Reviews over Vlaardingen

Een super ervaring !

Vriendinnen
    7-11-2018

Het was geweldig ! Met 4 vriendinnen in een vogelhuisje geslapen. Heerlijke bedden, goed sanitair (naast huisje) smorgens heerlijk ontbijt, we komen zeker nog eens terug !

Geweldig

Marloes
    5-11-2018

Een heel mooi onderhouden hotel met zeer vriendelijk personeel en een goed verzorgd ontbijt wij gaan zeker vaker terug naar dit hotel

Aanrader

Murielle
    26-10-2018

Paradijs voor kinderen! Verblijf was netjes en helemaal in stijl ingericht. De sfeer eromheen is super. Personeel is vriendelijk. Escape Room is erg leuk.

Een tof concept!

Mieke
    21-10-2018

Vreemde vogels, dat zijn het. En daarom juist leuk. Een avontuurlijke camping/glamping. Midden in een woonwijk en in de polder/natuur. Fantasievolle overnachtingsplekken en een heerlijk ontbijt op bed. Wij sliepen in het vogelhuis en dat was erg leuk. Onze platenspeler was stuk, maar die werd zo weer gefikst.

Echt een aanrader voor iedereen met kinderen!!

Fam. Van der Have-Jansen
    21-10-2018

We hebben een nachtje gelogeerd in de ijzeren vogel: een echt vliegtuigje! Voor ons alledrie was het een geweldige ervaring: ons zoontje vond het vliegspelletje in de cockpit waardoor het leek alsof hij echt vloog het allerleukste. Het vliegtuigje is niet heel erg comfortabel maar dat mag de pret niet drukken! Het gaat echt om de ervaring.

Ontbijt was heel goed verzorgd en beleefd personeel!

Vlaardingen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 28 reviews