Hotel ss Rotterdam

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-7°
Hotel ss Rotterdam
8,5

Omschrijving
Overnachten op een echt cruiseschip doe je bij Hotel ss Rotterdam. Zowel ontbijten als dineren is mogelijk op het schip. Op het schip worden interessante rondleidingen gegeven. De watertaxi’s brengen je vanaf het schip naar Rotterdam. De stad zelf heeft veel hoogtepunten waaronder de Euromast en de grote haven.

1165 reviews over Hotel ss Rotterdam in het Nederlands

Verrassende ervaring

Simone,
18-1-2019

Wij zijn voor de verjaardag van mijn man een nacht verbleven op het A-deck in room A009 met één patrijspoortje. De ruimte vond ik eigenlijk te klein voor een ‘superior room’, die ik geboekt had. Verder was in deze kamer aan werkelijk alles gedacht voor een prettig verblijf. Schoon, voldoende licht. Neem wel je eigen douchemuts mee.

De rondleiding door door enthousiaste vrijwilligers en oud-medewerkers langs de machinekamers en langs de andere dekken was verrassend en indrukwekkend. Ik heb echter niet meer de beloofde mail gekregen met de uitleg over nog meer wetenswaardigheden over het schip. De locatie is zoals je kunt verwachten vrij ver van de bewoonde wereld en het best bereikbaar met eigen vervoer. Parkeren voor €15 voor een dagkaart. Op dinsdag bleek een aantal restaurants op Katendrecht dicht. De (eenmaal) inbegrepen retour watertaxi naar centrum is een goede optie en een belevenis op zich. Al met al een geslaagde ervaring.

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldige Grandeur (&lekker bakkie pleur')

milou de vries,
16-1-2019

Het leek gewoon een 'boot van vroeger' van cruise-overtochten, waar we ook een bakkie koffie konden doen met vrienden uit het buitenland (Amerika), maar zowel zij als wij waren echt zoooo verrast! Zo mooi, echte grandeur en het schijnt dat je als fan/kijker van 'The Love boat' er dan vanzelf nog een dansje op het dek bij maakt :)

Gereisd met vrienden in januari 2019

Charissa,
9-1-2019

Heel erg leuk, je waant je in de sfeer van de jaren 50/60. Rondleidingen door mensen die zelf op het schip gevaren hebben. De kids en wij hebben genoten. Zowel voor een dagje uit als met overnachting is de SS Rotterdam een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Direct boeken

Wij hebben hier Oudejaarsavond gevierd! De ontvangst en de hut waren prima!

Ook het diner met wijnarrangement was goed. Alleen wanneer je 499 voor een kamer hebt betaald vind ik het heel raar dat je nog eens 59 euro pp moet betalen voor een feest. Die prijs/kwaliteit verhouding is niet reëel vinden wij. Je maakt naast water geen gebruik meer van de hapjes en drank die op het feest worden geschonken. Ook de feesten op 2 verschillende locaties waren wat rommeling en onoverzichtelijk. Het vuurwerk op het dek was erg leuk om te zien. Wij vonden het een leuke ervaring en het ontbijt was de volgende dag ook geweldig.

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig

Mevr. B,
4-1-2019

Prachtig schip, uitstekende service, fijne rondleiding door vrijwilligers en via audiophones. Iedere medewerker even aardig en net. En de vrijwilligers doen geweldig werk!

Fantastische beleving

Sandra,
4-1-2019

Heel gastvrij en vriendelijk, zeer nette kamers

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

was leuk maar geen tweede keer

hugo,
4-1-2019

geweldige ambiance, ontbijt was minder,

Weer erg goed.

Awtimmerman,
3-1-2019

Weer erg goed. Fijne kamer met goed bed. Uitstekend gegeten in het Lido en een voortreffelijk ontbijt. Blijft een fijne ervaring op een geweldig schip;

Aanrader

Vincent,
2-1-2019

Gastvrij, heerlijk bed, top locatie!

Gereisd met partner in december 2018

100% voor herhaling vatbaar!

Jerry Kleinman,
27-12-2018

In een woord fantastisch. Je voelt je welkom en thuis op de SS Rotterdam. Vanaf het moment dat je de auto geparkeerd hebt (plaats meer dan voldoende) tot en met het uitchecken. De kamers zijn keurig netjes, zelden zo'n schone en net verzorgde kamer gehad. Wij hebben heerlijk ontbeten op het schip en ook 1 avond gedineerd. De andere dag hebben wij in Rotterdam zelf gegeten. Zowel het ontbijt als diner was prima! Vanaf de SS Rotterdam heb je een schitterend overzicht over de skyline van Rotterdam en je zit ook in een paar minuten van het centrum. Op het schip is het heerlijk rustig en dat is perfect. Drukte kun je opzoeken, maar een slechte nachtrust wordt niemand beter van. Wij hebben super genoten en gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.