Camping Midicamping Van der Burgh

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°13°
Camping Midicamping Van der Burgh
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Midicamping Van der Burgh voor je op een rij gezet:

509 reviews over Camping Midicamping Van der Burgh in het Nederlands

Vriendelijk. Schoon sanitair. Kind vriendelijk.

Ad Schuit, 21-2-2018

Houd er rekening mee dat het in de winter een beetje zompig op het grasveld kan zijn.

Prima en prettige camping

Wim Schalk, 26-12-2017

Fijne camping net ten noorden van de N57 op Voorne en putten. Wegens familie omstandigheden waren we aangewezen op een camping dicht in de buurt van Rotterdam. Deze camping ligt wat dat betreft prima. Je kunt er leuke fietstochten maken naar bijvoorbeeld Brielle, Hellevoetsluis Oostvoorne maar ook de maasvlakte is ontzettend leuk om te bezoeken. Wij waren daar in september 2017 en troffen het niet met het weer. Langdurige regenval en een korte tijd stormachtige wind noodzaakten dat we de camping moesten verlaten. We hebben de voortent verwijderd en zijn naar huis gegaan. Een week later terug gekeerd. Ondanks deze onderbreking hebben we het goed naar ons zin gehad. Ellen, de eigenaarresse, doet er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. De camping biedt naast prachtige ruime autovrije plaatsen niet veel extra's en dat is precies wat wij zoeken. Rust, goed en schoon sanitair is voor ons meer van belang en wanneer je dat zoekt ben je hier op je plaats.
Ellen, Eigenaar, 18-2-2018

Beste fam. Schalk,

het weer was inderdaad wel een ding in het najaar maar, jullie zijn super mensen en hebben het positief opgepakt. Bedankt

Super vakantie, grote staanplaats, TOP gastvrouw

Van der Meulen, 17-11-2017

De staanplaats is groot en je kunt kiezen uit voldoende plekken. Je ontvangt veel informatie mbt de omgeving, zowel mondeling als op papier qua folders en dergelijke. Gastvrouw is zeer vriendelijk en staat je uitgebreid te woord. Sanitair en douches zijn schoon en goed. 1x per week worden pizza's vers gebakken. En....weet je wat geweldig is...ik kon mijn eigen extra toppings (mosselen en zalm) meenemen en die werden op de pizza verwerkt. TOP!!!
Ellen, Eigenaar, 18-2-2018

Dankuwel voor uw mooie review,

En...........als er een verkiezing was voor de beste pizzabus dan zou Pizza Fresca uit Hellevoetsluis zeker winnen. Heerlijke pizza's in de bus vers bereid en gebakken en een super service.

Het was fantastisch

Wim en Janny Bakker, 17-10-2017

De ontvangst was zeer vriendelijk We hebben een mooie plaats uitgezocht Fijn dat er aan en afvoer van water achter de caravan was. Luxe dat de bestelde broodjes bij de caravan werden afgeleverd. Het gras om onze caravan was prachtig . Het sanitair super. De ligging is prima Mooie fietstochten gemaakt en lekker naar het strand geweest. De frietjes waren lekker. Al met al een top camping en we komen zeker nog eens terug. Deze camping is echt een aanrader Ik zou zeggen ga zo door Vriendelijke groetjes van ons beide
    Ellen, Eigenaar, 20-10-2017

Wow, volgens mij is door de laatste reviews van een negen de stand omhoog gegaan van een 8.6 naar 8.7.

Bedankt!!!

Schoon, netjes, kindvriendelijk en gezellig

Marjean, 11-10-2017

Op dinsdag komt de pizzabus, die de overheerlijkste verse pizza's ter plaatse bereid
    Ellen, Eigenaar, 20-10-2017
    Eén keer in de week de pizzabus is zeker een aanrader!

zeer goed verblijf.

iterbeke, 5-10-2017

simpel voor ons voor herhaling vatbaar. zeer goed onthaal voor de kinderen steeds wat te doen zodat ze zich niet kunnen vervelen. simpelweg kan niet beter.

Beste fan, Uterbeke,

heel vaak gebruik ik het woord kneuterig. Sommige mensen vinden dan minachtend maar ik vind het een prima simpele, gezellige, gemoedelijke omschrijving van de sfeer op de camping.

Bedankt voor uw review

Gezellige familiecamping

Mej. A. Spoelman, 27-9-2017

Veel vertier voor jonge kinderen voor oudere tieners is er minder te doen op de camping. Er worden leuke activiteiten georganiseerd en er is een animatieteam.

Beset fam. Spoelman,

voor de pubers is het altijd moeilijk om iets te verzinnen.

Gelukkig vermaken ze zich vaak met elkaar als ze naar het strand gaan enz.

Ik begrijp wel dat het voor deze leeftijdsgroep soms moeilijk is om zelf aansluiting op te zoeken.

Zeer prettig

Eindhoven, 25-9-2017

Het is geen kleine, maar ook geen grote camping. Dus de naam MIDI is precies goed. Zeer prettig ontvangen en tijdens de week makkelijk in contact. Het brood werd zelfs aan de tent bezorgd. Leuke kinderactiviteiten ( zelfs een spooktocht ) en buiten het speeltuintje, pannakooi EN jeugdhonk waren er ook nog vrij te gebruiken skelters en uiteraard de (zorg) pony's. Ondanks dat wij zonder kinderen op de camping waren hebben we dit allemaal wel gezien en mee beleefd.

Vanuit de camping alles goed bereikbaar met de fiets.

Beste fam. Eindhoven,

we vinden het belangrijk dat iedereen, met of zonder kinderen, de hele camping kan beleven. Het is fijn te lezen dat u deze ervaring heeft gehad!!

Het woord Midicamping is door ons verzonnen omdat we inderdaad tussen laken en servet zitten................... Sommige vinden het verwarrend maar volgens ons geeft het juist aan wat je kan verwachten.

Super!!!!

Deze minicamping is een aanrader.

Arthur Buijs, 25-9-2017

vriendelijke familie, voor wandelaars en fietsers zeer geschikt. Sanitair goed.

Beste Arthur,

vanaf dit jaar, 2017, is het wandelknooppunten netwerk ook over het eiland afgerond.

Het eerste wandelknooppunt ligt in het St. Annabos op 100 m afstand.

Een aantal kampeerders gaven aan dat de fietspaden op Voorne putten zo mooi, verzorgd en veilig zijn.

Veel paden liggen apart van de rijbaan waardoor de veiligheid en beleving van rust en ruimte hoog ligt.

Goed, kijken uit naar de volgende 2 weken

Marian en Hans, 19-9-2017

Al voor het 3e jaar, dus bevalt goed. Alles is in orde.

Beste Marian en Hans,

wat maakt het ons toch trots dat we allemaal van die mooie cijfers krijgen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Midicamping Van der Burgh in Rockanje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Midicamping Van der Burgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Midicamping Van der Burgh scoort een 8.7 uit 10 op basis van 513 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: