Reviews over accommodaties in Oman

Geweldig om te beleven

Olaf,
    23-2-2016

Echt midden in de zandwoestijn. Leuke ontvangst en de eigenaar Hamid is ook erg vriendelijk. Hij beantwoord graag vragen en kan leuk vertellen. Wij hebben er één nacht verbleven en hadden onze eigen SUV mee genomen. Zonder 4x4 kom je er niet. Je moet ong 20 min door de woestijn rijden met veel mul zand.

Prachtige ligging en eenvoudig sanitair maar als je niet te hoge eisen hebt is het een kans die je moet grijpen.

geweldig, luxe en prachtig; heerlijk zwembad

ad,
    12-1-2016

Je moet weten dat je van luxe houdt!

Heel fijn resort; voor ieder wat wils

I,
    30-12-2015

Top plek om met kinderen te verblijven. 1 deel van het resort is speciaal voor gezinnen. One bedroom suite is prachtig; 2 badkamers en ideaal met kids.

Veelheid aan zwembaden en vanaf het strand behorende bij het hotel kun je al snorkelen.

Super

MyriamC,
    4-8-2015

Schitterend hotel. Als je de lobby binnenkomt, dan kom je onmiddellijk in een sprookje van duizend en één nacht terecht. Wij hadden een mooie kamer, niet zo heel groot en niet super modern, maar met alles erop en eraan en met een wondermooi uitzicht op de blauwe zee.

's Morgens was er een overheerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, 's middags aten we in het restaurant aan het strand en 's avonds kan je à la carte eten of buffet.

Het hotel is erg rustig gelegen, heeft een prachtige tuin met verschillende zwembaden en heel veel ligbedden. En dan is er natuurlijk ook nog het parelwitte zandstrand en de Indische Oceaan. De tuin van het hotel grenst aan het strand. Wat wil een mens nog meer?

Een droomplek

Bor4,
    17-10-2014

Ik weet niet waarom de andere recensie schrijft 'prikkeldraad' aangezien hier helemaal geen prikkeldraad is! Wat een bijzondere plek! Zo mooi neergezet allemaal dat je echt de ruimte ervaart!

De 'tent' was super! Stromend water, warm water ;-), en gewoon fantastische bedden.

Wij hebben met de kinderen genoten! Hebben een woestijn rit gedaan met een 4 x 4, met de quads op ontdekking gegaan en op een kameel gezeten! Wat wil je nog meer!

1 nacht is wel voldoende...mist je ook echt een trektoch van een halve dag wilt maken of zo.