Reviews over Ridderkerk

Super goed hotel

Tonny Ayal,
    25-11-2018

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel.

Er was bij aankomst bij het inchecken iets niet goed gegaan bij de boeking wat niet onze schuld was en kregen hiervoor een luxere kamer een geweldige service van dit hotel.

De kamer was erg mooi en schoon. Bedden waren ook heel goed hebben hier heerlijk geslapen. Vond het wel koud op de kamer kreeg het niet goed op temperatuur dat was wel jammer.

Het eten in het restaurant was ook zeer goed. Ontbijt ook erg uitgebreid niks op aan te merken maar de ambiance zou wel wat gezelliger mogen.

Al met al een geweldig weekend gehad.

Het is er fantastisch

Fia Martignoni,
    15-9-2018

Mijn kleinzoon en hebben 5 dagen gelogeerd in het hotel, we waren hier voor de 2e keer, en zeker niet de laatsre keer. Het is een heel fijn hotel, goed ontbijt en we hebben er ook gedineerd, dat was echt alle dagen voortreffelijk. Mooie ruime kamers, iedereen is vriendelijk, alles is lekker schoon, en ook de wifi op de kamer was heel goed, dat is vaak in hotels een probleem. Als je een kopje koffie wilt drinken ook prima met heerlijk gebak, een gezellig terras is er ook.

Je word heel vriendelijk ontvangen, en krijg alle aandacht.

Is er een probleempje wordt het direct opgelost.

We komen zeker terug

T.,
    12-8-2018

Super hotel, op een prima locatie, goed bereikbaar

TOP ! Voor herhaling vatbaar

ciska steenhorst,
    1-8-2018

Super mooi hotel en kamer was perfect.

Gratis upgrade gehad met o.a. de gratis mini-bar.. was top !

Klein minpuntje op het moment dat wij er waren was dat de eetzaal een bende was.. tafels werden niet opgeruimd en schoongemaakt.. liepen wel aantal personeelsleden maar werd weinig gedaan. Jammer...

Aanrader

Familie Jansen,
    29-6-2018

Perfecte ligging, ruim opgezet, ideaal qua parkeren en direct op snelweg! Waar je overigens helemaal geen last van hebt!

Ridderkerk scoort een 7,3 uit 10, op basis van 24 reviews