Sorteren

Reviews over accommodaties in Rogaland

Vriendelijkheid & prijs/kwaliteit in verhouding

Indra de Hoog
    16-8-2017

Ontvangen door een zeer vriendelijk echtpaar. De camping ligt langs de weg maar dit is niet storend. Gelegen aan het meer; daar kan geen zwembad tegen op. Het sanitair en de keuken zijn minimaal maar het werkt allemaal. Fantastische plek!

Mooi fris hotel

Nicolet Hoff
    10-8-2016

Het hotel heeft een centrale ligging. Je loopt zo het centrum in. De lobby heeft een nespressoapparaat waar je gratis koffie en thee kunt drinken. Er is internet en wifi. De lobby oogt fris en modern. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Kamers zijn modern maar niet al te ruim. Bed is goed, maar ook niet ruim.

zo wil je elke ochtend wakker worden

majo
    29-8-2015

We konden het eerst niet vinden, beter wegbewijzering zou handig zijn.

Verder superlocatie. Echt tot rust komen met een geweldig uitzicht vanaf het terras en ook vanaf de bank of eettafel. Mooie natuur.

Van de camping zelf niet veel gezien, zag er niet overal even schoon uit.

Receptie vaak niemand aanwezig. Maar goed wij komen in Noorwegen voor rust en natuur en daar is hier voldoende van.

En houd je van vissen dan is dit helemaal een paradijsje. Mogelijkheden om ook een bootje te huren in hun eigen haventje.