We hebben een aantal aanbieders voor Loen voor je op een rij gezet:

Reviews over Loen

Schitterende omgeving

Madeleine-C2
    10-12-2015

Loen ligt aan het mooie Innvikfjord. Het dorpje zelf heeft niet zoveel te bieden maar de omgeving is werkelijk schitterend. Je kan een mooie boottocht maken over het Lovatn naar Kjenndalstova aan het eind van het meer. Vandaar kan je naar het Kjenndalsbre of je rijd er via het mooie Lodalen langs het meer. De weg aan het eind van het meer gaat wel omhoog en wordt steeds smaller. Je kan in de omgeving ook mooie wandelingen maken.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

toch een apart dorp gezien geschiedenis.

doet er niet toe
    10-8-2010

Loen is 2 keer verwoest door een vloedgolf door val van een rotsblok uit de bergen, (wikipedia) daarom is het ook erg rustig en wonen er weinig mensen. wel kleine dure supermarkt. De omgeving is mooi, je staat zo tussen de gletsjers. Ga naar Kjenndalsbreen of Bodalsbreen, Kjenndalsbreen weet ik niet, maar Bodalsbreen is aanrader voor rustzoekers, in tegenstelling tot toeristische brikdalsbreen.

Bodalsbreen is te bereiken via een slecht verharde maar o zo leuke en ook steile tolweg. leg bovenaan wel stenen achter je banen op de parkeerplaats (stijl) daarna is het een 1,5 u wandelen naar gletsjer. Makkelijk te doen. Je schijnt ook hikings op de bodalsbreen te kunnen boeken. Neem bij zonnig weer ook nog een trui mee want op de gletsjer is het ijzig koud.

Je kan helemaal op de gletsjer komen, je kan zover lopen als je wil loop dan wel langs de zijkant over de stenen, voor de veiligheid. In elk geval is de ongereptheid hier enorm. Waren niet meer dan 20 mensen, echt nog bijzonder.

Gereisd Met partner in juli 2010

fantastisch dorpje

fiona
    10-7-2009

Eeen heel leuk dorpje met een mooie trieste geschiedenis.Die geschiedenis wordt verteld in/bij het witte prachtige kerkje op een heuvel in Loen.Dus kijken!!!Vooral het Lovvatnet achter Loen is prachtig!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008
Loen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 10 reviews