Sorteren

Reviews over accommodaties in Rogaland

Prima camping

B
    14-8-2017
    Ben verbaasd over de negatieve reacties hier, prima camping voor een bezoek aan de Preikestolen. In Noorwegen zijn veel campings pruttig na regen, dus daar is deze camping geen uitzondering in en op veel campings is niet eens wifi. Hier wel douches zonder muntjes. En broodjes 's morgens. Prima!

Mooi fris hotel

Nicolet Hoff
    10-8-2016
    Het hotel heeft een centrale ligging. Je loopt zo het centrum in. De lobby heeft een nespressoapparaat waar je gratis koffie en thee kunt drinken. Er is internet en wifi. De lobby oogt fris en modern. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Kamers zijn modern maar niet al te ruim. Bed is goed, maar ook niet ruim.

zo wil je elke ochtend wakker worden

majo
    29-8-2015

We konden het eerst niet vinden, beter wegbewijzering zou handig zijn.

Verder superlocatie. Echt tot rust komen met een geweldig uitzicht vanaf het terras en ook vanaf de bank of eettafel. Mooie natuur.

Van de camping zelf niet veel gezien, zag er niet overal even schoon uit.

Receptie vaak niemand aanwezig. Maar goed wij komen in Noorwegen voor rust en natuur en daar is hier voldoende van.

En houd je van vissen dan is dit helemaal een paradijsje. Mogelijkheden om ook een bootje te huren in hun eigen haventje.

Rogaland scoort een 6,7 uit 10, op basis van 55 reviews