Hinterstoder

Reviews over Hinterstoder

Knus en gezellig

Fam Vos
    2-2-2019

Knus, kinderrijk en leuk voor beginners en gevorderden skigebied. Ik ga hier voor de derde keer op skivakantie en ben er zelfs al twee keer in de zomer geweest voor een heerlijk bergwandeling en een Paraglide afdaling. Reuze spannend maar zeker de moeite waard om een keer te doen. Naast een groot kinderparadijs zijn er voldoende pistes waar je soms alleen bent. De pistes zijn niet superbreed en hierdoor is het zelfs in de kerstvakantie niet druk op de piste en bij de liftjes. Verder zijn er voldoende restaurants in het dorp en zelfs net daar buiten. Dus houd je niet van de massale drukte en een betaalbare skipas. Ga dan naar Hinterstoder en je krijgt er geen spijt van.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel leuk dorpje, waar toch alles te vinden is

Jan van Loosen
    22-8-2018

Voor iemand die van bar naar bat gaat, is dit niet geschikt. Ik was er met mijn vrouw en drie kinderen, variërend van 7 tot 17 jaar. Er zijn wel tal van talloze leuke gelegenheden, waar je gezellig kunt drinken en eten. Wij zijn bijvoorbeeld naar Mamma Mia geweest. Een toppizzeria met geweldig personeel. Verder is er een alleraardigst zwembad en maar liefst 2 supermarkjes. Voor de sportieve mens is er intersport

Gereisd Met partner in augustus 2018

Paragliding, goede begeleiding van "Flieg mit"

Paul Roumen
    21-2-2017

Het weer viel wel eens tegen om te paragliden. In de buurt wel goed vermaak, maar soms moet je daarvoor we een flink stuk rijden. Wanneer er wel gevlogen kon worden hebben we erg goed informatie gehad over de plaatselijke mogelijkheden van de vliegschool "Flieg mit" tegen een zeer geringe vergoeding. Haus "Bergblick"met Nederlandse eigenaren was fantastisch.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Niet toeristisch maar klein en gezellig

Familie Dijkman
    3-1-2016

Hinterstoder is in de winter gericht op lokale bewoners. Op de pistes daardoor weinig onervaren sporters. De voorzieningen in het dorp zijn voldoende maar voor een uitbundige aprés-ski moet je hier niet naar toe. Het skigebied is klein maar uitdagend en verveelt niet.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige lokatie!

Melina Heijnis
    25-4-2013

Wij vonden Hinterstoder een erg leuk dorpje! Voor een klein dorp waren er veel facciliteiten. Mooie natuur middenin de bergen met mooie wandelroutes, de Kneipp-anlage mar ook een vrij groot ski gebied met dalafgdaling die eindigd bij de iglo in het dorp waar je kunt nafeesten, restaurantjes waar je echt heerlijk kunt eten, vooral de Mama Mia en de Dorfstube waren overheerlijk. Vriendelijke mensen en ook in de omgeving van alles te zien en te ondernemen. Ook met kinderen. Gratis met de Phyrn priel pas met de liften naar boven, gebruik van zwembad, korting bij klimparadijs outdoor....teveel om op te noemen. Hier krijg je een week zo om....beter 10 dagen of 2 weken boeken! :)

Gereisd Met partner in maart 2013
Hinterstoder scoort een 8,5 uit 10, op basis van 25 reviews