Sorteren

Reviews over accommodaties in Hordaland

aanrader!

van soest
    1-9-2018

Al vaker in Voss verbleven op resort bavalstunet.....prachtige woning die zeer warm en smaakvol is ingericht, uitzicht over het dal en op de bergen eromheen.

De woning is zeer luxe met sauna, grote badkamer...enorme tv, uitgebreide keuken met de nieuwste snufjes en heerlijke bedden, al vele malen op dit resort heerlijke dagen gehad....een aanrader voor iedereen!!

Fantastisch voor een bezoek aan Bergen.

Henk Zwagerman
    25-8-2018

Dit was in onze rondreis niet de mooiste camping, maar voor een bezoek aan Bergen heel praktisch. Zo staan de caravans op een soort grind laan met een stukje gras voor elke caravan; niet "mooi" wel heel praktisch in zo'n regenachtig gebied. Ook het openbaar vervoer voor de deur en "de Bergenkaart" te koop bij de receptie is erg makkelijk. Met de Bergenkaart kun je onbeperkt met openbaar vervoer en zijn veel musea gratis; aanrader. Verder zijn de voorzieningen op de camping prima. Schoon en voldoende sanitair, verse broodjes etc.

Eigenaar zeer behulpzaam. Hij betaalde zelfs taxibusjes voor zijn gasten toen de openbaar vervoer bussen de hele ochtend door reden omdat ze vol zaten. Klasse!

Voor kinderen weinig te doen, maar die gaan vast mee naar de stad.

Prachtig appartement!

Mirjam
    14-8-2018

We waren hier een paar dagen in de zomer. Wat een geweldig appartement! Prachtig ingericht, compleet uitgeruste keuken, wasmachine en droger, prima bedden.

Om het appartement heen is verder niets te doen, het ligt vrij ver van Voss af.

Wij zijn vanaf hier 'n dagje naar Bergen gegaan, dat was wel wat verder rijden dan gedacht. We zijn ook met de Flamsbaan geweest, hoewel het een mooie treinrit is, vonden we het het geld niet helemaal waard.

Prachtig uitzicht

Evi
    6-8-2018

Mooie huisjes, uitzicht is prachtig. Nadeel, vond ik, is dat mensen zelf kunnen schoonmaken en dat zie je. De wifi deed het niet; tot we ontdekten dat het wifikastje in een metalen kast in de muur was geplaatst. Tsja, dan kom je niet ver natuurlijk. Toen we hem daaruit haalden, deed de wifi het fantastisch. Mooie grote keuken met alles erop en eraan. Ik was ook erg blij met het mooie balkon en de eigen wasmachine. De schapen voor de deur zijn leuk voor het vakantiegevoel, maar zorgen voor de nodige overlast (poep). Met een touw houd je ze bij de voordeur weg. Wij waren hier in de zomer en dan is het erg rustig. Ik weet niet hoe het in de winter is. In Voss zelf is van alles te doen. Voor kinderen is er verder niets op het park te doen. De huisjes liggen wat uit elkaar en het voel niet aan als 'park', zoals je dat bij Landal of Centerparcs hebt. Let op bij het afrekenen. Bij ons maakten ze een rekenfout.

Prachtige ligging, maar wat druk en vol

Pleunemans
    30-7-2018

Prachtige ligging, maar erg vol in zomervakantie. Wij troffen een wat onvriendelijke jongen bij de receptie, die klaagde over de drukte, dat we maar moesten zoeken naar beschikbare elektriciteit en dat hij er bij voorbaat niks aan kon doen als er weinig plek zou zijn. Inderdaad, de mooiere plekken hadden geen ruimte meer bij de elektriciteit, ook niet met 50m kabel. Uiteindelijk prima plekje gevonden, maar voor tenten is niet alles handig qua ondergrond (scheef). Het meer is prachtig, maar ijskoud en niet zwembaar. Sanitair is prima, maar niet altijd schoon en fris. Speeltuintje is leuk. Broodjes te bestellen bij receptie. We hadden ons verheugd op deze camping, maar zijn korter gebleven dan gepland. Het was voor ons wat te druk en vol. Natuurcentrum ligt op 500m afstand, leuk om te bezoeken.