Sorteren

Reviews over accommodaties in Rogaland

Perfect

Angelique Marsen
    8-11-2018

Fijn hotel en op loopstand van het centrum. Met de flybussen praktisch voor de deur afgezet , ideaal. Ook het zwembad is erg mooi en ontbijtbuffet zeer goed ook voor mijn man die helaas glutenvrij moet eten was het goed verzorgd.

Goede uitvalsbasis bezoek preikestolen

Henk Zwagerman
    24-8-2018

Camping voldoet prima voor een bezoek aan de preikestolen. Nederlands personeel helpt je op een aardige manier, verse broodjes ,eetgelegeheid etc. Sanitair voldoet, maar door de drukte niet altijd voldoende en/of schoon. Apart camper gedeelte zag er niet uit, maar camperaars vinden dat blijkbaar prettig. Gedeelte voor tenten en caravans is mooier. Voor ons zeker niet de mooiste Noorse camping, maar voor een bezoek aan de preikestolen is dit een prima uitvalsbasis.

Uitstekende gelegen voor de Preikestolen!

Bram Wagemans
    23-8-2018

Camping gelegen aan de Preikestolvegen, de weg die je zo'n 4km verderop naar het beginpunt van de wandelroute naar de Preikestolen brengt. Een redelijk grote camping voor Noorse begrippen. Voldoende ruimte voor campers, caravans en tenten. Camping voorzien van restaurant, souvenierswinkel en enkele levensmiddelen. In de ochtend zijn er ook vers gebakken broodjes verkrijgbaar. Er is 1 sanitair gebouw, welke wordt ondersteund met noodgebouwen. Dit kan nogal drukbezocht zijn als het druk is op de camping. Maar verder van alle gemakken voorzien. Er zijn 2 buslijnen die je van de camping naar het beginpunt van de Preikestolen brengen. Een retourtje voor 2 volwassenen is net zo duur als de parkeerkosten bij het beginpunt.

geweldig

Simon
    4-7-2018

Vriendelijk, behulpzaam, zeer schoon, goede uitvalbasis

Verrassend

Gerda
    2-7-2018

We kwamen hier toevallig terecht na het beklimmen van Preikestolen, het is een aparte maar relaxte camping in het "openluchtmuseum" toilet/douche bij receptie beslist niet goed maar in het andere gebouw beter, locatie prima en ontvangst ook.