Vlaardingen

Reviews over Vlaardingen

leuke haven en korenmolen Aeolus uit 179

Richard Kerklaan
    28-5-2019

Leuke binnenhaven (haringstad), was er met camper op de gemeentelijke camperplaats. Dit plekje zelf was niet bijzonder, maar wel lekker dicht bij winkels en leuk dichtbij wandelen langs het haventje en een bezoek aan de korenmolen Aeolus. Deze molen uit 1790 werkt nog echt en elke laatste zaterdag van de maand is hij open voor publiek en wordt er op wind koren tot meel gemalen. Leuk om gezien te hebben.

gezellig behulpzaam

yvonne
    5-7-2012

ik kom uit een zeer drukke stad en kwam hier de mentaliteit was een enorm vooruitgang ze zijn gemoedelijker en je maakt genoeg mee en tegelijke tijd is er ook genoeg rust en een zeer mooie omgeving voor zowel loop als fiets en genoeg scholen van klein tot groot is aanwezig

Gereisd Met partner in juli 2011

Historie vermengd met jaren 60

H. Tjemmes - Goedhart
    16-5-2012

Vlaardingen heeft een prachtig oud centrum, is echter omgeving door jaren 50 en 60 bouw wat niet echt een pre voor deze mooie stad is. Voor iemand met een maritiem hart is er heel veel kennis op te doen, zowel historisch als modern.

Gereisd Met partner in mei 2012

vlaardingen is leuk om te zien het uitgaans leven is er

natas
    3-8-2006

vlaardingen is leuk om te zien het uitgaans leven is er wel zeker maar het zijn meer barretjes verder zijn er zwembaden in de buurt en er is een meer waar je kan zwemmen ik zelf vind de haven erg gezellig om te zien

Gereisd Familie in juli 2006

Leuk centrum, maar weinig zwem/strandgelegenheid

arendje rasser
    30-9-2005

Leuk centrum, maar weinig zwem/strandgelegenheid. Erg kliekerig uitgaansleven:komt er niet goed tussen als vreemd eend in de bijt. Cultuur, daar moet je echt voor op pad gaan. De omgeving is achteruit gegaan sinds 't Sportpark weg is en 't veel te veel lege kantoorgebouwen lijkt te hebben:één grote industriebuur daar!

Gereisd Anders in september 2005
Vlaardingen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 30 reviews