Hotel ss Rotterdam

1124 reviews over Hotel ss Rotterdam in het Nederlands

Super

Sikkema
15-10-2018

Je hebt het idee dat je op een luxe cruise gaat, Het schip straalt de grandeur uit van de jaren 60.

We hadden een ruime hut met patrijspoorten en prima bedden, het onbijt was als te verwachten van 4 sterren kwaliteit.

Met mijn vrouw het gehele schip gezien ( de mooie zalen, theater en de machinekamer alles hersteld in orignele staat)

Zijn ook nog v.a. De SS Rotterdam met de watertaxi naar het centrum geweest wat een belevenis op zich is.

Enige punt van verbetering zou zijn porselijnen kopjes i.p.v. Kartonnen bekers bij de luxe koffiefasiliteiten in de hut.

Al met al een geweldige ervaring.

zeker voor herhaling vatbaar

Pierre Martens
15-10-2018

service goed. het eten in Lido viel mij tegen.

Wij komen weer terug! Rotterdam geweldige stad.

Andries
11-10-2018

Geweldig ontvangst door enthousiaste mensen!

Rotterdammers zijn super; naturel!

Heel goed.

Marius en Joke
6-10-2018

Watertaxi en waterbus perfect. Jammer dat er (ook voor hotelgasten) betaald moet worden voor rondleiding.

Jaap Louis
6-10-2018

Wij hebben het fantastische gehad alles heel goed verzorgd en een prachtige kamer en fijn personeel

We hadden een taptoe arrangement en alles was prima geregeld. De bus bracht ons keurig op tijd naar Ahoy en stond na afloop weer klaar om ons terug te brengen naar de SS Rotterdam. Nette kamer en een heerlijk ontbijtbuffet.

Wel jammer dat je voor een bezichtiging van de boot nog weer apart moet betalen.

Fantastisch !

I Teeuwisse
23-9-2018

Wij hadden een overnachting geboekt , waar wij super van genoten hebben. Alles was er supergoed en duidelijk geregeld. Iedereen zeer behulpzaam en netjes.

Dus voor een ieder een aanrader dit te gaan doen. Kan geen enkel minpunt noemen

Verblijf was 1 groot feest.

Sabine lutaert
22-9-2018

Shuttleservice ideaal, rondleiding heel interessant, aangevuld met verhalen van shiphosts, ontbijt uitgebreid en lekker. Lunch goede prijs-kwaliteit. Kamers ruim en netjes. Locatie top! Watertaxi platform bij schip, ideaal. Bus vlakbij. Een echte aanrader!

Jan
21-9-2018

Fantastische ligging. Vriendelijk personeel. Rondleiding ssRotterdam erg leerzaam.

Super genoten.

John Bakker
21-9-2018

Afgelopen weekend mijn vrouw verrast met een weekend op de SS Rotterdam en wat een leuke ervaring was dat.

Fantastisch gevoel aan overgehouden, super leuke locatie erg vriendelijk personeel en heerlijk gegeten aan boord.

Leuk hoe de sfeer van toen in stand gehouden wordt met de muziek uit die tijd en de aankleding van het schip en zijn bemanning. Top gedaan.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.