Sorteren

vakanties Döbriach am Millstätter See

Reviews over Döbriach am Millstätter See

fijne camping waar je iedere keer weer terug komt.

De visser
    17-9-2018

Een fijne camping met mooie plekken aan de milstattersee. Plaatsen zijn niet super groot(groot genoeg), je staat aan straatjes. Sanitair is super schoon, modern met wasbak in douche cabine, erg fijn. Een rustige camping in het naseizoen veel 50+ 'ers. Veel fiets en wandel mogelijkheden, alles dicht in de buurt. Is familie bedrijf, wij komen al 25 jaar regelmatig een keertje terug voor een paar nachten. Ook een fijne doorreis camping vanuit Kroatië. Er is veel te zien in de omgeving, met gebruik van kartnerkart veel gratis.

Geweldig.

Frank
    12-9-2018

Leuke camping, maar wij misten heel erg een leuk zwembad.

Zwembad is echt te klein en aan vervanging toe.

Het meer is leuk, maar een groter en mooier zwembad zou de camping zoveel meer aantrekkelijk maken!! Tip voor de camping!

Verder super leuke vakantie gehad!!

Goed voor een super fantastische zonovergoten vaka

pea wilstra
    7-9-2018

Een geweldige plek om te vertoeven. Het prachtige meer is lopend in badpak te bereiken. Ook het zwembad geeft genoeg ontspanning en ruimte om te zonnen! De auto mag bij de tent geparkeerd worden. Waterkraan binnen bereik.

Peter de Vries
    2-9-2018

Het is een fantastische camping, uitstekend en schoon sanitair, vriendelijk en behulpzame gastheren, fenomenaal uitzicht over het meer en bij helder weer de bergen, helder water! Goeie restaurants in de buurt. Fietstocht mogelijk rond het meer, of halverwege met de pont over., gids voor bergwandelen.

Fantastisch...Wij komen zeker terug.

Nick
    30-8-2018

Op goed geluk terecht gekomen na een annulering op deze camping in Oostenrijk. We hebben gekozen voor een huisje. Een huisje mag je het nieuwe noemen want het is een huis. Super mooi groot, luxe badkamer met aparte WC. Het huisje was schoon en zeer verzorgd.

Dichtbij het meer en dichtbij het zwembad, maar heb je al snel op een kleine camping.

Eigenaar vriendelijke man. Betalen pas aan het eind. Geen gezeur, lekker relaxed.

Voor ons helmaal gewelgig. Wij komen zeker terug.

Omgevind helemaal top met de Karinthie kaart. Normaal voor ons altijd Mallorca of andere eilanden. Maar dit doet niets onder.

Döbriach am Millstätter See scoort een 8,4 uit 10, op basis van 93 reviews