Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim

• 6.6Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 8.3Ligging t.o.v. pistes
  • 8.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Bad Kleinkirchheim voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op Landal Bad Kleinkirchheim (Oostenrijk) kun je met je gezin, vrienden of als stel terecht. De huizen zijn simpel en aan de kleine kant, maar bieden een prachtig uitzicht. Voor de kinderen is er de hele dag vermaak. Zowel in de zomer als in de winter een topbestemming. 's Winters de skipistes zo voor je deur, en in de zomer trek je de bergen in.

371 reviews over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim

• 2019
    8tc de rijke-grootjans17-09-2019

een heel fijn park

voor de zevende keer naar landal badkleinkirchheim dat zegt genoeg we vinden het een fijn park ligt niet zo hoog je kunt lopend naar de spar en billa dat vinden we al heel fijn .leuk om te lopen met je hond...de uitstapjes zijn soms wel het zelfde maar om dan een andere kant op te wandelen word het toch weer nieuw.vriendelijke receptie we wilde eerst wat anders maar toch maar niet gedaan

• 1Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jansen14-08-2019

Graag nog een keer!

Wij zijn aangenaam verrast door het park. We hadden een fijn appartement op de begane grond. De terrassen van de appartementen op de begane grond rond de speeltuinen hebben niet zoveel privacy, houd daar rekening mee als je boekt. Wij hadden een 4 persoons appartement met bedbank in de kamer. Hier maakten we ons vooraf zorgen over maar het is echt een hoog bed op poten als je het uitklapt. Slaapt prima! De appartementen zijn deels opgeknapt. De ligging van het park vonden we heel leuk, je loopt zo Bad Kleinkirchheim in. De omgeving is mooi en omdat het zo zuidelijk in Oostenrijk ligt is de temperatuur gauw aangenaam in de zomer. Verder vonden wij de animatie erg gezellig met onder andere de parkhut. Wij zijn nog niet uitgekeken op alle uitjes in de omgeving dus komen graag nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Jan05-08-2019

Prima

Voor ons gezin (kinderen 12, 9 en 6 jr) was het de tweede keer op zomervakantie in Oostenrijk. We hebben genoten. Vorig jaar zaten we in de Gargellen ook in een Landalpark . Een klein vergelijk: - Kwaliteit appartement , zwembad, vriendelijkheid personeel is gelijk (goed) (Inmiddels Gratis Wifi voor 4 apparaten) - Gratis activiteiten bij Gargellen vonden wij wat leuker voor onze oudste 2 kinderen, daar kon je bijv. meedoen aan Huttentocht en Quad rijden. Hier meer gericht op < 8 jr. - Wandelingen in Karinthie vonden wij onduidelijker aangegeven dan in Voralberg. Bij Voralberg had je bijvoorbeeld bij elke Bergbahn wel een wandeling die gericht is op kinderen en toch ook wel voldoende uitdagend. - Positief aan Karinthie vonden wij de grote meren (Ossiacher See, Worter See, Millstatter See), dankzij het mooie weer konden we elke middag hier lekker in afkoelen/spelen. - Ook wandeling door Tscheppaschlucht is schitterend.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Melanie Fehrman23-02-2019

Heerlijk Oostenrijks genieten, zeer kindvriendelijk, ski in ski out, super appartementen en een zeer overzichtelijk ski gebied. Wij komen hier al een aantal jaren en het blijft top. Je raakt niet uitgekeken op de uitdagende pistes, rood en zwart, gezellige stubes en uiteraard een heerlijke bombardino of Stiegl bij terugkomst. Skischool Krainer zorgt tevens voor een topmerk voor de kinderen. Aanrader voor gezinnen met jonge kids.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8ppavdh10-02-2019

Prima vakantie met heel veel afwisseling!

Aangekomen bij Landal Bad Klein Kircheim een keurig huisje! Vriendelijke medewerkers op de receptie en een parkeerplaats in de parkeerkelder. De eerste dag de weg naar de piste door Jochem aangewezen. Strak appartement uitlopen, en 200 meter over weiland naar de lift! De weg terug is iets lastiger maar wanneer je de 11 rechts aanhoudt kom je op de kinderweide, weg oversteken en weer bij je appartement. Daar kun je vanaf vier uur naast de Bolle Club voor weinig geld een biertje drinken, en daar kom je wer Jochem tegen! Als er tijd vrij is gaat hij sneeuwpoppen bouwen met de kinderen! Al met al een prima vakantie waar een ieder zich vermaakt heeft!

• 7Ligging t.o.v. pistes
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    8tc de rijke-grootjans21-09-2018

het blijft geweldig

Weer zijn we naar landal Bad kleinkirchheim geweest en weer was het prachtig voor de zesde keer geweest weer mooie uitstapjes gemaakt misschien dat we volgend jaar wat anders doen omdat we toch eens wat anders willen ooit hopen we nog eens terug tekomen

Gereisd met partner in september 2018

• 10Greving31-07-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad

Prachtige omgeving, de natuur is hier echt heel mooi. Daarnaast zijn er diverse mooie meren zoals de millstater See om te zwemmen. Op een paar honderd meter van het park is een kuuroord waar we vaak zijn geweest, ook voor de kinderen leuk dankzij diverse zwembaden en lange glijbaan. De appartementen van Landal zijn ruim en mooi ingericht. De medewerkers zijn erg vriendelijk en de activiteiten in het park leuk. Al met al een top vakantie gehad!

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Van Kinderen21-07-2018

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar!

Prachtig gebied, zorg voor goede wandelschoenen, óók als je niet gaat wandelen. Bekijk van te voren wat je wilt gaan doen en maak zéker gebruik van Kärnten Card. De kaart haal je er met twee activiteiten al uit.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Joke15-05-2018

Mooi park met ruime en mooie appartementen

Mooi appartement. Wij zaten in 101 en dat was beneden met een mooi ruim terras. Uitzicht op een speelplaatsje en de Parkhut. Deze was helaas gesloten. Zoals veel meer attracties en restaurants in de omgeving. In onze meivakantie is het daar een tussenseizoen. Dus daar moet je je wel van tevoren op voorbereiden. App. voor 6 personen, 2 slaapkamers en een bedbank en 2 banken in de kamer. Mooie ruime keuken en eethoek. Badkamer met 2 wastafels en ruime douche. In elke slaapkamer een grote kast voor je kleding. Hal mooi ruim. Parkeergarage onder het complex maar de plaatsen zijn erg krap om bijv. uit te rijden. Tijdens openingstijden kun je een ijsje halen bij de receptie en er is een broodjesservice. Die is wel prijzig, even naar beneden lopen zit de konditorei die gelukkig wel open was. Zwembad mooi en groot genoeg. We waren blij met een app. op de begane grond, veel ruimte op het terras. Boven heb je balkons,.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9lambregts19-01-2018

zeker nog een keer

een leuk kleinschalig park met enthousiaste medewerkers. gelegen aan de piste. geweldige goede pistes gehad en lekker weer. pistes zijn er van alles wat. het park ligt in het dorp met leuke restaurantjes. goede voorzieningen. echt een aanrader.

• 10Ligging t.o.v. pistes
    • 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in januari 2018

41 tips over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim

• s. de koning, 23-07-2012

koop een karnten kaart, heb je echt een hoop voordeel van

• J.vos, 19-08-2013

Karnten card heb je er zo uit.

• lotte, 20-08-2013

activiteiten op het park zijn erg leuk,van mountainbike, fakkel wandeltocht tot familie wandeling en raften... en een top restaurant om de hoek.

39 vragen over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim

• Deb, 12-12-2016

Overnachten onderweg

Willen graag onderweg ergens overnachten. Het liefste dat we nog maar 2/3 uurtjes hoeven te rijden. Iemand een tip?

• fam Horstman, 24-06-2016

weet iemand een goede tussenstop onder München?

Weet iemand nog een goede tussenstop onder München?

• Klaziena, 29-05-2016

Kärnten card

Is de Kärnten actief card een aanrader? Wij willen er namelijk wel op uit gedurende onze vakantie. Maar geld voor deze kaart een gratis entre of korting op entre

esthermarc, 16-09-2016

Deze kaart is zeker een aanrader. Je hebt de kaart zo terugverdiend; zeker als je een keer met de liften de berg opgaat.

Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras