Géén boekingskosten
/Nederland/Zuid-Holland/Rockanje/Campings Rockanje/Camping Midicamping Van der Burgh

Midicamping Van der Burgh

NederlandZuid-HollandRockanje
9.2FenomenaalScore uit 722 reviews
+213/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 722 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

722 Reviews over Midicamping Van der Burgh

• 9Albert Roes13-09-2022

Gastvrij, schoon, ruim en vriendelijk

We komen hier nu voor de 4e keer (afwisselend in voor- en naseizoen) en hebben daar nog niet een keer spijt van gehad. De sfeer op de camping is vriendelijk en ontspannen. Iedereen heeft tijd voor een praatje, zowel de eigenaren als de medekampeerders. Ben je wat vergeten dan is niemand beroerd om je dat te lenen. Het dagelijks schoonhouden van het toiletgebouw gebeurt spic-and-span! Jammer dat sommige gasten vergeten achterom te kijken na hun WC-bezoek. Als ze dat deden was de hygiënestaat 100%! Ondanks de grote droogte van deze zomer was de "groene" staat van de grasveldjes in september toch OK. Tip voor medekampeerders: "check bij vertrek je kampeerplaats op achtergebleven rotzooi en kampeermateriaal". Een achtergebleven tentharing kan zomaar een lekke band veroorzaken of de messen van een grasmaaier aan gort helpen. Een unicum voor zo'n kleine camping is hun uitgebreide gids! Professioneel opgezet, gedrukt en prettig om te lezen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Amanda Dolstra26-07-2022

Wij komen terug .

Wat een prachtige groene en schone camping . We hebben echt genoten van de rust. De kinderen vonden het heerlijk om mee te helpen met de dieren, en de andere leuke animatie dingen.

• 9Suus27-06-2022

Prima camping

Fijne camping voor een weekendje weg. Mooie veldjes met ruime plaatsen. Super schoon sanitair.

• 9Jan18-09-2021

Prima

Fijne en rustige camping. Vriendelijk ontvangst en duidelijkheid. Veel zorg voor hygiëne en properheid. De ligging ligt onder de rook van Pernis, dus lang campeerders kunnen, bij een noorden wind, een dun laagje fijnstof op hun caravan verwachten. De omgeving kent veel natuur en oude stadjes. Goede fietsroutes.

• 9Ingrid Keizer06-09-2021

Wederom GEWELDIG!

Wederom hebben we een heerlijke vakantie gehad op Midicamping vd Burgh. Super schoon sanitair, ontzettend vriendelijke en zonodig behulpzame eigenaren. Rust en vermaak gaan prima samen. Mooie kampeerplekken, speelgelegenheid, dierenweide, broodjesservice, WIFI, etc. etc. De camping ligt in een heerlijke omgeving vanwaaruit zoveel te doen is. Fietsen, strand, wandelen, markten, uitjes, winkels. Kortom, we komen zeker weer terug.

• 10Vera slagers30-08-2021

Komen zeker terug

Fantastisch leuke eigenaren die altijd een plekje voor fietsers hebben, mooie velden , niet te grote camping,fantastisch sanitair!! Echt een aanrader!!

• 9Fam Rademaker29-08-2021

Het is een kind vriendelijke camping . Wij waren er met onze jonge kleinkinderen. Goed en schoon sanitair. Veel dieren en met name het paard rijden vonden ze geweldig. Voor 12 uur kwamen wij niet van de camping af. Strand dicht bij en prima fiets en wandel routes. Wij komen zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Dylan25-08-2021

Een fijne vakantie met zeer gezellig sfeer.

Het was een zeer fijn verblijf. Ondanks Corona doen ze er alles aan om toch allerlei activiteiten te organiseren voor zowel jong als oud. (Uiteraard volgens de Corona regels)

Veel voor kinderen te doen. Dieren voeren, geitjes aaien, pony rijden, konijnen knuffelen, speeltuin, diverse activiteiten.

Mooi sanitair gebouw en het is zelfs mogelijk om een comfort plaats te boeken met je eigen sanitair gebouw maar deze was helaas al vol geboekt.

Zeker voor herhaling vatbaar

• 9Marjolein24-08-2021

Een topvakantie!

Wederom genoten van de gastvrijheid van Ellen en Arie, persoonlijke aandacht staat hoog in het vandel.Genieten , iedere dag weer

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Greet24-08-2021

Nooit meer

Houdt uw (klein)kinderen vast als ze op de pony gaan rijden. Ons kleinkind is van een slingerende pony gevallen, brak haar elleboog, werd op zondag morgen geopereerd. Geen enkele keer werd door de eigenaar hiernaar geïnformeerd, terwijl we er toch 7 weken gestaan hebben. Bij het boeken poeslief en erg vriendelijk, eenmaal op de camping alleen maar een formeel "goedemorgen", zonder enig gevoel.Elke dag het geluid van een grasmaaimachine. Geen mogelijkheid om een elektrische auto op te laden.

• 7Staat v/h sanitair

Ellen, Eigenaar, 25-08-2021

Beste Greet,

jammer dat u niet naar de receptie bent gekomen om uw klachten te uiten.

Ponyrijden: Het pony rijden is inderdaad nooit zonder risico. Het zijn beesten en de meisjes die ernaast lopen doen hun best om uw (klein) kind veilig een rondje te begeleiden. Er is altijd de mogelijkheid om als begeleider met uw (klein)kind mee te lopen. Net na de val van uw kleinkind gaf ze vooral pijn aan bij haar billen. Maar het was nogal wat toen bleek dat haar arm gebroken was. Ik heb telefonisch contact gehad met de moeder en heb inderdaad niet doorgevraagd wie de oma was en of oma nog op de camping was. Via haar moeder heb ik het adres ontvangen en hebben we een ballon van Greetz naar het huisadres gestuurd. Haar moeder vertelde dat ze hier erg blij mee was. Excuses dat we u niet in dit verhaal hebben meegenomen.

Grasmaaien: Elke dag grasmaaien is helaas nodig omdat er iedere dag wisselingen zijn. Echter als je iedere dag maait dan zijn het wel kortere tijdsperiodes omdat niet heel de camping gemaaid hoeft te worden.

Opladen: We hebben wel een mogelijkheid om op te laden maar helaas hebben we u deze dan niet kunnen vertellen. Er staat inderdaad geen standaard oplaadpaal maar we doen het via een elektrameter en een 'normaal' stopcontact. Nogmaals vervelend dat u uw verblijf zo ervaren heeft. Maar we hopen, nog steeds, dat het met uw kleinkind beter gaat.

Camping Midicamping Van der Burgh info

Camping-informatie