• Type accommodatie

• Waardering

74 accommodaties in

Telemark

Reviews over accommodaties in Telemark

Leuk complex voor een paar dagen. Mooie omgeving.

Echtpaar Paluo 65+, 27-7-2017

Wij zaten niet in het hotel zelf, maar kregen een 6!-persoons appartement toegewezen in het vlakbij gelegen Ferieleiligheter op 1km afstand. Prima hoor. Heel erg ruim voor de prijs van 1 kamer. Diner en ontbijt in het restaurant van het hotel in buffetvorm. Heel veel keuze, met redelijke kwaliteit. Wel staan de tafeltjes erg dicht op elkaar.

De tourist info heeft ons niet goed geholpen. Desondanks hebben we twee leuke wandelingen bij/ rond het meer kunnen maken.

Prima camping met geweldig uitzicht op de Gausta!

Martijn Balink, 23-7-2017

Het camping terrein is eerder dit jaar uitgebreid met een nieuw veld (zonder electra) van waaruit je een geweldig uitzicht op de Gaustatoppen hebt.

Bij dit veld is in juli 2017 een nieuw sanitair gebouw geopend.

De camping is een heerlijk rustige camping die een prima uitvalsbasis voor de gaustatoppen, de hydro centrale van Rjukan of het hardangervidda park biedt.

Mooi en zeer net appartement

ML verhoeven, 4-9-2016

Mooi zeer net appartement met alles erop en eraan.Een mooi woonkamer met open keuken en 2 ruime slaapkamers.Daarnaast was er en ruime sauna en zelfs een wasmachine.

Het gebied erom heen is zeer rustig en er is weinig te doen.restaurants sluiten om 19.00 en op zondag zijn alle winkels(zelfs de supermarkt) dicht.

Een mooi natuur gebied waar je veel kunt wandelen en fietsen.

Prima huisje

Kampschoer, 9-3-2014
    Een prima woning voor onze wintersport vakantie met 3 kinderen. De inrichting is netjes maar de schoonmaak mag wel wat beter. Het keuken gerei mag wel weer een keer aangevuld worden (8 thee kopjes voor 5 personen is wat karig).
Telemark scoort een 7,3 uit 10, op basis van 100 reviews