Hotel ss Rotterdam

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°19°
Hotel ss Rotterdam
8,3

1128 reviews over Hotel ss Rotterdam in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Le Coq
16-8-2018

We zijn net terug van een erg fijn verblijf op de SS Rotterdam. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een nacht doorgebracht in een familiehut (A-deck, buitenhut). De hut is ruim genoeg met ook nog een zitje voor twee personen, een bureautafel + stoel en een kaptafel. We hadden zicht op de kade en konden ook nog de Euromast zien. We hebben genoeg handdoeken, zeepjes e.d. gekregen. Ook was het mogelijk om zelf koffie en thee te maken. De kinderen vonden het hier geweldig en willen graag nog een keer komen logeren.

Vanaf ss rotterdam kan je de stad verkennen.

Aanrader

Mastenbroek Tuinwerken
13-8-2018

Ruime kamer, vriendelijk personeel

Direct boeken

Erg leuke en originele overnachting met mooie ruime kamer met alle faciliteiten. Enige minpunt was de airco die niet werkte. Het ontbijt was zeer goed verzorgd met vriendelijk personeel. Leuke tour ook over de boot, wij hebben de uitgebreide tour gedaan hierdoor kom je met behulp van de vrijwilligers echt alles te weten over het schip.

Zou best kunnen dat we nog eens terug komen.

Van Cleemputte
10-8-2018

Een stoel in de kamer en we waren met twee.in een twee persoonskamer.

Voor de rest prima plek en een hele belevenis.

Personeel bijzonder hulpvaardig.

we blikken terug op een aangenaam verblijf

Ingrid Rubbens
10-8-2018

Het was een hele leuke en aparte ervaring om op een hotel-boot te overnachten, we deden een rondleiding zodat we een beeld hadden hoe het er aan toeging.

Een vriendelijke en behulpzamen bediening.

Minpuntje: de verluchting of airco op de kamer deed het niet zo goed, waardoor het erg warm was om te slapen.

Snel terug!

Petra
10-8-2018

Fantastisch! Prachtig schip waar de nostalgie voelbaar is met een sausje van hedendaags comfort! Zeer prettig personeel, niets is te veel!

Patrick
9-8-2018

Superleuk hotel!

Vriendelijk ontvangst en al het personeel groet je.

En wat een pracht schip.

Echt een aanrader.

Één klein minpuntje, we hadden een hut helemaal beneden en dan lig je veel wakker door krakende steigers oid.

Dus weinig rust gehad.

fantastisch

A van den Broek
8-8-2018

mooi hotel , ruime kamer, vriendelijk personeel. Gegeten in de clubroom, een keer iets anders dan anders maar super lekker.

Het is echt een loveboat achtige setting. Zwembad gevuld met 40cm water voor de voetjes en met een Aperol spritz genoten aan dek van de ondergaande zon. Ruime (superior) kamer. Personeel loopt in scheepsuniform. Speciaal. Diner en ontbijtbuffet prima! Rondleiding door Cock ook een aanrader, hoewel Fred - als echte opvarende - ook geweldig was. Aanrader om naar toe te gaan. Er is kl8maatbeheersing. Ga met watertaxi, later naar de Phoenix foof hal, en loop door Katendrecht. Drankje bij hotel New York? Veel plezier in mooi Rotterdam!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ss Rotterdam scoort een 8.34 uit 10 op basis van 1128 reviews.