Camping Am Waldbad

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een prachtige omgeving, waar veel te doen is. De camping is niet al te groot met een mooi zwembad en sanitairgebouw. De kampeerplaatsen zijn wel erg klein met als gevolg dat je heel dicht op elkaar staat. 's Avonds tot laat rumoerig met name door de kinderen van de vele vaste campinggasten. Wat ons opviel, was dat er veel campinggasten zijn die daar al vele jaren komen en vinden dat alles moet gaan zoals zij willen. Wellicht een tip voor deze mensen om eens een andere camping te zoeken, dan bijv. voortdurend te roepen dat het "vroeger" allemaal beter en gezelliger was en zich af te zetten tegen alle nieuwe ontwikkelingen.

fantastiesch

willem dieterman aly dieterman
11-6-2018

Dat als je hier naar toe gaat je een geweldige vacantie zult hebben ,als senior maar ook als gezin.

Mooi camping overzichtelijke camping

Esther
31-12-2017

Mooie camping met zwembad volleybalveld tafeltennistafels en een leuke ontmoetingsplek voor de wat oudere jeugd bij de boomhut achter de camping. prima plekken al zijn ze niet heel ruim. wel veel vaste campinggasten die avonds ook lang bij elkaar gaan buurten. prachtige omgeving. supermarkt heel dichtbij.

Veel kärntencard uitstapjes zijn wel wat verder weg omdat je eerst het dal uit moet rijden. Maar in de omgeving ook genoeg te doen.

Wel iets meer geschikt voor jeugd tot ongeveer 14. Niet veel oudere jeugd.

Genieten

Pascal
10-11-2017

En heerlijke camping als je met jonge kinderen op reis gaat, goed en schoon sanitair en een heerlijke zwembad, mooie en ruime plaatsen en s'avonds rond 22 uur is het ook rustig. Kortom een goede keus als je van rust,ruimte en voor de kids een heerlijke vakantie wilt.

top camping

sebastiaan_hand
2-10-2017

gezellige sfeer, leuk zwembad, prachtige omgeving!

super georganiseeerd, een top camping!

We hebben een geweldige vakantie gehad, soms een buitje maar vaak zon! De camping is goed, veel Nederlanders, maar dat weet je van tevoren. De omgeving is geweldig, zeker met een Karinthiencard (aan te bevelen!)is er erg veel te doen. Je moet alleen wel een stukje rijden om het dal uit te komen (= 20 minuten) en daarna verder naar een bezienswaardigheid, maar in een dergelijke omgeving is dat zeker geen straf. Overigens is er in het Drautal ook veel te doen! De plaatsen op de camping zijn wat dicht op elkaar, auto's kunnen oa niet op de plaats erbij, zelfs een bijzettentje is soms lastig. Sanitair prima. Mensen zijn behulpzaam en in de avond is het redelijk stil op de camping.

Geweldige familiecamping!

Maarten
30-8-2017

Met onze kleine meid (1,5) een zeer mooie vakantie gehad. Daar heeft de camping zeker aan bijgedragen. Zeer schoon sanitair, 's avonds heerlijk rustig. Alle voorzieningen voor handen. WiFi nog wel een ding. Dat kan alleen bij de receptie kosteloos. Verbeterpuntje, maar door het zomerse weer geen internet nodig gehad.

Goed ontvangen door de receptie en zeer veel te doen in de omgeving. Wel redelijk wat rijden, maar dan had je ook wat (uitzicht, beleving).

Heerlijke vakantie

Bogers
30-8-2017

Kleine camping, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Komen hier al een aantal jaar. Vorig jaar was een jaar waarin van alles gebeurde, maar dit jaar was het weer als vanouds. Gezellig, relaxed en vakantie ipv narigheid.

Een behoorlijk groot minpunt voor ons is dat iedereen de auto voor de tenten van touroperator parkeert terwijl er een grote parkeerplaats (met camera bewaking) bij de camping is. Door die auto's wordt het een stuk ongezelliger. Misschien dat hier iets aan gedaan kan worden, zodat de kinderen vrij kunnen spelen.

Voor mensen met (kleine) kinderen is het slim om een Karinthië kaart te kopen. Is een stuk voordeliger als je uitstapjes gaat maken.

Een fijne en gezellige camping!

Maaike
23-8-2017

Het was voor ons de eerste keer op deze camping en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar! Er heerste een gezellige en open sfeer, waardoor we al snel contacten maakten met andere campinggasten.

Het zwembad is erg mooi en schoon. Door de grote groene ligweiden om de zwembaden heen, merkten we er weinig van de drukte om ons heen.

De mensen van de receptie waren zeer behulpzaam en kwamen met goede tips en ideeën voor activiteiten met oudere kinderen. Er was zelfs een dame (eigenaresse?) die ons in het Nederlands te woord stond (zij spreekt daarnaast ook Oostenrijks/Duits, Engels en Italiaans!)

Het Toiletgebouw zag er schoon en netjes uit, net zoals de douches en de familie-ruimtes.

We gingen, ondanks dat je op de camping broodjes konden kopen, elke ochtend naar de supermarkt tegenover de camping (Mpreis) Daar haalden we warme versgebakken broodjes (goedkoper dan op de camping) en konden we kiezen uit een veel ruimer assortiment.

Het enige nadeel vonden wij de wespen... maar dat kun je de camping niet aanrekenen. Tip van onze buur-kampeerders: Carvan Cevitam Aardbeien in een wespenvanger doen en ze komen er met z'n allen op af! En het werkte inderdaad grandioos! :-)

Geweldige vakantie

Peter
22-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad. Lekker zwembad, relaxte sfeer, aardige mensen, prima personeel. Genoeg te doen in de omgeving. Nu het 2e jaar dat we op de camping waren en nog niet alles gezien en gedaan in de omgeving. We zijn nu meer dan een week terug en de kinderen hoor ik nog elke dag zeggen dat ze de camping, heel, heel, heeeel erg missen, dat zegt genoeg denk ik.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Waldbad in Dellach im Drautal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Waldbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Am Waldbad scoort een 8.15 uit 10 op basis van 239 reviews.