Géén boekingskosten

• 8.9Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Genieten van de rust en natuur in Oostenrijk doe je bij Camping Alpenferienpark Reisach. Zwemmen in het natuurbad met een ondiep gedeelte voor de kleine kinderen. Een lekkere maaltijd eet je ‘s avonds in het restaurant op de camping. De omgeving is vooral geschikt voor actieve activiteiten in de buitenlucht, verwacht geen grote steden in de buurt.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

308 Reviews over Alpenferienpark Reisach

• 9Judith28-07-2022

Prachtige camping in de bergen

Wij hebben een week (juli) verbleven in de Panorama blokhut We hadden vanaf onze veranda prachtig uitzicht op de bergen en de hoge dennenbomen. In de blokhut was een 2-persoonsbed en een apart kamertje met een klein stapelbed. Er zat een douche en toilet en keukentje in, prima om kleine maaltijden te bereiden. Er was geen wifi beschikbaar op de camping, alleen bij het restaurant. Op de camping heerst een gezellige sfeer, vooral rondom het prachtige natuurbad zijn vele (Nederlandse) kinderen te vinden die zich vermaken met o.a. het vangen van salamanders. Elke morgen zijn er verse broodjes beschikbaar (wel voor 17.00 uur bestellen). Het restaurant serveert allerlei gerechten, zoals wienerschnitzels, pizza's, hamburgers etc. Op woensdag gesloten. In de omgeving kun je bv. naar de Garnitzenkloof, Garnitzenberg (per lift of met de auto), Weißensee, Flockalmpass e.d. In de buurt zijn er meerdere openlucht zwembaden en meren te vinden.

• 8Sylvia24-08-2021

Geweldig

Wij zijn hier in in de zomer van 2016, 2018 en 2019 geweest. Fijne kleinschalige camping met ruime plekken. Er komen vooral nederlanders, eigenaar is ook Nederlands. Mooie omgeving met vele wandelmogelijkheden, meer in de buurt. Loop ook eens vanuit de camping naar de hut boven en bestel dan een jausenplatte😋. In de buurt is een lange rodelbaan(Nassfeld), echt een aanrader. Bij de Eggeralm zijn wilde paarden te zien.Wij hebben 2 jaar gebruik gemaakt van de Kärten card, de bezienswaardigheden van de card zijn wat verdere rijden, vanwege de mooie omgeving is dit zeker geen straf. Inbegrepen bij de kaart is een klimbos, bergbanen, piste flitsen. Via ferrata mogelijkheden in de buurt.

• 9Drijver20-07-2021

Geweldige camping

Prachtige terrassencamping op 850 meter hoogte. Kleinschalig, maar ruime plekken. Prima uitvalsbasis om te wandelen, fietsen of lekker tot rust komen.

• 9Mirjam27-10-2020

Erg fijne camping

De camping is erg groen, met veel bomen en gras. Het zwembad is groot. Zeker in de warme zomers waar iedereen op een gegeven moment het water opzoekt, is dat heerlijk. Goede sfeer en schoon sanitair. Lekker terras en restaurant. Er is veel te doen in de prachtige omgeving. De aanschaf van een Kaernten Card is de moeite waard. We hebben erg genoten op deze camping!!

• 9Marlies24-08-2020

Hele Leuke, kleinschalige camping!

Hele leuke tijd gehad in de zomer van 2020 op deze camping met NL eigenaar Andries. De weg naar de camping is een wat steile en smalle weg, op zich goed te doen met caravan maar je moet geen tegenligger tegenkomen! Eenmaal op de camping is het heerlijk! ontspannen. De kids hebben zich goed vermaakt, ons verblijf was te kort volgens hen! Op de camping met zwemmen, watersalamanders vangen en spellen samen doen (jachtseizoen, tikkertje) Heel veelNL kids, bijna alleen maar. Op zich heerlijk voor de kids en leuk publiek! Meesten zijn wel actief in de bergen overdag en hierna ontspannen in t zwembad (biotop). Aanrader!!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Nomi en Jeannette17-08-2020

In een blokhut of eigen tent, een top camping

Vorig jaar waren wij al op deze camping. Toen in één van de blokhutten, dit jaar met onze eigen tent. Dit is prima bevallen. Wij stonden wat hoger met onze tent, dus bij veel regen geen last gehad van water. Een geweldige camping om naar terug te gaan. Veel Nederlanders, maar leuk publiek. Meesten zijn actief en ondernemen wandelingen of andere actieve uitjes. Genoeg te doen en te wandelen in de omgeving. Tip; koop bij Andries (de eigenaar) een wandelkaart en boekjes met wandelingen in de omgeving. Zijn ook geschikt voor kinderen! Dan pas ontdek je de pareltjes in de omgeving. Hier kun je gerust met je kinderen heen. Ze vermaken zich met het zwembad, dammetjes bouwen bij het water valletje net buiten de camping of gewoon samen een spel spelen. Rond 22.00 uur is het donker en rustig op de camping. Het restaurant heeft een eenvoudig (wat veel frituur gehalte) maar goede menu kaart. Personeel is hoogst vriendelijk en toegankelijk.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Lieke Hulshof23-07-2020

Fantastisch!

1 van de beste campings waar ik geweest ben, lekker friszwemwater. Geen erg uitgebreid restaurant maar ruim voldoende! Eten was top. Camping ligt redelijk ongunstig als je veel naar de meren heen wil. Het is vaak wel even rijden naar bezienswaardigheden. Voor wandelaars en actieve vakantiegangers de perfecte camping. Fiets en wandelroutes in overvloed. Sanitair was gedateerd maar mooi schoon! Komen hier zeker nog is terug.

• 8joke schlepers01-12-2019

fantastisch

Een super mooie en schone camping en leuke eigenaars, en in een prachtige omgeving en veel rust.

• 7Gerbrands01-09-2019

Mooie , groene camping

Camping vond ik het meest geschikt voor kinderen onder de 12 . We verbleven in een blokhut degene die wij hadden stond naar erg scheef . Erg hinderlijk . Was niet schoongemaakt. Muizenkeutels in keukenkast , melding bij receptie gemaakt, ze hebben gelijk ons huis schoongemaakt . Heel mooi uitzicht, mooi zwembad. We hebben de bbq avond meegmaakt , goed geregeld . Leuke dingen in de omgeving te doen. Erg veel Nederlanders , leuk voor de kinderen

• 7Eetgelegenheden
  • 8Corinne24-08-2019

Super!

Super leuke camping! Goede ontvangst door huismeester Martin, erg behulpzaam. De omgeving is prachtig, er is genoeg te doen. Het zwembad is wel echt een pluspunt, de kinderen kunnen zich de hele dag vermaken met het vangen van salamanders! Het restaurant is ook goed! Het sanitair is netjes, wij vinden persoonlijk dat er te weinig toiletten en afwasplekken zijn wanneer de camping vol zit. We misten ook was/tandenpoetsplekken bij het sanitairgebouw waar alleen toiletten en afwasplekken zijn. Maar we komen zeker een keer terug! We hebben zo genoten!

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar