Noresund-Norefjell

We hebben een aantal aanbieders voor Noresund-Norefjell voor je op een rij gezet:

Reviews over Noresund-Norefjell

Prachtige ligging erg mooie natuur

Dennis,
    23-5-2016

De ligging is erg mooi en de omgeving ook. Oslo is op een 1uur tot 1,5 uur rijden en de weg er alleen al naar toe is werkelijk prachtig. Mooie optie om een dag naar Oslo te gaan. Het dorp is erg rustig en er zijn wat winkels verder is er veel natuur. Nadeel is dat je elke keer als je naar het hotel rijdt moet je tol betalen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Erg mooi hier!!!!!!!!!

yvonne,
    12-9-2008

App zijn echt geweldig,sauna,wasm,afm, open haard alleen met kinderen van de leeftijd boven de 10 jaar is hier niks te beleven,maar kom je voor je rust is het hier heerlijk,bij de receptie zijn erg vriendelijk en doen alles voor je.

Gereisd met partner in september 2008

echt een hele mooie omgeving super appartement alles en de

kleine staarman,
    9-7-2008

echt een hele mooie omgeving super appartement alles netjes en nieuw de mensen van de receptie zijn heel vriendelijk en gastvrij ze hebben ons heel goed geholpen jammer dat we maar 3 dagen konden blijven

Gereisd anders in juli 2008
Noresund-Norefjell scoort een 8,4 uit 10, op basis van 6 reviews