Camping Schwimmbadcamping Mössler

7.2Goed

Oostenrijk, Karinthië, Döbriach am Millstätter See

7.2Goed

• 6.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Schwimmbadcamping Mössler voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Schwimmbadcamping Mössler in Oostenrijk is een echte ontmoetingsplek voor Nederlanders. Een kleinschalige camping waar toch heel veel te beleven is voor kinderen. Een keer per week kunnen zij knuffelen met boerderijdieren. Ook is er een mooi zwembad. De camping ligt in Mallnitz en heeft zijn eigen skigebied.

181 reviews over Camping Schwimmbadcamping Mössler

• 2019
    8Fam Backers21-08-2019

Heerlijke camping

We hebben 2 heerlijke weken gehad op deze schwimmbadcamping. Je loopt zo naar het meer en het dorp,waar voldoende te beleven is. De spar is op 1km afstand. Verder in de omgeving heel veel te doen en op de camping wordt ook van alles georganiseerd. Sanitaire is verouderd qua kleur, maar altijd schoon! Zwembad heerlijk verwarmd, dus de kids konden altijd zwemmen. Restaurant is prima, maar ook in het dorp en aan het strand kun je heerlijk eten. Camping is een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam Luttikhuis12-08-2019

Mooie camping in een fantastische omgeving

Wat een fijne tijd hebben wij hier gehad! De camping bestaat uit 1 rechte straat met aan beide zijden standplaatsen. Genoeg bomen en schaduwplekken. Het zwembad vonden wij zalig, verwarmd dus altijd goed. Het sanitair is gedateerd, maar was altijd netjes en schoon. Restaurant op de camping prima (alleen hebben wij er meerdere keren lang moeten wachten) het ligt tegenover de speeltuin, binnenspeeltuin en game room, kids konden zich dus tussendoor goed vermaken. WiFi was zoals op zoveel campings zeer wisselend maar vooral zeer matig. (bij de game room wel goede Wi-Fi) Onze kinderen 6 en 9 jaar hebben zich prima vermaakt Omgeving is fantastisch! Karnten card is zeker een aanrader. Wij hebben hier een super fijne vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 1Dewaarheid10-08-2019

Nooit heen gaan, geloof mij!

Nooit heen gaan alles aan deze camping is verkeerd te weinig verlichting, smerige wc bahh, te slome WiFi als wat, belachelijk duur , en fotos zijn super nep plekken zijn hots knots door elkaar dus daar moet je van houden ma vindt t zelf okk niks nooit heen gaan Nooit!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Familie22-07-2019

Hele fijne vakantie

Leuke camping, zeer gastvrij ontvangst. Stacaravan mirnock mooi, ruim en schoon. Fijn verwarmd zwembad.Camping ligt centraal. Spar op fietsafstand. Binnen 30-60 minuten met de auto heel veel moois te zien en te beleven. Aanrader is de kärnten card. Daarmee toegang tot vele bergbahnen, musea parken ed. Restaurant op de camping prima, maar ook bij meerdere restaurants in de omgeving lekker gegeten. Klein minpuntje is de slechte WiFi op de camping. Wel aparte WiFi in de gameroom. Pluspunt voor de kids.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Mieke van Hees25-06-2019

Wel naar ons zin

Dit jaar valt het wat tegen, veel overlast van mensen naast ons die tot laat buiten zitten te praten met andere. Het moet om 22:00 uur stil zijn maar het is nu 23:35 uur en ze zitten nog steeds luidruchtig te praten. Ook de schoonmaak van het sanitair is minder, vaak geen zeep, toiletpapier enz. Ook de verlichting is daar niet optimaal. T.L. balkje die vervangen moet worden, het afstapte zie je heel slecht. Er zijn best veel verbeter punten.

• 10Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Vd weijde25-06-2019

Nooit meer!!

Chaotische, slecht georganiseerde camping. Sommige gasten eigenen zich plekken toe of menen te weten wat wel of geen plek is. De eigenaar zegt er dan niks aan te kunnen doen. Sanitair is prima! Maar voor ons 1 nacht en dan met gierende banden weg..

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Sophie04-02-2019

Niet meer!

In 2017 voor het eerst op de camping gestaan. Dusdanig goed bevallen dat we in 2018 opnieuw naar Mössler zijn gegaan. 2018 Als minder plezierig ervaren doordat het pas rond 23.30 uur rustig was op de camping. Veel overlast van naburige camping Brugstaller en veel gillende kinderen tot zeer laat op de avond ook bij Mössler. De hygiëne van de toiletgebouwen was ronduit slecht in 2018; ruimten zijn te beperkt voor het aantal gasten. Echt jammer.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Jennifer26-01-2019

Genieten

Voelt als thuiskomen! Eigenaren kennen je. Gezelligheid, leuke camping, zwembad, mooi sanitair, lekker restaurant. In één woord genieten! Dit is hoe je vakantie moet zijn.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    8Leon De Winter06-12-2018

Mooie camping in een mooi gebied

Camping ligt in een mooi gebied, zelfs vanaf de camping zijn genoeg mooie wandelingen te starten en kan zelfs de nabij gelegen klettersteig bereikt worden (aanrader!). Het personeel is top en het sanitair was schoon. Zelfs een mooie sauna (kosteloos). In het midden van de camping ligt een weggetje waar de meeste auto's geparkeerd staan zodat het bij de meeste kampeerplekken autovrij is. Over het weggetje rijden vrijwel alle auto's rustig, maar fietsers rijden als gekken (niet zo fijn met een peuter daar te lopen). De plaatsen aan het Keltische pad zijn het mooiste (maar al lang van te voren volgeboekt). Karnten card is heel goedkoop en wij hebben hier dagelijks gebruik van gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9pea wilstra07-09-2018

Goed voor een super fantastische zonovergoten vaka

Een geweldige plek om te vertoeven. Het prachtige meer is lopend in badpak te bereiken. Ook het zwembad geeft genoeg ontspanning en ruimte om te zonnen! De auto mag bij de tent geparkeerd worden. Waterkraan binnen bereik.

• 9Eetgelegenheden

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages