Camping Midicamping Van der Burgh

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

687 reviews over Camping Midicamping Van der Burgh

• 10DarinkaM01-08-2020

Gezellig, vriendelijk, schoon, mooie plekken

Super vriendelijk eigenaren. Alles keurig en goed geregeld met alle Coronamaatregelen. Sanitair super schoon. Echt een gezellige camping .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6familie31-07-2020

Leuke kleine camping, maar veel te duur!

Rustige, nette kleine camping. Helaas weinig te doen voor kinderen. 6x Per week om 15 uur een activiteit (onder matige begeleiding van ongemotiveerde dame). Voor jongens is er te weinig te doen! Voor de meisjes is er 2x per dag pony rijden. Voor kinderen van 10+ is er NIKS te doen.

Toiletgebouw is netjes en fris, alleen te weinig voor het aantal gasten. Geen winkel of restaurantje. 1x Per week is de patatkraam open. IJsverkoop 2x per dag, wegens corona???

Je betaalt eigenlijk teveel voor zo'n kleinschalige camping met weinig recreatie, want de prijs is wel normaal. Verder prima, kleine camping, met name voor ouderen of voor paardenmeisjes.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Arend en Geke Pullen28-07-2020

Hele leuke mooie camping voor alle leeftijden.

Een erg leuke camping met mooie plaatsen en goed schoon sanitair. Het is een camping die voor elk wat wils heeft met of zonder kinderen. Goede maatregelen getroffen voor de coronatijd. Camping heeft het afgelopen jaar veel aan onderhoud gedaan waardoor het er nog mooier uitziet. Dicht bij mooie stranden.

Ellen, Eigenaar, 04-08-2020

Beste fam. Pullen, dank u wel voor deze mooie review

• 10fam. Driessen20-07-2020

Toppie!

Het hele verblijf was in één woord geweldig. We hebben alle dorpjes in de omgeving bezichtigd. Blijf zo doorgaan.

Ellen, Eigenaar, 04-08-2020

Beste familie Driessen, Fijn dat jullie zo genoten hebben van de camping en de omgeving. Misschien zien we jullie dan nog een keer terug.

• 8Peter en Henriette Wanninkhof16-07-2020

Zeer goede en leuke eerste campeerervaring

Uitsluitend pluspunten. Fijne ontvangst in de eerste week met 25% bezetting ivm de coronacrisis. Voor de eerste keer met caravan en voortent op vakantie na 32 jaar motorjacht- ervaringen. We hadden een ruime staanplaats en door de weken heen prettige en rustige buren. Het gras werd regelmatig onderhouden en de campinghouders waren altijd goedgehumeurd aanspreekbaar. Verder zijn er met de fietsen uiteenlopende mogelijkheden voor boodschappen en bezichtigingen. Als we nog eens in Oostvoorne willen camperen gaan we zondermeer naar de zelfde camping.

Ellen, Eigenaar, 16-07-2020

Beste fam. Wanninkhof, fijn om te lezen dat de overstap van boot naar caravan goed bevallen is. En dan ook nog eens een leuke tijd op de camping in Rockanje hebben ervaren! Tot een volgende keer

• 9Fam. Wietse13-07-2020

Rustgevend

Slecht weer gehad, veel autotochtjes gemaakt en de haven, de Maasvlakte bezocht en alle leuke plaatjes bezocht

Ellen, Eigenaar, 16-07-2020

Beste fam. Wietse, Met slecht weer is het altijd moeilijker om je vertier te zoeken. Fijn dat jullie, ondanks het mindere weer, toch hebben kunnen genieten van Voorne Putten. Voor een groot deel moet je het immers zelf maken..............

• 9Kees en Karin van Rooij29-06-2020

Fijne camping in een mooie omgeving

Fijne rustige camping met ruime plaatsen, en mooi sanitair. We hebben vooral gewandeld in de omgeving (verschillende wandelroutes gelopen die op de website van de camping staan) en naar het strand geweest

Ellen, Eigenaar, 16-07-2020

Beste fam. van Rooij, Over heel Voorne Putten liggen de wandelknooppunten waardoor een route makkelijk uit te stippelen is of gratis te downloaden op onze site en die van opvoorneputten.nl

• 9Fam. Broekmans29-06-2020

Het was in één woord geweldig

We hebben veel gefietst langs de mooie dorpjes in de buurt. Het strand was dichtbij waar we langs de zee hebben gewandeld en gezwommen. De grote steden Zierikzee en Rotterdam hebben we bezocht. Alles was, ondanks de Corona, allemaal goed geregeld en verzorgd. Misschien als enige tip dat het licht bij de wastafels iets feller mag.

Ellen, Eigenaar, 29-06-2020

Beste fam. Broekmans, We zijn trots op onze omgeving. Het eiland Voorne Putten geeft zo veel vertier in verschillende vormen

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 10Wim en Joke28-06-2020

Ga zo door

We hebben het fijn gehad op de camping en in de buurt hebben we heerlijk gefietst, gewandeld en naar het strand geweest.

Ellen, Eigenaar, 29-06-2020

Beste Wim en Joke, met zo'n score gaan we zeker zo door.

• 9Bouw27-06-2020

Buiten alle verwachting!

Zeer kindvriendelijk (paardrijmogelijkheden; heel veel speelgelegenheid; groot assortiment skelters), mooie compacte veldjes met degelijke voorzieningen als stroom en water; zeer deugdelijk, schoon en veel sanitair, zeker voor zo'n midicamping; zeer gastvrije beheerders. Een camping om vaker terug te komen.

Ellen, Eigenaar, 29-06-2020

Beste fam. Bouw, wat fijn om al die complimentjes te lezen. Tot de volgende keer.............

Camping Midicamping Van der Burgh info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200