Sorteren

Reviews over accommodaties in Telemark

Perfect!

Theo en Astrid
    15-9-2018

Perfect! We hebben één week op de camping gestaan en het was geweldig.

Niets op aan te merken. Goede ligging, mooie omgeving, schoon sanitair en lekker rustig. We mochten zelf een plekje uitkiezen (aan de rivier) en dat was gelijk het mooiste plaatsje van de camping. Eigenaren waren heel vriendelijk, kregen leuke tips en we kregen zelfs een nachtje gratis, zonder dat we dat van tevoren wisten.

Fijne camping

Henk Zwagerman
    24-8-2018

Voor ons de tweede camping in onze rondreis Noorwegen. Fijne camping met vrije plekken. Veel leuke tips van de eigenaar om te doen in deze prachtige omgeving. Wij hebben ons voordeel daarmee gedaan. Sanitair wat verouderd, maar heel schoon en netjes. Als ik dan een nadeel zou moeten noemen, dan vonden we de eigenaar weinig betrokken. Ik zou bij het afscheid aan gasten vragen of het bevallen was, of tijdens het verblijf wat aandacht aan de gasten geven, maar daar was geen sprake van. Een ander kan dit misschien juist lekker rustig vinden; persoonsafhankelijk dus.

Prachtig!

Schaak
    16-8-2018

Wij hebben een rondreis gemaakt door Noorwegen met twee kinderen van 6 en 8. De kinderen ( en wij) vonden deze camping een van de leukste en mooiste. Doordat het prachtig weer was hebben de kinderen heerlijk kunnen spelen in de rivier naast de camping. We mochten zelf weten waar we gingen staan, Gezellig washuis, netjes en schoon. Aardige eigenaren. 10 minuten rijden van de camping hebben we 2 elanden gezien bij schemering en de volgende dag een bever zien zwemmen. ( geluk?) Supermarkten loopafstand. Leuke uitstapjes te maken in de omgeving.

Het was er heerlijk rustig

Fam De Jonge
    12-8-2018

We hebben er beging juli een paar dagen gestaan. Leuke camping zeer schoon sanitair. Het was er Heerlijk rustig . De eigenaar had een deel van de camping heringericht. Het was jammer dat daardoor en door het warme weer en de droogte een deel van de camping gesloten was. Maar het zag er allemaal prachtig uit. Wij komen zeker terug . Fam. De Jonge

Prima verzorgde camping , mooie ligging.

E.
    11-8-2018

Camping ligt erg mooi op een eilandje en is via brug te bereiken. Toegangsweg naar Dalen vanuit E134 is in principe wegnr. 45. Echter, deze afdaling eindigt met meerdere haarspeldbochten en dalingen tot 12%. Voor caravans niet de ideale route. Advies, via Amot en wegnr. 38 nemen. Is ook afdalen maar zeer geleidelijk, zonder scherpe bochten en prima te doen. Goed verzorgde camping met staanplaatsen op meerdere soorten plekken, aan rivier, schaduw of veld, voor ieder wat wils. Sanitair prima in orde, douches inbegrepen zonder munten. Ze adverteren met Eland spotten, "je ziet ze praktisch altijd" staat er in de brochure en op de site, maar helaas, meerdere tochten ondernomen tegen de schemering maar niets gezien. In de omgeving diverse uitstapjes naar natuurschoon en bergen. Dalen is niet erg groot maar heeft toch 2 supermarkten en diverse winkels.

Wil je iets anders, dan wel altijd de auto en minimaal 20 km. het dal weer uit.