Camping Alpenferienpark Reisach

Camping Alpenferienpark Reisach
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenferienpark Reisach voor je op een rij gezet:

291 reviews over Camping Alpenferienpark Reisach in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super

Frans
16-9-2018

Topcamping, zeer aardige en schappelijke eigenaar, niet op winstbejag uit, uitstekend eten en verblijf in blokhut, Toppie Andies , Grt Fam Builtjes

Heerlijk genoten in unsere 2e heimat

Jolanda Eding
3-9-2018

Wij zijn dik tevreden over deze camping. Alles was perfect. 3 weken hier met veel plezier gestaan. Voor ons het enige "minpuntje" omdat mijn man versleten knieen heeft dat je niet ff eindje kon wandelen. Het is klimmen of dalen. Verder TOP camping. Met een schitterend uitzicht.

Aanrader

de Vaan
30-8-2018

Een hele fijne kleine camping. Een zeer vriendelijke eigenaar die je vanalles kan vertellen over de omgeving. Het natuurbad is . heerlijk en ontzettend leuk voor de kinderen. Hier zwemmen salamanders in die je kan vangen met een netje ( neem er één mee!) en daarna uiteraard weer vrijlaten. Restaurant op de camping serveert heerlijk eten. In de omgevind is het niet heel toeristisch, maar dat maakt het juist ook weer leuk. Het sanitair zit er mooi verzorgd uit, en er is zelfs een badje voor de kinderen. Een fijne kleine camping.

Suncamp Holidays

Mooie groene natuurcamping, genieten voor iedereen

Judith Aldershof, Nathan, Noor en Laurien Lootsma
29-8-2018

Wat een prachtige plek!! Volop groen, mooie uitzichten, een kundige eigenaar en team, kortom: Genieten!!

Complimenten voor Andries, de huismeester en zijn vrouw en alle andere medewerkers, wat een mooie en fijne plek. Het natuurzwembad was prachtig, naast dat de kids zich er goed konden vermaken met ‘snorkelen’, spelen, heb ik ook genoten van lekker zwemmen en dobberen. Er waren veel kids aanwezig, ideaal voor onze meiden, voor ons had het iets rustiger gemogen. Andries sprak mensen aan als dat nodig was, zo bleef het gezellig. Paar keer lekker gegeten bij het restaurant. Hardlopen kon goed langs de rivier, alleen de 2 km er naar toe en weer terug waren erg zwaar, verder geweldig en mooi. Vanaf de camping was er zeer veel te doen.

We stonden op een campingplek bij de huisjes, waar het net wat rustiger was dan het grote kampeergedeelte. De kippen scharrelden elke dag rond op onze plek.

Volgend jaar komen we terug!

Een plek waar je je thuisvoelt!

Eddy en Jos
21-8-2018

Ja hoor, gevonden! Het pareltje onder de kleinere campings in Oostenrijk. Alles klopt, is goed, lekker zwemmen in het natuurbad, lekker eten in het restaurant. hele aardige behulpzame eigenaar en beheerder en ook nog es goed sanitair (met badkamers!!!) De eigenaar is steeds bezig te zoeken naar verbeteringen, ook al gaan deze soms ten koste van een campingplek bijvoorbeeld (omdat hij dan gelijkwaardig grote plaatsen kan maken) WIj hebben gelijk geboekt voor volgend jaar en zien er nu al naar uit :-)

Prachtige natuurcamping

Danielle Bossong
15-8-2018

In Augustus op de bonnefooi geweest, super vriendelijke eigenaar en de huismeester en zijn vrouw maken het verblijf erg gezellig. Wat een lieve camping in de natuur. Het natuurbad is echt een beleving voor de Kids op de camping. Wij komen nog een x terug op deze camping! Enige minpuntje zijn de verzakte trapjes, maar een stukje verder lopen is niet erg.

Top vakantie

Henri
6-8-2018

Héérlijk relaxed, aangenaam en gemoedelijke camping. Heerlijk eten in het restaurant, vriendelijk personeel. Nu voor de tweede keer hier en komen zeker nog een keer terug!

Geen 2de keer meer

Edwin
29-7-2018

Voor ons geen 2de keer ivm verwilderd groen onderhoud .huisje was niet in orde . Niet schoon .veel ongedierte ook in het huisje .. voor de rest zijn de omliggende dorpen uitgestorven en niks te beleven.

Heike
15-7-2018

Het is een heerlijke plek om tot rust te komen. Veel schaduw en leuke kinder speelplaats en mooi natuurbad. Ook heerlijke douches. In het restaurant kan je heerlijk eten. Er zijn veel mogelijkheden om te wandelen. Op deze camping is aan alles gedacht

Marja Huisman
15-7-2018

Nederlander als camping eigenaar. Prachtige ruime camping, schoon, zeer goed verzorgd en het groen wordt bij gehouden. Goed team om hem heen die met alles helpen zelf als je vragen hebt. Natuurzwembad zo mooi en goed onderhouden waar je heerlijk kan vertoeven in en er omheen. Mooi restaurant heerlijk eten 👌. Echt een prachtig gezellig mooie camping. 👍🏻

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alpenferienpark Reisach in Reisach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alpenferienpark Reisach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.