Camping Midicamping Van der Burgh

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag8°3°
Camping Midicamping Van der Burgh
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Midicamping Van der Burgh voor je op een rij gezet:

518 reviews over Camping Midicamping Van der Burgh in het Nederlands

Uitstekend

Willie Graat
3-11-2018

Prima ,niet te groot, rustig en aardige mensen. En je kunt er mooie fietstochten maken o.a. naar de Maasvlakte is indrukwekkend.

Beste Willie,

de middelgrote camping is een prima plek om de hele omgeving te ontdekken en............... de Maasvlakte mag daar niet aan ontbreken.

Maar denk ook eens aan de waterbus richting Rotterdam, of dichterbij de plaatsen Brielle en Hellevoetsluis of de mooie duinen en stranden van Rockanje en Oostvoorne.

Kortom genoeg om nog een keer terug te komen????

fantastisch

Alie van Essen
23-9-2018

Mooie camping. mooi sanitairgebouw. ruime plaatsen. geweldige plek voor mooie fietstochten. dit jaar 3 keer de camping bezocht voor langere tijd.

Beste Fam. van Essen,

dank u wel voor uw mooie review!

Hopelijk zien we u volgend jaar nog een keer.

Niet geschikt voor lange caravans, en best prijzig

Camping vrienden
19-8-2018

Nette plaatsen.. Ver van het Sanitair, en moet 50 ct betalen per douche.. Daarnaast hele scherpe bochten, met veel drempels.. Je caravan schut alle kanten op en je indeling is totaal weg in je kastjes.. Meer dan 5 meter totale lengte niet aan te raden, bochten worden dan zeer lastig.... Internet moet je voor betalen, terwijl voor een SVR camping, met 3 personen al ruim 25 euro best aan de prijzige kant is.. Zullen wellicht terugkeren, maar dan omdat er geen andere keus zou zijn, anders niet meer.

Beste camping vrienden,

ik ben het helemaal met u eens dat het vreselijk is dat er drempels (moeten) liggen. U ervaart hinder dat ze er zijn maar de ouders met kleine kinderen willen meer drempels omdat er nog steeds gasten zijn die iets teveel gas geven. Helaas is het dus nodig om ze te laten liggen.

Over de bochten heb ik nog nooit klachten gehoord en/of gezien. Er komen ook wel eens tandemasser. Misschien stond er door de drukte een skelter in de bocht?

Terugkomen omdat er geen andere keus is.......... dat is nooit een goede beslissing!

Mocht u de gegevens zijn van onze collega campings willen ontvangen dan kan ik u helpen deze altijd naar u toe mailen. Iedereen moet toch een vakantie op Voorne Putten ervaren die naar hun zin is!!

Fijne week

Harrie en Monique van den Bosch
4-8-2018

De ontvangst was heel hartelijk. De camping was nog redelijk groot en daarom was het sanitairgebouw wat aan de kleine kant. Het was wel altijd schoon en werd goed schoongehouden. De plekken waren groot en op een mooi veldje.

De ligging om te fietsen was prima. Spijkenisse, Hellevoetsluis, Brielle, de meren en de Maasvlakte waren super. De afstand naar het strand was wel behoorlijk maar het strand was super.

Wel was de bevolking van deze camping aan de luidruchtige kant en dus was het vaak laat nog wat onrustig.

Toch hebben wij een heerlijke week gehad.

Beste Fam. van den Bosch,

bedankt voor de mooie 9!

Wel jammer dat u hinder heeft ondervonden van de mede kampeerders.

Afgelopen zomer heeft natuurlijk prachtige avonden gegeven maar.......misschien een tip voor volgende keer. Iedereen mag ons uit ons bed bellen als ze, na 22:00 uur, overlast ervaren van hun buren.

Heerlijk weekendje weg.

Mieke
29-7-2018

Net terug van een weekendje op een heerlijke camping. Plaatsen zijn ruim en gemoedelijk verdeeld over meerdere veldjes. Wordt veel georganiseerd voor kinderen. Toiletgebouw is keurig netjes en schoon. Heerlijk verblijf.

Beste Mieke,

alweer zo'n mooie score. En met dit zomerweer is het helemaal een feestje.

Zeer goed verblijf gehad

Fam. Willems Alfons
1-7-2018

Eind juni hebben we 5 nachten op de camping gekampeerd . Het hele verblijf hebben we goed ervaren. Alles Oké

Beste fam. Willems,

een betere / mooiere score kunnen we niet krijgen! Dank u wel.

Voor herhaling vatbaar !

Joke
13-6-2018

Mooie camping met super schoon en mooi sanitair, mooie ruime plekken en vriendelijke eigenaren. Gelegen in een mooie omgeving met veel fiets en wandelmogelijkheden.

Beste Joke,

bedankt voor uw mooie beoordeling!

De complimenten voor het sanitairgebouw zal ik doorgeven aan de schoonmakers.

Top!

Familie. Korevaar
11-5-2018

Onze eerste keer op deze camping. Prima camping. Ruim, rustig, schoon. Fijn dat de veldjes auto vrij zijn. Ontvangst prettig en gastvrij. We hebben heerlijke dagen gehad met heerlijk weer. Voor herhaling vatbaar.

Beste Fam. Korevaar,

fijn dat de eerste keer zo goed bevallen is dat er misschien nog een tweede kampeervakantie kan komen!

Leuke camping in mooie omgeving

Ton
17-4-2018

Met Pasen onze “maiden trip” naar deze midi camping gedaan, met hond en kleinkind van bijna 2. Plek gekregen op het camperveld. Alle faciliteiten voor de camper aanwezig. Modern en schoon sanitair. Veel faciliteiten voor (kleine) kinderen. Bos aan de overkant van de weg waar de hond los mag lopen. Wifi tegen betaling komt mij nog steeds wat oldskool over.

Ellen, Eigenaar, 28-4-2018

Beste fam. Brinkman,

hopelijk hebben jullie ook genoten van het bezoek van de paashaas!

Het internet in de buitengebieden van Nederland hebben helaas nog niet de capaciteit om iedereen onbeperkt internet te bieden.

Als we dit op onze locatie mogelijk moeten gaan maken is dit onbetaalbaar voor ons en onze gasten.

Hopelijk komt dit in de toekomst wel goed.

Vriendelijk. Schoon sanitair. Kind vriendelijk.

Ad Schuit
21-2-2018

Houd er rekening mee dat het in de winter een beetje zompig op het grasveld kan zijn.

Ellen, Eigenaar, 28-4-2018

Onze camping is het hele jaar geopend.

In de winter proberen we iedereen op het camperveld te laten kamperen. Hier zitten, onder het gras, speciale tegels waardoor wegzakken niet meer mogelijk is maar.......................... als het veel geregend heeft dan is het inderdaad wel zompig

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Midicamping Van der Burgh in Rockanje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Midicamping Van der Burgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.