Sorteren

Reviews over accommodaties in Hordaland

Prima camping om nog eens naar terug te gaan !

Jacques
    13-7-2018

Uitstekende camping om alles in de omgeving te gaan bekijken. Net sanitair. Mooi grasveldje. Sommige plaatsen zijn duidelijk afgebakende plaatsen dmv van boompjes. Andere plaatsen kunnen wat kleiner zijn als het s'avonds vol loopt. Voornamelijk campers.

De weg is niet storend . Supermarkt op loopafstand, VVV aan overzijde supermarkt.

Voor het staafkerkje moet je entree betalen.

Jammer dat om 8 u s'avonds de zon al achter de berg zakte.....

Geen speeltoestellen voor kinderen.

Huisjes in een prachtige omgeving

ML verhoeven
    4-9-2016

Dit is een echt skioord wat prachtig gelegen ligt op de bergen.Het huisje was een nette en ruim appartement met een ruime woonkamer/2 ruime slaapkamers en zelfs een droger en een wasmachine.Helaas voor mijn dochter geen Wifi.Daarvoor moet je naar het naast gelegen hotel.Mooie omgeving maar er is in de buurt weinig te doen.Je kunt duidelijk merken dat eind augustus het zomer seizoen voorbij is en alle restaurants/winkels in de buurt al rond 19:00 sluiten.Verder zeer vriendelijk geholpen bij de receptie als je vragen hebt.

Fantastisch hotel met uitstekende ligging

Laura
    25-7-2015

Wij zijn hier 1 nacht geweest ivm onze rondreis door Noorwegen. Het hotel ligt midden in het centrum. Alles is lopend te bezoeken. Het is een prima hotel. Onze kamer was ruim genoeg. We hebben in het hotel alleen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Dit was prima verzorgd, alleen een beetje druk in het restaurant en daardoor wat weinig plaats en moesten we met andere gasten aan lange tafels zitten.

Top

Marie
    19-5-2015

Geweldige ligging. Heerlijk bed. Super ontbijt

afgelegen, maar prachtige locatie!!

Lovika
    28-1-2014

Inderdaad erg afgelegen, maar wat een prachtige locatie. Prijs-kwaliteit is erg goed. Wij zijn hier in 2004 geweest en ik kan het me nog goed herinneren. Een mooi appartement en werkelijk een prachtig uitzicht met een leuk strandje erbij. Wij hadden zeer mooi weer en hebben hier dus met onze meid (die toen net 1 jaar was) van kunnen genieten. Vanuit hier kun je de omgeven gaan verkennen.