Camping Am Waldbad

Met jonge kinderen

genoten!!

Anja
5-9-2018

Voor het eerst in Oostenrijk. Erg mooi! Wel erg veel nederlanders op de camping (85%), die al snel weggingen omdat wij laat in het seizoen waren. Heerlijk rustig toen op de camping, plek genoeg!!

Sanitair prima! Zwembad sloot helaas de tweede week (laagseizoen begon) al om 18 uur. MPreis (winkel) op 1km afstand en niet duur. Trein ook dichtbij (1 km)

Toppen genoeg in de buurt, geen karinthiekaart gekocht, niet nodig gehad.

Inderdaad begint het campingleven vroeg, maar daar maakten wij gebruik van door mooi op tijd al banen te zwemmen in het mooie zwembad.

Nachten werden kouder (en nat) met als beloning sneeuw op de toppen!

Deze camping vond ik al met al een dikke prima!

Wat ons wel opviel is dat veel mensen er al jaren en jaren staan. Daardoor hadden we het gevoel dat we " tussen families" stonden,...wat van mij niet zo hoeft. Ons kent ons en dus laat in de avond doorkletsen (half 5...) dat mocht van mij wel wat stiller omdat om 7 uur de eerste (vracht)wagens al over de camping komen.

Fijne dagen

Avd
26-8-2018

Mooie locatie tussen de bergen in.

Overdag ongeveer 25-28 graden, 's avonds koelde het wel flink af.

Receptie niet doorlopend geopend, moesten daardoor wachten voor we de tent op konden zetten.

Grootste nadeel hebben wij ervaren bij het schoonmaken van het sanitair. Hele gedeelte wordt afgesloten en je moet dan naar andere toiletgebouw. Als je hoge nood hebt is dit niet handig. Schoonmaken wordt ook nog gedaan tijdens spitsuur, 's morgens tussen 7 en 9 uur en 's avonds als iedereen wil douchen.

Prima

van Dijke
17-8-2018

Camping is ideaal voor een bezoek met kinderen. Onze kinderen van 7 en 11 hebben zich hier goed geamuseerd, mede dankzij de animatie, het mooie weer en het aanwezige zwembad.

Alles is aanwezig op de camping voor een prettig verblijf.

De standplaatsen vonden wij wel klein waardoor alles nogal dicht op elkaar staat.

Het sanitair is verdeeld over 2 locaties, waarvan 1 locatie behoorlijk oud is (er zijn plannen om aankomende winter het oudere deel af te breken en een nieuw gebouw neer te zetten).

Als je een standplaats overweegt vlakbij de receptie/zwembad/restaurant/winkel, houdt er dan rekening mee dat het dan vroeg dag is. Vanaf 7 uur is de winkel geopend, leveranciers komen spullen brengen en men is buiten volop aan het poetsen.

Houdt er rekening mee dat je voor dagtrips altijd een stuk zult moeten rijden, maar er zijn zeer veel leuke dingen te doen. Wij hadden de Karinthië kaart aangeschaft wat zeker aan te bevelen is.

Leuke camping

Botje79
3-8-2018

3 weken gestaan met gezin (2 volwassenen en 3 kids van 10, 8 en 4). Plaatsen waren niet groot maar wel voldoende. Zwembad en hoofd sanitair waren goed. Nadeel was dat op spitstijd (8.00-8.30) het hoofd sanitair werd schoongemaakt en gebruik gemaakt moest worden van het mindere sanitair achter het zwembad. Animatie top, eten ook gewoon goed, omgeving fantastisch (sommige dingen wel op een uur rijden). Wel veel ons kent ons op de camping maar we voelden ons wel welkom. Wel was er af en toe in de avond/nacht overlast door camping gasten (en/of jongeren) die het nodig vonden om lawaai te maken. Liep wel bewaking rond maar toch veel lawaai (1x tot half twee s'nachts). Al met al wel een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Mooie vriendelijke camping

De groot
2-8-2018

Mooie camping, zwembad prachtig, vriendelijk personeel. De plekken zijn niet al te groot. Wij stonden niet in de buurt van receptie/toiletblok. Dan is het rustig, anders zeer vroeg al herrie door kids/schoonmakers en vrachtwagens.

De ligging van de camping is mooi en veel te doen in de omgeving. Het weer viel eerste week erg tegen (veel regen), tweede week warm maar savonds koelt het erg af.

Mooie, nette camping met vriendelijke werknemers en prettig advies. De camping heeft kleine kampeerplaatsen (onze caravan met voortent en luifel paste precies). Wij zaten in een rustig gedeelte met jonge gezinnen (116). Er zijn veel vaste gasten op de camping.

Het zwembaden zijn mooi schoon en de glijbaan maakte het af. Wij vonden het fijn dat onze kinderen van 5 en 7 in het zwembad waar de glijbaan in uit komt overal konden staan. Én geweldig geen bedjes maar gras.

Ideaal is het drinkwater (dus geen gesleep met flessen water). Verder is de camping vlak, waardoor de kinderen er kunnen fietsen en of steppen.

De dame van de animatie was erg enthousiast. In het hoogseizoen zijn het aantal douches en het aantal afwasplekken beperkt.

De omgeving is erg mooi en aan activiteiten geen gebrek. Wij hebben mooi weer gehad met ook de nodige buien (vaak in de avond). De nachten zijn heerlijk koel.

Wij hebben er 3 heerlijke weken vakantie gehad!

Heerlijke vakantie!

P.
20-7-2018

Heerlijke camping, niet groot, maar voorzien van alle benodigde faciliteiten, goed verzorgd, mooi sanitair en schitterend gelegen in het dal. Het zwembad is leuk en mooi, maar had voor ons een graadje of 2-3 warmer mogen zijn. (was nu, bij soms ook bewolkt weer, zo'n 22-23 graden). Wij hadden een huurtent via touroperator welke ook prima in orde was. Vriendelijke, behulpzame mensen van touroperator ook. De omgeving is prachtig. Je kan zo het dorp inwandelen en buiten de camping ligt een mooi fietspad en een grote boomhut aan de Drau, waarbij je kan barbecuen. Wij bewandelden de Ochsenschlucht, Ragaschlucht en bezochten Lienz (aanrader, leuk dorp en kabelbaan) en Villach. Via een prachtige (bergachtige) route door Italië en Slovenië zijn we vervolgens in 3 uur tijd verder gereisd naar Kroatië.

Een prachtige omgeving, waar veel te doen is. De camping is niet al te groot met een mooi zwembad en sanitairgebouw. De kampeerplaatsen zijn wel erg klein met als gevolg dat je heel dicht op elkaar staat. 's Avonds tot laat rumoerig met name door de kinderen van de vele vaste campinggasten. Wat ons opviel, was dat er veel campinggasten zijn die daar al vele jaren komen en vinden dat alles moet gaan zoals zij willen. Wellicht een tip voor deze mensen om eens een andere camping te zoeken, dan bijv. voortdurend te roepen dat het "vroeger" allemaal beter en gezelliger was en zich af te zetten tegen alle nieuwe ontwikkelingen.

fantastiesch

willem dieterman aly dieterman
11-6-2018

Dat als je hier naar toe gaat je een geweldige vacantie zult hebben ,als senior maar ook als gezin.

Mooi camping overzichtelijke camping

Esther
31-12-2017

Mooie camping met zwembad volleybalveld tafeltennistafels en een leuke ontmoetingsplek voor de wat oudere jeugd bij de boomhut achter de camping. prima plekken al zijn ze niet heel ruim. wel veel vaste campinggasten die avonds ook lang bij elkaar gaan buurten. prachtige omgeving. supermarkt heel dichtbij.

Veel kärntencard uitstapjes zijn wel wat verder weg omdat je eerst het dal uit moet rijden. Maar in de omgeving ook genoeg te doen.

Wel iets meer geschikt voor jeugd tot ongeveer 14. Niet veel oudere jeugd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Waldbad in Dellach im Drautal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Waldbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.