Hotel ss Rotterdamsterstersterster

Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam

8.5Fantastisch

Zoover silver Award 2019

Tonen op kaart

Overnachten op een echt cruiseschip doe je bij Hotel ss Rotterdam. Zowel ontbijten als dineren is mogelijk op het schip. Op het schip worden interessante rondleidingen gegeven. De watertaxi’s brengen je vanaf het schip naar Rotterdam. De stad zelf heeft veel hoogtepunten waaronder de Euromast en de grote haven.

1286 reviews over Hotel ss Rotterdam

• 8Nel13-01-2020

Heerlijk genoten!

Wij waren hier om een weekend te vieren dat we zijn getrouwd. Geweldig genoten van de sfeer aan boord en de rondleiding van de vrijwilligers. Heerlijk gegeten in het Ludo. Voor mij extra bijzonder omdat mijn opa hier zijn 40 jarig dienstverband bij de HAL heeft afgesloten en dat zijn foto op het promenadedek hangt. Het enige min puntje vond ik de 2 eenpersoons boxsprings die nogal glad waren waardoor we met topmatras van bed gleden. Maar goed dat het schip niet meer vaart.😁 verder geweldig dat de ss Rotterdam nog zo' n prominente aanwezigheid heeft hier in Rotterdam.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Gwyneth18-11-2019

Echt super genoten!!

SS Rotterdam is een prachtige boot op een mooie locatie. Super goeie keuken. Vriendelijk personeel. Zeer zeker de moeite waard om te overnachten. Wat je echt moet doen is een keer met de water taxi gegaan. Deze kun je bellen en komt je bij de boot halen. Echt zo'n leuke ervaring.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Peter Beijer08-11-2019

Geweldig

Super leuk geweldige sfeer en een goed ontbijt, een echte aanrader.

• 7Dhr Jeroen23-10-2019

Gedateerde kamer

Vriendelijk personeel en ontbijt prima. Ligging perfect.

Kamer sterk verouderd, matrassen liggen door en afzuiging maakt veel lawaai.

• 9Raymond22-10-2019

Moet je een keer hebben meegemaakt.

Is een belevenis, mooie ruime kamer, uitgebreid ontbijt, goed bereikbaar en gemakkelijk parkeren, vriendelijk en behulpzame medewerkers, zeker de moeite waard zijn de rondleidingen op het schip.

• 8Steven06-08-2019

Back in time

Één nacht is eigenlijk te kort om het schip te ervaren. Het nostalgische gevoel dat je krijgt als je aan boord komt en door het schip loopt. De gastvrijheid van het personeel en het enthousiasme van de vrijwilligers tijdens de must do (audio)rondleiding. Een aanrader is om er met de watertaxi naar toe te varen. Bij het ontbijtbuffet was het alleen erg druk, waardoor niet altijd alles er ligt. En jammer dat er zoveel oud medewerkers aanwezig zijn tijdens een audio rondleiding, deze zouden een super mooie rondleiding kunnen geven vol belevenissen en mooie verhalen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Nas05-08-2019

Laten wij een mooie cruise maken met SS Rotterdam

Als je zin om een cruise te maken maar wil graag een impressie van zo'n schip, dan is de SS Rotterdam zeker aan te raden om een beeld te krijgen! Wij waren daar voor 3 dagen 2 nachten, wat prima te doen is. Schip heeft goede restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10François Geerts02-08-2019

Geweldig

Aangenaam verblijf, zeer goed gegeten, en geweldig ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Issabella van Baaren31-07-2019

Prima verblijf.

Service restaurant was uitstekend. De diverse activiteiten en spelregels op het schip zelf mag meer in beeld komen. Je wist niet wat er allemaal te doen was, dat mag echt wel uitgelegd worden bij ontvangst. Hotel kamer was prima en schoon, behalve als je de matras optilde, kwam je oude nagels en andere dingen tegen. Als je Rotterdam zelf in wilt, dan moet je zeker gebruik maken van de watertaxi/taxi, in de omgeving zelf is het niet erg spannend. Je auto staat er veilig en de parkeerplaats is fijn aan de overkant. kortom: matrassen schoonhouden en een duidelijker beeld geven van de activiteiten, dan is het zeker nog een keer de moeite waard!

Alleen gereisd in juli 2019

• 9Pieter30-07-2019

Heerlijk verblijf gehad, wil morgen weer!

Prachtig schip in jaren 50 stijl. Echt een aanrader om eens te bezoeken. Erg netjes schoon, keurig personeel en eten was perfect!

Gereisd met partner in juli 2019

126 tips over Hotel ss Rotterdam

• Baptist Bart, 08-06-2014

Dineren in de club room en genieten van een 6 gangen menu met aangepaste wijnen zou ik zekert doen wanneer je wat te vieren hebt. Zeer lekker gegeten. Een rondleiding aan boord van dit meer dan 220m grote cruiseschip is de moeite. Een terrasje aan het zwembad op het achterdek is ook de moeite. mooi uitzicht op Rotterdam. Kortom een verblijf op de SS ROTTERDAM is beslist een aanrader, zeker doen als een verrassing voor je partner, speciale hotelervaring. Wij gaan beslist nog eens terug.

• colinda, 23-06-2014

De rondleiding met kijkje in de machinekamer is een echte aanrader. Net als de watertaxi van de SS Rotterdam naar de stad!

• Ronald, 03-05-2014

Doe vooral de rondleiding "Stoom en Chroom" en ontdek het immense binnenste van deze boot. De motoren zijn nog allemaal aanwezig, ze doen het alleen niet meer. Maar het blijft imposant de aandrijving van deze zeereus te zien. Het is een enorme ruimte en er wordt professioneel commentaar gegeven door een vrijwillige gids. En natuurlijk even flaneren over de gangboorden, het zwembad bekijken en even in 1 van de ligstoelen liggen en mijmeren met de ogen dicht van een Een LoveBoat- ervaring aan wal.

2 vragen over Hotel ss Rotterdam

• Juan Lai, 04-01-2018

Nightview

Waarom zijn er geen foto van nightview(recent) Door middel van dromen.

• Marijke Langenegger, 25-10-2014

Zwembad/speeltoestellen

Weet iemand of er ook een binnenzwembad of iets te spelen voor kind van bijna 3 is?

dekie, 27-10-2014

er is een kinderbad op het promonade dek, dwz een niet al te diep badje. en er is een opvang waar kinderen kunnen kleuren.

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV