Camping Midicamping Van der Burgh

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°11°
Camping Midicamping Van der Burgh
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Midicamping Van der Burgh voor je op een rij gezet:

516 reviews over Camping Midicamping Van der Burgh in het Nederlands

Niet geschikt voor lange caravans, en best prijzig

Camping vrienden
19-8-2018

Nette plaatsen.. Ver van het Sanitair, en moet 50 ct betalen per douche.. Daarnaast hele scherpe bochten, met veel drempels.. Je caravan schut alle kanten op en je indeling is totaal weg in je kastjes.. Meer dan 5 meter totale lengte niet aan te raden, bochten worden dan zeer lastig.... Internet moet je voor betalen, terwijl voor een SVR camping, met 3 personen al ruim 25 euro best aan de prijzige kant is.. Zullen wellicht terugkeren, maar dan omdat er geen andere keus zou zijn, anders niet meer.

Fijne week

Harrie en Monique van den Bosch
4-8-2018

De ontvangst was heel hartelijk. De camping was nog redelijk groot en daarom was het sanitairgebouw wat aan de kleine kant. Het was wel altijd schoon en werd goed schoongehouden. De plekken waren groot en op een mooi veldje.

De ligging om te fietsen was prima. Spijkenisse, Hellevoetsluis, Brielle, de meren en de Maasvlakte waren super. De afstand naar het strand was wel behoorlijk maar het strand was super.

Wel was de bevolking van deze camping aan de luidruchtige kant en dus was het vaak laat nog wat onrustig.

Toch hebben wij een heerlijke week gehad.

Heerlijk weekendje weg.

Mieke
29-7-2018

Net terug van een weekendje op een heerlijke camping. Plaatsen zijn ruim en gemoedelijk verdeeld over meerdere veldjes. Wordt veel georganiseerd voor kinderen. Toiletgebouw is keurig netjes en schoon. Heerlijk verblijf.

Zeer goed verblijf gehad

Fam. Willems Alfons
1-7-2018

Eind juni hebben we 5 nachten op de camping gekampeerd . Het hele verblijf hebben we goed ervaren. Alles Oké

Voor herhaling vatbaar !

Joke
13-6-2018

Mooie camping met super schoon en mooi sanitair, mooie ruime plekken en vriendelijke eigenaren. Gelegen in een mooie omgeving met veel fiets en wandelmogelijkheden.

Top!

Familie. Korevaar
11-5-2018

Onze eerste keer op deze camping. Prima camping. Ruim, rustig, schoon. Fijn dat de veldjes auto vrij zijn. Ontvangst prettig en gastvrij. We hebben heerlijke dagen gehad met heerlijk weer. Voor herhaling vatbaar.

Leuke camping in mooie omgeving

Ton
17-4-2018

Met Pasen onze “maiden trip” naar deze midi camping gedaan, met hond en kleinkind van bijna 2. Plek gekregen op het camperveld. Alle faciliteiten voor de camper aanwezig. Modern en schoon sanitair. Veel faciliteiten voor (kleine) kinderen. Bos aan de overkant van de weg waar de hond los mag lopen. Wifi tegen betaling komt mij nog steeds wat oldskool over.

Ellen, Eigenaar, 28-4-2018

Beste fam. Brinkman,

hopelijk hebben jullie ook genoten van het bezoek van de paashaas!

Het internet in de buitengebieden van Nederland hebben helaas nog niet de capaciteit om iedereen onbeperkt internet te bieden.

Als we dit op onze locatie mogelijk moeten gaan maken is dit onbetaalbaar voor ons en onze gasten.

Hopelijk komt dit in de toekomst wel goed.

Vriendelijk. Schoon sanitair. Kind vriendelijk.

Ad Schuit
21-2-2018

Houd er rekening mee dat het in de winter een beetje zompig op het grasveld kan zijn.

Ellen, Eigenaar, 28-4-2018

Onze camping is het hele jaar geopend.

In de winter proberen we iedereen op het camperveld te laten kamperen. Hier zitten, onder het gras, speciale tegels waardoor wegzakken niet meer mogelijk is maar.......................... als het veel geregend heeft dan is het inderdaad wel zompig

Prima en prettige camping

Wim Schalk
26-12-2017

Fijne camping net ten noorden van de N57 op Voorne en putten. Wegens familie omstandigheden waren we aangewezen op een camping dicht in de buurt van Rotterdam. Deze camping ligt wat dat betreft prima. Je kunt er leuke fietstochten maken naar bijvoorbeeld Brielle, Hellevoetsluis Oostvoorne maar ook de maasvlakte is ontzettend leuk om te bezoeken. Wij waren daar in september 2017 en troffen het niet met het weer. Langdurige regenval en een korte tijd stormachtige wind noodzaakten dat we de camping moesten verlaten. We hebben de voortent verwijderd en zijn naar huis gegaan. Een week later terug gekeerd. Ondanks deze onderbreking hebben we het goed naar ons zin gehad. Ellen, de eigenaarresse, doet er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. De camping biedt naast prachtige ruime autovrije plaatsen niet veel extra's en dat is precies wat wij zoeken. Rust, goed en schoon sanitair is voor ons meer van belang en wanneer je dat zoekt ben je hier op je plaats.

Ellen, Eigenaar, 18-2-2018

Beste fam. Schalk,

het weer was inderdaad wel een ding in het najaar maar, jullie zijn super mensen en hebben het positief opgepakt. Bedankt

Super vakantie, grote staanplaats, TOP gastvrouw

Van der Meulen
17-11-2017

De staanplaats is groot en je kunt kiezen uit voldoende plekken. Je ontvangt veel informatie mbt de omgeving, zowel mondeling als op papier qua folders en dergelijke. Gastvrouw is zeer vriendelijk en staat je uitgebreid te woord. Sanitair en douches zijn schoon en goed. 1x per week worden pizza's vers gebakken. En....weet je wat geweldig is...ik kon mijn eigen extra toppings (mosselen en zalm) meenemen en die werden op de pizza verwerkt. TOP!!!

Ellen, Eigenaar, 18-2-2018

Dankuwel voor uw mooie review,

En...........als er een verkiezing was voor de beste pizzabus dan zou Pizza Fresca uit Hellevoetsluis zeker winnen. Heerlijke pizza's in de bus vers bereid en gebakken en een super service.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Midicamping Van der Burgh in Rockanje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Midicamping Van der Burgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.