Sorteren

Reviews over accommodaties in Telemark

Leuk complex voor een paar dagen. Mooie omgeving.

Echtpaar Paluo 65+
    27-7-2017

Wij zaten niet in het hotel zelf, maar kregen een 6!-persoons appartement toegewezen in het vlakbij gelegen Ferieleiligheter op 1km afstand. Prima hoor. Heel erg ruim voor de prijs van 1 kamer. Diner en ontbijt in het restaurant van het hotel in buffetvorm. Heel veel keuze, met redelijke kwaliteit. Wel staan de tafeltjes erg dicht op elkaar.

De tourist info heeft ons niet goed geholpen. Desondanks hebben we twee leuke wandelingen bij/ rond het meer kunnen maken.

Prima camping met geweldig uitzicht op de Gausta!

Martijn Balink
    23-7-2017

Het camping terrein is eerder dit jaar uitgebreid met een nieuw veld (zonder electra) van waaruit je een geweldig uitzicht op de Gaustatoppen hebt.

Bij dit veld is in juli 2017 een nieuw sanitair gebouw geopend.

De camping is een heerlijk rustige camping die een prima uitvalsbasis voor de gaustatoppen, de hydro centrale van Rjukan of het hardangervidda park biedt.

Mooi en zeer net appartement

ML verhoeven
    4-9-2016

Mooi zeer net appartement met alles erop en eraan.Een mooi woonkamer met open keuken en 2 ruime slaapkamers.Daarnaast was er en ruime sauna en zelfs een wasmachine.

Het gebied erom heen is zeer rustig en er is weinig te doen.restaurants sluiten om 19.00 en op zondag zijn alle winkels(zelfs de supermarkt) dicht.

Een mooi natuur gebied waar je veel kunt wandelen en fietsen.

Leuke locatie, prachtig uitzicht, compleet huisje.

Anna
    10-8-2016

Na alle matige recensies hieronder is ons dit park heel erg mee gevallen. De meubels en de keuken waren wel gedateerd, maar wel compleet. Zelfs een vaatwasser. De badkamer en slaapkamers waren heel netjes. We hadden 2 kamers met elk drie bedden. Het zag er naar uit dat het park wel wat was opgeknapt. Voor jonge kinderen was er een klein speeltuintje. Vanaf je terras had je een prachtig uitzicht over het meer.Het was maar 5 minuten lopen naar het meer met een strandje en de supermarkt. Ook kon je aan de overkant bij de vvv bootjes huren.

Het enige wat wij echt misten was een grotere tafel buiten

Telemark scoort een 7,3 uit 10, op basis van 100 reviews