vakanties Döbriach am Millstätter See

Reviews over Döbriach am Millstätter See

Heerlijk ! Mooi, relax en uitgerust.

Bart,
    9-12-2018

Hele fijne camping, prachtige omgeving, heerlijk zwem en watersport meer direct aan de camping, vele bezienswaardigheden en natuur schoon in nabije omtrek. Mooi schoon sanitair.

Mooie camping in een mooi gebied

Leon De Winter,
    6-12-2018

Camping ligt in een mooi gebied, zelfs vanaf de camping zijn genoeg mooie wandelingen te starten en kan zelfs de nabij gelegen klettersteig bereikt worden (aanrader!). Het personeel is top en het sanitair was schoon. Zelfs een mooie sauna (kosteloos). In het midden van de camping ligt een weggetje waar de meeste auto's geparkeerd staan zodat het bij de meeste kampeerplekken autovrij is. Over het weggetje rijden vrijwel alle auto's rustig, maar fietsers rijden als gekken (niet zo fijn met een peuter daar te lopen). De plaatsen aan het Keltische pad zijn het mooiste (maar al lang van te voren volgeboekt). Karnten card is heel goedkoop en wij hebben hier dagelijks gebruik van gemaakt.

fijne camping waar je iedere keer weer terug komt.

De visser,
    17-9-2018

Een fijne camping met mooie plekken aan de milstattersee. Plaatsen zijn niet super groot(groot genoeg), je staat aan straatjes. Sanitair is super schoon, modern met wasbak in douche cabine, erg fijn. Een rustige camping in het naseizoen veel 50+ 'ers. Veel fiets en wandel mogelijkheden, alles dicht in de buurt. Is familie bedrijf, wij komen al 25 jaar regelmatig een keertje terug voor een paar nachten. Ook een fijne doorreis camping vanuit Kroatië. Er is veel te zien in de omgeving, met gebruik van kartnerkart veel gratis.

Brunner, Geschäftsführung, 22-11-2018
    Vielen Dank für Ihr positives Feedback. Tip: Mit dem Kauf der "Kärnten Card" stehen Ihnen täglich über 100 Ausflugsziele gratis zur Verfügung. Weiters gibt es noch ca. 60 Bonuspartner, wo Sie Rabattte bekommen, und 2019 gibt es rund 50 % Ermäpigung bei Bus und Bahn mit den Wochenkarten.

Geweldig.

Frank,
    12-9-2018

Leuke camping, maar wij misten heel erg een leuk zwembad.

Zwembad is echt te klein en aan vervanging toe.

Het meer is leuk, maar een groter en mooier zwembad zou de camping zoveel meer aantrekkelijk maken!! Tip voor de camping!

Verder super leuke vakantie gehad!!

Goed voor een super fantastische zonovergoten vaka

pea wilstra,
    7-9-2018

Een geweldige plek om te vertoeven. Het prachtige meer is lopend in badpak te bereiken. Ook het zwembad geeft genoeg ontspanning en ruimte om te zonnen! De auto mag bij de tent geparkeerd worden. Waterkraan binnen bereik.

Döbriach am Millstätter See scoort een 9,2 uit 10, op basis van 93 reviews