Camping Schwimmbadcamping Mössler

Kleine hotelsWeer vandaag27°11°
Camping Schwimmbadcamping Mössler
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Schwimmbadcamping Mössler voor je op een rij gezet:

155 reviews over Camping Schwimmbadcamping Mössler in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een geweldige plek om te vertoeven. Het prachtige meer is lopend in badpak te bereiken. Ook het zwembad geeft genoeg ontspanning en ruimte om te zonnen! De auto mag bij de tent geparkeerd worden. Waterkraan binnen bereik.

Uitmuntend!

janneke
24-8-2018

Deze camping is een echte aanrader! Wij waren met 4 volwassenen en hadden een mobilhome geboekt. Deze was erg ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Een heerlijke veranda en goed tuinmeubilair. Erg prettig om in te verblijven. De camping is rustig, de eigenaren erg vriendelijk, en erg schoon! Het zwembad is fantastisch en je bent ook in een paar minuten bij het meer dat heerlijk om in te zwemmen is. Goed restaurant op de camping en een kleine winkel voor noodzakelijke dingen. Wij komen zeker terug!

Fijne camping, mooi gebied.

Peter
17-8-2018

Fijn ontvangst, eigenaren werken zich het apenzuur om het je aangenaam te maken, het is aandoenlijk om te zien. Camping, (en omgeving) is een Hollandse enclave, als je daar van houdt zit je goed. Zwembad, restaurant (kaart) meer dan prima. Camping lijkt wel op een veredelde parkeerplaats, er staat wel heel veel blik, dit is praktisch maar het smoelt niet. De camping is relatief klein en daardoor druk. Af en toe wat wachttijden bij de douche in de spitsuren, maar ja we hebben vakantie en geen haast. In de omgeving is genoeg te doen. Tip, schaf de Karinthië kaart aan, dit loont echt. Meer dan vaak op deze kaart de bergen in met de lift en veel korting op musea e.d.

Omdat het vorig jaar zo goed was bevallen, dit jaar opnieuw terug gegaan. Kleinschalige camping voor voornamelijk kinderen in de "basisschoolleeftijd". Mooi verwarmd zwembad, niet te diep. Ook wordt er veel georganiseerd voor kinderen. De camping ligt erg centraal voor uitstapjes.

Wel was het sanitair dit jaar beduidend minder schoon! Ook het aantal douches voor de omvang van de camping is niet meer toereikend. Vaak wachtrijen.

Om 9:30 uur was er vaak nog niks schoon gemaakt, dat kan echt niet. Ook wordt er niet, bijv 1x per week, grondig schoongemaakt, er wordt alleen maar met één, zelfde poetsdoekje gewerkt. Dat kan in de topdrukte van een hoogseizoen niet, mijns inziens.

Ook aan 3 verstopte doucheputjes (van de 5 douches) werd pas na enkele dagen iets gedaan.

Omgeving, camping, personeel e.d. zeker nog een reden om terug te gaan. Maar gezien de poetsnormen op de camping kiezen we toch voor een andere camping de volgende keer!

Fantastische camping

Saskia
13-8-2018

Wat een heerlijke camping. We gingen dit jaar voor het eerst Oostenrijk en wat is het ons meegevallen. Wanneer je de website bekijkt, dan denk je het zal wel zo'n oudbollige camping zijn... maar wat hebben wij genoten. Overvriendelijke mensen, ze willen het je echt naar je zin maken 'österreichische Gemütlichkeit'!

Onze kids (5/7) waren veelal bij de (binnen)speeltuin te vinden, daarnaast heeft de camping een prachtig aluminium zwembad. Helaas geen glijbaan, maar dat mocht de pret niet drukken. Daarnaast zit je op loopafstand van het meer, wat ook prachtig is, en daar hebben ze wel glijbanen. Ze hebben een klein winkeltje, handig voor de kleine boodschappen. Plekken waren mooi en ruim. Sanitair is wat oudbollig van kleur, maar wel schoon. En als het vies is, dan komt dit veelal door de gasten zelf. Wij hebben een topvakantie gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Heerlijke familie camping

Danielle
7-8-2018

Super fijne en mooie camping, niet te groot, overzichtelijk, gemoedelijk, schoon sanitair, vriendelijke eigenaren en personeel. Lekker eten en drinken. Veel mensen komen elk jaar terug.

Top camping

Ntjes
26-7-2018

Top camping. Alles goed geregeld. Mooi zwembad. Veel en schone WCs.

Rustige camping met alle voorzieningen

Marielle
20-7-2018

Niet al te grote camping, oud sanitair maar wel altijd heel schoon.

Leuke nieuwe ruimte binnen voor kleine kinderen om te spelen met ballenbak en glijbaan, klim en speelgedeelte. ons dochtertje vond dat geweldig. De oudere eigenaresse is ontzettend vriendelijk. Altijd en tegen iedereen. De jongere man die aan de receptie werkt was daarentegen een stuk onvriendelijker en vaak onverstaanbaar. Hij sprak een dialect? onverstaanbaar Duits. Als ik vroeg of hij het kon herhalen sprak hij wel Duits. Het viel ons op dat het 65-plus gehalte erg hoog was op deze camping. Wij waren met ons 35 jaar veruit de jongste campinggasten. Mooi en verzorgd verwarmd buitenzwembad. Verder een redelijk rustige camping en toch vlakbij de Millstattersee.

Prima camping voor een paar nachten.

Rob Jansen
23-6-2018

Mooie camping en eigenaren erg gastvrij.

Mooie plekken, niet heel erg groot, maar toch ruim voldoende. Water en afvoer op de plek is lekker.

Heerlijk erg mooi rvs verwarmd zwembad aanwezig, echt top.

Sanitair is oud, maar wel schoon.

Gratis wifi is drama/slecht. Tegen bijbetaling kan je betere wifi per week activeren.

Prima broodjes smorgens.

Gezien de positive reacties over het eten op de camping, wilde we dat ook foen. Echter mocht je met 2 personen niet buiten (overdekt) aan een picknick tafel alleen zitten eten maar moest je bij andere camping gasten aanschuiven en de tafel delen. Dat was wel een afknapper en vinden wij persoonlijk niets, zijn in het dorp gaan eten.

Beste camping voor ons!

Fam. Lorber
9-3-2018

Vertaalde review

Eerst en vooral is de vriendelijkheid en warmte van hoe te groeten en afscheid te nemen bij aankomst en vertrek. Dan is het geweldige programma voor groot en klein dat er geen verveling kan ontstaan. Het jeugdhuis is gewoon geweldig, het zwembad en het badhuis mogen niet worden vergeten. De plaats, de sanitaire voorzieningen en de caravans zijn altijd schoon en goed uitgerust.

ER IS NIETS WAT WE NIET WILLEN HEBBEN !!! We kijken uit naar onze volgende vakantie op Pinksteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwimmbadcamping Mössler in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwimmbadcamping Mössler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.