vakanties Hordaland

Reviews over accommodaties in Hordaland

Leuk avontuur

Sandra,
    14-1-2019

Het hotel blijkt enkele appartementen te hebben die verderop gelegen zijn. Het zijn dus níet die leuke huisjes die je ziet op de foto’s van de omgeving. Appartementen zijn privé eigendom en dus verschillend ingericht. Wel zijn ze allemaal gloednieuw en groot. Super mooi ingericht en heel compleet (incl wasmachine en droger en apparaat om skischoenen te drogen!). Beneden een groot verwarmbaar hok voor je ski’s. Helaas te ver van skilift gelegen (en weg was spekglad) dus wij legden s ochtends alle spullen in de (huur) auto en reden naar de kinderskiweide. Vanaf daar stap je zo de sleeplift in en ski je naar de stoeltjeslift.

Pizzeria in hotel is gezellig en lekker gegeten. A la Carré restaurant in hotel is duur en sfeerloos/fel licht. Restaurantje aan piste voor lunch was leuk! Skigebied is klein maar leuk voor paar dagen. Wij vonden het een mooi avontuur!

aanrader!

van soest,
    1-9-2018

Al vaker in Voss verbleven op resort bavalstunet.....prachtige woning die zeer warm en smaakvol is ingericht, uitzicht over het dal en op de bergen eromheen.

De woning is zeer luxe met sauna, grote badkamer...enorme tv, uitgebreide keuken met de nieuwste snufjes en heerlijke bedden, al vele malen op dit resort heerlijke dagen gehad....een aanrader voor iedereen!!

Fantastisch voor een bezoek aan Bergen.

Henk Zwagerman,
    25-8-2018

Dit was in onze rondreis niet de mooiste camping, maar voor een bezoek aan Bergen heel praktisch. Zo staan de caravans op een soort grind laan met een stukje gras voor elke caravan; niet "mooi" wel heel praktisch in zo'n regenachtig gebied. Ook het openbaar vervoer voor de deur en "de Bergenkaart" te koop bij de receptie is erg makkelijk. Met de Bergenkaart kun je onbeperkt met openbaar vervoer en zijn veel musea gratis; aanrader. Verder zijn de voorzieningen op de camping prima. Schoon en voldoende sanitair, verse broodjes etc.

Eigenaar zeer behulpzaam. Hij betaalde zelfs taxibusjes voor zijn gasten toen de openbaar vervoer bussen de hele ochtend door reden omdat ze vol zaten. Klasse!

Voor kinderen weinig te doen, maar die gaan vast mee naar de stad.

Prachtig appartement!

Mirjam,
    14-8-2018

We waren hier een paar dagen in de zomer. Wat een geweldig appartement! Prachtig ingericht, compleet uitgeruste keuken, wasmachine en droger, prima bedden.

Om het appartement heen is verder niets te doen, het ligt vrij ver van Voss af.

Wij zijn vanaf hier 'n dagje naar Bergen gegaan, dat was wel wat verder rijden dan gedacht. We zijn ook met de Flamsbaan geweest, hoewel het een mooie treinrit is, vonden we het het geld niet helemaal waard.

Prachtig uitzicht

Evi,
    6-8-2018

Mooie huisjes, uitzicht is prachtig. Nadeel, vond ik, is dat mensen zelf kunnen schoonmaken en dat zie je. De wifi deed het niet; tot we ontdekten dat het wifikastje in een metalen kast in de muur was geplaatst. Tsja, dan kom je niet ver natuurlijk. Toen we hem daaruit haalden, deed de wifi het fantastisch. Mooie grote keuken met alles erop en eraan. Ik was ook erg blij met het mooie balkon en de eigen wasmachine. De schapen voor de deur zijn leuk voor het vakantiegevoel, maar zorgen voor de nodige overlast (poep). Met een touw houd je ze bij de voordeur weg. Wij waren hier in de zomer en dan is het erg rustig. Ik weet niet hoe het in de winter is. In Voss zelf is van alles te doen. Voor kinderen is er verder niets op het park te doen. De huisjes liggen wat uit elkaar en het voel niet aan als 'park', zoals je dat bij Landal of Centerparcs hebt. Let op bij het afrekenen. Bij ons maakten ze een rekenfout.