Vakantiepark

• Activiteiten7,9
  • Ligging t.o.v. pistes8,7
  • Onderkomen8,6

Omschrijving
Op Landal Bad Kleinkirchheim (Oostenrijk) kun je met je gezin, vrienden of als stel terecht. De huizen zijn simpel en aan de kleine kant, maar bieden een prachtig uitzicht. Voor de kinderen is er de hele dag vermaak. Zowel in de zomer als in de winter een topbestemming. 's Winters de skipistes zo voor je deur, en in de zomer trek je de bergen in.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Bad Kleinkirchheim voor je op een rij gezet:

353 reviews over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim in het Nederlands

Melanie Fehrman,
23-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen8

Heerlijk Oostenrijks genieten, zeer kindvriendelijk, ski in ski out, super appartementen en een zeer overzichtelijk ski gebied. Wij komen hier al een aantal jaren en het blijft top. Je raakt niet uitgekeken op de uitdagende pistes, rood en zwart, gezellige stubes en uiteraard een heerlijke bombardino of Stiegl bij terugkomst. Skischool Krainer zorgt tevens voor een topmerk voor de kinderen.

Aanrader voor gezinnen met jonge kids.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Prima vakantie met heel veel afwisseling!

ppavdh,
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen7
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen7

Aangekomen bij Landal Bad Klein Kircheim een keurig huisje! Vriendelijke medewerkers op de receptie en een parkeerplaats in de parkeerkelder. De eerste dag de weg naar de piste door Jochem aangewezen. Strak appartement uitlopen, en 200 meter over weiland naar de lift! De weg terug is iets lastiger maar wanneer je de 11 rechts aanhoudt kom je op de kinderweide, weg oversteken en weer bij je appartement. Daar kun je vanaf vier uur naast de Bolle Club voor weinig geld een biertje drinken, en daar kom je wer Jochem tegen! Als er tijd vrij is gaat hij sneeuwpoppen bouwen met de kinderen! Al met al een prima vakantie waar een ieder zich vermaakt heeft!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

het blijft geweldig

tc de rijke-grootjans,
21-9-2018
  • Activiteiten8

Weer zijn we naar landal Bad kleinkirchheim geweest en weer was het prachtig voor de zesde keer geweest weer mooie uitstapjes gemaakt misschien dat we volgend jaar wat anders doen omdat we toch eens wat anders willen ooit hopen we nog eens terug tekomen

Gereisd met partner in september 2018

Landal Greenparks

We hebben een heerlijke vakantie gehad

Greving,
31-7-2018
  • Activiteiten9

Prachtige omgeving, de natuur is hier echt heel mooi. Daarnaast zijn er diverse mooie meren zoals de millstater See om te zwemmen. Op een paar honderd meter van het park is een kuuroord waar we vaak zijn geweest, ook voor de kinderen leuk dankzij diverse zwembaden en lange glijbaan. De appartementen van Landal zijn ruim en mooi ingericht. De medewerkers zijn erg vriendelijk en de activiteiten in het park leuk. Al met al een top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar!

Van Kinderen,
21-7-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Prachtig gebied, zorg voor goede wandelschoenen, óók als je niet gaat wandelen. Bekijk van te voren wat je wilt gaan doen en maak zéker gebruik van Kärnten Card. De kaart haal je er met twee activiteiten al uit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Mooi appartement. Wij zaten in 101 en dat was beneden met een mooi ruim terras. Uitzicht op een speelplaatsje en de Parkhut. Deze was helaas gesloten. Zoals veel meer attracties en restaurants in de omgeving. In onze meivakantie is het daar een tussenseizoen. Dus daar moet je je wel van tevoren op voorbereiden.

App. voor 6 personen, 2 slaapkamers en een bedbank en 2 banken in de kamer. Mooie ruime keuken en eethoek. Badkamer met 2 wastafels en ruime douche. In elke slaapkamer een grote kast voor je kleding. Hal mooi ruim. Parkeergarage onder het complex maar de plaatsen zijn erg krap om bijv. uit te rijden.

Tijdens openingstijden kun je een ijsje halen bij de receptie en er is een broodjesservice. Die is wel prijzig, even naar beneden lopen zit de konditorei die gelukkig wel open was. Zwembad mooi en groot genoeg.

We waren blij met een app. op de begane grond, veel ruimte op het terras. Boven heb je balkons,.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

zeker nog een keer

lambregts,
19-1-2018
  • Activiteiten9

een leuk kleinschalig park met enthousiaste medewerkers. gelegen aan de piste. geweldige goede pistes gehad en lekker weer. pistes zijn er van alles wat. het park ligt in het dorp met leuke restaurantjes. goede voorzieningen. echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2018

voor de vijfde keer

tc de rijke,
19-9-2017
  • Activiteiten8

we zijn nu voor de vijfde keer naar dit park geweest.het blijft mooi.ik heb niet veel temelden die 5 keer zegt genoeg.mooi park dicht bij de spar en de billa.mooie uitstapjes met de karinthe card.....heel veel voordeel.....een aanrader in het restaurant adriana........we gaan naar 5 jaar eens naar wat anders maar ooit komen we hier terug

Gereisd met partner in september 2017

Mooi appartement in een prachtige omgeving.

Monique,
28-8-2017
  • Activiteiten9

Een mooi park in een prachtige omgeving. Er is veel te doen in de omgeving en de kärntencard is en aanrader! Wij hadden een 6 persoons appartement met een grote tuin en prachtig uitzicht op de omgeving. Er is maar voor 1 apparaat gratis wifi en als je wifi bijkoopt kost dat 20 euro per apparaat. Erg duur en de wifi is zeer slecht. Tegenwoordig verwacht je goed werkende gratis wifi, zeker omdat de prijs voor de appartementen vrij hoog is.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Ontzettend leuk!

Martine,
28-8-2017
  • Activiteiten8

Goed: zachte bedden, schoon appartement, leuke animatie, ligging, veel te doen in de buurt, het park is kleinschalig, zodat de meeste kinderen elkaar al snel kennen.

Jammer: maar wifi voor 1 apparaat tegelijk. Wilde je meer dan kostte het 15€/week per apparaat. Vind ik niet meer van deze tijd. Tegenwoordig zou er goede gratis wifi bij moeten horen, ook omdat het appartement niet goedkoop is.

Het zwembadwater zou wat warmer mogen.

In de bollo club stonden drie betaaldingen, voetbaltafel, flipperkast en biljart. Niet zo handig met kinderen en nam veel ruimte in.

Het appartement bestond maar uit twee slaapkamers voor 6 personen ( of twee jaar geleden 3 slaapkamers 8 personen) dat is aan de krappe kant. Liever 1 slaapkamer extra en de woonkamer dan maar iets kleiner.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.