Sorteren

Reviews over accommodaties in Sogn og Fjordane

Prachtig verblijf

Wilrieke
    18-9-2018

Prachtig verblijf. Je het uitzicht op het fjord, waar je een kans hebt om bruinvissen te zien zwemmen. In de buurt vind je meerdere watervallen, prachtige wandelroutes in jottunheimen en jostedalsbreen. Wij hadden een penthouse. Het was brandschoon en groot. Wij komen hier zeker nog eens terug, er is in de buurt van skjolden nog genoeg te ontdekken.

Zwembad krijgt een 7, er is geen zwembad maar bij warm weer kun je prima in het fjord badderen. In het dorpje is een strandje aan het water

Wat een uitzicht

FrisseFries
    3-9-2018

Vanuit je hut(je) en veranda een prachtig uitzicht over het fjord.

Langsvarende bootjes en cruise schepen, heerlijk, met een beetje fantasie heb je het idee dat je zelf een cruise aan het maken bent.

Keurig sanitair.

Wel wat afgelegen, in het redelijk dichtbij gelegen Vik is nog wel het 1 en ander aan winkels e.d.

Wil je verder dan moet je de ene kant om langs een indrukwekkend natuurgebied en de andere kant op met de pont.

Een tochtje naar Arnafjord is erg leuk.

Joyce V
    28-8-2018

Heel fijn huisje (wij hadden nr 2 volgens mij) met prachtig uitzicht op de (uitloper) Sognefjord. Dichtbij schoon toiletgebouw. Zeer vriendelijke eigenaren. Leuke wandelingen in Laerdal (vraag ernaar bij de receptie). Ook een aanrader voor vogellaars! Notenkraker, sijs, glanskop, .... vanalles! We hebben hier 4 nachten heerlijk genoten en komen hier zeker nog eens terug :)

Top. Graag bij douche een opstaand randje en water

Fam Bertrand
    26-8-2018

We hadden huisje nr 13 geboekt. Een prima knus gezellig huisje voor een goede prijs. Wel wat vochtig en weinig serviesgoed. Door het ene raam hadden we een fenomenaal uitzicht op de gletsjer en het prachtige meer en door het andere raam hadden we uitzicht op een schuur met een sloopauto en wat motorblokken. Dat laatste vonden we minder. De huisjes staan tegen de berg. Je moet de weg oversteken om bij de camping en het restaurant te komen. De speeltuin vond ik verouderd, maar onze jongste van 5 heeft er prima gespeeld. Bij het meer was het fantastisch. Je kunt er kano's, motorbootjes en een waterfiets huren. Het restaurant is geweldig. Tegen een goede prijs krijg je heerlijk te eten. Het wordt door de eigenaren zelf bereid. Echt top.

Je kunt er fantastische dingen doen. We hebben heel veel gletsjers gezien, maar de Bødalsbreen was onze favoriet. De tol 40 kronen is het meer dan waard. Een spectaculaire bergweg brengt je naar boven.

uitstekende camping aan de Sognefjord.

Bram Wagemans
    23-8-2018

Fijne camping met uitstekende voorzieningen. Goede service aan de balie.

Klein winkeltje aanwezig. Een grote keuken waar alle gasten kunnen koken en tevens eten. Fijne douches, wc en overige sanitair aanwezig. Uitstekende plaatsen, die duidelijk aangegeven zijn. Het uitzicht over de Sognefjord en Sognedalsfjora.

Fijne camping voor op doorreis, maar ook om enkele dagen te staan.