Camping Schwimmbadcamping Mössler

Kleine hotelsWeer vandaag28°13°
Camping Schwimmbadcamping Mössler
8,3

Camping Schwimmbadcamping Mössler in Oostenrijk is een echte ontmoetingsplek voor Nederlanders. Een kleinschalige camping waar toch heel veel te beleven is voor kinderen. Een keer per week kunnen zij knuffelen met boerderijdieren. Ook is er een mooi zwembad. De camping ligt in Mallnitz en heeft zijn eigen skigebied.

We hebben een aantal aanbieders voor Schwimmbadcamping Mössler voor je op een rij gezet:

155 reviews over Camping Schwimmbadcamping Mössler in het Nederlands

Niet meer!

Sophie
4-2-2019

In 2017 voor het eerst op de camping gestaan. Dusdanig goed bevallen dat we in 2018 opnieuw naar Mössler zijn gegaan. 2018 Als minder plezierig ervaren doordat het pas rond 23.30 uur rustig was op de camping. Veel overlast van naburige camping Brugstaller en veel gillende kinderen tot zeer laat op de avond ook bij Mössler. De hygiëne van de toiletgebouwen was ronduit slecht in 2018; ruimten zijn te beperkt voor het aantal gasten. Echt jammer.

Genieten

Jennifer
26-1-2019

Voelt als thuiskomen! Eigenaren kennen je. Gezelligheid, leuke camping, zwembad, mooi sanitair, lekker restaurant. In één woord genieten! Dit is hoe je vakantie moet zijn.

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie camping in een mooi gebied

Leon De Winter
6-12-2018

Camping ligt in een mooi gebied, zelfs vanaf de camping zijn genoeg mooie wandelingen te starten en kan zelfs de nabij gelegen klettersteig bereikt worden (aanrader!). Het personeel is top en het sanitair was schoon. Zelfs een mooie sauna (kosteloos). In het midden van de camping ligt een weggetje waar de meeste auto's geparkeerd staan zodat het bij de meeste kampeerplekken autovrij is. Over het weggetje rijden vrijwel alle auto's rustig, maar fietsers rijden als gekken (niet zo fijn met een peuter daar te lopen). De plaatsen aan het Keltische pad zijn het mooiste (maar al lang van te voren volgeboekt). Karnten card is heel goedkoop en wij hebben hier dagelijks gebruik van gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Goed voor een super fantastische zonovergoten vaka

pea wilstra
7-9-2018

Een geweldige plek om te vertoeven. Het prachtige meer is lopend in badpak te bereiken. Ook het zwembad geeft genoeg ontspanning en ruimte om te zonnen! De auto mag bij de tent geparkeerd worden. Waterkraan binnen bereik.

Uitmuntend!

janneke
24-8-2018

Deze camping is een echte aanrader! Wij waren met 4 volwassenen en hadden een mobilhome geboekt. Deze was erg ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Een heerlijke veranda en goed tuinmeubilair. Erg prettig om in te verblijven. De camping is rustig, de eigenaren erg vriendelijk, en erg schoon! Het zwembad is fantastisch en je bent ook in een paar minuten bij het meer dat heerlijk om in te zwemmen is. Goed restaurant op de camping en een kleine winkel voor noodzakelijke dingen. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fijne camping, mooi gebied.

Peter
17-8-2018

Fijn ontvangst, eigenaren werken zich het apenzuur om het je aangenaam te maken, het is aandoenlijk om te zien. Camping, (en omgeving) is een Hollandse enclave, als je daar van houdt zit je goed. Zwembad, restaurant (kaart) meer dan prima. Camping lijkt wel op een veredelde parkeerplaats, er staat wel heel veel blik, dit is praktisch maar het smoelt niet. De camping is relatief klein en daardoor druk. Af en toe wat wachttijden bij de douche in de spitsuren, maar ja we hebben vakantie en geen haast. In de omgeving is genoeg te doen. Tip, schaf de Karinthië kaart aan, dit loont echt. Meer dan vaak op deze kaart de bergen in met de lift en veel korting op musea e.d.

Topcamping, maar status van sanitair wordt minder

MvD
13-8-2018

Omdat het vorig jaar zo goed was bevallen, dit jaar opnieuw terug gegaan. Kleinschalige camping voor voornamelijk kinderen in de "basisschoolleeftijd". Mooi verwarmd zwembad, niet te diep. Ook wordt er veel georganiseerd voor kinderen. De camping ligt erg centraal voor uitstapjes. Wel was het sanitair dit jaar beduidend minder schoon! Ook het aantal douches voor de omvang van de camping is niet meer toereikend. Vaak wachtrijen. Om 9:30 uur was er vaak nog niks schoon gemaakt, dat kan echt niet. Ook wordt er niet, bijv 1x per week, grondig schoongemaakt, er wordt alleen maar met één, zelfde poetsdoekje gewerkt. Dat kan in de topdrukte van een hoogseizoen niet, mijns inziens. Ook aan 3 verstopte doucheputjes (van de 5 douches) werd pas na enkele dagen iets gedaan. Omgeving, camping, personeel e.d. zeker nog een reden om terug te gaan. Maar gezien de poetsnormen op de camping kiezen we toch voor een andere camping de volgende keer!

Fantastische camping

Saskia
13-8-2018

Wat een heerlijke camping. We gingen dit jaar voor het eerst Oostenrijk en wat is het ons meegevallen. Wanneer je de website bekijkt, dan denk je het zal wel zo'n oudbollige camping zijn... maar wat hebben wij genoten. Overvriendelijke mensen, ze willen het je echt naar je zin maken 'österreichische Gemütlichkeit'!
Onze kids (5/7) waren veelal bij de (binnen)speeltuin te vinden, daarnaast heeft de camping een prachtig aluminium zwembad. Helaas geen glijbaan, maar dat mocht de pret niet drukken. Daarnaast zit je op loopafstand van het meer, wat ook prachtig is, en daar hebben ze wel glijbanen. Ze hebben een klein winkeltje, handig voor de kleine boodschappen. Plekken waren mooi en ruim. Sanitair is wat oudbollig van kleur, maar wel schoon. En als het vies is, dan komt dit veelal door de gasten zelf. Wij hebben een topvakantie gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Heerlijke familie camping

Danielle
7-8-2018

Super fijne en mooie camping, niet te groot, overzichtelijk, gemoedelijk, schoon sanitair, vriendelijke eigenaren en personeel. Lekker eten en drinken. Veel mensen komen elk jaar terug.

Top camping

Ntjes
26-7-2018

Top camping. Alles goed geregeld. Mooi zwembad. Veel en schone WCs.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwimmbadcamping Mössler in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwimmbadcamping Mössler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.