Sorteren

Reviews over Ridderkerk

Prima hotel, oase van rust op je kamer !

Els Middelburg
    4-1-2017

Absolute vriendelijkheid continu. Ook kamerpersoneel zeer beleefd. Super schoon, mooie inrichting. Prima bed, uitstekend ontbijt. Prachtige badkamer, stijlvol ingericht, heerlijk ligbad. Geen geluidsoverlast. Hotel heeft algemene gezellige sfeer. Leuk leeshoekje. Genoten van uitzicht op de snelweg.

Het was ons derde bezoek, maar vanwege ondeskundigheid moesten we ons legitimeren. Erg onwelkom! Bovendien was de kamer niet op tijd klaar. De dame achter de balie deed echter grootse moeite alles in orde te maken, middels een drankje en iets lekkers. Thermostaat was moeilijk te regelen. Dekbedden waren wat aan de smalle kant. Voor het ontbijt moet je je warm aankleden, de airco staat vrij koel. Net zoals eerdere jaren werden de borden veel te snel weggehaald. Komt bijzonder onprettig over.Trappenhuis vanaf derde etage slecht verlicht.

ideale winkelplek

A.v.d.Wel
    17-1-2016

een voorbeeld van hoe een gezellig winkelcentrum er uit moet zien

Voor herhaling vatbaar

T van Asselt
    19-10-2014

Vlak bij tal van evenementen nabij Rotterdam bereikbaar zowel per openbaar vervoer als per auto.De bushalte is voor de deur.

Mooi plekje

Alba
    2-8-2014

Bij het logeren in Van der Valk Rdderkerk is een bezoekje aan het stadje zeker de moeite waard.

Mooie plaats om uitstappen te doen

Kristin Adang
    29-7-2014

Er is voor iedereen iets, shoppen, wandelen, eten, recreatie .....

Ridderkerk scoort een 7,1 uit 10, op basis van 24 reviews