vakanties Nordland

Reviews over accommodaties in Nordland

Een super goed verzorgde reis. Doen!

Joke en Elly,
    25-10-2018

Het was ren fantastische ervaring om in deze B&B te verblijven. De eigenaren zijn heel flexibel en zullen er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Je voelt je er heel snel thuis! De maaltijden zijn altijd een verassing en heerlijk. De wandeltochten met mooie uitzichten super.

"De kampvuur hut" te gek gezellig.

De eigenaren krijgen van ons een dikke 8!

De moeite waard om er heen te rijden!

Yvonne Niestadt,
    25-7-2018

Dit schattige, knus en gezellig huisje staat in een piepklein gehucht, ver van alle geluiden en geuren en geroezemoes van een stad. Wij hadden het geluk om hier de middernachtzon te mogen zien, onder het doorgaande gekwetter en gejuich van de vogels om ons heen. Het was magisch. Het huisje is overgenomen van een 101 jarige oude dame en is in haar gezellige styl gehouden.. natuurlijk met wat nieuwe aanpassingen, maar dat neemt niet weg van de heerlijke, gezellige atmosfeer.. het was een huis van huis. Als ik de moed had om in de winter door Noorwegen te rijden, zou het voor mij nogmaals een rede zijn om in de sneeuwperiode terug te komen. Ontbijt is zoals een ontbijt moet zijn, je mag broodjes maken en meenemen voor de lunch (papieren zakjes zouden hier beter bij passen dan de huidige plastische). De eigenares kookt blijkbaar voor de gasten, je mag "mee-eten" tegen betaling uiteraard. Het was een enorm succes. Ik kan het aanbevelen.

Voor herhaling vatbaar, wat een unieke ervaring.

Tonnie,
    1-5-2018

Echt een aanrader, noorderlichtreis bij Frans en Marijke, in Kristine Moen Huset, Gelukkig geen 5 sterren hotel, maar lekker gewoon , warm en knus. Zonder poeha.

Voelde me er direct thuis. Buiten sneeuw en zon, binnen altijd warm. En iedere avond genoten van het Noorderlicht. Eten en drinken was prima verzorgd, zo ook het dagprogramma. Heel verrassend en afwisselend. Nu een maand later , ben ik nog steeds aan het nagenieten van deze bijzondere reis.

Heel mooi land

Piet Van Den Berg,
    28-1-2018

Wij waren hier met de camper

Het is daar zo mooi , geweldige natuur

Miedema,
    9-3-2017

Scandinavia in z'n geheel is geweldig de natuur is varieerend,

We hebben deze reis gemaakt via touroperator, en langs allemaal hytters , die op goede campings staan.

We zijn gestart in noorwegen en helemaal aan de noordkaap toe geweest , en via de kust weer terug .

Een aanrader !!!!!