Hotel ss Rotterdam

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-1°
Hotel ss Rotterdam
8,5

Omschrijving
Overnachten op een echt cruiseschip doe je bij Hotel ss Rotterdam. Zowel ontbijten als dineren is mogelijk op het schip. Op het schip worden interessante rondleidingen gegeven. De watertaxi’s brengen je vanaf het schip naar Rotterdam. De stad zelf heeft veel hoogtepunten waaronder de Euromast en de grote haven.

Laatste review

Het was een fantastische ervaring.

J Schuller de Bruijn,
13-12-2018

Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen en krijg je duidelijke uitleg over wat er te doen is op het schip. Wij hadden een diner en een overnachting geboekt dat is prima bevallen.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Speeltuin
Sauna

1153 reviews over Hotel ss Rotterdam in het Nederlands

Het was een fantastische ervaring.

J Schuller de Bruijn,
13-12-2018

Het was een leuk nachtje weg in eigen stad

Dunja,
12-12-2018

Een leuk nachtje weg met vrienden in eigen stad. De kamer was top, het eten super en de bediening goed.

Helaas waren er een hoop plekken gereserveerd voor groepen dus weinig plek in de bar om te kunnen zitten. Dat was echt een minpunt en totaal niet klantvriendelijk. Voor de rest was het een leuke ervaring.

Fantastische ervaring, we gaan zeker nog één keer

François Hazen,
12-12-2018

Fantastische ervaring, we hadden een iets duurdere hut / kamer maar was het geld zeker waard. (Zeer) vriendelijk en behulpzaam personeel. De rondleiding een echte aanrader, de gidsen zitten vol enthousiasme en passie, ze leiden u door het schip en slaan geen detail over.

1 minpuntje, tijdens ons verblijf waren er veel partijen waardoor de hotelgasten minder ruimte hadden qua vertier op het schip.

Direct boeken

Logeren op een voormalig cruiseschip

Frank & Irina,
11-12-2018

Hotel op een cruiseschip aangemeerd in de nabijheid van het centrum van Rotterdam. Een watertaxi kan u naar het centrum brengen. Kajuiten in vintage stijl van verschillende prijzen en verschillende grote waarvan een aantal zeer rustig gelegen en met een fantastisch uitzicht (sun deck en boat deck). Gezellige bar met live music en twee restaurants; een brasserie (Lido) en een gastronomisch (Club room). Het gastronomisch restaurant is een absolute aanrader maar op voorhand reserveren is de boodschap. Een gegidste rondleiding op het schip behoort tot de mogelijkheden en is zeker en vast de moeite waard. Enkel mogelijkheid tot parkeren op een ruime parking voor het schip die echter betalend is (15 EUR per dag).

Nooit meer

Sandra Yngard,
11-12-2018

Niet geweldig. In de bars lange wachttijd. Gaarne training voor het personeel!!

Multitasken…..

De kamer was warm en rumoerig als of er geen ventilatie was ingebouwd.

Hoeft voor mij nooit meer.

Een heerlijk weekendje weg mooie hut, goede bar!

Chris,
10-12-2018

Een heerlijk verblijf in een mooie grote hut!

Fantastisch!

L. van Eldik,
3-12-2018

We hebben genoten! We vonden het bijzonder om hier te mogen slapen. We hadden een geweldige kamer, diner en ontbijt was top en de medewerkers leggen je in de watten. We vonden ook het uitzicht vanaf de boot op de skyline van Rotterdam prachtig! Zeker in het donker. We waren nu met z'n tweeën, maar ik denk dat dit met kinderen ook een belevenis is. Aanrader!

Het was fantastisch, zeer leuke belevenis

Maria Gomez,
3-12-2018

Een ultieme belevenis, vol met historie, impressie en vriendelijk personeel. De kamer was mooi aangekleed en schone douche en toilet! Ideale ligging voor als je Rotterdam centrum in wilt met auto of openbare vervoer (water taxi) of regulier vervoer.

Geweldig

Michel Coen,
2-12-2018

We hebben echt genoten van ons verblijf op de ss Rotterdam.

De rondleiding is zeker de moeite waard om mee te starten.

Ruime kamers, lekkere keuken, ontbijt, lunch en dinner.

Heel vriendelijk personeel.

High tea is ook een aanrader.

Perfecte ligging, parkeren voor de deur. Makkelijk om met de watertaxi te vertrekken naar het mooie Rotterdam in de stad.

Het was geweldig ! Een aanrader!

Theo Visser,
2-12-2018

Ter ere van het 60 jarig huwelijk van onze ouders hadden wij een arrangement geboekt van een 3 gangen diner, overnachting en ontbijt.

Wij (en vooral mijn ouders) hebben enorm genoten van het verblijf op het schip. Het begon al met de prettige ontvangst bij de receptie. Verder was de bediening in zowel de bar als het restaurant bijzonder vriendelijk en attent. Het verrassingsdiner was voortreffelijk en ook van het zeer uitgebreide ontbijt hebben we genoten. Ik vond het ook heel attent dat mijn ouders een kaartje met een persoonlijke boodschap en een cadeau in de vorm van een boek over de SS Rotterdam hebben gekregen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ss Rotterdam in Rotterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ss Rotterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.