Camping Schwimmbadcamping Mössler

Camping Schwimmbadcamping Mössler
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Schwimmbadcamping Mössler voor je op een rij gezet:

143 reviews over Camping Schwimmbadcamping Mössler in het Nederlands

Een zeer gezellige familie camping

Els & Leo Harbers
8-3-2018

Een zeer schone en gezellige camping met heel vriendelijke gastgever, mooie en ruime plaatsen en er is veel te doen.

Goede uitval plaats voor wandelen, klimmen en abseilen, boogschieten, toertochtjes

Er is een schoon en verwarmd zwembad en een welnes.

sanitair is wat gedateerd maar altijd schoon

.mooie familie camping.

I. Maat Höltke
8-3-2018

Om naar terug te gaan. Mooie omgeving. Er is veel te doe

Vrienelijk personeel je voelt je gast.hele mooie camping in mooie omgeving..

Het is heel mooi

Iris
10-1-2018

Er is van alles te doen op en net buiten de camping. Ook is er een klein winkeltje waar je eten kan halen en er is een mooi restaurant

Vriendelijk

Stel
15-8-2017

Mooie omgeving is er veel te doen voor jong en oud. Prima zwembad. Sanitair verouder maar alles wat je nodig hebt en schoon. Restaurant ook prima. Wat mijn en meerder campeerder bij ons op viel is de staat van de campeer plekken die zijn vooral aan de kant van de buurtcamping niet zo best. Gras word niet gemaaid heggen niet gesnoeid dit kan echt veel beter. Wij hadden plek 137 achter aan een veldje tegen vervallen caravans van de buurtcamping echt smerig. En dan de overlast van die camping nou oké spelende kinderen prima . Twee avonden in de week live muziek oké moet je van houden maar duurt tot 11 uur ook nog te doen. Maar vervolgens iedere nacht last van lawaaierig jongeren tot een uur of 5 dat gaat echt wel ver. Verder vond ik het bij de entre erg rommelig vooral langs de straat kant. En ook als je achter van de camping uit het poortje gaat is het echt een rommel dat zijn dingen die echt veel beter kunnen.

Echt de moeite waard

Maurice Smeets
7-8-2017

Wat een prettige camping is dit! We hebben er 2 weken vertoefd en dit is werkelijk zeer goed bevallen! Het zwembad is super schoon en heerlijk verwarmd, voor de kinderen is er heel veel te doen. Vooral het voetballen, iedere avond vanaf 19.00, vond onze zoon van 8 helemaal geweldig. Het sanitair ziet er wat verouderd uit maar is altijd schoon. Het eten in het restaurant is goed! Het personeel van de camping is super vriendelijk en de eigenaresse, Maria, verdient een ware pluim voor haar enorme gastvriendelijkheid! We komen zeker nog een keer terug naar deze camping!

Nochmaals een compliment aan Maria en het personeel! Super!!!

Gemoedelijke mooie camping.

Notten
2-8-2017

Net terug van 14 dagen kamperen op deze camping.

Een prima camping met een aangename sfeer. Gemoedelijk, niet overdreven strenge regels.

Sanitair is qua tegels gedateerd maar erg schoon en alles werkt naar behoren.

2x lekker gegeten in het restaurant.

Een mooi rvs zwembad met verwarmd water. Ideaal als het een dag wat minder goed weer is.

In de omgeving heel veel te ontdekken, te beleven em te doen voor jong en oud.

De Kärtnencard is een aanrader.

Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug. We hebben nog lang niet alles gezien en gedaan.

Heerlijke camping

Familie
29-7-2017

Kleine, rustige camping.

Verwarmd zwembad wat heerlijk is bij minder weer.

De activiteiten o.a. pony rijden en wekelijks bezoek van beesten op de camping die de kinderen vast mogen houden, zijn zeker voor kleine kinderen erg leuk.

Sanitair is prima.

Veel te doen in de omgeving en een Kärnten Card is een aanrader.

Binnenspeeltuin was nog niet helemaal af maar is erg mooi.

Kortom een prima gezinscamping.

Wij hopen hier zeker nog eens terug te komen

Heerlijke camping

Eugene
28-6-2017

Camping in Dobriach aan Millstatter see. Veel attracties van daaruit te bereiken. De karinthie kaart is daarbij een aanrader.

Vriendelijke ontvangst en erg behulpzame uitbaters. Plaatsen in zon en schaduw. Niet te grote plaatsen maar voldoende.

Super sanitair en erg rustig.

Fraaie camping

Rinus Bogers
20-5-2017

Mooi sanitair. Verwarmd zwembad. Kleine plaatsen

ik vind het een geweldige Camping de Familie Mössler en werk nemers zijn zo aardig de ligging is geweldig de prijs/kwaliteit is aan de dure kant maar dan heb je ook wel wat de staat v/h sanitair is erg fijn de eetgelegenheden super. de Kindvriendelijk is fantastisch ze hebben een speeltuin ieder ochtend is er voor kinderen iemand waar ze mee knutselen en er is een zwembad. Zwembad is niet zo groot maar het is gewoon fijn om er even in te zitten er is ook een klein zwemplekje voor kleine kinderen er zit ook een gebouw waar je spullen kunt neerleggen je kunt er douchen je kunt er naar de wc je kunt vanaf binnen kan je naar buiten zwemmen en boven is er een sauna plek voor volwassenen er zijn ook nog andere speelplekken waar je kunt spelen en waar je kunt pingpongen ook voor volwassenen leuk je krijgt als je op de camping krijg je Twee sleutels een voor je Caravan/Mobilehome en een om naar het meer te gaan er zit naast het informatie/Sleutel huisje zit er een winkeltje waar je eten kan kopen en spulletjes daar kan je ook 's Ochtend kan je er lekkere broodjes halen en naast het winkeltje is er een restaurant waar ook een saladebar staat wat heel lekker is wij zijn er al acht jaar heen geweest en het was super we gaan dit jaar ook weer in de zomer vakantie en wat het leuke is van en een Camping je kan makkelijk vrienden maken voor kinderen en voor Volwassen als je er heel vaak komt de familie je bij de voornaam en je kunt ook een kärnten karte en een see kaart met de kärnten karte kan je leuke dingen doen dat het iets goedkoper word je krijgt er een kärnten boekje bij en bij de kaart kan je ook goedkoper naar het meer. mijn kinderen maken altijd een kalender zo zin hebben ze altijd om te gaan ik en mijn man en mijn kinderen hebben er nu al zin in om in de zomervakantie te gaan tot snel Familie Mössler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwimmbadcamping Mössler in Döbriach am Millstätter See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwimmbadcamping Mössler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schwimmbadcamping Mössler scoort een 8.93 uit 10 op basis van 163 reviews.