Camping Alpenferienpark Reisach

Camping Alpenferienpark Reisach
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenferienpark Reisach voor je op een rij gezet:

286 reviews over Camping Alpenferienpark Reisach in het Nederlands

Top vakantie

Henri
6-8-2018

Héérlijk relaxed, aangenaam en gemoedelijke camping. Heerlijk eten in het restaurant, vriendelijk personeel. Nu voor de tweede keer hier en komen zeker nog een keer terug!

Geen 2de keer meer

Edwin
29-7-2018

Voor ons geen 2de keer ivm verwilderd groen onderhoud .huisje was niet in orde . Niet schoon .veel ongedierte ook in het huisje .. voor de rest zijn de omliggende dorpen uitgestorven en niks te beleven.

Heike
15-7-2018

Het is een heerlijke plek om tot rust te komen. Veel schaduw en leuke kinder speelplaats en mooi natuurbad. Ook heerlijke douches. In het restaurant kan je heerlijk eten. Er zijn veel mogelijkheden om te wandelen. Op deze camping is aan alles gedacht

Marja Huisman
15-7-2018

Nederlander als camping eigenaar. Prachtige ruime camping, schoon, zeer goed verzorgd en het groen wordt bij gehouden. Goed team om hem heen die met alles helpen zelf als je vragen hebt. Natuurzwembad zo mooi en goed onderhouden waar je heerlijk kan vertoeven in en er omheen. Mooi restaurant heerlijk eten 👌. Echt een prachtig gezellig mooie camping. 👍🏻

Super

Yvonne
14-1-2018

Rust, knus en gezellig! Voornamelijk Nederlanders.

Heerlijk verblijf in gezellige blokhut

Astrid
29-11-2017

Wij waren in het voorseizoen, dus er waren alleen jonge en oudere mensen. De camping was redelijk gevuld. Wij verbleven in een leuk ingerichte blokhut met prachtig uitzicht. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is heerlijk. Mooie omgeving om te wandelen.

Gezellige blokhutten op fantastische camping

Danielle
29-8-2017

Dit is een prachtige camping. Wij huurden een blokhut type A, eenvoudig maar ontzettend charmant en gezellig. Met een onbetaalbaar uitzicht. Voldoende privacy ook want vanaf je zitje buiten zie je de buren niet zitten. Leuk terras, prachtig natuurbad ( veel interactie tussen alle kinderen) en een mooi speelveld/ speeltuin. Er is ook nog een ruimte met voetbaltafel en Ping Pong tafel en stapels oude tijdschriften , boekjes en spelletjes. Camping is overdag heel rustig en na 22:00 uur ook maar zeker niet saai! Fijne sfeer!

Prima bevallen

Mas
29-8-2017

Mooi gelegen kleine camping onder vriendelijk Nederlands beheer. Mooi natuurlijk zwembad en een prima restaurant met een niet heel uitgebreide kaart, maar dat maakt het kiezen makkelijker. Goed sanitair. Vooral veel Nederlandse gasten met jongere kinderen maar onze bijna 16 jarige dochter heeft zich hier beter vermaakt dan op een 5 sterren camping in Frankrijk een jaar eerder. Ze zoeken elkaar toch op en de wat oudere jeugd bleef nog gezellig keuvelen tot een uur of 11 in de avond. Omgeving mooi, maar om wat te zien wel de auto nodig, maar dat wist ik van tevoren. Wij zaten in een blokhut, de Elch. Op zich prima, alles functioneerde zoals moet, maar de badkamer is gedateerd, wat achterstallig onderhoud en zou ik persoonlijk renoveren. Uitzicht vanaf terras is mooi, alleen jammer dat het groen ervoor niet zo netjes bijgehouden is. Zag er wat verwilderd uit met het snoeiafval nog in het zicht. Maar misschien niet altijd mogelijk om het weg te halen, je zit op een berg natuurlijk.

Heerlijk camping

Lennert
20-8-2017

Mooi gelegen camping. Mooie omgeving.

Prettige eigenaar

Gezellige overzichtelijke camping

Familie Woesthuis
17-8-2017

Het is een niet al te grote camping. Animatie is er niet, wel één avond in de week een gezellige grillavond. Natuurbad met rondom een ligweide. Goede douches en een goed restaurant. Wij hadden een houten chalet waar in de middag wel pal de zon op stond, met 35 graden kun je daar niet vertoeven.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpenferienpark Reisach in Reisach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpenferienpark Reisach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alpenferienpark Reisach scoort een 8.8 uit 10 op basis van 285 reviews.