8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Resort Trysil voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Radisson Blu Resort Trysil in het Nederlands

Geweldige plek

Marjolein
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

erg mooi en groot kindvriendelijk hotel aan de skipiste met goede voorzieningen zoals meerdere restaurants en een ruim zwembad

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

mooi hotel

mirjam
21-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel. Ik vond ontbijt erg uitgebreid. Er zat zelfs groente bij. Verder hadden ze heerlijk zwembad met diverse sauna's en bubbel baden.Kamer vond ik ruim. Ik miste alleen extra kussen. En ik vond dat weinig zeep was in badkamer. (wel veel shampoo). Verder miste ik een bad?Omgeving is prachtig. Alleen ver van centrum om even snel boodschappen te doen. Komt ook omdat wij in voorseizoen zitten. En dit wintersport omgeving is. Dus supermarkt en restaurants om het hotel waren nog dicht.Behalve in het hotel maar die was erg duur.

Gereisd Met partner in september 2012

Heerlijk luxe hotel

Heleen
2-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik was hier in februari 2010 voor enkele dagen. Het hotel is mooi afgewerkt, met mooie materialen. Veel hout en steen. Bij de receptie is een grote open ruimte met de lounge en open haard waar je nog even lekker kunt zitten als je terug komt van het skien. Je kunt echt tot aan het hotel skien. Er zijn verschillende restaurants, van take away tot a la carte. Het is een luxe hotel, dus de prijzen liggen ook wat hoger. Alcohol is duur, maar dat weet je van te voren. Je kunt ook wat halen in de supermarkt. Het ontbijt is heel goed.

Ik was er iets te kort om ook van het zwembad en de wellness gebruik te maken, maar dat zag er wel allemaal verzorgd uit. Vriendelijk personeel.

De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Je hebt er eigenlijk alles wat je nodig hebt. De bedden zijn heerlijk.

Ik zou het zowiezo aanraden aan anderen en er zeker nog een keer naar terug gaan. Skien in Trysil is trouwens super!

Gereisd Met partner in februari 2010

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben hier een week wintersport gevierd. Het hotel is mooi ingericht en ligt geweldig goed naast de piste en je kunt zo van de piste de ruimte inwandelen waar je ski's en toebehoren kan stallen. Het zwembad en de bowling in het hotel was een leuke extra ontspanning, het skigebied biedt genoeg voor alle niveaus. De kamers zijn ruim en goed geschikt voor een familie met kinderen. Het eten in het hotel vonden we wat junkfood achtig;een pizzarestaurant, een soort hamburgerrestaurant, een buffet , of a la carte. Geweldige kookkunsten worden er niet vertoond maar voor een week prima. Wel een heerlijk ontbijtbuffet. Drankjes zijn absurd duur in heel Noorwegen en dus ook in dit hotel. De prijzen van de drankjes in de minibar zijn zelfs hilarisch te noemen. We vonden het personeel vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak werd door pubers gedaan dus dat was af en toe minder. Wij hebben het prima gehad hier en willen graag volgend jaar terugkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Resort Trysil in Trysil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Resort Trysil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.