Sorteren

Reviews over accommodaties in Sør-Trøndelag

geweldig

van oostrom
    23-8-2017

ontzettend leuk en schoon appartement met een geweldig uitzicht!

Omgeving is erg mooi ,niet vergeten dichtbij Magalaupet te bezoeken.....wanneer je met kleine kinderen komt reken dan niet op leuke tv...er zijn 8 netten waarvan 2 het al niet doen.

slaapkamer met stapelbed is erg klein en niet geschikt voor kleine kinderen....ouderslaapkamer is oke maar verder niet erg ruim,ruime keuken met eettafel waar je met 8 mensen aan kunt zitten....magnetron,afwasmachien( tje) oven en goede ijskast!

Erg genoten hier met als hoogtepuntje in de avond het geweldige uitzicht over het dal!!

prima campings

Vincent de Bot
    24-8-2014

3 nachten verbleven in een mooie 4 persoonshut met stapelbedden. Voorzieningen zijn top toiletten, douches en keuken zijn splinternieuw en modern.