Vakantiepark Duinrellstersterster

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Naast het gelijknamige attractiepark in Wassenaar ligt Vakantiepark Duinrell. Het kan in het park door de gunstige ligging aan de drukke kant zijn. Op het park is een supermarkt maar er is ook een eetgelegenheid aanwezig. Behalve het attractiepark en het Tikibad ligt het park ook dichtbij Den Haag en Scheveningen.

1012 reviews over Vakantiepark Duinrell

• 9Daan18-01-2020

Prima

Goed te doen Zijn hier 4 jaar geleden ook geweest en toen was het zwembad vies en koud Huisje ook prima hadden een 6 p budget met onze hond Na het lezen van de andere berichten hier Viel het ons mee .

• 10Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    8Maarten31-12-2019

Heerlijk weekendje Duinrell

We waren wat huiverig voor ons verblijf gezien de meest recente reviews over de staat van de Duingalows. Wij zaten in een Comfort bungalow nr. 341. Bij aankomst was de prachtige gaskachel (lijkt op een openhaard) heerlijk aan, dus een warm welkom. De staat van de bungalow was prima, netjes en schoon. Het lampje boven het aanrecht knipperde en na 1 belletje was deze binnen een kwartier gerepareerd. De huiskamer ziet er verder goed uit, heerlijke bank en een mooie grote flatscreen TV. De slaapkamers zijn goed van formaat en de bedden slapen heerlijk.

Wij hebben ons prima vermaakt voornamelijk in het Tikibad. Wat een super glijbanen zijn het allemaal, onze twee dames van 11 en 14 jaar hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en de glijbanen, tip ga in de ochtend. Het attractiepark was leuk, wat we wel jammer vonden is een aantal attracties gesloten waren, bv. Aqua Swing, Mad Mill en Niagara Superroetjs, ondanks het winterseizoen.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2Nikki28-11-2019

Drama, belachelijk, schade, vies

DRAMA... Wij hebben +/- 700 euro betaald voor een 'kindvriendelijke duingalow'. Bij aankomst was het meteen duidelijk dat het een vochtige rommel was binnen. Kindervoetjes waren binnen 10 minuutjes helemaal zwart, kinderen kunnen gewoon de Duingalow uitrennen (geen kindvriendelijke deurklinken, geen passende kinderstoelen, geen kinderbestek. Daarnaast hadden we boodschappen gedaan in de Duinrell winkel, volgende ochtend bedorven en stank want de koelkast bleek kapot te zijn. De jongste heeft Bronchitis en door het vocht in de Duingalow flink benauwd geweest. In de ochtend gebeld over de viezigheid en ze hadden een schoonmaakploeg langs gestuurd. Er lag een briefje op het aanrecht dat ze het verzoek hadden uitgevoerd maar het was nog net zo vies. Dit was voor ons de druppel en we zijn binnen 24 uur weer vertrokken naar huis. We wilden echt geen minuut langer in die ellende zitten. We kregen 15% korting op ons volgende duingalow verblijf

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 2Youssef Zaha25-11-2019

Een keer, maar nooit meer!

Slechtste vakantiepark die er bestaat! Kijk uit voor de leuke en prachtige foto’s die ze laten zien van het vakantiepark. Bungalows heel erg smerig en vochtig, niet geschikt voor kinderen en meedenkend zijn ze helemaal niet. Uiteindelijk van de drie dagen (700 euro), maar één dag gebleven. Ter compensatie bieden ze 15% korting op het volgende verblijf, lachwekkend dus! Nou, wij hoeven er niet meer naar toe! Laat je niet in de maling nemen door deze malafide praktijken! Wij voelen ons in ieder geval belazerd. Op internet zijn duidelijk genoeg negatieve reviews te lezen. Spijtig dat we ze niet van te voren hadden gelezen, want wij hadden veel meer verwacht van een bekende vakantiepark.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 4Pietie24-10-2019

Nooit meer.

Hygiene zeer slecht, weinig service en park/zwembad zijn voor de massa opgezet. Inchecken zwembad verliep heel chaotisch en kleedruimtes zijn heel klein. Duingallow rook muffig en overal spinraggen. Tevens was de magnetron vies, badkamer veel vlekken en dekbedden zooo smerig met bloedspatten! Onder een bed trof ik afval van een vorige bezoeker. Voor kinderen van 1,5 jaar was niets te doen behalve wandelen in het bos. Speeltuinen zijn niet op ze ingericht en het attractiepark biedt ze ook nog niets. We zijn eerder weggegaan. Thuis genieten we meer!

• 6Activiteiten

• 4Kw19-10-2019

Vies!

We zouden een midweek in duingalow 463 verblijven. Buiten dat de caravan muf en schimmelig was bleek het ook erg smerig. Bestek lag vies in de la, servies stond smerig in de kast. Er lagen dingen onder de bank die daar niet thuis horen en de vloer plakte. Na 1 nacht last van keel en hoofdpijn. Bij de receptie klacht ingediend. Enige mogelijkheid was verhuizen naar nr. 444. Iets minder muf, maar net zo smerig. Daar troffen we enkele medewerkers van de technische dienst. Deze meneer liet ons weten dat er wel meer vrij was en ging op zoek naar een alternatief. Uiteindelijk konden we verhuizen naar een premium duingalow en hebben we nog van onze vakantie kunnen genieten. Waren we deze medewerker niet tegen gekomen dan waren we wellicht huiswaarts gekeerd. Wat de medewerkers van de technische dienst voor ons hebben gedaan was fantastisch.

Al met al vond ik dit park erg duur voordat je krijgt. We hadden rechtstreeks bij Duinrell geboekt

• 4Activiteiten

• 5Eveline29-09-2019

we gaan niet meer terug!

Voor ons de tweede keer in Duinrel. De eerste keer in 2015 vonden we het echt leuk. Daarom nog eens terug gegaan. Maar wat viel het deze keer tegen!!! Duingalow vies en smerig! Overal vettig en schimmel. Te smerig voor woorden. Om 17u alle attracties al gesloten! En overige horeca al om 21u. Bij aankomst na 4 uur rijden nog een 45 min in de rij moeten wachten aan check-in, niet evident met 3 jonge kids. We hadden 2u Tikibad inclusief omkleden per dag. Dit is toch wel heel weinig. Alle pashokjes bezet dus tegen dat we alle 5 omgekleed waren..... Uit het zwembad opnieuw hetzelfde liedje. Horeca was goed maar erg prijzig. We houden het op 2x Duinrel, geen 3de keer meer!

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 5Stefan12-09-2019

Nóóit never meer

Het valt vies tegen voor de prijs die je betaald. Parkeren is een belachelijke 10 euro. Je betaald meer dan 30 euro voor een kaartje. Wil je de sauna in moet je nog is 3 euro extra betalen. Te triest voor worden

• 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2Stephanie29-08-2019

Touroperator Nooit meer! Nul service en afzetters

Wij zijn met touroperator op vakantie park duinrell geweest. BOEK NOOIT rechtstreeks met deze organisatie! Wij zijn ontzettend hard opgelicht. Waar iedereen via andere touroperators had geboekt hadden wij rechtsreeks via touroperator geboekt omdat wij deze sites niet kende. Waar we dachten goedkoop uit te zijn in het naseizoen kwamen we er achter dat dit verre van waar was! De andere campinggangers hadden allemaal tussen de 99 en 250 euro betaald waar wij 622 euro kwijt waren!! De eigenaar toonde geen enkele empathie om ons tegemoet te komen en zei letterlijk dat hij ons niet wilde compenseren ook al zou het kunnen. Het was onze eigen schuld. Gezien wij van maandag tm zaterdag hadden geboekt moesten wij 400 euro extra betalen, daar hadden we zelf voor gekozen vond hij. Van een andere medewerker ; de 'gastheer' kregen we de opmerking ja dat je zoveel betaald is jullie probleem. Boek nooit nooit via touroperator!!! Waardeloze sevice

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Ann J23-08-2019

Leuk maar voor ons eenmalig

We hoopten op wat meer Nederlandstalig omringd te zijn maar het zijn vooral Engelstaligen.
    Wij boekten onze vakantie via een touroperator (Azure huisje, redelijk krap maar ok ) wat als nadeel heeft dat je voor het Tikibad iedere keer moet betalen. 2u - 5,5€, 3u - 6,5€, onbeperkt - 7,5€ / pers. + 1 entree (niet in en uit).
    Het zwembad is voorzien van zeer veel glijbanen. Op zich wel leuk maar je moet er ook wel altijd aanschuiven en dit nodigt voor onze kinderen niet uit om dag in dag uit naar het zwembad te gaan.
    Het attractiepark is heel leuk. Er zijn een 7-tal attracties voor grotere kinderen. Ook hier was het wel druk en over het algemeen lange wachtrijen, wat uiteraard niet abnormaal is. De zee is op 1u wandelen. Als je toch met de auto gaat kan je er voor 5€ parkeren. Centrum met tal van eetgelegenheden op wandelafstand.
    3 mooie shows gehad op de camping. Voor alle talen toegankelijk. Mini bowling was ook leuk 2€/pers

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

62 tips over Vakantiepark Duinrell

• Patrick, 11-05-2012

Neem badslippers mee voor het omkleden in de kleedhokjes van het Tikibad, vloer erg smerig.

• Familie met kleine kinderen, 06-05-2012

Wel een mooie omgeving. Je kunt zo op de fiets naar scheveningen,Den Haag of Leiden. Neem je fiets dus mee.

• den Hollander, 25-04-2012

midden veld is een prima locaatie hier vandaan kunnen de kids zo naar het reuzenrad, trampo,s en speeltuin lopen.ook heel knus s,avonds als het donker is over het park wandelen.zorg voor voldoende droge kleeding zodat de kids lekker los kunnen gaan bij de splass,meet de kids van tevoren goed op om teleurstelling te voorkomen de meeste atracties zijn voor 120m toegangkelijk maar er zijn er ook van 140m ook in het tikkie bad.

26 vragen over Vakantiepark Duinrell

• Gientje, 01-05-2018

Canvas stacaravans

Wie weet waar de canvas stacaravans moda 7 persoons staan? Of de canvas caravans in het algemeen?

• Fred, 08-02-2018

Geld kwijt?

Duinrell geeft onjuiste informatie en weigert daarna verantwoordelijkheid . Daardoor ging vakantie niet door en zijn we geld kwijt .

• g.f. ouders, 30-10-2017

huisdier huisje

de huisdierhuisjes zien die er een beetje goed onderhouden uit en stinken ze niet al te erg naar dierengeur en haren, gewoon een luchtje is niet erg, maar als werkelijk alles ruikt naar huisdieren slaan we over zeg maar.

Vakantiepark Duinrell info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 500 m, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras