Vakantiepark Duinrell ***

879 reviews over Vakantiepark Duinrell in het Nederlands

Helemaal Fantastisch

Jolanda J, 24-1-2018
  • Onderkomen10

Eén en al lof. (Goed dus) Vriendelijke en behulpzaam personeel. Luisteren goed naar de wensen en als er iets mocht zijn wordt dat super snel opgelost. Mijn complimenten aan touroperator als organisatie en het personeel. En dit vinden wij allen ervan: Dat het super leuk is niet alleen voor de kinderen maar ook voor de ouders, opa's oma's, en zelfs voor de hond. Die vind het ook heerlijk door de naast gelegen bos/duin te struinen. Plezier voor groot en klein dus! Super leuke attracties, gaaf zwembad, heerlijke eetgelegenheden, entertainment voor jong en oud. Zelfs sinterklaas en Tina dag zijn helemaal geweldig. Niet alleen kamperen maar ook de duingalow's zijn allen voorzien van een grote barbecue waar je met het hele gezin of familie van kan smullen. Ik heb over de jaren heen regelmatig geboekt als verassing voor mijn kinderen, kleinkinderen, vriend, oma, opa. Super gewoon met zijn allen bij elkaar. Maar dan wel verdeeld over meerdere duingalow's. En daarna heb je genoeg energie opgedaan van alle vreugde die je samen hebt beleefd, genoeg lichaamsbeweging hebt gehad, genoeg buitenlucht hebt opgesnoven, in de avond spelletjes hebt gedaan en daarna een heerlijke nachtrust hebt gehad.

Al met al een super vakantie elke keer weer. Een plek waar we met z'n allen regelmatig bij elkaar over na praten. Deze plek blijft de herinneringen in positieve zin bij ons allemaal bovenhalen. Zelfs de kleinkinderen zeggen regelmatig. Oma duinrell kikker achtbaan. Haha. Heerlijkkkk

fantastisch

Mohansingh, 17-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

goeie huisjes, keuken uitgebreid ingericht, nik te kort, goede bedden, echt een thuis komen. park genoeg vermaak, tikibad geweldig!

Vertrouwen is goed!

MvBroekhoven, 4-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Vorig jaar vierden we oud en nieuw in het vakantiepark Duinrell. Een succes, vooral de combinatie Tikibad en attractiepark vonden onze kleinkinderen (9-17 jaar) geweldig. Dat ruikt naar meer! We wilden boeken voor zes dagen rondom de kerst.

Dus in oktober voor de zekerheid gebeld of het attractiepark die zes dagen open zou zijn: "enkel op eerste kerstdag gesloten." Jammer, maar dan blijven er nog vijf dagen plezier over. We boekten meteen daarna twee duingalows naast elkaar en dicht bij het attractiepark.

Toen de kerst naderde ontvingen we de paperassen en ontdekten dat het attractiepark maar drie van de zes dagen open was. Dus: duidelijk verkeerd voorgelicht!

Gebeld met Duinrell. We verwachtten tenminste enige tegemoetkoming. Maar dan ….

Een medewerkster vertelde dat in oktober nog niet bekend was wanneer het attractiepark gesloten zou zijn. De volgende vertelde dat het in oktober wel bekend was. (Dus weer verkeerd voorgelicht!)

Per mail nog even goed uitgelegd hoe het precies zat; we kregen een niet-ondertekende mail terug zonder enige motivatie maar met de mededeling dat een tegemoetkoming niet aan de orde was.

Het eindgesprek met een leidinggevende: “het is een wellis/nietes zaak dus geen tegemoetkoming.”

Hoewel de reserveringsafdeling veel steken heeft laten vallen, was de behandeling door de receptie aan de balie prima!

Helaas voor Duinrell: de ruim 1200 euro gaan volgend jaar niet naar hen!

Waarschuwing: Vertrouwen is goed maar Wantrouwen is beter!

Laat alles schriftelijk bevestigen of neem gesprekken op!

We hebben een aantal aanbieders voor Duinrell voor je op een rij gezet:

Leuk we hebben genoten maar Tikibad vreselijk.

Miriam, 29-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Bungalow was netjes en schoon. Genoten van het pretpark. Tikibad was zo verschrikkelijk druk en zoveel lawaai . Eigenlijk niet te doen. Te weinig kleedruimte voor familie met kleine kinderen. We waren blij dat we buiten waren.

Leuk voor de kids, maar buiten het park eten.

Fam m, 23-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Duingalow was heel ruim en netjes.

Attractiepark was leuk maar wel wat aan vernieuwing toe.

Tikibad was erg leuk!

Wc's op het park erg vies!

Personeel bij buffetrestaurant erg onvriendelijk en lang moeten wachten op het drinken.

Geweldig!

S.V., 11-10-2017
  • Onderkomen9

Super leuk zwembad. Meer dan 10 glijbanen! Keuze voor jong en oud! Nieuw kindvriendelijk deel aan het zwembad bijgezet zodat ook de jongste veel plezier beleven. Naast het zwembad had je een groot attractiepark waar je ook voor alle leeftijden iets te vinden hebt. Dit was onze eerste keer Duinrell en zal zeker niet de laatste keer zijn!

Super camperen op een gezellig pretpark

Kroeze, 1-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

De vernieuwing zet door zowel in attracties als in TIki bad.

Prijzen horica aan de hoge kant

Mooie duingallo prachtig vuurwerk met oud op nieuw

A.v.Haandel, 23-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Dat je toeristen belasting betaald naar aantal personen duingalo wij hadden een grote comfor duingalo voor de ruimte niet omdat we met 6personen waren .het zou eerlijker zijn als je dan ook voor 3pers.toeristen bel.betaald het gebeurd ook wel dat ze met 8pers. zijn krijg je dan te horen en dan voor 6betalen

Genoeg te beleven voor jong en oud!

Suzannevn, 11-9-2017
  • Onderkomen6

Met onze drie jongens (13, 9 en 4) een weekje naar Duinrell geweest. We hadden een 6-persoons duingalow gehuurd. Niet groot, maar ruim genoeg en netjes onderhouden. We hadden veel geluk met het weer en ook de wachttijden in het pretpark vielen ons erg mee. Alleen onze regio had nog zomervakantie, waardoor we buiten de extreme drukte vielen.

Er is in het pretpark genoeg te doen voor alle leeftijden en ook het Tikibad is erg leuk. Hier konden we twee uur per dag gratis gebruik van maken, op vooraf vermelde tijden. Op het vakantiepark is skelter- en fietsverhuur mogelijk, met een zeer ruim assortiment. Er is ook aan de kleinere kinderen gedacht, met bijvoorbeeld loopfietsjes en kleine skelters. Daarnaast is er vanaf eind van de middag een animatieteam actief. Het eten op het park is goed.

Qua omgeving heb je eveneens tal van mogelijkheden, zoals Scheveningen, Madurodam, Den Haag, Leiden, Corpus... Wij vonden een week eigenlijk te kort om alles te kunnen doen.

de kinderen zijn er gek op

familie van den berghe, 30-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

super voor wie pretpark en zwembadfanaten

We hebben een aantal aanbieders voor Duinrell voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Duinrell scoort een 7.27 uit 10 op basis van 934 reviews.