Camping Am Waldbadsterstersterster

• 7.2Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Kamperen in de bergen op Camping Am Waldbad in Oostenrijk. Vriendjes vinden de kinderen hier snel, want er zijn voornamelijk Nederlanders. De staanplaatsen zijn hier iets kleiner en als je voor je rust komt is het aan te raden iets verder van de receptie te reserveren. In de omgeving staan wandelen en fietsen centraal en vind je die rust zeker.

Contact

286 reviews over Camping Am Waldbad

• 2019
    10Janny Bakker12-11-2019

Dit is een hele fijne camping Zeer vriendelijk personeel Niets is hun te veel We kwamen voor 5 dagen en zijn 5 weken gebleven Dit was ons nog nooit overkomen We hadden een schitterende plaats We hebben genoten van het schitterende zwembad En wat we vooral fijn vonden dat we altijd heerlijk onze baantjes konden zwemmen De badmeesters zijn geweldig en houden alles in de gaten Geen papiertje in het gras Het eten was heerlijk en het sanitair was heel schoon Wat werken die dames hard Dus we komen zeker terug en Nogmaals bedankt allemaal zelfs de Burgemeester bedankt

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Merel05-09-2019

Leuk voor kinderen en ouders

De camping is prettig, netjes, fijn voor kinderen (4 en 8) en dus voor ouders en heeft een heerlijk zwembad. Wij zaten als gezin in een tent. De tent is van alle gemakken voorzien zoals een ijskast en prima bedden. De tenten staan wel knus bij elkaar. Daar moet je van houden. Wij vonden het bij kamperen horen en hadden fijne buren met kinderen. Op de camping is een leuk zwembad aanwezig waar ook mensen uit de omgeving naar toe gaan. Het sanitair wordt goed onderhouden en je kunt er wassen en drogen. Er is een fijne horeca aanwezig met vriendelijke mensen en een leuke speeltuin. De camping is niet te groot. Dat vonden wij erg prettig. De drau ligt op loopafstand (voor watersport bijvoorbeeld) en ook een treinstation. Er ligt ook een supermarkt op loopafstand. Naast de camping ligt een voetbalclub en een klein skatepark. De camping Ligt op een goede locatie om van daaruit andere uitstapjes te maken (rodelen, bergwandelen, gletsjer, etc).

• 8Eetgelegenheden

• 8E&C29-08-2019

Fijne plek

Fijne camping met heerlijk zwembad, gemoedelijke sfeer. In het zwembad zelfs mogelijk om baantjes te trekken, kinderen hebben zich eindeloos vermaakt met de glijbaan. Uitstapjes zijn niet dichtbij, maar wel zeer de moeite waard, Karinthie-kaart is echt een aanrader. Voetbalveld was prachtig, maar lag voor onze jongens net te ver buiten de camping.

• 8Gaby28-08-2019

Mooie en nette camping

Camping Am Waldbad is een mooie en nette camping. De meeste plekken zijn aan de kleine kant en je zit dicht op elkaar. Het toiletgebouw was netjes en werd een paar x per dag schoon gemaakt. Er zijn meerdere familiedouches (ruime douche met 2 douchekoppen) verhoogde kinderdouche en babybadje aanwezig. We misten een aantal kinder wc's waardoor de kinderen bij de volwassenen moesten plassen en het niet altijd netjes achter lieten. Vlakbij de camping is een supermarkt met o.a. verse broodjes. Op de camping zijn er ook verse broodjes te krijgen 's ochtends. Mooie speeltuin voor de kinderen met o.a een glijbaan, pingpongtafels, zandbak, schommels en twee kabelbanen. Mooi, groot en leuk zwembad met glijbaan (en niet diep), kinderbad en een groot diep bad waar je lekker baantjes kan trekken. Groot minpunt: er is geen afgesloten hek om het zwembad. Ik durfde daardoor onze jongste zonder zwemdiploma niet alleen over de camping te laten lopen.

• 3Eetgelegenheden

• 8Liss25-08-2019

Prachtige locatie !

Deze camping ligt echt op een prachtige locatie. In de omgeving is zoveel te doen en te zien dat we tijd tekort kwamen. Rodelen,klimmen,watervallen en prachtige meren. Op de camping zelf vermaakten de kinderen zich in de leuk aangelegde speeltuin of bij het zwembad. Zwembad water was wel erg koud! Het restaurant op de camping zit nog in een beginfase en kan nog wel wat personeel met horeca-ervaring gebruiken. Restaurant Trunk vooraan de camping is super! Vriendelijk personeel en leuke speeltuin voor de kids. Mobilhome was prima . Alleen erg jammer dat er geen veranda voorzit. Bij nat weer moet je dus echt binnen gaan zitten en dat gebeurde helaas nog wel eens. Camping is idd voor 90% Nederlands. Voor de kinderen erg leuk,want die maakten snel nieuwe vrienden.

• 9E.23-08-2019

Geweldig!

Leuke camping met een mooi zwembad. Prima ontvangen door de touroperator. Goed geregeld. Schone camping. Met de Karinthie-kaart mooie dingen bezocht en ondernomen. De Monthaler gletscher is echt een aanrader. En ook op diverse bergen geweest met de gondel/stoeltjeslift. In het dorp kun je heerlijk eten bij Trunk en El Macho. We gaan zeker nog een keer hier naar toe.

• 9Eetgelegenheden

• 7Fam T.18-08-2019

Redelijke voornamelijk "ons kent ons" camping

Aantal dagen op deze camping gestaan na enthousiaste berichten om ons heen. Plekken zijn krap, het is hutjemutje op elkaar. Campinggasten bestaan voor 95% uit Nederlanders en zijn veel vaste bezoekers. Veel ons kent ons, iets waar je van moet houden. Sanitair redelijk, jammer dat ouders niet op hun kinderen letten waardoor voornamelijk de toiletten een zooitje worden. Veel schreeuwende kinderen van s morgens vroeg tot s avond laat. Eetgelegenheid aanwezig, geen gebruik van gemaakt. Zwembad is leuk en voldoet prima. Omgeving is prachtig, veel te doen en te zien. Tip schaf een karntencard aan voor leuke veelal gratis tripjes. Al met al een redelijke camping, maar wij komen hier niet terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Annemiek15-08-2019

Prachtige camping, supermooie ligging!

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in Dellach im Drautal. We hebben genoten van Oostenrijk. We hadden een waikiki stacaravan, netjes en schoon.De camping was overzichtelijk en gezellig. Mooie zwembaden, genoeg vertier voor de jeugd. Jammer dat er wat onprofessioneel personeel in restaurant rond loopt. John en Irma van VacanSoleil zijn een topduo dat er samen voor zorgt dat alles soepel verloopt en fijne tips geeft! Karinthië kaart is een aanrader, als je er 3x op uit gaat heb je hem er al uit. Wij hebben besloten volgend jaar terug te gaan, omdat er gewoonweg te veel te doen is voor 10 dagen. Aanraders: groppensteinschlucht, rodelbaan Lienz (valt alleen niet onder de karinthie kaart), kletterpark greifenburg met zwemmeer en eten bij Trunk in Dellach zelf.

• 7De Vries15-08-2019

Kindvriendelijke camping

Wij zijn afgereisd met kinderen van 9 en 7 jaar, daar is het ook zeer geschikt voor, je kon ze hier hun gang laten gaan en vriendjes laten maken (98% nederlanders)

Wij zaten in een mobilehome van een touroperator en werden zeer leuk ontvangen door John en Irma namens de touroperator. Leuke mensen met hart voor de camping!!

Echter was het animatieteam erg sumier, deze bestond slechts uit 1 persoon en in het weekend was er helemaal geen animatie, dit vonden wij erg jammer voor zo'n kindrijke camping.

Restaurant bied weinig gezelligheid, de helft van het restaurant is altijd donker. Zit je s'avonds op het terras zit je ook in het donker. Of wegens ziekte sluit het restaurant ineens om 20.00u, vervolgens zie het voltallige personeel gezellig met zijn allen buiten aan het bier. Afhaal was ook onduidelijk bv waar je het moest bestellen, maar ook geen menukaart voor afhaal. (Tip) (verderop wel goed restaurant)

Omgeving is erg mooi en veel te doen

• 5Eetgelegenheden

• 8B.S.13-08-2019

Mooie camping op prachtige locatie

Mooie en nette camping op prachtige locatie. Super zwembad met 40 meter glijbaan. Waarschijnlijk het beste en grootste voetbalveld op een camping in Oostenrijk. Veel te doen in de regio, wel allemaal 45 tot 60 min. rijden. Bediening restaurant is wel erg traag. Wifi is gratis maar werkt helft van de tijd niet. Mooi grote supermarkt dicht bij de camping. Sanitair wordt regelmatig schoon gemaakt maar helaas gedragen sommige gasten zich als varkens.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

24 tips over Camping Am Waldbad

• Mayke Herberts, 20-08-2019

Actieve vakantie voor het hele gezin in het Oberes Drautal in Karinthië Breng uw vakantie door op een van de mooiste campings van Karinthië ten zuiden van de Alpen met 220 staanplaatsen, huurtenten en stacaravans en moderne sanitaire voorzieningen. De camping ligt in Dellach aan de rand van het bos aan de mooie rivier de Drau en zijn populaire fietsroute. Deze plek is ook ideaal om kano te varen en te wandelen en ligt midden in een groot parkachtig recreatie- en sportgebied.

• Anouk, 03-07-2019

Ps.. Reisseckbahn bestaat niet meer :( kreuzeckbahn is leuk treintje maar eenmaal boven is eerste berghut 1 uur lopen

• Anouk Van de bovenkamp, 03-07-2019

Geislochklamm! Slechts 30 minuten lopen vanaf de camping ook al staat er 1u30 min op het bordje. Je bent er zo en is gratis. Ochsenschlucht iets verder maar verder idem. Is ook de moeite waard. Lekker wandelend langs het water door naaldbomen bos.

160 vragen over Camping Am Waldbad

• Micah, 26-09-2019

Stacaravan

Weet iemand wat een beetje de weekprijzen zijn in het hoogseizoen van de stacaravans? Alvast bedankt ,,,

• Esther, 24-08-2019

Themperatuur

Hoe is de temperatuur savonds en snachts. Koud of gewoon lekker slaap themperatuur

• Leijs, 12-08-2019

Vacansoleil-tenten

Hallo,

Wij willen volgende zomer naar deze camping gaan. Wat zijn de fijnste plekken van de Vacansoleil-tenten? Welke zijn groot/rustig gelegen/hebben enige schaduw? Dank alvast!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig