Sorteren

Reviews over accommodaties in Sør-Trøndelag

Geweldig !

Sonja Noort
    14-1-2018

Prachtige omgeving in de buurt van natuurpark dovrefjell. Deze plaats was onderdeel van reis via touroperator echt Wauw!

Prachtig uitzicht

Jelle
    4-9-2017

Huisje is simpel, slaapkamers zijn klein. Voor 5 personen is het huisje te klein, er moest een op de slaapbank slapen in de woonkamer. Op het balkon heb je een prachtig uitzicht over de bergen. Op het park is verder niks te doen, zelf voor broodjes moet je naar de supermarkt. Wel een erg vriendelijke ontvangst bij de receptie.

geweldig

van oostrom
    23-8-2017

ontzettend leuk en schoon appartement met een geweldig uitzicht!

Omgeving is erg mooi ,niet vergeten dichtbij Magalaupet te bezoeken.....wanneer je met kleine kinderen komt reken dan niet op leuke tv...er zijn 8 netten waarvan 2 het al niet doen.

slaapkamer met stapelbed is erg klein en niet geschikt voor kleine kinderen....ouderslaapkamer is oke maar verder niet erg ruim,ruime keuken met eettafel waar je met 8 mensen aan kunt zitten....magnetron,afwasmachien( tje) oven en goede ijskast!

Erg genoten hier met als hoogtepuntje in de avond het geweldige uitzicht over het dal!!

Plek is adembenemend

Jacqueline
    8-9-2016

Gehorige appartementen en best klein

Mooie ligging

Wolf
    8-8-2016

Mooi appartement met schitterend uitzicht. Oppdal ligt centraal en is goed uigangspunt voor allerlei activiteiten. Enthousiaste ontvangst.