Vakantiepark Duinrell

Onbekend
16-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Indien je de duurdere huisjes huurt, heb je een super vakantie. Duingalows waren schoon, ruim genoeg en mooie ligging.

Enig minpunt: te weinig brandende lantaren palen in de avond.

Leuk attractiepark met een rampzalig zwembad.

Fam. S.
6-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Mooi maar onoverzichtelijk pretpark. Meer dan genoeg te doen voor meerdere leeftijden. Alleen het Tikibad was een ramp. Vies, overbevolkt en totaal ontbrekend toezicht bij de glijbanen. Geen wonder dat dit zwembad geregeld negatief in het nieuws is. Dus Duinrell als attractiepark geven wij een 8 en het Tikibad krijgt een dikke 1. En nog een speciale negatieve opmerking over La Place. Met die woekerprijzen (flesje chocomel 3,30) en superslechte patat (voor 4 euro!) kunnen mensen beter ver om de La Place heenlopen.

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ligging van de stacaravans en de stacaravan op zich. Heel jammer dat je geen auto mag plaatsten bij de caravan, daar is voldoende ruimte voor.

Omdat wij een weekend hadden geboekt tijdens het Tinaweekend, moest de auto zelfs geheel van het terrein verwijderd worden. Na dit gedaan te hebben bleek dat ik op de dag van vertrek het terrein niet meer op mocht!. Dit kan natuurlijk niet. De verschillende partijen tijdens de viering van de Tinadagen zitten niet op één lijn en dit gaat ten koste van de gast.

Bij het inchecken wilde ik een extra nacht bijboeken. Volgens de medewerkster kon dit niet omdat alles was volgeboekt (volgens haar zeggen). Dit bleek helemaal niet juist te zijn en kon wel degelijk een nacht bijboeken. Toch vreemd dat de medewerkster daarover liegt. Verder vind ik touroperator een prima organisatie met zeer aardige medewerkers.

Canvas Holidays

Nooit meer ook niet gratis

Faas
21-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

Huisjes zijn vies

Of ze zijn slecht onderhouden.

Slot van de voordeur was stuk

Douche springt spontaan uitzich zelf aan.

En de wc blijft maar doorspoelen.

Auto kon je niet in de beurt parkeren.

En de zwembad is het te druk en niet overzichtelijk .

Dit nooit meer

Duingalow huren: nooit weer! Park en zwembad ok!

Jan DeBark
21-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

2 Duingalows weekend gehuurd:

duingalows D461 en D462

Bij aankomst D462: vieze douche en wasbak (haren), onder de bedden vies, deuren/ramen/kastjes smerig, peuken buiten.

Schoonmaakster laten komen.

Daarna nog eens dit in D462: 3 vieze sokken achter bed, nog steeds onder de bedden veel stof, goor douchegordijn.

Dan D-461: schimmel in slaapkamers, wasbak water loopt bijna niet weg, kapot douchegordijn en wasrek.

En dat voor en prijs van 1084,92 (incl toegang park/zwembad)

Prijs/kwaliteitverhouding is zoek

Frans
5-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Te druk dus enorme wachtrijen

Veel te weinig toiletruimtes op de camping

Mooi park maar de touroperator nooit meer.

Veerle
23-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen1

Enorm vieze en gedateerde huisjes. Slot kapot, werd niets aan gedaan. Zetel afschuwelijk vuil.

Vorig jaar een Duingalow gehuurd en dat was top maar dit nooit meer.

Nooid.meer

Nick
17-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Belachelijk dan boek je een weekje vakantie met je gezin betaald al een smak met geld dan moet je vervolgens 7,50per.dag gaan betalen voor een beetje Wi-Fi het zwembad is een groot probleem niet om het zwemmen maar t betreft dat je bij een ander door t kleedhokje moet om een gang te passeren om überhaupt. Bij de uitgang te komen daar komt die zieke drukte in het zwembad nog.bij lange wachttijden bij glijbanen etc slecht geregeld dit is me eerste dag hier maar als mijn vakantie afgelopen is ook tevens mijn allerlaatste dag hier ! Baggerboel #depleuris

Erg druk en chaotisch park

ter Beek
17-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Park was erg vol. Met name de aankomst/parkeren/inchecken verloopt chaotisch. Verkeer komt van alle kanten! Personeel in het attractiepark en vakantiepark niet altijd vriendelijk. Erg kortaf soms. Tikibad was extreem druk. Lange wachtrij en vol bad. Attractiepark wel goed onderhouden en schoon. Duingalow was krap en niet echt schoon

• Activiteiten10

Leuke attracties, geen lange wachttijden. Mooie omgeving: duinen, bossen, charmante dorpje Wassenaar (zeker een ijsje gaan eten bij luciano!). Wij kampeerden op plein de overloop (dicht bij de ingang vh park), daar zou ik nooit meer willen staan wegens veel te druk, constant muziek uit het park, tenten staan tg elkaar geplakt, veel passage van auto's (gevaarlijk vr de kinderen!). De inrichting vh attractiepark is nogal schreeuwerig (bv in tegenstelling tot Efteling) en erg commercieel ingesteld. Het Tikibad is mits bijbetalen wel degelijk de moeite waard, zeer spectaculair! De wifi op de camping is niet inbegrepen, én erg duur! De sanitair was ondanks de drukte toch proper. De droogkast werkte niet, wanneer ik dit ging melden kreeg ik wel mijn geld terug. Conclusie: ik kom nog terug, maar niet tijdens het hoogseizoen, en alleen als er plaats is op het natuurkampeerterrein.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinrell in Wassenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinrell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.