kamp
    4-8-2015

Er is voldoende te doen en te zien in de omgeving van Obertraun. Helaas wordt het al wel snel erg kostbaar qua kabelbanen en toegangsprijzen. Helaas kent men in deze regio niet zoiets als een Kartnen Card (Karinthie card) waarmee je eenmalig een bedrag betaalt maar dan wel gedurende een aantal dagen onbeperkt gebruik kan maken van veel kabelbanen, boottochten, musuea e.d.

Rustig plaatsje, weinig te beleven

Leontine
    17-8-2014

Lam is een klein plaatje waar in het centrum niet heel veel te beleven is. In het dorp zijn enkele hotels en restaurants, een bakker en (kleine) supermarkt. De ligging, aan het meer en tussen de bergen, is fantastisch!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Voor de rustige active vakantie

satpet
    27-5-2014

Veel mooie wandelwegen. Koop een wandelkaart bij de toeristische informatie. Aan de raden wandelingen: langs het meer tot Bad Goisern (makkelijk), Sarsteinüberquerung (moeilijk 8,5 uur), Durch den Koppenwinkel (zeer makkelijk), Koppentalwanderweg (makkelijk), verschillende paden op Krippenstein, Hallstätt is 5 minuten rijden met de auto. Van hieruit kan je met de auto naar skigebieden Krippenstein (5 min) en Gosau (20 min) rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Omgeving voor wandelaars

ajmiddelwijk
    18-8-2013

Als je graag uitgaat moet je niet naar Obertraun: wandel je graag, dan kunnen we Obertraun van harte aanbevelen. Obertraun zelf stelt niet veel voor, maar de Hallstatter See en directe omgeving is prachtig. Als 'uitvalsbasis' is Obertraun heel goed geschikt.

Gereisd Met partner in augustus 2013
Obertraun scoort een 8,5 uit 10, op basis van 45 reviews