Sorteren

Reviews over accommodaties in Sogn og Fjordane

Mooie en schone camping

Henk van Geffen
    14-6-2018

Mooie en schone camping, met uitzicht op de Sognefjord, mooie en schone hutten. De enigste opmerking dat de WiFi beter zou kunnen, vooral het achterste gedeelte van de camping

Heerlijke locatie

Familie Zandvliet
    25-7-2017

Heerlijk zo'n huis op palen in het fjord. Wij hadden gekozen voor een appartement op de eerste verdieping, gezien de eerdere recencies. We zijn 5 dagen hier gebleven en elke dag is het genieten van het uitzicht. Skjolden heeft een binnenzwembad, waarvan onze kids een paar keer hebben genoten. In het hotel van Skjolden kun je een heerlijke burger eten en in het zaakje ernaast, tegenover de supermarkt, hebben wij een aantal keer genoten van een heerlijke cappuchino. Het cafe restaurant bij de appartementen, stelt niets voor en ging alleen open toen een cruiseschip aanmeerde. Dit alles ligt op prima loopafstand. Het appartement is basic ingercht, maar het ontbreekt aan niets. Er zijn leuke dingen te doen in de omgeving. Wij hebben genoten van deze locatie.

mooie omgeving

Jet
    27-6-2016

Hotel ligt centraal om in de omgeving leuke uitstapjes te maken. Ontbijt is heel goed ook overdag gratis koffie. eten is ook lekker in de restaurants. kamer is schoon maar balkons ogen verouderd. Kamer aan de achterkant heeft geen mooi uitzicht.

Fantastisch, prachtig gelegen

bg_santen
    5-7-2015

prachtig gelegen, oude gedeelte veelvuldig gefotografeerd.

eten was goed, echte aanrader.

Sogn og Fjordane scoort een 8,2 uit 10, op basis van 152 reviews