Hotel Fletcher Elzenduin

Kleine hotelsWeer vandaag24°12°
Hotel Fletcher Elzenduin
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Elzenduin voor je op een rij gezet:

236 reviews over Hotel Fletcher Elzenduin in het Nederlands

wat een top hotel

Tini
5-9-2018

geweldige service. met name Annet en Elvira zijn echte toppers. prachtige locatie aan het strand.

gezellig restaurant met een verrassend goede kaart.

Geen aanrader.

Annemiek
25-8-2018

Kamer en badkamer niet schoon. Haren op de badkamervloer, stoffig . Na het melden hiervan geen actie. Wel kregen we een fles kraanwater cadeau!!?? tijdens ons driegangen diner. Ongezellige kamer.

Goede ligging voor een paar dagen weg

Vakantie gast
31-1-2018

Vriendelijk personeel eten is prima, kamers mogen wel een opknap beurt hebben hier en daar ontbreken wel wat kleine dingen. Kamer was niet heel schon bij aankomst.

Leuk weekendverblijf gehad

N.Roks
21-1-2018

Leuk hotel voor een weekend weg.

Samen met mijn vriend een nachtje in dit hotel door gebracht. Prima kamer, sommige dingen kunnen iets beter of moeten opgeknapt worden zoals de gordijnen en de badkamer maar voor een weekendje is het goed te doen.

Wij hadden kamer nummer 105 en we vonden het bed echt heel groot, wat we super fijn vonden.

Leuke omgeving je bent binnen 2 minuten op het strand. Ook hebben we een uitstapje gemaakt naar Scheveningen en Delft.

Ontbijt hebben we erbij geboekt dit was ook zeker erg lekker.

Al met al een leuk verblijf voor een weekendje, langer zou ik niet voor kiezen.

Absoluut geen 4-sterren hotel

M. Heida
11-1-2018

Eind januari hebben mijn vriend en ik gebruik gemaakt van een Fletcher bon. We hebben extra geld bijbetaald omdat dit 4-sterren hotel ons erg aansprak. Echter, we zijn zeer teleurgesteld.

Allereerst de kamer. Wij vonden dit een erg 'vieze' uitstraling hebben. Er zat schimmel in de badkamer en er zaten gaten in de vloer. Ook de gordijnen waren erg smoezelig. Er zijn ergere dingen, maar we hebben hiervoor niet extra geld bijgeboekt zodat we een 4-sterren ervaring zouden hebben. Helaas kunnen we hier geen foto's toevoegen.

Ten tweede, op de dag dat we moesten uitchecken had het OV een staking. De bus van Ter Heijde naar Den Haag reed dus niet. Onmacht. Omdat mijn vriend en ik beide geen rijbewijs hebben waren we vanuit Groningen met de trein naar Ter Heijde gekomen. We moesten dus wel terug zien te komen naar het treinstation in Den Haag. Toen we om tips vroegen bij de receptie, vertelde de vrouw ons 'dat we dat maar zelf uit moesten zoeken'.

Nogmaals, totaal geen 4-sterren ervaring.

Beslist géén 4 sterren hotel

Smoeza
6-1-2018

De ligging is super, vlakbij zee.

Personeel vriendelijk behalve degene bij het ontbijt.

Kamers ongezellig, vieze vloer, gekke ongezellige verlichting, ramen openen niet goed. Alles verouderd.

Goede bedden, redelijke badkamer.

Zeker geen 4 sterren

PVi
22-12-2017

We hebben meerdere malen overnacht in een Fletcher hotel, zowel in 3 sterren als in 4 sterren hotels maar ik heb 3 sterren hotels gezien die beter waren dan dit 4? sterrenhotel.

Ober was erg slordig aangekleed en verzweeg extra info betreffende het diner waardoor er extra kosten berekend werden bij het uitchecken.

Kamer was minimaal, zeker geen 4 sterren, eerder 2 sterren i.p.v. 4.

Kamer was of te koud of te warm, geen luchtbehandeling / airco, badkamer was gewoon verouderd / slecht onderhouden.

Tv was erg klein en kon niet zachter gezet worden, verlichting was niet in orde.

Qua ligging zit je hier prachtig, maar het hotel zelf is ons erg tegengevallen. (Zou dit hotel zeker niet aan raden)

Dit is inmiddels mijn 4e Fletcherhotel waarin ik overnacht, maar ik heb 3sterren hotels gezien die beter waren dan dit 4 sterrenhotel !! Het is hier ontzettend gehorig, het gordijn sluit niet en zit met paperclips (!) bovenaan dicht. De witte gordijnen laten 's nachts veel licht door waardoor het niet donker wordt. De balkondeur kon niet open waardoor we geen frisse lucht op de kamer konden creëren na bv douchen. In de badkamer was enorm veel schimmel en achterstallig onderhoud (1 lampje hing los, stukken pleisterwerk waren afgebrokkeld en de wastafel is niet meer netjes schoon te krijgen). Daarnaast vind ik de kamer erg basic voor een 4 sterren hotel; geen koelkastje, waterkoker, etc. wat ik normaal gesproken wél op een 4 sterren Fletcher hotelkamer vind. Qua ligging zit je hier prachtig, maar het hotel zelf is ons erg tegengevallen.

voor herhaling vatbaar

GP
20-11-2017

Personeel is top wil alles voor je doen, kamers zijn goed, fantastische ligging vlak aan zee.

Het dorp Ter Heijde en Monster stellen niets voor, 1 cafe en geen restaurants.

Dus als je vertier zoekt moet je met de auto op pad, of naar het naastgelegen cafe de Viskeet.

Mooie ligging, direct aan het strand.

Tonny
29-7-2017

Goed hotel. Bedden ok. Ontbijt erg uitgebreid.

Fantastische ligging zo dicht bij de zee/strand.

Rotterdam goed bereikbaar met de trein vanuit Hoek van Holland. Een aanrader dus.

Alain N. (Hotel manager), Hotel manager, 8-8-2017

Beste Tonny, Zeer bedankt voor de fijne review!

We hebben nu ook een fantastische suite op onze bovenste etage. Deze heeft een groot terras met o.a. zeezicht. De suite is verder van alle luxe voorzien. (o.a. een openhaard, loungeset, 3 flatscreen tv's, nespresso etc.)

Hopelijk tot een volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Elzenduin in Ter Heijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Elzenduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.