We hebben een aantal aanbieders voor Malta voor je op een rij gezet:

Reviews over Malta

Heerlijk winter uitstapje....

Annemarie
    12-8-2018

Een heerlijk eiland, zeker om in november de winterzon op te zoeken. Goed openbaar vervoer en zeer goedkoop. In St. Julian en Valetta is het leuk winkelen. Wandelen, uitgaan, uitstapjes, heerlijk en gevarieerd eten, musea....allemaal geweldig om te doen. Hotels: je struikeld erover...keuze genoeg dus. Lascaris War Rooms in Valetta is zeker een aanrader....indien je interesse hebt in WW2 en die leuke Belgische gids treft! Steek ook even over naar buureiland Gozo met de ferry.

Gereisd Met partner in november 2017

Prachtige, rustige omgeving

Opa, oma en gezin Kronieger
    24-8-2017

Klein dorpje, met hartelijke dorpelingen. Wandelmogelijkheden vanuit het dorp. Prachtige ligging in dal tussen de bergen. Er stroomt een riviertje door het dorp alwaar een speel/ sport terrein is aangelegd. Dit leek nog niet echt ontdekt maar biedt afkoeling voor mens en hond! Hierlangs gewandeld naar Gmünd, prachtige wandel en fietsroute! Milstättersee op 20 min. afstand en de hochalmstrasse naar de stuwdam is beide prachtig. Een heerlijke week beleefd. Te kort, dus we komen er graag eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Gemoedelijk en sfeervol plaatsje, mooie omgeving

Judith Roodenburg
    19-2-2016

Prima en schone omgeving. 20 minuten rijden om te skiën en/of wandelen in de sneeuw. Mooie wandelpaden in de omgeving, er zijn zeer veel mogelijkheden om je te vermaken, dit alles door middel van veel informatie en tips welke in de accommodatie ligt

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Van alle gemakken voorzien.

kroon
    29-7-2014

Malta is een klein dorpje, maar met alle gemakken voorzien. Leuke speeltuin voor kleine kinderen en er is een zwembad op de camping waar je tegen kleine vergoeding gebruik van kan maken. Daar kun je ook eten net zoals het hotel naast Landhause Alpenrose. Verder is er ook een bakkertje aanwezig waar je heerlijke broodjes kunt halen. Voor de grotere boodschappen moet je ietsje verder naar Gmund. zo'n 10 min rijden. Verder een mooie omgeving waar je ook heerlijk kunt fietsen, wandelen etc.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Wij gaan terug!!

merrel
    27-10-2013

Het Maltadal kent vele klein kernen. Gmund is een grotere plaats, waar je je inkopen kunt doen. De omgeving is agrarisch, dus streekproducten zijn er genoeg. Daarnaast kunt je lekker actief bezig zijn, bijna alle alpine activiteiten zijn in het dal te vinden. Ook het nationale park aan het einde van het dal met het stuwmeer is de moeite waard. Neem wel je jas mee, ook in de zomer kan het hier fris zijn (juli: 8 graden toen we er waren). Al met al is het de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Malta scoort een 8,9 uit 10, op basis van 62 reviews