Camping Alpenferienpark Reisach

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Genieten van de rust en natuur in Oostenrijk doe je bij Camping Alpenferienpark Reisach. Zwemmen in het natuurbad met een ondiep gedeelte voor de kleine kinderen. Een lekkere maaltijd eet je ‘s avonds in het restaurant op de camping. De omgeving is vooral geschikt voor actieve activiteiten in de buitenlucht, verwacht geen grote steden in de buurt.

Contact

304 reviews over Camping Alpenferienpark Reisach

• 2019
    8joke schlepers01-12-2019

fantastisch

Een super mooie en schone camping en leuke eigenaars, en in een prachtige omgeving en veel rust.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Gerbrands01-09-2019

Mooie , groene camping

Camping vond ik het meest geschikt voor kinderen onder de 12 . We verbleven in een blokhut degene die wij hadden stond naar erg scheef . Erg hinderlijk . Was niet schoongemaakt. Muizenkeutels in keukenkast , melding bij receptie gemaakt, ze hebben gelijk ons huis schoongemaakt . Heel mooi uitzicht, mooi zwembad. We hebben de bbq avond meegmaakt , goed geregeld . Leuke dingen in de omgeving te doen. Erg veel Nederlanders , leuk voor de kinderen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Corinne24-08-2019

Super!

Super leuke camping! Goede ontvangst door huismeester Martin, erg behulpzaam. De omgeving is prachtig, er is genoeg te doen. Het zwembad is wel echt een pluspunt, de kinderen kunnen zich de hele dag vermaken met het vangen van salamanders! Het restaurant is ook goed! Het sanitair is netjes, wij vinden persoonlijk dat er te weinig toiletten en afwasplekken zijn wanneer de camping vol zit. We misten ook was/tandenpoetsplekken bij het sanitairgebouw waar alleen toiletten en afwasplekken zijn. Maar we komen zeker een keer terug! We hebben zo genoten!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Gerard Knevel21-08-2019

Schitterende camping, mooi gelegen en uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen tussen de 4 en 12 jaar. Voor pubers is er wat minder vertier. Eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam.alles is netjes onderhouden en schoon.in de omgeving liggen enkele prachtige kloven om te wandelen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Kampherbeek08-08-2019

Heerlijke vakantie! Wij willen er wel wonen :-)

Wij hebben een stacaravan gehuurd (ENZIAN) voor twee weken. De heenreis was prachtig langs watervallen en verschillende panorama uitzichten. Dit was op aanraden van Andries (eigenaar van de camping) We kwamen wat te vroeg aan op de camping en de receptie was gesloten. We zijn toen eerst maar even alvast boodschappen gaan doen in Kötschach-Mauthen. Hier zijn de winkels LIDL en Spar ook op zaterdag en zondag open. Dit is ongeveer 15 minuten rijden vanaf de camping. Eenmaal weer aangekomen hebben we de sleutel gekregen van ons huisje. Het huisje is van alle gemakken voorzien en je hebt een prachtig uitzicht op de bergen en de camping. Ook de ligging is perfect en centraal op de camping. De matrassen hadden wel iets meer kwaliteit mogen hebben. Pocketveren ondersteunen het lichaam veel beter dan bonnelveren. De bakpannen in het huisje zijn aan vervanging toe. Wij hadden gelukkig onze skottelbraai mee waar we heerlijk op hebben gekookt.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Fam Jacobs03-08-2019

Aanrader!

Heerlijke camping in de natuur! Stacaravan was erg prettig! Fijne afeer

• 9Eetgelegenheden

• 8Thijs en Nelleke Lam30-07-2019

fantastisch

Vorig jaar mei 2 weken verbleven op deze camping. Alles prima, sanitair bovengemiddeld. De Nederlandse beheerder Andries is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij ons vertrek ontstond een probleem met de stekkeraansluiting van onze caravan op de auto. Voordat we de ANWB konden bellen had Andries dit probleem in een handomdraai (letterlijk) gefixt. Hulde. Als je in deze streek komt, bezoek dan deze camping. Is ons in elk geval zeer goed bevallen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Janneke30-07-2019

Prachtige camping op een prachtige plek

Prachtige camping op een prachtige plek. Wij verbleven in één van de twee sta-caravans die een mooie plek op camping hebben. Ze hebben een fijne veranda met overkapping, zodat je beschermd bent tegen zon en regen. Het zwembad en de groene ligweide waren top. Veel Nederlandse kinderen, onze kinderen van 7 en 10 hebben zich super goed vermaakt. Vanuit de camping zijn verschillende wandelingen te maken. Ik vond de wandeling naar boven door het bos naar Jochalm de moeite waard en ook mooi om via het panorama pad naar Kirchbach te lopen en dan door het dal langs de rivier terug naar Reisach. Wij komen nooit 2 keer op 1 plek, maar naar deze camping zie ik mezelf nog wel terugkomen. Als ik een verbeterpuntje mag noemen: iets meer vegetarisch gerechten op de menukaart

• 7Eetgelegenheden

• 10Fam. Juffermans21-06-2019

Fantastisch, een camping om nogmaals te bezoeken.

Hele fijne camping. Even een smalle weg omhoog, maar dan heb je ook een prachtig uitzicht. Een hele vriendelijke ontvangst, zelf je plaats uit kunnen zoeken en indien nodig wat advies van de eigenaar. Keurig schoon sanitair, lekkere warme douches. Camping goed onderhouden. Kortom, een compliment voor eigenaar Andries, de huismeester Martin en zijn vrouw en de rest van het team. Een camping om nogmaals terug te komen.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Marja19-06-2019

Geweldig!

Een heerlijke fijne plek met veel groen in een prachtige natuur. Wij hadden een "C"huisje waarin alles aanwezig was wat we nodig hadden, netjes en schoon met een prachtig uitzicht. De eigenaar is zeer vriendelijk. Onze dochter van 8 kon hier heerlijk vrij spelen en er waren genoeg andere kinderen om mee te spelen. Ook in de omgeving is genoeg te beleven. Er zijn prachtige wandelingen te maken maar ook zijn er genoeg activiteiten voor kinderen. Hoewel onze dochter het liefst op de camping bleef, salamanders vangen! Het enige nadeel was dat we maar een week konden blijven, veel te kort! In de zomer van 2019 gaan we dan ook twee weken. We kijken er naar uit!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

14 tips over Camping Alpenferienpark Reisach

• Chantal, 11-09-2013

Neem zelf twee relax stoelen mee. Met de shuttle Millennium-Expres van Tropolach naar Nassfeld. Boven is er een 1,5km aqua trail. Heel leuk voor de kinderen. Of Carinthia‘s longest summer toboggan run.

• Fam. Lintermans, 28-07-2013

leuk is de Almhutte die vanaf camping met de auto bereikbaar is ( we; hertige weg, maar zeker de moeite waard, eigenaar weet hier meer van). verder super mooie omgeving!

• Janneke, 25-09-2012

je moet zeker eens gaan eten bij de Odenhutte , een bergrestaurant in Kotsach.

18 vragen over Camping Alpenferienpark Reisach

• jose pastor, 23-11-2016

plek 66

we gaan zomer 2017 naar deze camping en hebben plek 66 gekregen, iemand ervaring met deze plek? ik begreep dat het in een stukje dennenbos staat?

Tineke, 11-01-2017

Hallo José,

Ik heb een foto geüpload op zover, waar je de plattegrond kan bekijken. Jullie plek is laag gelegen als ik t goed heb, gelijk links van de ingang van de camping. Naar mijn mening, vrij veel schaduw.

Tineke, 11-01-2017

Wij hadden plek 39. Zeer ruim met panoramview, kijk maar op de foto,s ( Eriba caravan!) persoonlijk zou ik dat gebied meer preferen.

jose, 18-03-2017

dank je wel voor je reactie. we hebben inmiddels plek 14, ligt in de buurt van 39 heb ik begrepen.

• M. vd Linden, 06-07-2016

Wasmachine

Is er een wasmachine op deze camping aanwezig?

Linda, 14-07-2016

Als je goed zoekt op de site dan zie je dat er een wasmachine, droger en centrifuge aanwezig is (tegen betaling).

• Kuiperos, 10-02-2016

Wandelingen en zwemmeer in de omgeving

Wij overwegen deze camping te boeken met onze 2 dochters van dan 5 en bijna 7. Wie weet op hoeveel minuten rijden er n zwemmeer in de omgeving is. En zijn er vanaf de camping geschikte wandelingen te doen voor ons, niet al te steil! Onze kinderen zijn wandelen gewend van ongeveer 3 uurtjes.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig