Hotel ss Rotterdam

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°9°
Hotel ss Rotterdam
8,3

1077 reviews over Hotel ss Rotterdam in het Nederlands

dit is een stukje cultuur waar we trots en zuinig op moeten/mogen zijn

Zeker voor herhaling vatbaar.

Peek
9-5-2018

Erg leuke ervaring, rondleiding gedaan zeker de moeite waard. Je komt op plekken die ook voor kinderen heel erg leuk zijn. Vriendelijk personeel, leuk dat ze ook scheepskleding dragen je beleeft een mini cruise vakantie in Rotterdam. De watertaxi'x die ook vertrekt vanaf de SS , brengt je op verschillende plekken in Rotterdam. Bediening op het achterdek/terras mag wat vlotter. Heerlijk geslapen, even wennen aan het ventilatie rooster op je kamer waar je constant stromend water door de buizen hoorde lopen. Jammer dat er geen roomservice is op de kamer. Alleen op het terras , kun je overdag wat te eten krijgen, er waren geen automaten zodat je even wat te snacken kon pakken.

Prima

Jaap
6-5-2018

Prima hotel op een bijzondere locatie, vriendelijke gidsen die je graag iets vertellen over vroeger.

We hebben een aantal aanbieders voor ss Rotterdam voor je op een rij gezet:

Leuke ervaring met prima bedden

r.de jager
3-5-2018

De beste bedden ooit gehad in een hotel.

Helaas kamer onder eetzaal, dus vanaf 0630uur hoorde je steeds stoelen schuiven.

De 15euro parkeren is wel een beetje veel.

Bijzondere evaring

Richard
2-5-2018

Een stuk geschiedenis waar Nederland trots op mag zijn. Eenmaal aan boord voel je je direct in een andere wereld. Iedereen doet zijn best om je een prettig verblijf te geven. Heerlijk uitgebreid ontbijt. ''s avonds geweldig gegeten in lido restaurant. Alles ademt een cruise sfeer uit. Zelfs personeel draagt scheepskleding wat je nog meer het gevoel geeft dat je echt even op zee zit. Het is misschien wat duurder dan een doorsnee hotel (rondleiding schip zou voor hotelgasten best gratis mogen zijn of goedkoper) maar daar krijg je wel een bijzonder ervaring voor terug. Dit vind je niet snel ergens anders. Ben er zelfs over aan het denken om nu een echte cruise te gaan maken.

Heerlijk verblijf!

Barbara
2-5-2018

We hadden een familiekamer en die was echt ontzettend ruim! De kids werden persoonlijk verwelkomd en kregen een klein cadeautje. We hebben heerlijk gegeten in restaurant Lido. En het ontbijt was erg uitgebreid en uitstekend.

nooit meer te duur.

c.h.v
1-5-2018

het schip word heel mooi aangeprijsd.Maar als je aan komt .mag je alleen op je kamer en in de restaurants komen.want als je verder het schip wilt bekijken word je door twee man tengehouden en en door verwezen naar de souveniersshop of de receptie om een extra ticket te kopen voor een tour over het schip A€ 19,50 pp.verder vonden wij de kamers wel schoon ,maar als je langer dan 1 nacht blijft word de kamer pas laat op de dag schoon gemaakt.en er zijn maar 2 cupjes voor koffie op de kamer en wij waren met 2 personen dus een ff rustig op de kamer zitten koffie drinken is er met meerdere personen niet bij.en dat voor die prijs dan beter een gewoon hotel in rotterdam ,denk dat je dan beter uit bent,

Rotterdamse Toplocatie

N.Carree
27-4-2018

Toplocatie en fantastisch hotel ! Geweldig ontbijt.

Parkeren op dagkaart zou -gezien de kamerprijs - gratis moeten zijn/moeten zijn inbegrepen.

Alles was goed.

Marian
19-4-2018

Alles was goed, ontvangst, de hut, het eten en drinken.

Alleen de bediening zou iets vlotter mogen, duurde soms best wel lang.

Het was een zeer aangenaam verblijf.

Jannie
18-4-2018

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Een nadeel was, dat er rooklucht door het ventilatierooster kwam.

We hebben een aantal aanbieders voor ss Rotterdam voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ss Rotterdam scoort een 8.34 uit 10 op basis van 1106 reviews.