Camping Alpenferienpark Reisach

8.6Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Genieten van de rust en natuur in Oostenrijk doe je bij Camping Alpenferienpark Reisach. Zwemmen in het natuurbad met een ondiep gedeelte voor de kleine kinderen. Een lekkere maaltijd eet je ‘s avonds in het restaurant op de camping. De omgeving is vooral geschikt voor actieve activiteiten in de buitenlucht, verwacht geen grote steden in de buurt.

307 reviews over Camping Alpenferienpark Reisach

• 9Marlies24-08-2020

Hele Leuke, kleinschalige camping!

Hele leuke tijd gehad in de zomer van 2020 op deze camping met NL eigenaar Andries. De weg naar de camping is een wat steile en smalle weg, op zich goed te doen met caravan maar je moet geen tegenligger tegenkomen! Eenmaal op de camping is het heerlijk! ontspannen. De kids hebben zich goed vermaakt, ons verblijf was te kort volgens hen! Op de camping met zwemmen, watersalamanders vangen en spellen samen doen (jachtseizoen, tikkertje) Heel veelNL kids, bijna alleen maar. Op zich heerlijk voor de kids en leuk publiek! Meesten zijn wel actief in de bergen overdag en hierna ontspannen in t zwembad (biotop). Aanrader!!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Nomi en Jeannette17-08-2020

In een blokhut of eigen tent, een top camping

Vorig jaar waren wij al op deze camping. Toen in één van de blokhutten, dit jaar met onze eigen tent. Dit is prima bevallen. Wij stonden wat hoger met onze tent, dus bij veel regen geen last gehad van water. Een geweldige camping om naar terug te gaan. Veel Nederlanders, maar leuk publiek. Meesten zijn actief en ondernemen wandelingen of andere actieve uitjes. Genoeg te doen en te wandelen in de omgeving. Tip; koop bij Andries (de eigenaar) een wandelkaart en boekjes met wandelingen in de omgeving. Zijn ook geschikt voor kinderen! Dan pas ontdek je de pareltjes in de omgeving. Hier kun je gerust met je kinderen heen. Ze vermaken zich met het zwembad, dammetjes bouwen bij het water valletje net buiten de camping of gewoon samen een spel spelen. Rond 22.00 uur is het donker en rustig op de camping. Het restaurant heeft een eenvoudig (wat veel frituur gehalte) maar goede menu kaart. Personeel is hoogst vriendelijk en toegankelijk.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Lieke Hulshof23-07-2020

Fantastisch!

1 van de beste campings waar ik geweest ben, lekker friszwemwater. Geen erg uitgebreid restaurant maar ruim voldoende! Eten was top. Camping ligt redelijk ongunstig als je veel naar de meren heen wil. Het is vaak wel even rijden naar bezienswaardigheden. Voor wandelaars en actieve vakantiegangers de perfecte camping. Fiets en wandelroutes in overvloed. Sanitair was gedateerd maar mooi schoon! Komen hier zeker nog is terug.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    8joke schlepers01-12-2019

fantastisch

Een super mooie en schone camping en leuke eigenaars, en in een prachtige omgeving en veel rust.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Gerbrands01-09-2019

Mooie , groene camping

Camping vond ik het meest geschikt voor kinderen onder de 12 . We verbleven in een blokhut degene die wij hadden stond naar erg scheef . Erg hinderlijk . Was niet schoongemaakt. Muizenkeutels in keukenkast , melding bij receptie gemaakt, ze hebben gelijk ons huis schoongemaakt . Heel mooi uitzicht, mooi zwembad. We hebben de bbq avond meegmaakt , goed geregeld . Leuke dingen in de omgeving te doen. Erg veel Nederlanders , leuk voor de kinderen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Corinne24-08-2019

Super!

Super leuke camping! Goede ontvangst door huismeester Martin, erg behulpzaam. De omgeving is prachtig, er is genoeg te doen. Het zwembad is wel echt een pluspunt, de kinderen kunnen zich de hele dag vermaken met het vangen van salamanders! Het restaurant is ook goed! Het sanitair is netjes, wij vinden persoonlijk dat er te weinig toiletten en afwasplekken zijn wanneer de camping vol zit. We misten ook was/tandenpoetsplekken bij het sanitairgebouw waar alleen toiletten en afwasplekken zijn. Maar we komen zeker een keer terug! We hebben zo genoten!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Gerard Knevel21-08-2019

Schitterende camping, mooi gelegen en uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen tussen de 4 en 12 jaar. Voor pubers is er wat minder vertier. Eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam.alles is netjes onderhouden en schoon.in de omgeving liggen enkele prachtige kloven om te wandelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Kampherbeek08-08-2019

Heerlijke vakantie! Wij willen er wel wonen :-)

Wij hebben een stacaravan gehuurd (ENZIAN) voor twee weken. De heenreis was prachtig langs watervallen en verschillende panorama uitzichten. Dit was op aanraden van Andries (eigenaar van de camping) We kwamen wat te vroeg aan op de camping en de receptie was gesloten. We zijn toen eerst maar even alvast boodschappen gaan doen in Kötschach-Mauthen. Hier zijn de winkels LIDL en Spar ook op zaterdag en zondag open. Dit is ongeveer 15 minuten rijden vanaf de camping. Eenmaal weer aangekomen hebben we de sleutel gekregen van ons huisje. Het huisje is van alle gemakken voorzien en je hebt een prachtig uitzicht op de bergen en de camping. Ook de ligging is perfect en centraal op de camping. De matrassen hadden wel iets meer kwaliteit mogen hebben. Pocketveren ondersteunen het lichaam veel beter dan bonnelveren. De bakpannen in het huisje zijn aan vervanging toe. Wij hadden gelukkig onze skottelbraai mee waar we heerlijk op hebben gekookt.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam Jacobs03-08-2019

Aanrader!

Heerlijke camping in de natuur! Stacaravan was erg prettig! Fijne afeer

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Thijs en Nelleke Lam30-07-2019

fantastisch

Vorig jaar mei 2 weken verbleven op deze camping. Alles prima, sanitair bovengemiddeld. De Nederlandse beheerder Andries is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij ons vertrek ontstond een probleem met de stekkeraansluiting van onze caravan op de auto. Voordat we de ANWB konden bellen had Andries dit probleem in een handomdraai (letterlijk) gefixt. Hulde. Als je in deze streek komt, bezoek dan deze camping. Is ons in elk geval zeer goed bevallen.

Gereisd met partner in mei 2018

Camping Alpenferienpark Reisach info