Reviews over Rockanje

Uitstekend

Willie Graat
    3-11-2018

Prima ,niet te groot, rustig en aardige mensen. En je kunt er mooie fietstochten maken o.a. naar de Maasvlakte is indrukwekkend.

Ellen, Eigenaar, 7-11-2018

Beste Willie,

de middelgrote camping is een prima plek om de hele omgeving te ontdekken en............... de Maasvlakte mag daar niet aan ontbreken.

Maar denk ook eens aan de waterbus richting Rotterdam, of dichterbij de plaatsen Brielle en Hellevoetsluis of de mooie duinen en stranden van Rockanje en Oostvoorne.

Kortom genoeg om nog een keer terug te komen????

Volgend jaar weer

Nel
    7-10-2018

Heerlijke camping midden in de natuur. Prima locatie voor wandel en fietstochten . Strand duinen bos alles in de omgeving. Ook perfect voor uitstapjes naar leuke plaatsen als Brielle en Hellevoetsluis. Schone camping met schoon sanitair in verwarmd sanitair-gebouw

Helemaal geweldig

Lena Langendonk
    1-10-2018

Wat een heerlijk mooi knus schoon en warm hotel. Je wordt er met een grote glimlach en open armen warm ontvangen.

Zelden mee gemaakt dat het vriendelijke leuke personeel zo hun best doet het je helemaal naar de zin te maken. Echt geweldig !!

fantastisch

Alie van Essen
    23-9-2018

Mooie camping. mooi sanitairgebouw. ruime plaatsen. geweldige plek voor mooie fietstochten. dit jaar 3 keer de camping bezocht voor langere tijd.

Ellen, Eigenaar, 7-11-2018

Beste Fam. van Essen,

dank u wel voor uw mooie review!

Hopelijk zien we u volgend jaar nog een keer.

Super

M Scheepers
    8-9-2018

Alles was super, alleen jammer dat het restaurant op maandag en dinsdag dicht was

Maar gelukkig was de winkel wel open

Rockanje scoort een 7,8 uit 10, op basis van 217 reviews