Hotel Badhotel Rockanje aan Zee

Hotel Badhotel Rockanje aan Zee
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Rockanje aan Zee voor je op een rij gezet:

412 reviews over Hotel Badhotel Rockanje aan Zee in het Nederlands

Helemaal geweldig

Lena Langendonk
1-10-2018

Wat een heerlijk mooi knus schoon en warm hotel. Je wordt er met een grote glimlach en open armen warm ontvangen.

Zelden mee gemaakt dat het vriendelijke leuke personeel zo hun best doet het je helemaal naar de zin te maken. Echt geweldig !!

Gezellig hotel

S
2-9-2018

Wij zaten in de duinsuite; prachtig gedecoreerde suite, schoon, rook er lekker, luxe 2 persoons bad en douche en sauna (hier heen gebruik ban gemaakt. Bed sliep heerlijk. Wel wat donker maar dit was ook wel sfeervol. Nadeel; je hoort goed de afvoer van het water lopen van je boven buren. Dit was wat storend in de ochtend.

Algemeen: de brasserie ziet er super mooi uit, heel gezellig. We hebben er gedineerd en ontbeten. Diner was goed, wel wat zout. Ontbijt was oke (niet heel luxe).

Bediening en personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Hotel wordt ook bezocht door families hierdoor ook (veel) kids in Zwembad. Bedjes langs zwembad alleen voor badgasten. Dit werd gecontroleerd. Goed!

Afstand tot strand vonden wij verder weg dan vermeld. Is wel 15 min min lopen.

Geluidsoverlast

C
5-8-2018

Tot + 2 uur s’nachts kei harde muziek dat door heel Rockanje te horen is.

Voordeeluitjes.nl

Echt een familiehotel minder geschikt voor stelle

Blok
        4-8-2018

Zie vorige vraag echt voor een gezin met kinderen

Rekening houden met

Peter van Heijst
        27-7-2018

Wij hadden de bruids suitte geboekt .

Maar daar aangekomen rond 3 uur

Was er op de kamer geen koelkastje wat je in zo n hotel zou verwachten.maar nog geen water .en een flesje shampagne zou toch wel op zn plaats zijn geweest.

Maar komt waarschijnlijk omdat we de bruiloft daar niet geviert hebben.

Dus voor de mensen die na ons komen .

Neem zelf iets mee om nog te proosten.

Een heel fijne, relaxte plek. Om te slapen, eten

Nanda kiliaan
        15-7-2018

"Een heel fijne, relaxte plek vlakbij het strand. Ontspannen sfeer dankzij de bediening! Prima kamers, ontbijt en een heerlijk zwembad.

"

Leuk voor een keertje

Willaert
        15-7-2018

Bij boeking een kamer gevraagd met uitzicht op zwembad maar kamer gekregen met totaal geen uitzicht. Geboekt via cadeaukaart. Zonder korting zou dit 391 euro gekist hebben voor 2 nachten maar dit is het echt niet waard. Schandalig duur! Ik drink geen koffie of thee. Ik vroeg een warme choco bij ontbijt. Kon ik alleen tegen betaling krijgen. Nog nooit meegemaakt in een hotel. Toen wij zaterdag terug kwamen op de kamer stond de deur naar het balkon wijd open door de schoonmaakster want ik had hem op slot gedaan wegens geen kluisje dus de sleutels en portemonnee van mijn man lag op de kamer. Iedereen kon dus in en uit lopen via de balkons. Dit kan echt niet! Verder aangenaam verblijf gehad maar doir deze punten komen wij niet meer terug! Dames bij de receptie zijn wel heel vriendelijk

ontspannen en fijn verblijven

marc
        19-6-2018

een leuk hotel te midden van natuur en dicht bij de kust

Geweldige service , vriendelijk en gastvrij

Wil kling
        18-6-2018

Vriendelijk personeel, je voelt je er echt thuis. Gezellig en goed eten en drinken

Gezellig, goede bediening en lekker eten

Reynaert Eva
        14-5-2018

Alles is naar wens verlopen behalve de afrekening. Er zat een rekening van andere gasten vh restaurant bij onze afrekening. Restaurant bonnetjes laten aftekenen is een must.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Rockanje aan Zee in Rockanje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Rockanje aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.