Vakantiepark Duinrell

7,3

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen6,9

960 reviews over Vakantiepark Duinrell in het Nederlands

Erg druk en chaotisch park

ter Beek
17-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Park was erg vol. Met name de aankomst/parkeren/inchecken verloopt chaotisch. Verkeer komt van alle kanten! Personeel in het attractiepark en vakantiepark niet altijd vriendelijk. Erg kortaf soms. Tikibad was extreem druk. Lange wachtrij en vol bad. Attractiepark wel goed onderhouden en schoon. Duingalow was krap en niet echt schoon

• Activiteiten10

Leuke attracties, geen lange wachttijden. Mooie omgeving: duinen, bossen, charmante dorpje Wassenaar (zeker een ijsje gaan eten bij luciano!). Wij kampeerden op plein de overloop (dicht bij de ingang vh park), daar zou ik nooit meer willen staan wegens veel te druk, constant muziek uit het park, tenten staan tg elkaar geplakt, veel passage van auto's (gevaarlijk vr de kinderen!). De inrichting vh attractiepark is nogal schreeuwerig (bv in tegenstelling tot Efteling) en erg commercieel ingesteld. Het Tikibad is mits bijbetalen wel degelijk de moeite waard, zeer spectaculair! De wifi op de camping is niet inbegrepen, én erg duur! De sanitair was ondanks de drukte toch proper. De droogkast werkte niet, wanneer ik dit ging melden kreeg ik wel mijn geld terug. Conclusie: ik kom nog terug, maar niet tijdens het hoogseizoen, en alleen als er plaats is op het natuurkampeerterrein.

Touroperator, nooit meer!

Merle
31-7-2018
  • Onderkomen6

Park is heel leuk(gratis) zwembad ook een hele belevenis. ( 7 euro p.d). Is de moeite waard.

Canvas Holidays

Fantastische camping en omgeving.

Martijn Janny janssen
20-7-2018
  • Onderkomen10

10 super leuke dagen gehad op camping duinrell .

Een ruime plaats op het middenveld, waterpunt en elektra erbij.

Sanitair werd goed bijgehouden..helaas wat jongeren die snachts alles vervuilde en de begeleiding deed niks! (Was vanuit een jeugdinstelling) maar dat kan de schoonmaakster niet aangerekend worden!

Park is gewoon leuk, mooi aangelegd met respect voor het landgoed zijn bomen etc.

Je zit hier heerlijk centraal zodat je overal zo bent.

Dikke plus voor de beveiliging we vonden de toegang controlle tot de camping erg goed, prettig gevoel, ook een leuk animatie team en leuke shows dit jaar.

Scott en muriel waren ook super leuk in het zomer theater

Al met al we hebben weer genoten hier, ik kom hier al vanaf me kinderjaren en nu met onze eigen kindjes al jaren,

Dit jaar was ik er voor de 30ste keer! En er zullen er meer volgen.

Super.

Mariëlle
17-7-2018
  • Onderkomen6

Op

Duinrell hebben we een supertijd gehad: grote kampeerplaats, rustig gelegen, mogelijkheid om het wk te volgen op groot scherm in de pub, supermarkt waar alles aanwezig is, erg leuk tikibad, kinderen kunnen met vriendjes zich vermaken in het attractiepark, de nabijheid van de zee en Corpus doen je geen seconde vervelen.

Erg leuk met kids, 2 keer geweest.

Kaatje
3-7-2018
  • Activiteiten10

Wij stonden met onze 6-persoonstent op de natuurkampeerplaats. Vlak bij de ingang van het pretpark, maar op een rustige plek in het bos, wat heerlijk was. Niet die enorme drukte en luidruchtige gasten om je heen, maar een gemoedelijke sfeer. Ideaal en alles op loopafstand. Wel wat verouderde sanitaire voorzieningen, maar wel schoon. Leuke vakantie met kids.

Een hele fijne ervaring erbij!

Fam. van der Burg
27-6-2018
  • Onderkomen9

Wij huurden een Duingalow in het bosgebied en dat is uitstekend bevallen.

De Duingalow was schoon en zag er verzorgd uit. De tuin rondom de Duingalow was mooi, bloemen en bloeiende struiken en er was voldoende ruimte om lekker buiten te zitten. Tuintafel, tuinstoelen en parasol aanwezig.

Het was heerlijk wandelen in het bosrijke gedeelte. Vanuit onze Duingalow was het ongeveer 15 minuten lopen naar het attractiepark, ook dit vonden wij prettig, zo leer je het park ook wat beter kennen en zie je onderweg nog andere vakantiebungalows, grotere en kleinere en sommigen met een veranda eraan.

Ook de Lodge's ( hele grote safari tenten) hebben wij bekeken....die zien er helemaal geweldig uit! Er zit zelfs een bedstede in! Dus die willen wij bij ons volgende bezoek gaan reserveren.

Kortom, wij hebben opnieuw heel erg genoten van ons verblijf op Duinrell, een echte aanrader!

Vies en oud

Daphne
25-6-2018
  • Onderkomen1

Op de camping gezeten in een stacaravan van touroperator. Het was oud en ontzettend vies. Super veel Engelse op de camping en je weet wat voor lawaai je hebt tot diep in de nacht. Nooit meer voor ons.

Schöner, gut gelegener Freizeitpark

Jean
24-6-2018
  • Onderkomen8

Es gibt auf dem Gelände rund um den Freizeitpark etliche sogenannte Duingalows in verschiedenen Ausstattungsvarianten sowie Campingmöglichkeiten. Meine Bewertung bezieht sich auf einen Duingalow der Komfortklasse. Unser Duingalow war ansprechend eingerichtet, komplett bestückt und sehr sauber mit schönem separaten Badezimmer. Das Hauptgebäude Duinrell Plaza bietet einen großen und umfangreich bestückten Supermarkt sowie diverse Restaurants. Im Untergeschoß befinden sich eine Bar, mehrere Bowlingbahnen sowie diverse Spielgeräte. In dem Gebäude finden zumeist auch die Animationsprogramme (wie z.B. Minidisco) statt, die je nach Monat, unterschiedlich umfangreich sind. Der Park selbst bietet viele Attraktionen, sowohl für kleinere als auch größere Kinder ist etwas dabei. Ein großer Spielplatz ist ebenfalls vorhanden. Desweiteren gibt es das Tikibad (mit Playa). Ein schön gestaltetes, modernes Erlebnisbad mit vielen Rutschen und Becken mit verschiedenen Tiefen. Auf dem Gelände gibt es auch einen Fahrrad- und Bollerwagenverleih. Die Mitarbeiter mit denen wir es zu tun hatten waren durchweg kompetent, freundlich und motiviert. Der Ort Wassenaar bietet ein schönes Stadtzentrum (direkt am Park gelegen) mit guten Einkaufsmöglichkeiten und vielen abwechslungsreichen Restaurants. Hinweis zu den Ausflugsmöglichkeiten: Die Linie 44 hält direkt am Park mit dieser zur Bushaltestelle Van Oldenbarneveltweg fahren. Dort kann man dann auf die 43 umsteigen und entweder direkt nach Den Haag oder Leiden fahren. Die Linien enden jeweils in der Centraal Station d.h. von dort kann man problemlos auf den Zug oder andere Buslinien umsteigen. Tipp: Bargeldzahlung im Bus ist nicht mehr möglich - für Tickets sollte man eine Bankkarte mit Maestro Zeichen oder eine Kreditkarte dabei haben. Selbstverständlich liegt Wassenaar auch nahe der Küste deshalb abschließend noch ein Wort zum Strand. Der Strand ist schön gelegen, gepflegt und in beide Richtungen sehr lang. Leider sind es zu Fuß einige Minuten zu laufen (zirka 5 Kilometer den Wassenaarseslag entlag). Die Lage des Parks ist insgesamt wirklich gut und ermöglicht recht einfach Ausflüge in die Umgebung. Wir hatten viel Spaß und haben unseren Aufenthalt dort genossen.

• Activiteiten9
  • Onderkomen4

Locatie van de caravans was prima...bedden waren goed.

Ik vond de caravans gedateerd, deurtjes hingen scheef, veel van de keukeninhoud, was niet goed schoon, zeer kleine douchestraal.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Duinrell scoort een 7.26 uit 10 op basis van 960 reviews.