• Type accommodatie

Huisje was prima

Ruime keuken,

Goede bedden

Schoon

Begroeiing bij het huisje was erg hoog waardoor we geen uitzicht hadden. We kregen de indruk dat er weinig aandacht werd besteed aan het park. Objectief gezien voldeed het aan de eisen maar had weinig sfeer

Prachtig!

mariska
    4-8-2017

Fijne ontvangst door eigenaresse en haar man. Wij verbleven 1 nacht in een huisje, het uitzicht was onbetaalbaar! Wat een mooie camping. Sanitair was prima in orde. Huis was knus en gezellig, goed bed en met een keuken en toilet. Wij hadden langer willen blijven want wat is het hier mooi!

Leuk complex voor een paar dagen. Mooie omgeving.

Echtpaar Paluo 65+
    27-7-2017

Wij zaten niet in het hotel zelf, maar kregen een 6!-persoons appartement toegewezen in het vlakbij gelegen Ferieleiligheter op 1km afstand. Prima hoor. Heel erg ruim voor de prijs van 1 kamer. Diner en ontbijt in het restaurant van het hotel in buffetvorm. Heel veel keuze, met redelijke kwaliteit. Wel staan de tafeltjes erg dicht op elkaar.

De tourist info heeft ons niet goed geholpen. Desondanks hebben we twee leuke wandelingen bij/ rond het meer kunnen maken.

Mooi en zeer net appartement

ML verhoeven
    4-9-2016

Mooi zeer net appartement met alles erop en eraan.Een mooi woonkamer met open keuken en 2 ruime slaapkamers.Daarnaast was er en ruime sauna en zelfs een wasmachine.

Het gebied erom heen is zeer rustig en er is weinig te doen.restaurants sluiten om 19.00 en op zondag zijn alle winkels(zelfs de supermarkt) dicht.

Een mooi natuur gebied waar je veel kunt wandelen en fietsen.

Telemark scoort een 7,3 uit 10, op basis van 100 reviews