Ridderkerk

We hebben een aantal aanbieders voor Ridderkerk voor je op een rij gezet:

vakantie Ridderkerk

We hebben een aantal aanbieders voor Ridderkerk voor je op een rij gezet:

Reviews over Ridderkerk

Prima hotel, oase van rust op je kamer !

Els Middelburg,
    4-1-2017

Absolute vriendelijkheid continu. Ook kamerpersoneel zeer beleefd. Super schoon, mooie inrichting. Prima bed, uitstekend ontbijt. Prachtige badkamer, stijlvol ingericht, heerlijk ligbad. Geen geluidsoverlast. Hotel heeft algemene gezellige sfeer. Leuk leeshoekje. Genoten van uitzicht op de snelweg.

Het was ons derde bezoek, maar vanwege ondeskundigheid moesten we ons legitimeren. Erg onwelkom! Bovendien was de kamer niet op tijd klaar. De dame achter de balie deed echter grootse moeite alles in orde te maken, middels een drankje en iets lekkers. Thermostaat was moeilijk te regelen. Dekbedden waren wat aan de smalle kant. Voor het ontbijt moet je je warm aankleden, de airco staat vrij koel. Net zoals eerdere jaren werden de borden veel te snel weggehaald. Komt bijzonder onprettig over.Trappenhuis vanaf derde etage slecht verlicht.

Gereisd met partner in december 2016

Leuke stad dichtbij Rotterdam

Klaas,
    15-9-2012

We hebben hier een paar uur doorgebracht omdat we ergens op moesten wachten en wat ga je dan doen? Juist ja, winkelen. De Ridderhof is een leuk centrum met mooie winkels. Ik wil er beslist nog wel eens heen.

Gereisd met partner in september 2012

leuke winkels, terrasjes, kinderdijk vlakbij

rotterdamnick,
    12-7-2009

tijdens zomervakantie in centrum regelmatig muziek en wat voor de kinderen.

's winters ijspret in het centrum. Ridderpop in de zomer, maar ook regelmatig overal optredens van amateurmuzikanten en muziekschool. kinderdijk, dordrecht, rotterdam vlakbij. oude maas bij Barendrecht. in dorp nog wat authentieke huizen, boerderijen, recreeren bij en op het waaltje, de kinderboerderij, leuke parkjes. koninginnedag is ook een aanrader met veel muziek in het centrum en op industrieterrein.

Gereisd met vrienden in juni 2009
Ridderkerk scoort een 7,3 uit 10, op basis van 24 reviews