Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim

Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim

• Activiteiten8,5
  • Ligging t.o.v. pistes9,3
  • Onderkomen9,1

Op Landal Bad Kleinkirchheim (Oostenrijk) kun je met je gezin, vrienden of als stel terecht. De huizen zijn simpel en aan de kleine kant, maar bieden een prachtig uitzicht. Voor de kinderen is er de hele dag vermaak. Zowel in de zomer als in de winter een topbestemming. 's Winters de skipistes zo voor je deur, en in de zomer trek je de bergen in.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Bad Kleinkirchheim voor je op een rij gezet:

351 reviews over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim in het Nederlands

het blijft geweldig

tc de rijke-grootjans
21-9-2018
  • Onderkomen8

Weer zijn we naar landal Bad kleinkirchheim geweest en weer was het prachtig voor de zesde keer geweest weer mooie uitstapjes gemaakt misschien dat we volgend jaar wat anders doen omdat we toch eens wat anders willen ooit hopen we nog eens terug tekomen

We hebben een heerlijke vakantie gehad

Greving
31-7-2018
  • Onderkomen10

Prachtige omgeving, de natuur is hier echt heel mooi. Daarnaast zijn er diverse mooie meren zoals de millstater See om te zwemmen. Op een paar honderd meter van het park is een kuuroord waar we vaak zijn geweest, ook voor de kinderen leuk dankzij diverse zwembaden en lange glijbaan. De appartementen van Landal zijn ruim en mooi ingericht. De medewerkers zijn erg vriendelijk en de activiteiten in het park leuk. Al met al een top vakantie gehad!

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar!

Van Kinderen
21-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Prachtig gebied, zorg voor goede wandelschoenen, óók als je niet gaat wandelen. Bekijk van te voren wat je wilt gaan doen en maak zéker gebruik van Kärnten Card. De kaart haal je er met twee activiteiten al uit.

• Activiteiten1
  • Onderkomen8

Mooi appartement. Wij zaten in 101 en dat was beneden met een mooi ruim terras. Uitzicht op een speelplaatsje en de Parkhut. Deze was helaas gesloten. Zoals veel meer attracties en restaurants in de omgeving. In onze meivakantie is het daar een tussenseizoen. Dus daar moet je je wel van tevoren op voorbereiden.

App. voor 6 personen, 2 slaapkamers en een bedbank en 2 banken in de kamer. Mooie ruime keuken en eethoek. Badkamer met 2 wastafels en ruime douche. In elke slaapkamer een grote kast voor je kleding. Hal mooi ruim. Parkeergarage onder het complex maar de plaatsen zijn erg krap om bijv. uit te rijden.

Tijdens openingstijden kun je een ijsje halen bij de receptie en er is een broodjesservice. Die is wel prijzig, even naar beneden lopen zit de konditorei die gelukkig wel open was. Zwembad mooi en groot genoeg.

We waren blij met een app. op de begane grond, veel ruimte op het terras. Boven heb je balkons,.

zeker nog een keer

lambregts
19-1-2018
  • Onderkomen9

een leuk kleinschalig park met enthousiaste medewerkers. gelegen aan de piste. geweldige goede pistes gehad en lekker weer. pistes zijn er van alles wat. het park ligt in het dorp met leuke restaurantjes. goede voorzieningen. echt een aanrader.

voor de vijfde keer

tc de rijke
19-9-2017
  • Onderkomen10

we zijn nu voor de vijfde keer naar dit park geweest.het blijft mooi.ik heb niet veel temelden die 5 keer zegt genoeg.mooi park dicht bij de spar en de billa.mooie uitstapjes met de karinthe card.....heel veel voordeel.....een aanrader in het restaurant adriana........we gaan naar 5 jaar eens naar wat anders maar ooit komen we hier terug

Mooi appartement in een prachtige omgeving.

Monique
28-8-2017
  • Onderkomen9

Een mooi park in een prachtige omgeving. Er is veel te doen in de omgeving en de kärntencard is en aanrader! Wij hadden een 6 persoons appartement met een grote tuin en prachtig uitzicht op de omgeving. Er is maar voor 1 apparaat gratis wifi en als je wifi bijkoopt kost dat 20 euro per apparaat. Erg duur en de wifi is zeer slecht. Tegenwoordig verwacht je goed werkende gratis wifi, zeker omdat de prijs voor de appartementen vrij hoog is.

Ontzettend leuk!

Martine
28-8-2017
  • Onderkomen8

Goed: zachte bedden, schoon appartement, leuke animatie, ligging, veel te doen in de buurt, het park is kleinschalig, zodat de meeste kinderen elkaar al snel kennen.

Jammer: maar wifi voor 1 apparaat tegelijk. Wilde je meer dan kostte het 15€/week per apparaat. Vind ik niet meer van deze tijd. Tegenwoordig zou er goede gratis wifi bij moeten horen, ook omdat het appartement niet goedkoop is.

Het zwembadwater zou wat warmer mogen.

In de bollo club stonden drie betaaldingen, voetbaltafel, flipperkast en biljart. Niet zo handig met kinderen en nam veel ruimte in.

Het appartement bestond maar uit twee slaapkamers voor 6 personen ( of twee jaar geleden 3 slaapkamers 8 personen) dat is aan de krappe kant. Liever 1 slaapkamer extra en de woonkamer dan maar iets kleiner.

Heerlijk relaxt

Jasper
23-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Ik was nog nooit in het park geweest in de zomer. Animatie is echt heel leuk en goed voor de kids georganiseerd. Heel veel verschillende activiteiten in de omgeving te doen (met karinthie kaart gratis). Overdag op het park redelijk stil, maar 's avonds genoeg activiteit. Heerlijk om met gezin naartoe te gaan.

Super!

Familie van der Ven
15-8-2017
  • Onderkomen8

De accommodatie is gelegen op een prachtige plek. Je zit in het midden van Karinthië, dus je kunt alle kanten op om iets te ondernemen.

Wij zaten op de 1e verdieping met balkon. Dit was prima (je hebt dan iets meer privacy dan dat je beneden zit, vooraan op het park) We hadden een vier persoonsappartement, met 1 slaapkamer en 1 slaapbank in de kamer. Dat ging prima, de appartementen zijn ruim genoeg.

Vriendelijk, vooral Nederlands, personeel. Ze hebben alle tijd voor je. Het animatieteam was erg leuk en enthousiast met de kinderen. De meeste mensen zijn overdag op pad (er zoveel te doen) dat tegen het eind van de middag het park pas tot 'leven' komt en er buiten volop gespeeld en georganiseerd wordt.

Er is alleen een binnen zwembad. Wil je in een meer zwemmen dan is dat een half uurtje rijden. Er is geen restaurant op het park maar wel op 100 m afstand, prima.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim in Bad Kleinkirchheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Bad Kleinkirchheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.