Rockanje

We hebben een aantal aanbieders voor Rockanje voor je op een rij gezet:

Reviews over Rockanje

Hester Nootenboom,
    3-1-2019

De grootste verrassing was de lunchroom/kadoshop van "Tante Agaath".

Omdat hier gewerkt wordt met mensen met een beperking moet je wel eerst even de openingstijden controleren.

We hebben heerlijk geluncht en heel leuke kadootjes gekocht.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heerlijk

Vera Leeuwerik,
    28-12-2018

Al meer dan 20 jaar kom ik naar Rockanje. Eerst met partner en de kinderen, nu zonder de kinderen. Wij genieten van de rust, het strand en het gezellige dorp. Er zijn veel fiets- en wandelmogelijkheden. Fietsen huren kan ook, voor een heel schappelijke prijs van een hele aardige fietsenmaker.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie plaats.

mevr. Damen,
    13-9-2017

Strand op fiets afstand. Winkels op loopafstand, alles wat je nodig hebt. Wat weinig parkeerplaatsen bij de supermarkt.

Veel groen. Mooie plaats om te wandelen en goede fietspaden. Prachtig strand met fijne strandtenten. Dichtbij (fietsafstand) grote en mooie steden zoals Hellevoetsluis en Brielle.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een geweldig leuke vakantie

Peter V,
    29-8-2017

Met Koningsdag een leuke braderie en rommelmarkt. En er worden in de omgeving veel dingen georganiseerd zoals Briele ontzet op 1april en op en 5meibde bezettings dagen. Veel te doen en de tweede Maas vlakte is ook een aan rader

Gereisd met partner in augustus 2017

Aangenaam verrast door Zuid Holland, Rockanje

Familie Prins,
    20-8-2017

Prachtig strand en duin gebied. Meteen leuk fietsen en wandelen. Alles met de fiets te bezoeken. Tieners kunnen zelf naar strand, Hellevoetsluis, Rockanje.

Zeeland dichtbij. Goede mix van cultuur, geschiedenis en veelzijdige natuur. Duinhuisjes, 2e wereldoorlog. Echt aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Rockanje scoort een 8 uit 10, op basis van 219 reviews