Sorteren

vakanties Nordland

Reviews over accommodaties in Nordland

Ideale lokatie om de Lofoten te ontdekken

Wiro & Judith
    23-3-2016

Luxe Rorbusuites, authentieke en comfortabele Rorbuer en een prima restaurant. Op loopafstand bovendien een supermarkt, diverse winkels en restaurants voor de afwisseling.

We kregen in eerste instantie een Rorbu met uitzicht op een droogvallende inham en twee lossen bedden. Niet helemaal wat we ons hadden voorgesteld voor een romantische weekje om ons 25-jarig samenzijn te vieren maar na reclameren bij de receptie werden we prompt overgeplaatst naar een luxe Rorbusuite met heerlijk 2-persoon bed, eigen sauna en fantastisch uitzicht over de haven. Enkele dagen later konden we alsnog proeven van de authentieke sfeer van een originele Rorbuer met geweldig uitzicht over het water en de kust van Svolvaer. 's Avonds heerlijk in slaap vallen met het geluid van de golven die op de rotsen breken.

Het was door de winterse omstandigheden her en der behoorlijk glad (tip: neem van die losse spikes mee voor onder je schoenen) maar het centrum van Solvaer ligt op loopafstand en je kunt daar allerlei winkels, restaurants en een supermarkt vinden.

Met een heldere hemel is een parkje op het eiland zelf al een goede plek om het Noorderlicht te kunnen zien.

Verder kunnen we Nature Safari (niet de RIB-boot versie) en Sneeuwschoen excursie erg aanbevolen.

rustig hotel in rustige plaats

Ton
    17-11-2015

Als doorgangs-hotel een prima plek. Eten en drinken zijn er goed.

kamers zijn goed en schoon, badkamer is goed en schoon.

Camping op de Vesteralen

Spaan46
    17-11-2014

Camping in het midden van de Vesteralen. Er is niet veel te doen, maar is een doortrek adres. Het sanitair is redelijk en de ontvangst is vriendelijk in het Engels. Wifi is gratis.