Hotel Badhotel Rockanje aan Zee

Hotel Badhotel Rockanje aan Zee

6.9Voldoende

Nederland, Zuid-Holland, Rockanje

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Rockanje aan Zee voor je op een rij gezet:

• Sauna

433 reviews over Hotel Badhotel Rockanje aan Zee

• 6Kyara23-09-2020

Prijs/kwaliteit verhouding valt tegen

De prijs/kwaliteit verhouding van dit hotel valt een beetje tegen. Je betaalt relatief veel voor een kamer die wel aan vervanging toe is. Overal sfeer in het hotel is wel goed.

Gereisd met partner in september 2020

• 8Frank22-08-2020

Mooi en goed verzorgd hotel.

Een leuk en mooi hotel. Wij hadden de Duinsuite. Een mooi opgezette kamer a la Davy Crockett. Een mooi groot bad, infrarood sauna(geen gebruik van gemaakt), groot bed. Kamer zat zeg maar in het souterrain van het gebouw. Kamer had geen airco, met deze warmte zou dat wel een mooie optie zijn geweest. Maar zet dan een ventilator in de kamer. Raam open zetten kan, maar je kunt niks tegen elkaar open zetten. Ook geen zitje of balkon buiten de kamer. Dat vonden wij wel jammer. Wij zijn naar het strand geweest, ongeveer 10 minuten lopen, prima te doen dus. Het hotel personeel was super vriendelijk. Aanwezigheid van het zwembad is goed gedaan. Ontbijt was zeer ruim opgezet en goed verzorgd.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 4Marja13-08-2020

Nooit meer.

Prijs/kwaliteit absoluut niet oké. Je gaat terug in de tijd. Kamers absoluut vergane glorie. Leek wel of we in een kelder sliepen. We zouden 2 nachten blijven maar zijn na 1 nacht vertrokken.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    9Femke26-08-2019

Een tweede thuis

Hier een week met kleuter en oma vertoeft. In begin in appartement wat los van een buitenzitje prima was en daarna twee hotel kamers naast elkaar met uitzicht op het zwembad. Zee is vlakbij en lang ondiep. Bij strand 2 voelden we ons het meest thuis. Zwembad is fris maar dat maakte voor zoonlief niets uit. Heerlijk gegeten en vooral veel lieve mensen die daar werken. Een huiselijke en relaxte sfeer, alles goed en schoon. Ik zou hier zeker terug gaan om uit te waaien

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3a van kleef20-08-2019

bah nooit meer muffe zooi

de bedoeling was 4 nachten[ i v m werk ] maar ben na een nacht weg gegaan een vieze 1 persoonskamer[heel klein hokje] muf er zou een koelkast zijn was niet aanwezig je krijgt hier vanzelf wel een ziekte nooit meer

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Rikie Willems15-07-2019

Super en dicht bij het strand

Mooi sfeervol Hotel. Lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Onze 3 kleinzoontjes lagen op camping ernaast en hebben lekker gezwommen in het mooie zwembad. Komen snel weer terug.

Chrissy, Directeur, 17-07-2019

Beste Rikie, Hartelijk dank dat jullie bij ons te gast waren! En voor het achterlaten van een review, dat waarderen wij zeer. Fijn om te horen dat jullie genoten hebben we kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen bij ons. Graag tot ziens! Vriendelijke groet,

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Rens Boetzel- van Galen Last19-06-2019

Nee voor ons niet meer.

Het Badhotel ligt mooi vlak bij zee. Het hotel staat in de steigers en wordt gerenoveerd. Vlak voor de balkons lopen de steigers, dus het balkon is voor iedereen te bereiken en erg ongezellig. Dat was heel jammer, want de kamer was ook al erg donker en aan een verfje toe. Ook het idee van een blokhut met hertekoppen was wel ver doorgevoerd.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8john en tineke14-05-2019

Het is er nu eenmaal gezellig.

Het heeft iets. Het is gezellig ondanks dat de kamers (vooral het behang) wat stoffig zijn. Ook de beer. Sanitair is wel schoon. Gezellig interieur en aardig personeel. S middags de lekkerste ceasar salade gegeten ooit. S avonds de rauwste spruiten ooit en die dreven in een grote plas bloed op mijn bord vanwege een "medium" gebakken biefstuk. Te kauwen was ie ook niet terwijl ik heus wel weet in welke richting je dat vlees moet snijden ( nadat het nog heeft mogen rusten).Er liggen denkelijk nog spruiten onder de verwarming gezien deze niet op n vork te prikken waren. Er is niks zo vies als gare spruiten en ik wok ze zelf ook maar dit was niet te pruimen. Jammer. Ik heb er al beter gegeten. Het ontbijt is beneden de maat, en zou met 7,50 betaald moeten zijn. Jus d'orange uit n pak, van zeer slechte kwaliteit. Er is beter. Geen gebakken eitje. Weinig keuze in brood en beleg. Dus met 1 sneetje houd je het wel voor gezien. Prijs 17.50.

Chrissy - Manager, Directeur, 15-05-2019

Beste John en Tineke, Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Badhotel Rockanje en voor het achterlaten van een review. Fijn om te horen dat jullie genoten hebben van de vriendelijkheid van het personeel en de kamer. Met betrekking tot het eten, we zullen dit opnemen met de chef-kok en dit doorgeven. Wanneer jullie weer een keer in de buurt zijn of komen overnachten, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Namens het gehele Badhotel Team

Gereisd met partner in november 2018

• 9vermeij05-05-2019

heerlijk!

fijn hotel met heerlijk eten en een gezellige sfeer. de kamers zijn wel erg gehorig en de kussens zijn een ramp. verder een heerlijk verblijf gehad. complimenten aan het personeel in de bediening. ze zijn snel en willen graag een stapje meer zetten voor de gasten geen vraag is te veel.

Het Badhotel Team - Chrissy, Directeur, 10-05-2019

Hartelijk dank voor jullie review! Wat goed om te horen dat jullie genoten hebben en ons personeel jullie in de watten heeft gelegd. Ons hotel is dit jaar 52 jaar oud, dus het kan hier een daar wat gehorig zijn, onze excuses daarvoor! Kussens zijn en blijven altijd zo persoonlijk, maar je kan altijd aan onze receptie andere kussens vragen. Hopelijk tot snel!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Marie17-02-2019

Topper!

Een heerlijke gemoedelijke sfeer, fijn personeel dat hospitality met een hoofdletter schrijft

Gereisd met vrienden in februari 2019

Hotel Badhotel Rockanje aan Zee info